Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
argh ik moet zo naar school om daar met een irritant wijf uit m'n klas aan ons project te werken, en ik WIL hem vandaag gewoon AF hebben, want dan ben ik voor het grootste deel van haar af. en ik kreeg gisteren een 6 terug voor ons project, terwijl m'n docent het er de dag ervoor om 5 uur nog niet had doorgelezen. en 70 pagina's lees je niet even zomaar, dus ik denk dat hij dacht "ze hebben zoveel ruzie gehad en zo hard hun best gedaan, ik geef ze maar een 6". niet dat het mij een ruk boeit, want op deze manier is het wel héél erg makkelijk punten bij elkaar schrapen.
|
![]() |
|
gisteren was ik aan het rummikubben in het gras van de buren, omdat we daar zin in hadden, met een biertje. en toen zaten er twee wijven naast ons steeds te zeggen "jeeeesus, wie gaat nou spelletjes spelen in een kroeeeeeeg. dat is echt zooooooooo lame". en toen zei mn vriendin "jeeeeeeeesus wie draagt er nou zo'n jurkje dat ziet er toch niet uuuuuuuuuiiiiiiiiiittttt" en toen kregen ze ruzie en dat duurde echt een kwartier.
vet spannend.. nu ga ik naar school en vanavond weer bij de swirrrrrrls werken, wie komt een ijsje halen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben aan het werken aan een site maar het is moar like werken aan RSI. |
![]() |
|
Eergisteren ging ik Bingo-en en toen had ik een Fokke en Sukke poepkalender gewonnen.
Tijdens en na de Bingo heel erg dronken geworden, waardoor ik gisteren niet in staat was mijn tentamen te maken. Nu voel ik me een verzaker, omdat ik het tentamen van maandag ook al niet gemaakt had. Verder ga ik vandaag naar zangles, werken en daarna een feestje van een collega ![]()
|
4e dag op de nieuwe job. Fuckin druk gelijk. Gaat wel goed. Verder werd ik door de ex bosso gebeld met een zielig verhaal over het feit dat ik m'n salaris + vakantiegeld van mei nog niet heb. Heb m een ultimatum gegeven. Bitch!
Gister gespeeld voor 3 man en een paardekop samen met Geriatric Unit(leden van heresy, iron monkey). Was ok, alleen de geluidsman was ultragay. Versterkers stonden op 0 ofzo en hij maar ploeteren om alles uit te versterken. Vlak voor de set mn amp gewoon open gedraaid. Fuck it. Nu ben ik moe en drink ik red bull aangezien ik hier om 8 uur 's ochtends moet beginnen.
||
Citaat:
|
Zoo heel hard gewerkt en alle systemen liepen vast en toen moest ik zelfs gewoon de échte telefoon opnemen en toen zei een vent 'is je headset stuk ofzoo' en toen riep ik dat dinges was vastgelopen en dat mag niet want ik had die jongen nog aan de telefoon ja oei. Nu is mijn loon nog niet gestort maar dat is maar goed ook eigenlijk want dan heb ik ook geen reden om de stad in te gaan en moet ik wel aan school. Dus beter is om 2 mn geld er wel. Vanavond ga ik nog met mijn zus een kamer kijken en dan vanavond eten met een huisgenoot + wat drinken met friends.
||
Citaat:
hmmmm, ongeveer 9 bij 7. dus geen miniding maar ook geen heel groot stuk. EN morgen om half 3 wordt ie gezet ![]()
|
klinkt heel white trash maar valt wel mee: een portret van een meisje met een hele dikke indianentooi en een banner eronder met 'J (kattenhoofd) M'. Het is een mix tussen jugendstil en oldschool, zwartwit. Dankjewel
![]() edit: zo: ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 15:39. |
![]() |
|
dankjewel
![]() beetje jammer dat ie verkleint heel bibberig lijkt want hij is groot wel strak.
||
Citaat:
nee. m'n broers beginnen met een J. mijn ouders met een M. J.M. zijn de initialen van mijn pa. @ reverend: hehe ben het niet van plan gelukkig.
Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 16:53. |
![]() |
|
gisteren bevond ik mij in paradiso en was ik aan het dansen met een jolige brit toen de grote lichten plots aangingen en de muziek stopte en iedereen gesommeerd werd om naar buiten te gaan wegens BRANDALARM
![]() vandaag heb ik bagels gegeten die lekker waren en pizza die vies was dus nu ben ik misselijk. zometeen ga ik naar een of andere legendarisch slechte film en hopen dat ik niet halverwege over mijn buurman kots.
|
vanmorgen moest ik thuiszorgen en de komende twee dagen moet ik ook en ik verveel me nu alweer DOOD bij mn ouders thuis. ik wil naar amsterdam
![]() ![]()
|
ik weet niet wat ik moet doennnnnn volgens mij met boter shmeren ofzo
maar ik kan mn vinger niet bewegen. dus nu heb ik een pleister op gedana,w ant want dan kan ik het sowieso niet bewegen en dan vergeet ik dat het door de lijm komt want dan denk ik dat het door de pleister komet dat is minder eng
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijzonderheden op je werk vandaag Balance | 57 | 24-01-2005 15:59 | |
Psychologie |