![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Misschien heb ik teveel van de negatieve kanten gezien, maar ik kan van binnen woest worden als ik zie hoe mensen jaren lang daardoor nog problemen hebben met zichzelf en/of anderen. Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
+ 19M = Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je je eigen situatie veel te veel op andere relaties spiegelt. Ik denk dat jij een prima relatie kan hebben als jij eerst een half jaar alleen onschuldig kust met je vriendinnetje en daarna pas de verdieping in bed opzoekt. Maar dat betekent niet dat het niet anders kan.
Met mijn huidige vriendje ben ik nu een half jaar samen. Ik had na 2 dagen seks met hem. Er was een hele sterke fysieke aantrekkingskracht en ik voelde me heel goed bij hem. Natuurlijk had het zo kunnen zijn dat de geestelijke klik niet goed genoeg was om een relatie te krijgen. Maar ik denk dat het bij veel mensen (en misschien wel vooral bij meisjes, dat weet ik niet) zo werkt dat je iemand ook aantrekkelijk gaat vinden omdat je er onbewust een potientele relatie in ziet. Mijn relatie is heel stevig. Hij weet zonder dat ik iets zeg dat er iets met me is en andersom. Als me iets dwarszit heb ik geen seks om daar maar niet aan te denken. Integendeel, dan heb ik helemaal geen seks. Dan kruip ik met hem op de bank en vertel ik hem wat me dwarszit, dan praten we erover. Jouw blik is denk ik veel te veel gebaseerd op een paar semistoere jongetjes van 18 die jou vertellen hoe geil de chick was waar ze gister overheen gingen. Er zijn echt een hoop mensen die snel seks hebben en toch een hele sterke relatie hebben, die ook een tijdje zonder seks kan. Ik denk dat ik zelfs een hele tijd zonder seks kan, ik wil het alleen niet en zie er ook helemaal geen reden toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe even je oogkleppen af, dat helpt. Ook wanneer je je beleid op dit forum aan het voeren bent, want dat deugt niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind je kleinzielig. waarschijnlijk zit je alleen maar op dit forum om uit het niets te kunnen kakken op mensen die je niet kent, zodat je je beter kan voelen over je bekrompen leventje. en dat mag ik zeggen, want dit is een openbaar discussieforum. |
![]() |
||
@Topicstarter: Ik begrijp je punt goed. Ik zou ook nooit met iemand in bed duiken voor ik, in de relatie, een sterke band met die persoon heb opgebouwd en die persoon 100% vertrouw en graag zie.
Maar: Citaat:
Wees gewoon blij dat je ook tot de 'categorie' behoort die jijzelf het verstandigst vind. (Dit is trouwens geen aanval tegen mensen die vrij vroeg in de relatie seks hebben, ik geloof best dat relaties dan evengoed kunnen werken. Ik zou het gewoon nooit zelf doen. (Alleszins nu toch niet, mss later als ik ouder ben en meer ervaring heb, maar dan nog zou ik me eerst enigzins moeten binden denk ik.)) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Jeetje, daar komt de burgertrutbrigade weer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer dat je zoveel jouw mening als waarheid invult voor anderen, ik had jou toch wel wat hoger zitten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh sorry, ik bedoel: Offtopic: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat om stijl, en dat is heel wat subtieler. En verder, alle relaties, behalve bankrelaties, zijn gebaseerd op seks. Als mensen niet al te slim zijn en dat vrijwel met wildvreemden doen, prachtig, geniet ervan, recht op eigen domheid voor zover het fout gaat. Vica versa kan ik figuren die krampachtig geen seks willen een stuk minder waarderen. De extra taken die koorjongetjes al jaren hebben zijn een duidelijke herinnering aan wat het gevaar achter die instelling is. Mensen hebben hormonen, daarmee moet nu eenmaal iets gedaan worden. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |