Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2008, 14:53
Orpheo
Orpheo is offline
als iemand al kijkt naar mijn vriendin krijg ik al itchy gevoelens en heb ik zin om die gozer onder de zoden te meppen. moet er niet aan denken dat iemand het met haar doet! en voor mijzelf ook; het idee is geil en tof, maar het eenmaal DOEN!? ik denk dat ik helemaal gek zou worden. ik zou 'm niet meer omhoog kunnen krijgen van de irritatie en frustratie; want wat ik ga doen, gebeurd bij mijn vriendin ook! en dat, naast het feit dat ze MIJN vriendin is, en ik alleen maar háár wil vrijen, (en natuurlijk een dosis moraal) zijn de redenen dat ik niet in multi-sex verzeild zou willen raken, en dat vreemdgaan helemaal uit den boze is. Waarom zou ik dat willen? mijn eigen partner is waanzinnig, en als ik vreemd zou gaan zou ik toch alleen maar aan haar denken.

Ik ben benieuwd wanneer ik in L&R lees van de t.s.: het is uit tusen mij en mijn vriendin, ik heb saskia nu, en jeroen wil mijn vriendin hebben, maar zij wil niemand meer voorlopig van ons. of iets dergelijks.
Oud 05-07-2008, 17:50
Young Predator
Young Predator is offline
Ik weet niet waar ik het gelezen/gehoord heb, maar er is een vrij open manier van denken over liefde en seks met een ander.

Zoenen ligt voor een aantal mensen gevoeliger dan seks, en ik quote: met zoenen is er méér dan lust in het spel. De vraag aan de TS is dan ook, is er gezoend met de andere partners?

Ik zou mijn vriendin seksueel nooit willen remmen, als zij seks zou hebben met een ander, danwel in kwartetvorm of privé gun ik haar dat. Uiteraard verwacht ik dan dat ik dat ook mag. Helaas blijft dit steken onder het kopje 'fantasie'.
Oud 06-07-2008, 15:23
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Mwah.. ik vind dat voor zowel zoenen als seks een liefde en een lustmanier is.. Bij mij wel iig.. En ik heb met meer mensen gezoend dan seks gehad, dus op zich ben ik qua zoenen zelfs makkelijker
Oud 07-07-2008, 13:56
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Citaat:
Ik weet niet waar ik het gelezen/gehoord heb, maar er is een vrij open manier van denken over liefde en seks met een ander.

Zoenen ligt voor een aantal mensen gevoeliger dan seks, en ik quote: met zoenen is er méér dan lust in het spel. De vraag aan de TS is dan ook, is er gezoend met de andere partners?

Ik zou mijn vriendin seksueel nooit willen remmen, als zij seks zou hebben met een ander, danwel in kwartetvorm of privé gun ik haar dat. Uiteraard verwacht ik dan dat ik dat ook mag. Helaas blijft dit steken onder het kopje 'fantasie'.

Er is wel gezoend met de andere partner ja. Nu ik specifiek over het zoenen nadenk is het inderdaad best vreemd dat er gezoend is. Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat de drang om te willen zoenen voortkomt uit de liefde die je voelt voor de ander.

Gelukkig heb ik totaal niks van verliefdheid of liefde gevoelt. Het was puur geilheid dat door mijn lichaam aan het gieren was.
Waarom dan toch zoenen zit ik mij alsnog af te vragen?? Ik denk omdat het ook een soort gewoonte is om tijdens de seks lekker te zoenen. Kusjes krijgen op je lichaam en ook op je mond is toch een soort van 'lekker'.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 14:22
forumgebruiker
Citaat:
als iemand al kijkt naar mijn vriendin krijg ik al itchy gevoelens en heb ik zin om die gozer onder de zoden te meppen. moet er niet aan denken dat iemand het met haar doet! en voor mijzelf ook; het idee is geil en tof, maar het eenmaal DOEN!? ik denk dat ik helemaal gek zou worden. ik zou 'm niet meer omhoog kunnen krijgen van de irritatie en frustratie; want wat ik ga doen, gebeurd bij mijn vriendin ook! en dat, naast het feit dat ze MIJN vriendin is, en ik alleen maar háár wil vrijen, (en natuurlijk een dosis moraal) zijn de redenen dat ik niet in multi-sex verzeild zou willen raken, en dat vreemdgaan helemaal uit den boze is. Waarom zou ik dat willen? mijn eigen partner is waanzinnig, en als ik vreemd zou gaan zou ik toch alleen maar aan haar denken.

Ik ben benieuwd wanneer ik in L&R lees van de t.s.: het is uit tusen mij en mijn vriendin, ik heb saskia nu, en jeroen wil mijn vriendin hebben, maar zij wil niemand meer voorlopig van ons. of iets dergelijks.
Ik respecteer je mening. Geloof me, zo dacht ik er voorheen ook over.

Echter, nu zie ik in dat je een dergelijk avontuur ook echt als stelletje kan beleven. Het is niet zo dat jij met iemand anders bent, en jouw vriendin bij iemand anders is. Het is voor ons gevoel geen vreemdgaan.

Nee, je wilt gewoon dat je partner goed verwent wordt en daar heb je nu wat extra hulptroepen bij te leen. Het is een heerlijk gevoel als je die knop om kan zetten en kan genieten van het feit dat je partner ook lekker aan het genieten is.

Bovendien ben je er zelf bij. Je bent continu ook met je eigen partner aan het vrijen. Dat draagt zeker bij aan het 'samen beleven'.
Bijvoorbeeld als je partner oraal bevredigd wordt is het fantastisch om lekker met je eigen partner te zoenen. Dan is er dat echte 'liefde' gevoel. Je kijkt elkaar in de ogen alsof je wil zeggen "wat fijn dat je zo lekker aan het genieten bent".

Maar goed, ik heb absoluut niet het doel om je te overtuigen. Ik begrijp dat niet iedereen zoiets als dit zal willen.

Laatst gewijzigd op 07-07-2008 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 14:49
Verwijderd
Citaat:

Dat hoor je wel vaker, maar voor mij is seks toch heel wat intiemer dan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 14:59
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
als iemand al kijkt naar mijn vriendin krijg ik al itchy gevoelens en heb ik zin om die gozer onder de zoden te meppen.
Dan condoleer je vriendin van mij
Oud 07-07-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
als iemand al kijkt naar mijn vriendin krijg ik al itchy gevoelens en heb ik zin om die gozer onder de zoden te meppen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 16:54
Mobius
Mobius is offline
Leuk voor een meisje om erachter te komen dat ze een relatie heeft met een agressieveling die zo jaloers is dat hij 'm niet eens meer overeind zou krijgen. Tjonge.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leuk voor een meisje om erachter te komen dat ze een relatie heeft met een agressieveling die zo jaloers is dat hij 'm niet eens meer overeind zou krijgen. Tjonge.
Als ik met een ander zou vrijen zou m'n vriend er precies zo over denken en ik, in de rol van "een meisje", heb daar totaal geen problemen mee.
Oud 08-07-2008, 08:35
Hydrodynamikaas
Citaat:
Als ik met een ander zou vrijen zou m'n vriend er precies zo over denken en ik, in de rol van "een meisje", heb daar totaal geen problemen mee.
Het gaat in deze context over "kijken naar je vriendin", niet over er iets mee doen..

Ik vind het juist een compliment als mensen naar mijn vriendin kijken. Het getuigt a. van een goede smaak en b. kan je de "lekker he, die gaat met mij mee naar huis" blik teruggeven

als je die agressiviteit al voelt als er naar je partner gekeken wordt, heb je wat mij betreft geen goede relatie, anders hoef je ook niet bang te zijn dat het door zo iets kleins stukgaat..
Oud 08-07-2008, 08:39
Hydrodynamikaas
Citaat:
Zo heb ik ook altijd gedacht, maar ervaring heeft uitgewezen dat het in de werkelijkheid toch iets gecompliceerder ligt. Het blijft een mooi idee, maar ik denk dat het voor veel mensen beter een fantasie kan blijven.
Oud 08-07-2008, 10:39
Orpheo
Orpheo is offline
boy, m'n woorden worden wel heel letterlijk opgevat. Ik ben juist verre van agressief. Ik ben heel trots op mijn vriendin,en heel blij met haar, maar soms heb je van die gasten ie gewoon overal aan willen zitten (tijdens uitgaan e.d.) en als ze t niet verder willen houden bij kijken, kan die kerel een tik verwachten. IK vind kijken/loeren echt ongelooflijk irritant. Mijn vriendin heeft nogal flinke borsten, en zelfs in mijn shirts komen ze er nog mooi (groots) in uit. Dat icm haar totale figuur en het totaalplaatje trekt blijkbaar veel bekijks...

Kijken mag (maar niet te duidelijk), aanraken zeer zeker niet.

Verder: ik vind het een kwartet ook een beetje getuigen van respectloosheid jegens je partner, zeker met uitspraken van een of andere partij dat de ander zo goed was, beter dan de eigen partner.

@hydrodynamikaas: tja, je hebt zeker een punt. het probleem met gevoelens en ideeen is dat 't niet zo recht-toe-recht-aan is, en je altijd inmenging hebt. Tuurlijk voel ik me trots als een pauw als iemand naar haar kijkt, of als we buiten (na elkaar een poos niet gezien te hebben) even zoenen en een idioot gaat toeteren en z'n duim opsteekt (gebeurd regelmatig )

maar wat Mobius zegt: zo is 't dus NIET. je verdraait mijn woorden.

het is meer een combi van wat GRL en Hydro-Kaas zeggen.

oh, Hydro-kaas zei nog zoiets als:

Citaat:
als je die agressiviteit al voelt als er naar je partner gekeken wordt, heb je wat mij betreft geen goede relatie, anders hoef je ook niet bang te zijn dat het door zo iets kleins stukgaat
dat komt omdat ik er 'slechte' ervaringen mee heb. gasten vonden t vaak leuk om tijdens 't uitgaan even te kijken/voelen of haar borsten wel echt zijn enzo. tis niet zo dat ik 't van nature heb. Turlijk, iedere kerel is anders, maar iedere kerel, is een kerel Het is niet dat ik mijn vriendin niet vertrouw, haar vertrouw ik volkomen. Ik vertrouw andere mannen niet
Oud 08-07-2008, 11:05
Young Predator
Young Predator is offline
Nog een vraag aan de TS.

Hoe zat het met het klaarkomen? Ik neem aan dat het allemaal wel veilig is gegaan ( lees, met condoom ). Ik lees alleen wat terug over de dames die tot hun hoogtepunt zijn gekomen.
Oud 08-07-2008, 12:01
De Veroorzaker
Citaat:
Het is niet dat ik mijn vriendin niet vertrouw, haar vertrouw ik volkomen. Ik vertrouw andere mannen niet
Mag je vriendin dan wel uitgaan zonder jou erbij?

Citaat:
Nog een vraag aan de TS.

Hoe zat het met het klaarkomen? Ik neem aan dat het allemaal wel veilig is gegaan ( lees, met condoom ). Ik lees alleen wat terug over de dames die tot hun hoogtepunt zijn gekomen.
Waarom neem je dat aan? Ik neem eigenlijk aan van niet (maar waarom weet ik niet).
Oud 08-07-2008, 12:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mag je vriendin dan wel uitgaan zonder jou erbij?

Waarom neem je dat aan? Ik neem eigenlijk aan van niet (maar waarom weet ik niet).
ja hoor, maar ik vind 't geen fijn idee. ik heb sowieso een hekel aan uitgaan. iedere keer als ze is uit geweest, komt ze thuis met blauwe plekken en brandplekken van peuken op d'r arm. dat laatste kan niet meer gelukkig,maar dat eerste nog wel helaas (ze is nog geen 1,60, en gasten willen nog wel eens bjina over haar heen banjeren).
Oud 08-07-2008, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het gaat in deze context over "kijken naar je vriendin", niet over er iets mee doen..
Mja best, 't is wat extreem van m.. maar *shrug*. Ze zal het echt wel weten en blijkbaar heeft ze er niet genoeg problemen mee om bij 'm weg te gaan. 't Is maar net het gevoel wat hij haar geeft. Als hij een control-freak gevoel geeft, is dat vervelender dan wanneer je het gevoel hebt dat het wel uit iets liefs voortkomt.
Oud 08-07-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
ja hoor, maar ik vind 't geen fijn idee. ik heb sowieso een hekel aan uitgaan. iedere keer als ze is uit geweest, komt ze thuis met blauwe plekken en brandplekken van peuken op d'r arm. dat laatste kan niet meer gelukkig,maar dat eerste nog wel helaas (ze is nog geen 1,60, en gasten willen nog wel eens bjina over haar heen banjeren).
Waar gaat ze in godsnaam heen dan
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:06
forumgebruiker
Citaat:
Verder: ik vind het een kwartet ook een beetje getuigen van respectloosheid jegens je partner, zeker met uitspraken van een of andere partij dat de ander zo goed was, beter dan de eigen partner.
Verklaar je nader waarom je dit respectloos vindt?

Voor wat betreft je opmerking "zeker met uitspraken van een of andere partij dat de ander zo goed was, beter dan de eigen partner.";

Ik denk dat je dit verkeerd gelezen hebt. Ik heb enkel aangegeven dat Saskia voor het eerst is klaargekomen van penetratie. Er is niks gezegd over iemand die beter is dan de eigen partner.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:23
forumgebruiker
Citaat:
Nog een vraag aan de TS.

Mondwerk is zonder bescherming gegaan.
Eenmaal aangekomen bij het hoofdstuk penetratie zijn er inderdaad condooms gebruikt.

Ik en Jeroen zijn allebei klaargekomen. Allebei klaargekomen tijdens de penetratie, dus niet 'voor het zingen de kerk uit'.

Overigens gebruiken mijn vriendin en saskia allebei de pil. Jeroen en Saskia hebben op de bewuste avond er op aangestuurd om daarnaast ook een condoom te gebruiken. Achteraf heeft mijn vriendin gezegd dat ze dit wel fijn vond, omdat ze het minder fijn had gevonden als Jeroen zijn 'kwakkie' bij haar had achter gelaten. Met name omdat het na afloop nog zolang naar buiten blijft druipen. Dat is voor haar al niet zo prettig, maar als het dan ook nog eens sperma is van iemand anders...

Voor Jeroen en Saskia is het extra voorkomen van zwangerschap de voornaamste reden geweest. Opzich hebben wij allemaal wel vertrouwen in de pil. Maar je moet er toch niet aan denken dat er door zo'n avontuurtje per ongeluk iemand zwanger wordt van de andere partner.
Lijkt me dus een terechte reden om condooms te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:35
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
geen bijzondere toko's ofzo. tis niet alsof ze naar een moshpit gaat ofzo

@ forumgebruiker: ik kan t niet uitleggen, maar het voel als respectloos. Seks is iets dat je met je partner hebt, en dat delenmet iemand anders voelt als respectloos. alsof je mijn intimiteit 'afpakt' ofzo. ik snap dat 't voor jou anders is, en ikwil je zeker niet veranderen; ik ben blij voor jou dat 't goed uitpakte. maar ik ken mezelf; het zou me opvreten! iemand anders z'n lul in mijn vriendin?! moet er niet aan denken dat mijn beste vriend haar doet, en ik zijn vriendin (of ik de beste vriendin van mijn vriendin, en zij haar vriend).
Oud 08-07-2008, 14:45
forumgebruiker
Citaat:
@ forumgebruiker: ik kan t niet uitleggen, maar het voel als respectloos. Seks is iets dat je met je partner hebt, en dat delenmet iemand anders voelt als respectloos. alsof je mijn intimiteit 'afpakt' ofzo. ik snap dat 't voor jou anders is, en ikwil je zeker niet veranderen; ik ben blij voor jou dat 't goed uitpakte. maar ik ken mezelf; het zou me opvreten! iemand anders z'n lul in mijn vriendin?! moet er niet aan denken dat mijn beste vriend haar doet, en ik zijn vriendin (of ik de beste vriendin van mijn vriendin, en zij haar vriend).
Ah oke, ik begrijp het.
Fijn dat je mijn kant van het verhaal in ieder geval wel weet te respecteren.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:50
De Veroorzaker
Citaat:
ja hoor, maar ik vind 't geen fijn idee.
en dat laat je vast duidelijk blijken.

@Forumgebruiker, voor het idee van je vriendin snap ik 't wel, maar ivm zwangerschap waren ze vrij nutteloos lijkt me.
Oud 08-07-2008, 15:32
Hydrodynamikaas
Aait, goed verduidelijkt Orpheo.. Ik snap je aan de ene kant wel.. Ik ben zelf alleen iets makkelijker
Oud 08-07-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vroeg ik me ook al af.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
geen bijzondere toko's ofzo. tis niet alsof ze naar een moshpit gaat ofzo
Dan doet ze iets niet goed of jouw buurt is belachelijk agressief, want mijn vriendinnetjes-van-dezelfde-lengte komen nooit met blauwe plekken thuis van uitgaan *heeft nu een beeld van Orpheo's vriendin die zulke grote borsten heeft dat ze telkens omvalt *
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:02
forumgebruiker
Citaat:
@Forumgebruiker, voor het idee van je vriendin snap ik 't wel, maar ivm zwangerschap waren ze vrij nutteloos lijkt me.
Daar valt over te discussiëren.

Wij hebben wel vertrouwen in de anticonceptiepil. Maar 100% safe is het nooit. Mocht uit de seks tussen mij en mijn vriendin een zwangerschap voortkomen, dan is dat een ongelukje, maar geen grote ramp.

Zwanger worden van iemand anders dan je eigen partner lijkt mij minder gewenst. Waarom dan niet wat extra veiligheid inbouwen door het met een condoom te doen?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:23
Hydrodynamikaas
Erm.. er is ook nog zowiets als SOA's?
Oud 08-07-2008, 18:27
forumgebruiker
Citaat:
Erm.. er is ook nog zowiets als SOA's?
Dat is wat minder van toepassing als je elkaar al meerdere jaren kent. Een SOA komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:32
De Veroorzaker
Citaat:
Daar valt over te discussiëren.

Wij hebben wel vertrouwen in de anticonceptiepil. Maar 100% safe is het nooit. Mocht uit de seks tussen mij en mijn vriendin een zwangerschap voortkomen, dan is dat een ongelukje, maar geen grote ramp.

Zwanger worden van iemand anders dan je eigen partner lijkt mij minder gewenst. Waarom dan niet wat extra veiligheid inbouwen door het met een condoom te doen?
Ik vind dat hetzelfde als met een helm op in een vliegtuig gaan zitten, maar ieder het zijne.
Oud 08-07-2008, 19:06
Hydrodynamikaas
Citaat:
Dat is wat minder van toepassing als je elkaar al meerdere jaren kent. Een SOA komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Dat had je nog niet gezegd..

Citaat:
Ik vind dat hetzelfde als met een helm op in een vliegtuig gaan zitten, maar ieder het zijne.
Dan is die van toepassing
Oud 09-07-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik dus absoluut niet. Een pil kan door diverse oorzaken niet goed zijn werk doen. Denk aan op onregelmatige tijdstippen de pil innemen, antibioticakuur, stress, ziekte icm overgeven, etc.

Met mijn exvriendin waar ik 6 jaar mee heb gelopen deden we het ook gewoon zonder. Maar ik kan het me best voorstellen dat sommige stellen het liever met doen. En dan vooral in de context van de topicstarter.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 17:46
Verwijderd
Jeetje.. ik krijg echt een soort "plaatsvervangende jaloezie" als ik dit lees. Zoiets zou ik nooit in mijn leven kunnen. Jullie konden het alle 4 zonder jaloers te zijn of whatever, nou dat is voor mij echt niet weggelegd. Na het lezen van dit verhaal voel ik me even voor jullie alle 4 tegelijk jaloers etc.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 18:35
Hydrodynamikaas
Citaat:
Dat vind ik dus absoluut niet. Een pil kan door diverse oorzaken niet goed zijn werk doen. Denk aan op onregelmatige tijdstippen de pil innemen, antibioticakuur, stress, ziekte icm overgeven, etc.

Met mijn exvriendin waar ik 6 jaar mee heb gelopen deden we het ook gewoon zonder. Maar ik kan het me best voorstellen dat sommige stellen het liever met doen. En dan vooral in de context van de topicstarter.
Als je de pil volgens de regels gebruikt is ie 99% safe.. Ik ben het met je eens dat je in sommige gevallen beter 180% zeker kan zijn, maar Veroor heeft zeker een punt
Oud 09-07-2008, 18:38
Hydrodynamikaas
Citaat:
Jeetje.. ik krijg echt een soort "plaatsvervangende jaloezie" als ik dit lees. Zoiets zou ik nooit in mijn leven kunnen. Jullie konden het alle 4 zonder jaloers te zijn of whatever, nou dat is voor mij echt niet weggelegd. Na het lezen van dit verhaal voel ik me even voor jullie alle 4 tegelijk jaloers etc.
Heeft te maken met zo'n sterke band hebben, dat je elkaar zelfs op dat vlak vrij kan laten, zonder er bang voor te hoeven zijn dat je relatie eronder leidt.. In dit geval is het juist makkelijker, omdat je beide dezelfde regels overtreedt en je eventuele jaloerzie dus kan compenseren met het plezier dat je er zelf aan beleefd hebt
Oud 09-07-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Heeft te maken met zo'n sterke band hebben, dat je elkaar zelfs op dat vlak vrij kan laten, zonder er bang voor te hoeven zijn dat je relatie eronder leidt.. In dit geval is het juist makkelijker, omdat je beide dezelfde regels overtreedt en je eventuele jaloerzie dus kan compenseren met het plezier dat je er zelf aan beleefd hebt
Tsja, ik geloof je graag maar ik kan me er weinig bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 18:55
De Veroorzaker
Citaat:
Allemaal zaken die je redelijk goed kunt waarnemen, en als dat het geval is dan ben ik het zeker met je eens, maar als niet dan blijft het onzinnig, niet onverstandig natuurlijk.

Citaat:
Als je de pil volgens de regels gebruikt is ie 99% safe.. Ik ben het met je eens dat je in sommige gevallen beter 180% zeker kan zijn, maar Veroor heeft zeker een punt
Als je de pil zo inneemt als de bedoeling is en geen hormonale afwijkingen hebt dan is het 100%. Maar dan krijg je claims van mensen die er toch eens een vergeten zijn en dat ook weer vergeten zijn terwijl de fabrikant nu kan zeggen, tja sorry....die ene procent he.
Oud 09-07-2008, 19:01
Hydrodynamikaas
Hmm.. klinkt logisch.. maar goed, ik praat dus ook alleen maar na wat mij als onwetende burger wordt verteld XD
Oud 09-07-2008, 22:33
Orpheo
Orpheo is offline
tussen twee haakjes; het is niet bewezen dat een antibioticakuur het effect van de pil kan verstoren. Staat in de handleiding(?) van de pil van m'n vriendin, en ik heb 't gecheckt bij die van m'n zus, mijn huisarts en die van mijn vriendin (ik was toch bij de huisarts, kon 't net zo goed effe vragen).
Oud 10-07-2008, 00:02
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, maar of de pil nou 100, 99 of 95% betrouwbaar is.. je wilt in zo'n geval extra zekerheid en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Oud 10-07-2008, 08:05
De Veroorzaker
Citaat:
tussen twee haakjes; het is niet bewezen dat een antibioticakuur het effect van de pil kan verstoren. Staat in de handleiding(?) van de pil van m'n vriendin, en ik heb 't gecheckt bij die van m'n zus, mijn huisarts en die van mijn vriendin (ik was toch bij de huisarts, kon 't net zo goed effe vragen).
Maar is het wel bewezen dat het niet kan, want dat zou pas interessant zijn om te weten.
Oud 10-07-2008, 10:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

toch moet je tijdens een antibioticakuur aanvullende anticonceptie (condooms dus) gebruiken.
Oud 10-07-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
toch moet je tijdens een antibioticakuur aanvullende anticonceptie (condooms dus) gebruiken.
vraag maar aan hvj
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:29
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
vraag maar aan hvj
hoezo? is ze zwanger geworden van dit geintje?

wij nemen altijd t zekere voor 't onzekere; gewoon niet vrijen. t zijn maar een paar daagjes. besides, je hebt nog je handen en je mond, toch?
Oud 10-07-2008, 11:38
De Veroorzaker
Citaat:
hoezo? is ze zwanger geworden van dit geintje?

wij nemen altijd t zekere voor 't onzekere; gewoon niet vrijen. t zijn maar een paar daagjes. besides, je hebt nog je handen en je mond, toch?
Vraag maar aan Boris Becker
Oud 10-07-2008, 17:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
vraag maar aan hvj
Leuk dat jij je eigen conclusies trekt. Maar bij mij is er geen ziekte noch antibioticakuur of vergeetachtigheid aan te pas gekomen, en helaas ben ik dus een (pech)(geluks)vogel die hoort bij de 0,01% die recht door een pil heen zwanger raakt. En verder lijkt me dit 0,0 relevant voor dit topic.

De 1 vind het nuttig om condooms te gebruiken, iets wat ik me best voor kan stellen, aangezien ik ook niet bekwakt zou willen worden met het kwakje van een andere kerel. Daarnaast zou ik dit soort geintjes sowieso nooit onveilig uit halen met het oog op zwangerschappen en soa's.
Oud 10-07-2008, 17:32
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Leuk dat jij je eigen conclusies trekt. Maar bij mij is er geen ziekte noch antibioticakuur of vergeetachtigheid aan te pas gekomen, en helaas ben ik dus een (pech)(geluks)vogel die hoort bij de 0,01% die recht door een pil heen zwanger raakt. En verder lijkt me dit 0,0 relevant voor dit topic.

De 1 vind het nuttig om condooms te gebruiken, iets wat ik me best voor kan stellen, aangezien ik ook niet bekwakt zou willen worden met het kwakje van een andere kerel. Daarnaast zou ik dit soort geintjes sowieso nooit onveilig uit halen met het oog op zwangerschappen en soa's.
heel bot, vraag ik 't je op de vrouw/man af:

abortus laten doen of niet?
Oud 10-07-2008, 19:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
heel bot, vraag ik 't je op de vrouw/man af:

abortus laten doen of niet?
uh ik geloof dat ze al zodanig ver is met de zwangerschap dat ze geen abortus meer laat doen hoor, ze heeft er dus voor gekozen om het wel te houden.
Oud 10-07-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb zelf het liefst een raampje open
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 21:04
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
uh ik geloof dat ze al zodanig ver is met de zwangerschap dat ze geen abortus meer laat doen hoor, ze heeft er dus voor gekozen om het wel te houden.
ah ja las ik net pas... moet er niet aan denken. ik zou gelijk herman brood achterna gaan (als ze t zou willen houden dus). oh nachtmerries in 't verschiet.
Reageren

Regels voor berichten