Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoel maar dat ik er net zo over denk.
okeej, no prob was beetje verwarrend, gezien ik ook net een uitgebreide reply had getypt
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:23
Verwijderd
Mijn vermoeden is dat jouw gemiddelde hormoonspiegel zich zeer onder het gemiddelde van niet alleen je leeftijdsgenoten, maar de gehelde mensheid bevindt, DoD.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Sorry, zo was het niet bedoeld. Ik kan dat voor jou natuurlijk niet bepalen.
Ik hoop over 10, 20, 30 jaar ook nog steeds seks te hebben met mijn partner. Wat ik bedoelde is dat als dat niet zo snel zijn dat niet gelijk het einde van mijn relatie zou beteken. Misschien/wellicht wel jammer, maar ik kan me ergere dingen bedenken voor een relatie.
bij mij zou het ook niet gelijk 'het einde' zijn, natuurlijk niet, maar het lijkt me wel dat er dan iets serieus scheef zou zitten. maargoed, dat is natuurlijk ook helemaal afhankelijk met hoe de seks 'normaal' zit/zat dan...

Citaat:
Ach, ik denk dat het gewoon komt omdat ik me erger dat zoveel jonge gasten de drang/druk/verplichting voelen om toch maar zo jong mogelijk seks te hebben, als is het met een halfvreemde. Dat vind ik zo'n zonde.
tuurlijk, en dat vind ik ook zonde hoor, maar ik vind het vooral erg voor de personen in kwestie... ik trek mij er niks van aan van wat andere mensen persé asap willen doen, en ik voel ook helemaal die 'druk' niet om het dan 'ook' te doen ofzo.
nuja, ik ben dan ook al 23 en dat is sowieso allemaal niet op mij van toepassing geweest... toen ik 16 was had ik al een ernstige relatie, dus dan voel je ook niet die drang om in het rond te gaan vogelen. (maar dat zou ik sowieso niet hebben gehad, dus dan staan we weer op nul natuurlijk).

ergens begrijp ik je wel natuurlijk, en ik ben het er ook mee eens dat het *erg* is, maar trek het je gewoon niet zo aan! 't is hun zorg, wejewel? zij moeten er later mee leven dat ze hun maagdelijkheid aan de eerste de beste hebben weggegeven en er sindsdien ook maar op los gevost hebben. so be it. you know?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 22:07
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
ergens begrijp ik je wel natuurlijk, en ik ben het er ook mee eens dat het *erg* is, maar trek het je gewoon niet zo aan! 't is hun zorg, wejewel? zij moeten er later mee leven dat ze hun maagdelijkheid aan de eerste de beste hebben weggegeven en er sindsdien ook maar op los gevost hebben. so be it. you know?
Citaat:
Waarom erger je je daaraan? Het staat toch los van jou?
Omdat ik te veel meiden heb leren kennen die óf semi-onwillig seks hebben gehad óf worden buitengesloten omdat ze een andere mening daarover hebben. Zelf geld voor jongens, maar in mindere mate.
Misschien heb ik teveel van de negatieve kanten gezien, maar ik kan van binnen woest worden als ik zie hoe mensen jaren lang daardoor nog problemen hebben met zichzelf en/of anderen.

Citaat:
Mijn vermoeden is dat jouw gemiddelde hormoonspiegel zich zeer onder het gemiddelde van niet alleen je leeftijdsgenoten, maar de gehelde mensheid bevindt, DoD.
Laat het duidelijk zijn dat dát niet het geval is. Ik heb ook seks gehad, uit liefde maar ook puur uit lust. Er is niets mis met mijn hormonen, ik loop gewoon niet (meer) alleen maar achter m'n pik aan .
Oud 29-05-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Laat het duidelijk zijn dat dát niet het geval is. Ik heb ook seks gehad, uit liefde maar ook puur uit lust. Er is niets mis met mijn hormonen, ik loop gewoon niet (meer) alleen maar achter m'n pik aan .
Dat

+

19M

=
Citaat:
Mijn vermoeden is dat jouw gemiddelde hormoonspiegel bevindt zich zeer onder het gemiddelde van niet alleen je leeftijdsgenoten, maar de gehelde mensheid bevindt, DoD.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 12:38
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat

+

19M

=
Vind je dat nu echt het onderwerp van discussie hier?
Oud 30-05-2008, 15:34
blondaapje
blondaapje is offline
Ik vind dat je je eigen situatie veel te veel op andere relaties spiegelt. Ik denk dat jij een prima relatie kan hebben als jij eerst een half jaar alleen onschuldig kust met je vriendinnetje en daarna pas de verdieping in bed opzoekt. Maar dat betekent niet dat het niet anders kan.

Met mijn huidige vriendje ben ik nu een half jaar samen. Ik had na 2 dagen seks met hem. Er was een hele sterke fysieke aantrekkingskracht en ik voelde me heel goed bij hem. Natuurlijk had het zo kunnen zijn dat de geestelijke klik niet goed genoeg was om een relatie te krijgen. Maar ik denk dat het bij veel mensen (en misschien wel vooral bij meisjes, dat weet ik niet) zo werkt dat je iemand ook aantrekkelijk gaat vinden omdat je er onbewust een potientele relatie in ziet. Mijn relatie is heel stevig. Hij weet zonder dat ik iets zeg dat er iets met me is en andersom. Als me iets dwarszit heb ik geen seks om daar maar niet aan te denken. Integendeel, dan heb ik helemaal geen seks. Dan kruip ik met hem op de bank en vertel ik hem wat me dwarszit, dan praten we erover.

Jouw blik is denk ik veel te veel gebaseerd op een paar semistoere jongetjes van 18 die jou vertellen hoe geil de chick was waar ze gister overheen gingen. Er zijn echt een hoop mensen die snel seks hebben en toch een hele sterke relatie hebben, die ook een tijdje zonder seks kan. Ik denk dat ik zelfs een hele tijd zonder seks kan, ik wil het alleen niet en zie er ook helemaal geen reden toe.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Vind je dat nu echt het onderwerp van discussie hier?
Ja, dat is inderdaad het onderwerp van discussie, Kruimel. Als je namelijk goed de TT leest zie je een vraag, die door alles en iedereen naar eigen invulling beantwoord mag worden: hét voordeel van een openbaar discussieforum. Met mijn vermoeden geef ik, zij het indirect, zeker wel antwoord op de vraag. Ik zal het maar wat afzwakken naar dat ik het raar vind, niet dat het raar is. Voorkomt weer wat ergernis bij mensen die niet goed lezen.

Doe even je oogkleppen af, dat helpt. Ook wanneer je je beleid op dit forum aan het voeren bent, want dat deugt niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is inderdaad het onderwerp van discussie, Kruimel. Als je namelijk goed de TT leest zie je een vraag, die door alles en iedereen naar eigen invulling beantwoord mag worden: hét voordeel van een openbaar discussieforum. Met mijn vermoeden geef ik, zij het indirect, zeker wel antwoord op de vraag. Ik zal het maar wat afzwakken naar dat ik het raar vind, niet dat het raar is. Voorkomt weer wat ergernis bij mensen die niet goed lezen.
maar je hàd je mening toch al eens gezegd? en niemand vond die interessant genoeg om ernstig op te reageren? waarom wil je dan persé TS blijven kleineren met assumpties die op één topic op een geel forum gebaseerd zijn?
ik vind je kleinzielig. waarschijnlijk zit je alleen maar op dit forum om uit het niets te kunnen kakken op mensen die je niet kent, zodat je je beter kan voelen over je bekrompen leventje.
en dat mag ik zeggen, want dit is een openbaar discussieforum.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 22:47
Mahonie
Mahonie is offline
@Topicstarter: Ik begrijp je punt goed. Ik zou ook nooit met iemand in bed duiken voor ik, in de relatie, een sterke band met die persoon heb opgebouwd en die persoon 100% vertrouw en graag zie.

Maar:
Citaat:
Zo denk ik dus ook. Laat die andere mensen maar vossen, ik kijk gewoon neer op sletten etc, en ben blij dat ik niet zo ben.
Wees gewoon blij dat je ook tot de 'categorie' behoort die jijzelf het verstandigst vind.

(Dit is trouwens geen aanval tegen mensen die vrij vroeg in de relatie seks hebben, ik geloof best dat relaties dan evengoed kunnen werken. Ik zou het gewoon nooit zelf doen. (Alleszins nu toch niet, mss later als ik ouder ben en meer ervaring heb, maar dan nog zou ik me eerst enigzins moeten binden denk ik.))
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 15:11
Verwijderd
Citaat:
maar je hàd je mening toch al eens gezegd? en niemand vond die interessant genoeg om ernstig op te reageren? waarom wil je dan persé TS blijven kleineren met assumpties die op één topic op een geel forum gebaseerd zijn?
ik vind je kleinzielig. waarschijnlijk zit je alleen maar op dit forum om uit het niets te kunnen kakken op mensen die je niet kent, zodat je je beter kan voelen over je bekrompen leventje.
Het is geen kleineren? Gewoon een vermoeden dat wel eens juist kan zijn, want het grootste deel van de jongens van 19 denkt gewoon wel met z'n pik. Niks mis mee toch, sommige mensen hebben duidelijk minder behoefte aan seks dan het gemiddelde, sommigen meer *haalt schouders op*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 15:14
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*knip*
Volgens mij het beste antwoord op de TS.
Oud 31-05-2008, 18:28
Verwijderd
Jeetje, daar komt de burgertrutbrigade weer.
Citaat:
maar je hàd je mening toch al eens gezegd?
Een mening is niet hetzelfde als een vermoeden. Behalve dat, hoezo zou dat mijn recht wegnemen om nog iets te posten, of dat nu hetzelfde is of iets anders?
Citaat:
en niemand vond die interessant genoeg om ernstig op te reageren?
Wie ben jij om dat te bepalen?
Citaat:
waarom wil je dan persé TS blijven kleineren met assumpties die op één topic op een geel forum gebaseerd zijn?
Hoezo kleineren? Zie Morgan hierboven.
Citaat:
Ja klopt helemaal! Je hebt me echt door. Zeker met het oog op je eerder gedane uitspraak zinspelend op assumpties gebaseerd op tekst op een forum kom je echt heel geloofwaardig, doordacht en intelligent over met deze uitgebreide psycho-analyse. En dat in maar drie zinnen zonder hoofdletters!

Jammer dat je zoveel jouw mening als waarheid invult voor anderen, ik had jou toch wel wat hoger zitten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 18:34
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Sjonge, wat een gezeur allemaal. Wat kan mij het nou bommen wat Spectrum (of wie dan ook) mij wil kleineren of niet.

Laten we maar weer fijn over seks gaan praten.
Oud 31-05-2008, 19:30
Nona
Nona is offline
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Elke persoonlijke aanval wordt opgeslagen in de banman, niet huilen, gewoon met mensen discussiëren die wel op argumenten ingaan.
Oud 01-06-2008, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mensen die zin in het dagelijks leven maar wat vaker moeten gebruiken.

Oh sorry, ik bedoel:

Offtopic:
Citaat:
Ik denk dat mensen die zin in het dagelijks leven maar wat vaker moeten gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 10:25
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Van meiden en vrouwen word verwacht om er sexy uit te zien: mini-skirts, naveltruitjes, 2 knoopjes extra open, lange benen... ga zo maar door. Heb je geen grote borsten en dikke billen? Jammer, maar dan hoor je niet of minder bij.
Waar haal je dat nu weer vandaan? Meisjes die zich zo kleden plakken daarmee "Wanhopige del met laag IQ" met koeienletters over zich heen.

Het gaat om stijl, en dat is heel wat subtieler.

En verder, alle relaties, behalve bankrelaties, zijn gebaseerd op seks. Als mensen niet al te slim zijn en dat vrijwel met wildvreemden doen, prachtig, geniet ervan, recht op eigen domheid voor zover het fout gaat. Vica versa kan ik figuren die krampachtig geen seks willen een stuk minder waarderen. De extra taken die koorjongetjes al jaren hebben zijn een duidelijke herinnering aan wat het gevaar achter die instelling is. Mensen hebben hormonen, daarmee moet nu eenmaal iets gedaan worden.
Oud 04-06-2008, 00:14
Lorelei
Lorelei is offline
Nee het is niet erg om nog geen seks te hebben, nee het is niet erg om al wel seks te hebben.

Probleem opgelost!

Regels voor berichten