![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echter, nu zie ik in dat je een dergelijk avontuur ook echt als stelletje kan beleven. Het is niet zo dat jij met iemand anders bent, en jouw vriendin bij iemand anders is. Het is voor ons gevoel geen vreemdgaan. Nee, je wilt gewoon dat je partner goed verwent wordt en daar heb je nu wat extra hulptroepen bij te leen. Het is een heerlijk gevoel als je die knop om kan zetten en kan genieten van het feit dat je partner ook lekker aan het genieten is. Bovendien ben je er zelf bij. Je bent continu ook met je eigen partner aan het vrijen. Dat draagt zeker bij aan het 'samen beleven'. Bijvoorbeeld als je partner oraal bevredigd wordt is het fantastisch om lekker met je eigen partner te zoenen. Dan is er dat echte 'liefde' gevoel. Je kijkt elkaar in de ogen alsof je wil zeggen "wat fijn dat je zo lekker aan het genieten bent". Maar goed, ik heb absoluut niet het doel om je te overtuigen. Ik begrijp dat niet iedereen zoiets als dit zal willen. Laatst gewijzigd op 07-07-2008 om 14:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind het juist een compliment als mensen naar mijn vriendin kijken. Het getuigt a. van een goede smaak en b. kan je de "lekker he, die gaat met mij mee naar huis" blik teruggeven ![]() als je die agressiviteit al voelt als er naar je partner gekeken wordt, heb je wat mij betreft geen goede relatie, anders hoef je ook niet bang te zijn dat het door zo iets kleins stukgaat..
||
Citaat:
||
boy, m'n woorden worden wel heel letterlijk opgevat. Ik ben juist verre van agressief. Ik ben heel trots op mijn vriendin,en heel blij met haar, maar soms heb je van die gasten ie gewoon overal aan willen zitten (tijdens uitgaan e.d.) en als ze t niet verder willen houden bij kijken, kan die kerel een tik verwachten. IK vind kijken/loeren echt ongelooflijk irritant. Mijn vriendin heeft nogal flinke borsten, en zelfs in mijn shirts komen ze er nog mooi (groots) in uit. Dat icm haar totale figuur en het totaalplaatje trekt blijkbaar veel bekijks...
Kijken mag (maar niet te duidelijk), aanraken zeer zeker niet. Verder: ik vind het een kwartet ook een beetje getuigen van respectloosheid jegens je partner, zeker met uitspraken van een of andere partij dat de ander zo goed was, beter dan de eigen partner. @hydrodynamikaas: tja, je hebt zeker een punt. het probleem met gevoelens en ideeen is dat 't niet zo recht-toe-recht-aan is, en je altijd inmenging hebt. Tuurlijk voel ik me trots als een pauw als iemand naar haar kijkt, of als we buiten (na elkaar een poos niet gezien te hebben) even zoenen en een idioot gaat toeteren en z'n duim opsteekt (gebeurd regelmatig ![]() maar wat Mobius zegt: zo is 't dus NIET. je verdraait mijn woorden. het is meer een combi van wat GRL en Hydro-Kaas zeggen. oh, Hydro-kaas zei nog zoiets als: Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor wat betreft je opmerking "zeker met uitspraken van een of andere partij dat de ander zo goed was, beter dan de eigen partner."; Ik denk dat je dit verkeerd gelezen hebt. Ik heb enkel aangegeven dat Saskia voor het eerst is klaargekomen van penetratie. Er is niks gezegd over iemand die beter is dan de eigen partner. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eenmaal aangekomen bij het hoofdstuk penetratie zijn er inderdaad condooms gebruikt. Ik en Jeroen zijn allebei klaargekomen. Allebei klaargekomen tijdens de penetratie, dus niet 'voor het zingen de kerk uit'. Overigens gebruiken mijn vriendin en saskia allebei de pil. Jeroen en Saskia hebben op de bewuste avond er op aangestuurd om daarnaast ook een condoom te gebruiken. Achteraf heeft mijn vriendin gezegd dat ze dit wel fijn vond, omdat ze het minder fijn had gevonden als Jeroen zijn 'kwakkie' bij haar had achter gelaten. Met name omdat het na afloop nog zolang naar buiten blijft druipen. Dat is voor haar al niet zo prettig, maar als het dan ook nog eens sperma is van iemand anders... Voor Jeroen en Saskia is het extra voorkomen van zwangerschap de voornaamste reden geweest. Opzich hebben wij allemaal wel vertrouwen in de pil. Maar je moet er toch niet aan denken dat er door zo'n avontuurtje per ongeluk iemand zwanger wordt van de andere partner. Lijkt me dus een terechte reden om condooms te gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ forumgebruiker: ik kan t niet uitleggen, maar het voel als respectloos. Seks is iets dat je met je partner hebt, en dat delenmet iemand anders voelt als respectloos. alsof je mijn intimiteit 'afpakt' ofzo. ik snap dat 't voor jou anders is, en ikwil je zeker niet veranderen; ik ben blij voor jou dat 't goed uitpakte. maar ik ken mezelf; het zou me opvreten! iemand anders z'n lul in mijn vriendin?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Fijn dat je mijn kant van het verhaal in ieder geval wel weet te respecteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben wel vertrouwen in de anticonceptiepil. Maar 100% safe is het nooit. Mocht uit de seks tussen mij en mijn vriendin een zwangerschap voortkomen, dan is dat een ongelukje, maar geen grote ramp. Zwanger worden van iemand anders dan je eigen partner lijkt mij minder gewenst. Waarom dan niet wat extra veiligheid inbouwen door het met een condoom te doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met mijn exvriendin waar ik 6 jaar mee heb gelopen deden we het ook gewoon zonder. Maar ik kan het me best voorstellen dat sommige stellen het liever met doen. En dan vooral in de context van de topicstarter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje.. ik krijg echt een soort "plaatsvervangende jaloezie" als ik dit lees. Zoiets zou ik nooit in mijn leven kunnen. Jullie konden het alle 4 zonder jaloers te zijn of whatever, nou dat is voor mij echt niet weggelegd. Na het lezen van dit verhaal voel ik me even voor jullie alle 4 tegelijk jaloers etc.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
tussen twee haakjes; het is niet bewezen dat een antibioticakuur het effect van de pil kan verstoren. Staat in de handleiding(?) van de pil van m'n vriendin, en ik heb 't gecheckt bij die van m'n zus, mijn huisarts en die van mijn vriendin (ik was toch bij de huisarts, kon 't net zo goed effe vragen).
||
Citaat:
||
Citaat:
toch moet je tijdens een antibioticakuur aanvullende anticonceptie (condooms dus) gebruiken.
||
Citaat:
wij nemen altijd t zekere voor 't onzekere; gewoon niet vrijen. t zijn maar een paar daagjes. besides, je hebt nog je handen en je mond, toch?
||
![]() |
Citaat:
De 1 vind het nuttig om condooms te gebruiken, iets wat ik me best voor kan stellen, aangezien ik ook niet bekwakt zou willen worden met het kwakje van een andere kerel. Daarnaast zou ik dit soort geintjes sowieso nooit onveilig uit halen met het oog op zwangerschappen en soa's.
||
Citaat:
abortus laten doen of niet?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|