Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ahahaha! Had je je een voorstelling van mij gemaakt?? En ik voldoe er ook nog aan! ![]() Maar eerlijkheidshalve moet ik daar wel aan toevoegen dat ik er alweer wat anders uitzie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik noem het zelf altijd bruin. Ik heb het altijd al meer bruin gevonden dan blond. Maar misschien omdat het nu zo zonnig is of zo, dat het lichter is geworden.
Hier is het toch echt bruin, vind ik. ![]() En @ Kazet: nee, ik ben niet aan het huilen, eigenlijk is die camera een excuus om rare hoofden te trekken.
||
Citaat:
![]()
|
TopDrop is rossig.
![]() Ik vind het echt raar dat sommige mensen zeggen dat ze donkerblond zijn. Mijn moeder zegt het ook terwijl die bijna zwart haar heeft. ![]()
|
![]() |
Ik ga even proberen uit te leggen hoe ik het vind.
![]() Sommige mensen worden met bruin haar geboren en blijven ook bruin, dat is dus gewoon bruin. Andere mensen worden met blond haar geboren en zijn in de loop der tijd donkerblond geworden. Die kleur kan even donker zijn als de kleur van mensen met bruin haar, maar toch zit er vaak een verschil in. En het ene noem ik bruin en het andere donkerblond.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fotototopic! Verwijderd | 500 | 16-08-2008 12:15 |