Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Omdat bellen er niet echt inzit vanwege het tijdsverschil had ie een filmpje voor me opgenomen, zodat ik zijn stem kon horen. Echt superlief. Als vandaag voorbij is zitten we op 1/3, gaat toch wel hard zo... Ik moet gewoon ontzettend wennen aan het idee dat hij me niet gaat zeggen dat hij me niet wil zien ofzo...
|
Verwijderd
|
Ha, ben ik stom dat ik me afvraag waar Nala is gebleven en hoe het met haar gaat na de laatste wat andersoortige berichten in dit topic? Of vragen meer mensen zich het af?
![]() Verder gaat het relationeel gezien goed. Alleen hebben we onze kat vanmorgen dood gevonden, compleet onverwachts. Echt naar. Gelukkig zijn we allebei vrij vandaag en we gaan hem vanmiddag cremeren en vanavond even wat leuks doen samen als afleiding. |
![]() |
||
Citaat:
Nogmaals veel sterkte met het verlies van je katje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanavond komt hij langs als het goed is, maar echt veel zin heb ik er niet meer in... |
![]() |
|
We sturen echt te veel smsjes, het wordt tijd dat we elkaar weer iets langer zien dan een avondje. Dit weekend is het ook maar kort (vrijdagnacht tot zondagmiddag) en 90% van de tijd met anderen erbij maar beter dan niets en we gaan barbecuen met vrienden en ik heb er super veel zin in en het wordt vast wel gezellig en ik wil hem gewoon weer zien
![]()
||
Citaat:
Sterkte met het cremeren van je katje ![]() En grrr, ik wil NÚ een smsje van hem! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik voelde me wel gerustgesteld na gisteravond. Was wel prettig. Ennn vandaag op m'n werk ineens een mailtje met foto's die blijkbaar vorige week al had verstuurd. Lief en een leuke verrassing als je om 8u 's ochtends je pc aanzet ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ok, duidelijk. Iedereen is heel lief enzo, maar ik laat m'n dag er te hard door verpesten dat een hele goede vriend, maar vooral m'n exvriendje m'n verjaardag compleet vergeten zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
Gister leuk feestje, en al zijn vrienden 'hij vindt je echt leuk!' ahh. En blijkbaar vindt hij dat we iets hebben (zijn vrienden ook 'ja jullie hebben iets he' en ik 'eh nee'), maar ik vind dat eigenlijk niet. We zien wel.
Hij zoent echt te lekker en ik wil 'm zien! ow en @ skyblue: gefeliciteerd! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooh, het gaat zo goed en het is zo leuk en alles. Het nieuwe theaterseizoen begint weer en we zijn allemaal voorstellingen aan het plannen en boeken enzo, ik hou er van dat we dezelfde smaak hebben (oftwel; Guido Weijers, Jochem Myjer, Veldhuis en Kemper...).
Vanavond heerlijk de stad in met beste vriendinnetje en twee vrienden, morgen iets drinken / doen met een vriend van me.. Toch gek dat dat nu ineens allemaal in het weekend moet. Maar mijn stage is ook tof en ik kan er wel aan wennen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En overleden huisdieren zijn echt niet cool. Sterkte ![]()
Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 05:50. |
![]() |
|
![]() |
Tussen al die vrolijke liefdesverhalen dan toch maar een wat minder leuk verhaal. Het is nog geen 4 maanden uit (na 4 jaar relatie) en meneer de ex heeft het voor elkaar gekregen om nu alweer een vriendinnetje te hebben. Ze is 5 jaar jonger
![]() ![]() |
![]() |
|
^ Dat kind is 15?! Kan heel goed begrijpen dat dat pijn doet. Maar mss is ze maar een soort van rebound en is hij er nog niet zo erg overheen als hij doet lijken.
Laat jezelf er iedergeval niet gek door maken. Zoals ze bij Roosvicee zeggen: Komt wel goed schatje. ![]() ot: Nou, dit wordt dus nooit wat. Ik leg me er maar bij neer. Ben blij zat dat ik gewoon bevriend met hem ben.
Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 09:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hihi blij voor vriendinnetje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omgomgomgomg. T was zo lief! Tegen elkaar aankruipen en lief doen en niet hoeven denken: ‘Kut, ik moet zometeen naar huis’ of ‘Tis wel al erg laat…’ maar gewoon in slaap kunnen vallen en midden in de nacht wakker worden en horen dattie blij met me is. Gisteravond zaten we in de kroeg en toen keek ik hem eens aan en bedacht ik me echt ‘Omg… Dat die van mij is. Dat is gewoon mijn vriendje!’ Hoe ik het voor elkaar krijg, weet ik nog steeds niet, maar leuk is het zeker!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten tweede zou het nooit echt wat worden tussen ons: Je hebt meer dan het gemiddelde aantal piemels dat voor vrouwen voorgeschreven staat. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja vrienden zijn is ook belangrijk |
![]() |
|
|