Advertentie | |
|
![]() |
|
haha, vieze guido vind ik een leuke.
Het viel mij op dat ik vrijdag echt veel vaak Kut en tering zei. Ook tegenover leraren enzo. Nou waren die leraren wel tof, maar het idee blijft een beetje raar.
|
Verwijderd
|
er is een nieuw meisje op mijn werk en bij haar sollicitatie gesprek is duidelijk gemaakt dat met haar achtergrond, opleiding en vriendenkring ze een minpuntje maar dat ze dat goed kan maken als ze zich wel netjes kan uitdrukken (netjes spreken kan) tegen over de 'klanten/gasten'
Maar ze zegt bij alles shit! |
![]() |
|
Ik zeg redelijk vaak: Jezus, hé. Al ben ik niet altijd even blij mee.
Voor de rest hou ik het redelijk netjes. Alhoewel, als ik écht boos (wat nauwelijks voor komt) ben gebruik ik van alles. Ik gebruik alleen echt nooit het woord kanker als scheldwoord.
|
Verwijderd
|
ja sorry. het begon als een grapje om mensen die met kanker scholden belachelijk te maken en toen is het blijven hangen. ik kom er ook echt niet vanaf. en ik vind eigenlijk ook dat mensen niet moeten zeuren. dit soort woorden werken juist omdat ze controversieel zijn. waarom zou schelden met aids of sars minder erg zijn?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tisalgoedhoor. *aai* Zeg het maar niet in mijn bijzijn... niet zo moeilijk want internet!
Hmm, schelden met aids of sars vind ik eigenlijk ook niet zó, maar ik hoor het minder. Kanker ligt bij veel mensen denk ik gevoeliger omdat een naaste er aan overleden is en het sowieso veel vaker voorkomt. Of zo? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je nog op zoek bent naar leuke scheldwoorden, dan is deze site echt nog een aanrader!!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|