Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 20:08
kuik
kuik is offline
gister ging ik falafel eten in de stad met een mate en dat was nice daarna naar de film en nog gelachen om lolcats thuis haha. vanmorgen gejogd om 9 uur (!!) wat we dus niet meer gaan doen, want 's ochtends joggen beviel ons alledrie niet. vandaag kreeg ik bericht over mijn sollicitatie naar OK-assistent op de poli kaakchirurgie dat ze toch opeens 'net geen plek in het rooster' voor me hadden, maar 'toch bedankt voor de moeite' . terwijl ik eerst alleen maar positieve berichten van ze kreeg. dus dat was even een deceptie. maar nu ga ik op zoek naar een andere vette bijbaan en sowieso nog thuiszorgen dan, dat is ook leuk. morgen werken en 's avonds de stad in met mn vader, want hij krijgt nog steeds een cadeau van mij voor zn verjaardag die inmiddels alweer vier maanden geleden is.
Oud 04-06-2008, 20:58
Glory
Glory is offline
ik ben aangevallen door muizen vannacht aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dus in een total frenzy heb ik mijn kamer dichtgepurd

Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 21:06. Reden: die, die, die
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 21:48
Ceespop
Ceespop is offline
Nu ik er toch ben.

Chill uitgeslapen tot een uur of elf, want ja. Omdat het kan.
Lekker GTA San Andreas gespeeld omdat het kan, vervolgens in de tuin gezeten omdat het kan. Om 6 uur gaan werken omdat het moest. En nu weer lekker op scholieren
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisternacht en de hele ochtend nog geleerd, want vandaag EXAMEN.
Ik was kapot en ookal had ik alles duizend keer gelezen en kende ik de vragen nog, kon ik geen een antwoord bedenken. Dikke stress, zware blackout.
Toch maar wat domme lulverhalen opgehangen en hopen dat er iets van klopt en ik nog net een 5,5 haal, anders heb ik hele dikke pech en is mijn leven voorbij enzo. *huilie*

Om m'n verdriet te vergeten wezen shoppen in Lei'en en met beste 'din afgsproken op een terrasje. Kapot gepaft, schnitzels gegeten, koffie met alcohol op en daarna nog bij haar thuis gechilld met relaxte muziekjes en wijvenblaadjes.

Morgen weer aan de arbeid. Klote, na een week 'vakantie'.
Oud 04-06-2008, 22:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Mijn tas stond onder water. *huilie*
Ik heb nog wel hoop dat mijn telefoon het nog doet.

Verder heb ik gegeten in MKZ vanwege een verjaardagsfeestje. De abrikozentaart met soja slagroom was niet te versmaden zo goed. Toen gingen mensen fietsen verven en de mijne is nu groen met goud. .
Oud 04-06-2008, 22:47
Verwijderd
Uhh.. mond en klauwzeer?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
oh hahaha was jij dat ik herkende iets maar wist niet wat. nouja ik keek ook chagerijnig en ik had vervaagde lipstick

oei ik leg de laatste hand aan mijn tattoo-ontwerp en ik hoop dat er morgen een plekje vrij is in de shop.
Als er zomaar een plekje vrij is in de shop zou ik er sowieso niet snel een tatt laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Indiana Jones was K U T!

K U T!

K U T!

K U T!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 00:07
capibara
capibara is offline
Citaat:
Lekker GTA San Andreas spelen omdat het kan en de hele fokking dag bieren.
Dit gaat mijn eerste vakantiedag volgende maand worden .
Oud 05-06-2008, 01:06
Verwijderd
Vandaag heel veel crysis gespeeld en ohohohoh wat dope en toen maar es wat gewerkt en toen maar es wat bier gedronken.
Eveneens omdat het kan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 08:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Uhh.. mond en klauwzeer?
Uhh.. nee.
Oud 05-06-2008, 08:49
Verwijderd
argh ik moet zo naar school om daar met een irritant wijf uit m'n klas aan ons project te werken, en ik WIL hem vandaag gewoon AF hebben, want dan ben ik voor het grootste deel van haar af. en ik kreeg gisteren een 6 terug voor ons project, terwijl m'n docent het er de dag ervoor om 5 uur nog niet had doorgelezen. en 70 pagina's lees je niet even zomaar, dus ik denk dat hij dacht "ze hebben zoveel ruzie gehad en zo hard hun best gedaan, ik geef ze maar een 6". niet dat het mij een ruk boeit, want op deze manier is het wel héél erg makkelijk punten bij elkaar schrapen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 09:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren was ik aan het rummikubben in het gras van de buren, omdat we daar zin in hadden, met een biertje. en toen zaten er twee wijven naast ons steeds te zeggen "jeeeesus, wie gaat nou spelletjes spelen in een kroeeeeeeg. dat is echt zooooooooo lame". en toen zei mn vriendin "jeeeeeeeesus wie draagt er nou zo'n jurkje dat ziet er toch niet uuuuuuuuuiiiiiiiiiittttt" en toen kregen ze ruzie en dat duurde echt een kwartier.

vet spannend..

nu ga ik naar school en vanavond weer bij de swirrrrrrls werken, wie komt een ijsje halen?
Oud 05-06-2008, 09:23
Verwijderd
Ik speel ook spelletjes in 't gras, wat een zeikwijven.

Ik heb me laatst over laten halen om deel te nemen aan een sportdag, heerlijk weer!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 09:28
Verwijderd
Citaat:
19:50:04 [traighetor] sei italiano?
19:51:04 [Feelfreetosayhi] no, sorry
19:51:07 [Feelfreetosayhi] why?
19:51:22 [traighetor] allora infilati un dito in culo e vai a lavorare
19:51:37 [Feelfreetosayhi] in english please?
19:52:12 [traighetor] i'm a big bad black man
19:53:05 [Feelfreetosayhi] yeah, and....?
19:53:28 [traighetor] rob halford
19:54:27 [Feelfreetosayhi] you're as gay as rob halford?
19:55:40 [traighetor] yes, i'm a beutiful people
19:56:51 [Feelfreetosayhi] that's great
19:57:29 [traighetor] my anus is squascianato
19:57:49 [Feelfreetosayhi] amazing man
19:57:54 [Feelfreetosayhi] anything else?
19:58:02 [traighetor] rock'n'roll
19:58:51 [Feelfreetosayhi] ok
19:59:53 [traighetor] yesse

internet ;(
Hahaha, wat een conversatie.

Ik ben aan het werken aan een site maar het is moar like werken aan RSI.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:51
*oma*
*oma* is offline
Eergisteren ging ik Bingo-en en toen had ik een Fokke en Sukke poepkalender gewonnen.
Tijdens en na de Bingo heel erg dronken geworden, waardoor ik gisteren niet in staat was mijn tentamen te maken. Nu voel ik me een verzaker, omdat ik het tentamen van maandag ook al niet gemaakt had. Verder ga ik vandaag naar zangles, werken en daarna een feestje van een collega .
Oud 05-06-2008, 11:20
DeadNation
DeadNation is offline
4e dag op de nieuwe job. Fuckin druk gelijk. Gaat wel goed. Verder werd ik door de ex bosso gebeld met een zielig verhaal over het feit dat ik m'n salaris + vakantiegeld van mei nog niet heb. Heb m een ultimatum gegeven. Bitch!

Gister gespeeld voor 3 man en een paardekop samen met Geriatric Unit(leden van heresy, iron monkey). Was ok, alleen de geluidsman was ultragay. Versterkers stonden op 0 ofzo en hij maar ploeteren om alles uit te versterken. Vlak voor de set mn amp gewoon open gedraaid. Fuck it.

Nu ben ik moe en drink ik red bull aangezien ik hier om 8 uur 's ochtends moet beginnen.
Oud 05-06-2008, 11:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Als er zomaar een plekje vrij is in de shop zou ik er sowieso niet snel een tatt laten zetten.
er is waarschijnlijk toch geen plek want het is er momenteel nogal druk, maar kleine tattoo's doen ze weleens op de dag zelf nog. Het is een hele goede shop verder, niks op aan te merken.
Oud 05-06-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
er is waarschijnlijk toch geen plek want het is er momenteel nogal druk, maar kleine tattoo's doen ze weleens op de dag zelf nog. Het is een hele goede shop verder, niks op aan te merken.
Ik heb het gezien idd, erg mooi werk, hoe klein is klein?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 12:44
vilein
vilein is offline
Zoo heel hard gewerkt en alle systemen liepen vast en toen moest ik zelfs gewoon de échte telefoon opnemen en toen zei een vent 'is je headset stuk ofzoo' en toen riep ik dat dinges was vastgelopen en dat mag niet want ik had die jongen nog aan de telefoon ja oei. Nu is mijn loon nog niet gestort maar dat is maar goed ook eigenlijk want dan heb ik ook geen reden om de stad in te gaan en moet ik wel aan school. Dus beter is om 2 mn geld er wel. Vanavond ga ik nog met mijn zus een kamer kijken en dan vanavond eten met een huisgenoot + wat drinken met friends.
Oud 05-06-2008, 15:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb het gezien idd, erg mooi werk, hoe klein is klein?

hmmmm, ongeveer 9 bij 7. dus geen miniding maar ook geen heel groot stuk. EN morgen om half 3 wordt ie gezet
Oud 05-06-2008, 15:19
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb me ingeschreven voor het verkeerde tentamen en het is maandag al en ik heb natuurlijk ook alle verkeerde shit geleerd
Oud 05-06-2008, 15:20
Verwijderd
Citaat:
hmmmm, ongeveer 9 bij 7. dus geen miniding maar ook geen heel groot stuk. EN morgen om half 3 wordt ie gezet
wat voor ontwerp heb je gemaakt?? en succes morgen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
klinkt heel white trash maar valt wel mee: een portret van een meisje met een hele dikke indianentooi en een banner eronder met 'J (kattenhoofd) M'. Het is een mix tussen jugendstil en oldschool, zwartwit. Dankjewel

edit: zo:

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:53
Verwijderd
ik vind hem er erg tof uitzien ondanks dat het niet mijn stijl is .
waar ga je hem laten zetten? als in op welke plek van je lichaam?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 16:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dankjewel ja het is iets waar je van moet houden, die indianentooien. en die banners trouwens ook. Ik ga hem op de voorkant van mijn linkerbovenarm laten zetten. dus niet helemaal aan de zijkant of binnenkant maar er tussenin.

beetje jammer dat ie verkleint heel bibberig lijkt want hij is groot wel strak.
Oud 05-06-2008, 16:07
HenkMul
HenkMul is offline
Staat die J voor de eerste letter van de naam van je vriend? .
Oud 05-06-2008, 16:15
Verwijderd
Als je hem op die plaats laat zetten moet je niet teveel gaan bodybuilden hmhm
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 16:43
Broeder
Broeder is offline
Staken de streekbussen maandag nog?
Oud 05-06-2008, 16:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Staat die J voor de eerste letter van de naam van je vriend? .

nee. m'n broers beginnen met een J. mijn ouders met een M. J.M. zijn de initialen van mijn pa.
@ reverend: hehe ben het niet van plan gelukkig.

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 19:10
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren bevond ik mij in paradiso en was ik aan het dansen met een jolige brit toen de grote lichten plots aangingen en de muziek stopte en iedereen gesommeerd werd om naar buiten te gaan wegens BRANDALARM dus daar stond ik om half drie 'snachts in een strapless jurkje te blauwbekken en naar stoere brandweermannen te kijken die massaal waren uitgerukt met twee wagens. toen het vals alarm bleek ben ik maar gedesillusioneerd mijn jas gaan halen en naar huis gefietst (maar ik was toch al dronken genoeg).

vandaag heb ik bagels gegeten die lekker waren en pizza die vies was dus nu ben ik misselijk. zometeen ga ik naar een of andere legendarisch slechte film en hopen dat ik niet halverwege over mijn buurman kots.
Oud 05-06-2008, 19:17
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
nee. m'n broers beginnen met een J. mijn ouders met een M. J.M. zijn de initialen van mijn pa.
@ reverend: hehe ben het niet van plan gelukkig.
ik vind m leuk
Oud 05-06-2008, 19:17
Verwijderd
Ik heb de hele dag op school gezeten en nu werk ik aan mijn portfolio en aan een opdracht die ik morgen moet inleveren. Stress! Morgen even naar school, inpakken, werken en dan naar Zwitserland, .
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 19:52
Luna
Luna is offline
ik heb vanmiddag aan een opdracht gewerkt en net heb ik een deel van mn tas ingepakt want ik ga morgenvroeg naar Parijs
Oud 05-06-2008, 19:58
Verwijderd
totaal niet aanvallend bedoeld ofzo, maar waarom wil je de initialen van je vader en de voorletters van je broer op je arm?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:08
roc
roc is offline
Citaat:
totaal niet aanvallend bedoeld ofzo, maar waarom wil je de initialen van je vader en de voorletters van je broer op je arm?
want ja goh, het is toch wel onbegrijpelijk, mensen die blijkbaar een band met hun familie hebben
Oud 05-06-2008, 20:19
Verwijderd
d'r stond toch dat het niet aanvallend bedoeld was, lam wijf

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:37
Metal
Metal is offline
Ik heb ook een band met mijn ouders, maar ik ga echt niet hun initialen op mijn arm zetten. Ik vraag me daarom ook wel af waarom T. dat wil, dat is toch niet vreemd......?
Oud 05-06-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een band met mijn ouders, maar ik ga echt niet hun initialen op mijn arm zetten. Ik vraag me daarom ook wel af waarom T. dat wil, dat is toch niet vreemd......?
voilà
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:04
Electriq
Electriq is offline
Hoe dan ook. Ik keek net op de site van Kim Holland en daar vond ik dit: 'patty de hete bulgaarse tolk toont gary the language of love' Ik kijk Terminator II met mn huisgenoot maar ik heb m al te vaak gezien en nu verveel ik me duidelijk.
Oud 05-06-2008, 21:16
kuik
kuik is offline
vanmorgen moest ik thuiszorgen en de komende twee dagen moet ik ook en ik verveel me nu alweer DOOD bij mn ouders thuis. ik wil naar amsterdam . en bovendien hoef ik de komende 3 weken helemaal niets aan school te doen en dat voelt weird. wel ga ik in het ziekenhuis werken als medisch secretaresse dan maar. nu maar vroeg naar bed, want die oudjes peigeren me af . gelukkig heb ik een leuk weekend in het vooruitzicht.
Oud 05-06-2008, 21:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
om maar even antwoord te geven: zoiets hoef ik niet uit te leggen.
Oud 05-06-2008, 21:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag lang gewerkt, nu thuis even wat bier drinken en dan met wat maten de hoer op. Morgen vrij en Human Alert!
Oud 05-06-2008, 23:09
Gadje
Gadje is offline
Ik ging voor de verandering weer eens te laat slapen en kwam daarom mn bed voor 12u niet uit. Voelde me de hele dag brak en toen had ik nog eens een oersaai college van 3u.
Daarna ging ik shoppen en voelde ik me ineens weer beter.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 00:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
IK HEB SECONDENLIJM OP MIJN VINGERS!!!!!!! TOEN IK MIJ KOPTELEFOON POROBEERDE TE PLAKKEN GING HET OP MIJN VINGERSSSSSSSS
om
Oud 06-06-2008, 00:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik bedoelde omg
Oud 06-06-2008, 00:50
Verwijderd
hahahahahhahahaha (L)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 00:53
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik weet niet wat ik moet doennnnnn volgens mij met boter shmeren ofzo

maar ik kan mn vinger niet bewegen. dus nu heb ik een pleister op gedana,w ant want dan kan ik het sowieso niet bewegen en dan vergeet ik dat het door de lijm komt want dan denk ik dat het door de pleister komet dat is minder eng
Oud 06-06-2008, 00:54
Verwijderd
Hahahaha (L)(L)

http://www.tomaski.be/1998/01/05/sec...kende-vingers/
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 00:55
Verwijderd
Boter shmeren?? Haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten