Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2008, 23:23
snoopy
snoopy is offline
Z'n beste vriend: 'ik heb m nog nooit zo belachelijk verliefd gezien'

Oud 23-05-2008, 07:17
Joehoedith
Joehoedith is offline
waaromgaatdietijdzoachterlijklangzaam?

iek zin in vanavond
Oud 23-05-2008, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Z'n beste vriend: 'ik heb m nog nooit zo belachelijk verliefd gezien'

Kijk dat bedoel ik nou met ''Snoopy + vriendje leuk"

Hum, hij fietste langs me en deed alsof ie me niet herkende. Fail. Volgende keer dat dat gebeurd ga ik gewoon belachelijk hard ''hooooi'' roepen en met mn armen zwaaien, dat ie zich maar belachelijk voelt.
En ik maak me een beetje zorgen om L. Ze zit er zóó mee en er is gewoon voorlopig niks aan te doen. Hopelijk kan ze wel normaal studeren voor dr toets, dat ze die iig wél haalt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 09:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kijk dat bedoel ik nou met ''Snoopy + vriendje leuk"
Nou, ik zal niet ontkennen dat het leuk is om te horen

Omdat bellen er niet echt inzit vanwege het tijdsverschil had ie een filmpje voor me opgenomen, zodat ik zijn stem kon horen. Echt superlief. Als vandaag voorbij is zitten we op 1/3, gaat toch wel hard zo...

Ik moet gewoon ontzettend wennen aan het idee dat hij me niet gaat zeggen dat hij me niet wil zien ofzo...
Oud 23-05-2008, 10:40
Verwijderd
Vanavondvanavondvanavondvanavond
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 10:50
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
^ Trek het uit hem, zou zomaar kunnen dat 'ie is vreemdgegaan.
Ervaringsdeskundige ?

OT: Hm, zin in vanavond .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:00
Verwijderd
ik zie hem zo weer, zin in
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:23
Verwijderd
Ha, ben ik stom dat ik me afvraag waar Nala is gebleven en hoe het met haar gaat na de laatste wat andersoortige berichten in dit topic? Of vragen meer mensen zich het af?

Verder gaat het relationeel gezien goed. Alleen hebben we onze kat vanmorgen dood gevonden, compleet onverwachts. Echt naar. Gelukkig zijn we allebei vrij vandaag en we gaan hem vanmiddag cremeren en vanavond even wat leuks doen samen als afleiding.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ha, ben ik stom dat ik me afvraag waar Nala is gebleven en hoe het met haar gaat na de laatste wat andersoortige berichten in dit topic? Of vragen meer mensen zich het af?

Verder gaat het relationeel gezien goed. Alleen hebben we onze kat vanmorgen dood gevonden, compleet onverwachts. Echt naar. Gelukkig zijn we allebei vrij vandaag en we gaan hem vanmiddag cremeren en vanavond even wat leuks doen samen als afleiding.
Je bent niet de enige, mysterieuze verdwijning... helemaal na de toch wel verontrustende posts.

Nogmaals veel sterkte met het verlies van je katje
Oud 23-05-2008, 11:31
Verwijderd
Citaat:
^ Trek het uit hem, zou zomaar kunnen dat 'ie is vreemdgegaan.
Heb m gisteren opgebelt. Toen ik hem ernaar vroeg deed hij hardstikke ontwijkend en afstandelijk en even later gooide hij de hoorn erop
Vanavond komt hij langs als het goed is, maar echt veel zin heb ik er niet meer in...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We sturen echt te veel smsjes, het wordt tijd dat we elkaar weer iets langer zien dan een avondje. Dit weekend is het ook maar kort (vrijdagnacht tot zondagmiddag) en 90% van de tijd met anderen erbij maar beter dan niets en we gaan barbecuen met vrienden en ik heb er super veel zin in en het wordt vast wel gezellig en ik wil hem gewoon weer zien
Oud 23-05-2008, 13:24
groovy
groovy is offline
Citaat:

Ik vroeg me dat inderdaad ook al af!

Sterkte met het cremeren van je katje . Zo´n dingen zijn nooit leuk.

En grrr, ik wil NÚ een smsje van hem!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 13:57
Neko*
Neko* is offline
Ik ben een beetje een doos.

@SA, klopt, ze had een nieuwe vriend. Voor de rest van het verhaal; zie PM!

Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 15:03. Reden: blub
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 14:56
groovy
groovy is offline
Ok, ok, ik stel me aan. Dat smsje net was wel heel lief . Maar nu wil ik hem zien. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 15:30
I C U
I C U is offline
Citaat:
Toevallig zat ik me dat van de week ook af te vragen ja. Ineens gewoon helemaal niets meer, toch apart.

OT: Ik voelde me wel gerustgesteld na gisteravond. Was wel prettig. Ennn vandaag op m'n werk ineens een mailtje met foto's die blijkbaar vorige week al had verstuurd. Lief en een leuke verrassing als je om 8u 's ochtends je pc aanzet
Oud 23-05-2008, 16:09
Verwijderd
Misschien es PMen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 16:16
Verwijderd
Ok, duidelijk. Iedereen is heel lief enzo, maar ik laat m'n dag er te hard door verpesten dat een hele goede vriend, maar vooral m'n exvriendje m'n verjaardag compleet vergeten zijn M'n ex is niet van de data onthouden, maar je wordt wel even met je neus op het feit gedrukt dat je gewoon niet belangrijk genoeg bent om te onthouden. Dit gaat zo te ver, and I know it, maar daar maak ik me morgen maar zorgen om Vanavond lekker feesten met vriendjes en vriendinnetjes <3
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 16:42
ST*R
ST*R is offline
Gister leuk feestje, en al zijn vrienden 'hij vindt je echt leuk!' ahh. En blijkbaar vindt hij dat we iets hebben (zijn vrienden ook 'ja jullie hebben iets he' en ik 'eh nee'), maar ik vind dat eigenlijk niet. We zien wel.
Hij zoent echt te lekker en ik wil 'm zien!
ow en @ skyblue: gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 16:58
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Misschien es PMen?
Doe jij dat maar. Nu je het zegt...
Oud 23-05-2008, 17:02
WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd Skyblue
Oud 23-05-2008, 17:28
I C U
I C U is offline
Citaat:
Misschien es PMen?
Doe maar!

@ Skyblue: Gefeli!
Oud 23-05-2008, 17:29
Verwijderd
Ja Morgan, doe maar Namens ons allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 17:57
Qimm
Qimm is offline
mensen zijn ook niks nieuwsgierig he?
Oud 23-05-2008, 18:21
I C U
I C U is offline
Mjah, ik noem het liever bezorgd zijn en gezonde interesse. Ofzo.
Oud 23-05-2008, 18:29
Verwijderd
Nu je t zegt, ja, Nala. Hoop dat alles goed is, ik ben voor PM!

ot: Ik ga vanavond bij hem slapennnnn Woeii, ik kan t helemaal niet uitleggen, maar het is zo goed!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 19:36
Verwijderd
Ooh, het gaat zo goed en het is zo leuk en alles. Het nieuwe theaterseizoen begint weer en we zijn allemaal voorstellingen aan het plannen en boeken enzo, ik hou er van dat we dezelfde smaak hebben (oftwel; Guido Weijers, Jochem Myjer, Veldhuis en Kemper...).

Vanavond heerlijk de stad in met beste vriendinnetje en twee vrienden, morgen iets drinken / doen met een vriend van me.. Toch gek dat dat nu ineens allemaal in het weekend moet. Maar mijn stage is ook tof en ik kan er wel aan wennen..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 20:08
I C U
I C U is offline
Heb 'm net ff aan de phone gehad, en dat was leuk enzo Voelde weer goed en niet zo raar als gisteravond. Yay! EN! Ik zie 'm waarschijnlijk morgenavond al
Oud 23-05-2008, 22:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Nee, ik vroeg me dat ook al af. Maar tegelijkertijd vroeg ik me af of ik te ernstig forum verslaafd ben

En overleden huisdieren zijn echt niet cool. Sterkte

Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 05:50.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 22:29
Signy
Signy is offline
Citaat:
Heb 'm net uur aan de phone gehad, en dat was leuk enzo
dit.
Oud 23-05-2008, 22:34
ST*R
ST*R is offline
Fliterig smsen met de sex-jongen = FOUT. Je hebt nu een leuke, lieve jongen die veel beter voor je is. Waarom word ik dan zo blij van z'n lieve smsjes..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 09:09
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Tussen al die vrolijke liefdesverhalen dan toch maar een wat minder leuk verhaal. Het is nog geen 4 maanden uit (na 4 jaar relatie) en meneer de ex heeft het voor elkaar gekregen om nu alweer een vriendinnetje te hebben. Ze is 5 jaar jonger Maar ok het is niet zo dat ik het hem niet gun ofzo, maar meer dat ik er nog geeneens helemaal vrede mee heb gesloten dat het uit is en alles en dat hij dat al wel heeft gedaan. Sterker nog hij is er al helemaal overheen en heeft alweer iemand anders. Het doet me pijn dat hij na alles wat we samen hebben meegemaakt hier zo snel overheen is en ik baal ervan dat ik dat niet kan. Gelukkig heb ik wel een lieve vriend waarbij ik m'n verhalen kwijt kan en die me ook zo goed mogelijk probeert te helpen. Hoewel dat wel lastig gaat door de afstand tussen onze woonplaatsen. Ik wou dat ik hem gewoon even kon zien, maar helaas heeft hij het onwijs druk met school en is het niet te doen om in 1 dag heen en weer te reizen.. Ik wil afleiding, maar er is niets te doen in dit gat. Nog eventjes en dan heb ik hopelijk een kamer op Uilenstede en kan ik beginnen aan m'n nieuwe opleiding en dan wordt alles weer wat normaler en misschien weer wat rustiger in m'n hoofd. Bah
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 09:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Dat kind is 15?! Kan heel goed begrijpen dat dat pijn doet. Maar mss is ze maar een soort van rebound en is hij er nog niet zo erg overheen als hij doet lijken.
Laat jezelf er iedergeval niet gek door maken. Zoals ze bij Roosvicee zeggen: Komt wel goed schatje.

ot:
Nou, dit wordt dus nooit wat. Ik leg me er maar bij neer. Ben blij zat dat ik gewoon bevriend met hem ben.

Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 09:17.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 12:23
Qimm
Qimm is offline
omg *blij* *stuiter*

Bril-jant!
Oud 24-05-2008, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ja Morgan, doe maar Namens ons allemaal
Ha, ik weet niet of ik de aangewezen persoon daarvoor ben, gezien RL-connecties enzo, dan vind ik het te stalkerig overkomen ofzo. Voor jullie zijn het enkel internetkennissen, dan is het niet raar om zo'n berichtje te sturen, maar bij RL-kennissen heb ik dan toch het gevoel dat je bij de buren door de ruiten gluurt ofzo. Dus eh, aan jou de eer

Hihi blij voor vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 13:31
Verwijderd
Omgomgomgomg. T was zo lief! Tegen elkaar aankruipen en lief doen en niet hoeven denken: ‘Kut, ik moet zometeen naar huis’ of ‘Tis wel al erg laat…’ maar gewoon in slaap kunnen vallen en midden in de nacht wakker worden en horen dattie blij met me is. Gisteravond zaten we in de kroeg en toen keek ik hem eens aan en bedacht ik me echt ‘Omg… Dat die van mij is. Dat is gewoon mijn vriendje!’ Hoe ik het voor elkaar krijg, weet ik nog steeds niet, maar leuk is het zeker!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 14:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze is lief. Als ik mijn bachelor haal, is het dankzij haar. Als ik het niet haal, is het ondanks haar. Ze is lief en ze helpt me
Oud 24-05-2008, 16:00
Rob
Rob is offline
Ik kan het nog steeds niet echt bevatten. <3
Oud 24-05-2008, 16:21
Dvine
Dvine is offline
Whaaaaa ik ben blij

bijna samenwonen en ik krijg er met de dag steeds meer zin in we zijn nu nog aan het kiezen tussen 2 appartementen
Oud 24-05-2008, 16:28
francisco
francisco is offline
Eenzaam singel !
Oud 24-05-2008, 16:34
Joehoedith
Joehoedith is offline
*zucht* leukleuk

en omg... een vriendje... how did that happen?
Oud 24-05-2008, 16:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
*zucht* leukleuk

en omg... een vriendje... how did that happen?
Oops! My bad.
Oud 24-05-2008, 17:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Aan wie is Judith nu gekoppeld?
Oud 24-05-2008, 17:58
Rob
Rob is offline
*zwaait vlaggetje*
Oud 24-05-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
*zwaait vlaggetje*
nice.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 18:03
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
nice.

hihi ja *grijns*
Oud 24-05-2008, 18:20
Changshan
Changshan is offline
Dat is dan weer één vrijgezel minder op de meeting. *streept weg* Verdammt Rob, hoe kon je me dit aandoen.
Oud 24-05-2008, 18:45
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat is dan weer één vrijgezel minder op de meeting. *streept weg* Verdammt Rob, hoe kon je me dit aandoen.
Ten eerste is het allemaal Wolter's schuld.
Ten tweede zou het nooit echt wat worden tussen ons: Je hebt meer dan het gemiddelde aantal piemels dat voor vrouwen voorgeschreven staat.
Oud 24-05-2008, 18:50
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
^ Dat kind is 15?! Kan heel goed begrijpen dat dat pijn doet. Maar mss is ze maar een soort van rebound en is hij er nog niet zo erg overheen als hij doet lijken.
Laat jezelf er iedergeval niet gek door maken. Zoals ze bij Roosvicee zeggen: Komt wel goed schatje.

Nee hij is al 22 dus ze is 17, maar dan nog ze doet nu eindexamen terwijl hij derdejaars student is. Ik heb geen idee. Ik heb hem er al vaker mee geconfronteerd dat ik wel vind dat hij er snel overheen is en dan krijg ik te horen dat hij altijd al als een relatie was uitgegaan snel een nieuwe vriendin had. Hij zegt ook dat hij haar echt leuk vindt. Nou ik weet het niet, maar leuk is het in ieder geval niet. Ik weet ook wel dat het wel weer goedkomt, maar waarom ben ik hier niet snel overheen? In ieder geval bedankt voor je reactie.

ot:
Nou, dit wordt dus nooit wat. Ik leg me er maar bij neer. Ben blij zat dat ik gewoon bevriend met hem ben.

Ja vrienden zijn is ook belangrijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 18:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*zwaait vlaggetje*
Wat lief van Wolter
Oud 24-05-2008, 19:13
Rob
Rob is offline
Citaat: