Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2008, 13:48
stout!
stout! is offline
Haha ik had hier een hele tirade opgeschreven totdat ik me realiseerde dat het weinig met mijn relationele gebied te maken had, dus ik zal jullie er niet mee vervelen . T komt erop neer dat ik totaal niet weet wat ik wil/welke kant ik op moet en bang ben om fouten te maken.
Ik ben blij dat ik één ding wel zeker weet, dat ik bij hem wil blijven. Aan de andere kant zou ik zonder hem misschien wel net iets makkelijker gewoon mijn koffers pakken en op avontuur gaan... tsja.
Oud 11-06-2008, 14:06
snoopy
snoopy is offline
Heb net op de fiets (ja, een tocht van 2 uur) alle oude smsjes gelezen van hem, zo'n 700

Erg leuk om te zien hoe het van flirterig naar ehm... nog steeds flirterig gaat
Oud 11-06-2008, 14:08
Verwijderd
jij hebt 700 smsjes in je mobiel staan? whut!?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:36
groovy
groovy is offline
Hmm, vaag, soms doe hij heel lief, maar soms lijken zijn smsjes wat kortaf te zijn. Waardoor ik me afstandelijk opstel (uit zelfbescherming ofzo) en nauwelijks sms en nogal zakelijk. Ook niet echt slim van mij. Tsjah, ik heb het zo druk, ik heb nu ook geen zin en energie om me druk te maken om andere dingen.

Mijn nieuwe bijbaantje is in ieder geval echt top . Lekker op kantoor en super uitdagend werk.

Weet trouwens iemand nu inmiddels wat er met Nala is gebeurd? Ze lijkt van de aardbodem verdwenen .
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Hmm, vaag, soms doe hij heel lief, maar soms lijken zijn smsjes wat kortaf te zijn. Waardoor ik me afstandelijk opstel (uit zelfbescherming ofzo) en nauwelijks sms en nogal zakelijk. Ook niet echt slim van mij. Tsjah, ik heb het zo druk, ik heb nu ook geen zin en energie om me druk te maken om andere dingen.

Mijn nieuwe bijbaantje is in ieder geval echt top . Lekker op kantoor en super uitdagend werk.

Weet trouwens iemand nu inmiddels wat er met Nala is gebeurd? Ze lijkt van de aardbodem verdwenen .
Ze leeft iig nog, want Qimm komt haar gewoon tegen in de stad
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 15:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat concert waar ik het over had, dat blijkt dus ook niet op dertien juli te zijn, want dan heeft de band dus ook al andere verplichtingen En waarschijnlijk wordt het dan toch ergens later in de zomer en kan ik toch niet. Stiekem vind ik het dan wel best zo, want dan kan ik ook mijn ex niet tegen komen, en hoef ik me daar nu al geen zorgen om te maken
Als ik nou eens zou weten dat ik verliefd kan worden op iemand anders... dat zou al heel wat schelen
Oud 11-06-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dat concert waar ik het over had, dat blijkt dus ook niet op dertien juli te zijn, want dan heeft de band dus ook al andere verplichtingen En waarschijnlijk wordt het dan toch ergens later in de zomer en kan ik toch niet. Stiekem vind ik het dan wel best zo, want dan kan ik ook mijn ex niet tegen komen, en hoef ik me daar nu al geen zorgen om te maken
Als ik nou eens zou weten dat ik verliefd kan worden op iemand anders... dat zou al heel wat schelen
Dat dacht ik ook, maar hoewel de Duitser steeds meer een blijvertje lijkt, denk ik nog steeds veel aan de ex Volgens mij gaat het nooit echt over, hopeloos, ik kan nog steeds zo pissig worden op hem. Maargoed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 15:31
Verwijderd
Vandaag drie jaar samen, en het voelt goed! Het lijkt wel als de dag van gisteren dat ik hem voor het eerst zag <3
Ik heb een dagje vrij van stage en we gaan samen iets leuks doen, en hij weet lekker niet wat Nu hopen dat ik het tot die tijd voor me kan houden..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat ik één ding wel zeker weet, dat ik bij hem wil blijven. Aan de andere kant zou ik zonder hem misschien wel net iets makkelijker gewoon mijn koffers pakken en op avontuur gaan... tsja.
Dat is in mijn ogen 1 van de grootste problemen waar je tegen aan loopt als je al een tijdje een serieuze relatie hebt terwijl je relatief jong bent.

Volgens mij is het laatste wat je wil 35 zijn en dan denken "had ik maar..". Met andere woorden, gewoon je koffers pakken en op avontuur gaan. Je vriend wacht wel/gaat wel mee/overleeft het wel etc etc. Overigens denk ik niet dat je deze aanmoediging nodig hebt want jullie hebben allang laten zien dat je wel apart van elkaar kan leven.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
jij hebt 700 smsjes in je mobiel staan? whut!?
Ik heb in totaal 895 smsjes in mijn telefoon staan
Oud 11-06-2008, 17:33
Rob
Rob is offline
Citaat:

Ik kan er maar 100 in hebben, dus ik moet iedere 2 dagen de in- en outbox van mijn telefoon legen.

Laatst gewijzigd op 11-06-2008 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 17:59
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het nooit echt over, hopeloos, ik kan nog steeds zo pissig worden op hem. Maargoed.
Ook dat gaat -ooit- over, echt. Ik spreek uit ervaring.

Vanavond met een aantal vriendinnen uit.

Citaat:
hoezo lopen er vandaag alleen maar leuke meisjes rond over de straten van Amsterdam!?!?
Al een derde date gehad met dat leuke meisje?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 17:59
Verwijderd
hoezo lopen er vandaag alleen maar leuke meisjes rond over de straten van Amsterdam!?!?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 18:00
I C U
I C U is offline
Citaat:
Yeah ik ook zoiets, wel inbox en outbox tezamen. En tis nog niet eens vol!

OT: Hij is sexy Het was gisteravond erg fijn en... Oh bah, ik word er niet origineler van, maar het was gewoon fijn. En z'n ouders zijn ook gezellig, z'n zusje is best lief. Mjah.

En m'n broertje is echt zo suf alstie wakker gebeld wordt Haha.
Oud 11-06-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ook dat gaat -ooit- over, echt. Ik spreek uit ervaring.

Vanavond met een aantal vriendinnen uit.
Ik wacht ongeduldig

Ik ga trouwens ook sociale dingen doen met toneelmensen vanavond Gezellig, heb ze al weer een week of wat niet gezien. En stiekem wil ik wel een smsje
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 19:18
Roosje
Roosje is offline
Whaaah, ik heb een paar geweldige dagen gehad met m'n vriendinnetjes van school. (L) Echt ontzettend ontzettend tof. <333 Alleen toen kwamen we thuis en toen werd m'n bestevriendinnetjevanschool wél opgehaald door haar vriendje en het was dik schattig en toen werd ik jaloers omdat ik geen vriendje heb dat zo vlak bij me woont. Maar over twee maanden ben ik verhuisd w00t!

En morgen krijg ik de uitslag van m'n examens. <3 / /
Oud 11-06-2008, 20:53
Neko*
Neko* is offline
Ik wil dit helemaal niet, verdomme.
Oud 11-06-2008, 20:58
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Verdomme!, Ben ik eindelijk van hem af, blijk ik zwanger van hem te zijn
Ik wil zijn kinderen niet baren, ik WALG VAN HEM!
WAAROM!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 21:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik wil dit helemaal niet, verdomme.

*aai*

Citaat:
WAAROM!!!!
yikes, dat is knap lastig! Wat vervelend voor je zeg *ook een aai voor jou*
Oud 11-06-2008, 21:36
I C U
I C U is offline
Citaat:
WAAROM!!!!
Damn. En nu?
Oud 11-06-2008, 22:27
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*aai*
dankje.

Citaat:
WAAROM!!!!
Wow, heftig. *knuf*

ot; Ik weet wel dat ik nu wacht op niks, en dat dit ook niet helpt, maar ik zou zo graag willen dat hij nu toch nog smste dat hij hier komt slapen. En precies op het moment dat ik dit typ, smst hij dat hij nog langs komt. Wat fijn. <3 Nu kan ik tegen hem in slaap vallen, want stiekem voel ik me best wel kut door gedoe'en met ex "beste" vriendin.. Hopelijk dat ik dan nog een beetje goed slaap en fijn nog morgenvroeg even wat dingen kan doorkijken en geen 1'en ga halen op belangrijke pw's. (niet echt relationeelgebied, maar nou en. Het is laat.)
Oud 11-06-2008, 22:41
Verwijderd
@Neko*: Het komt allemaal goed, meid. Zelfs met jou.

@Dauwdruppel: Oeh, kut meisje... Sterkte ermee!

ot:tis zo leuk! Ik weet niet of ik het al eens eerder heb geschreven, maar hij is de eerste bij wie ik niet bang ben voor wat er nog komen gaat. Ik vind het helemaal niet eng dattie mee gaat naar LowLands, bedacht me dat we in de herfst misschien wel een weekendje weg kunnen. Gisteren liepen we samen door de stad en we hadden het over een heel sjieke tent waar hij stage heeft gelopen. Toen zei ik ineens: 'Oh, dan kunnen we daar misschien gaan eten als we een half jaar met elkaar gaan!' En ik hadniet eens in de gaten dat ik het gezegd had totdat hij daar op reageerde door me eens stevig vast te pakken. Ik vind het zo fijn!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 22:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
WAAROM!!!!
waarom? omdat je hem geneukt hebt! of hij jou, hangt van 't perspectief af

@icu: en wat nu??

http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8

lang leve google...damn, is 't zo moeilijk om dit te bedenken?

@neko: ja, daar heeft ze wat aan, een knuffel. geef 'r gelijk een paar geitenwollensokken. kan ze die gelijk om de poten van d'r nageslacht hangen, en als ze even geluk heeft draait dat kind zich even tever om, blijft hangen met z'n schattige nijntjesokjes aan de spijlers van z'n wiegje en sterft een langzame, onprettige verstikkingsdood in zijn kussen.

ja, strak plan!
Oud 11-06-2008, 22:55
Qimm
Qimm is offline

is het uit met je vriendin ofzo
Oud 11-06-2008, 22:56
Verwijderd
Jajaja, Orpheo is back again!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Jajaja, Orpheo is back again!
ik heb het gevoel dat Orpheo hier alleen post wanneer hij zijn medicijnen vergeten is in te nemen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:00
Verwijderd
Gewoon weer negeren
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:46
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
ik heb het gevoel dat Orpheo hier alleen post wanneer hij zijn medicijnen vergeten is in te nemen

En @ dauwdruppel: Ontzettend kut voor je, sterkte!

Ontopic: ZininsamenLonden!
Oud 12-06-2008, 07:30
Verwijderd
hij is toch in noorwegen en ik mis hem
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 07:35
snoopy
snoopy is offline
Dat kan ik me voorstellen, op je verjaardag! Fijne dag!

OT: hihi, ik kreeg ineens een baan aangeboden in Amersfoort en toen zei ie: 'daar kun je ook leuk wonen'

En ik heb een luxe-probleem: kiezen tussen twee heel gave banen
Oud 12-06-2008, 07:50
Verwijderd
dankjewel!

Pfoef, doe mij de andere baan dan?

Wat voor banen zijn het?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 07:53
snoopy
snoopy is offline
Allebei als manager.

De eerste op een sport bso in Amersfoort
De tweede op een bijlesinstituut

Allebei met een vrij uitgebreide functie-omschrijving, waar ik jullie niet mee zal vervelen

edit: en ik voel me ineens veel te oud voor s.com
Oud 12-06-2008, 08:25
Verwijderd
dauwdruppel is echt zo'n kloon he. :')

ot:
moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 08:40
Verwijderd
@Get Psycho: Hoop dat je evengoed eeen beetje een leuke dag hebt. Proficiat
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 09:03
Verwijderd
Ik heb Nala een tijdje terug trouwens een PM gestuurd, dat de mensen hier zich afvroegen of alles wel goed gaat en waar ze gebleven is.. Maar nog geen reactie..

Edit: Oh, op haar profiel staat dat haar laatste activiteit op 30 mei was, mijn bericht is van daarna dus ze zal het ook niet hebben gelezen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 09:51
punkstar
punkstar is offline
gisteren was leuk en hij zei dat ik leuk was en het was gewoon goed...maar toch voelt er iets 'anders'
misschien heeft hij gewoon weer zijn jaarlijkse 'nog even checken of ik nog wel goed in de markt lig'-periode
Oud 12-06-2008, 10:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
misschien heeft hij gewoon weer zijn jaarlijkse 'nog even checken of ik nog wel goed in de markt lig'-periode
WTF? Dat vind ik behoorlijk ja...
Oud 12-06-2008, 10:04
punkstar
punkstar is offline
niet dat hij vreemdgaat ofzo hoor! maar volgens mij wil hij even laten zien dat hij ook zonder mij kan ofzo
tsja ik snap er zelf ook niet veel van
Oud 12-06-2008, 10:27
Joehoedith
Joehoedith is offline
omg ik ben zooooooooooo blij *stuiter* gheghe... heb hem vanaf maandag gewoon elke dag al gezien... en dat gaat zo nog door tot volgende week maandag *hoezee*
Oud 12-06-2008, 10:27
snoopy
snoopy is offline
Nee, dat snapte ik wel... Maar ik zou er toch wel pissig van worden. Gevalletje bindingsangst ofzo? Heb je t er al eens over gehad met hem?
Oud 12-06-2008, 11:04
Verwijderd
Is dat zo raar dan, ik kijk elke week of ik nog goed in de markt lig?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb Nala een tijdje terug trouwens een PM gestuurd, dat de mensen hier zich afvroegen of alles wel goed gaat en waar ze gebleven is.. Maar nog geen reactie..

Edit: Oh, op haar profiel staat dat haar laatste activiteit op 30 mei was, mijn bericht is van daarna dus ze zal het ook niet hebben gelezen.
Tja als je niet meer forumt dan zie je dat ook niet, alhoewel ik mail krijg bij een pm, maar dan kan ook uit staan natuurlijk. *haalt schouders op*
Oud 12-06-2008, 11:12
Verwijderd
Ik krijg geen mail van een PM!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:14
Kitten
Kitten is offline
Humpff... ze is eenzaam in Almere en ik kan er niets aan doen . Ik vind het zo moeilijk, want eigenlijk vind ik dat ze daar een eigen leven moet opbouwen, maar ik wil er ook voor haar zijn... Argh!
Oud 12-06-2008, 11:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik krijg geen mail van een PM!
ik wel Dat kun je vast wel ergens aanzetten, maar dat heeft zij dat misschien dan ook niet aan staan. Het blijft mysterieus!
Oud 12-06-2008, 11:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Is dat zo raar dan, ik kijk elke week of ik nog goed in de markt lig?
Mja, gaat om de manier waarop denk ik...

Ik weet t niet
Oud 12-06-2008, 11:47
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dat is in mijn ogen 1 van de grootste problemen waar je tegen aan loopt als je al een tijdje een serieuze relatie hebt terwijl je relatief jong bent.

Volgens mij is het laatste wat je wil 35 zijn en dan denken "had ik maar..". Met andere woorden, gewoon je koffers pakken en op avontuur gaan. Je vriend wacht wel/gaat wel mee/overleeft het wel etc etc. Overigens denk ik niet dat je deze aanmoediging nodig hebt want jullie hebben allang laten zien dat je wel apart van elkaar kan leven.
Dat is waar, maar daardoor herinner ik me ook nog levendig hoe erg ik hem miste . Verder ben ik het helemaal met je eens. Maar het blijft lastig om op avontuur te gaan als je totaal niet weet wat je wilt.. ben even een klein beetje geblokkeerd ofzo, en ook bang om op mijn 35e te denken; had ik het maar anders aan gepakt. De beslissingen lijken nu even te belangrijk allemaal, ik word er gek van.

Maar heb gisteren wel besloten dat ik even die financiele traineeships op zijn beloop laat, maar toch ga proberen ergens een ingang te vinden in de journalistiek. Dat is het enige waarvan ik ook van de inhoud nu al echt enthousiast wordt, dus ik moet maar even doorzetten. Al heb ik geen idee hoe precies?
Oud 12-06-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Mja, gaat om de manier waarop denk ik...

Ik weet t niet
Ik kan anders geen 'manier waarop' vinden, het enige wat punkstar telkens post is dat ze zélf onzeker en jaloers is, en dat het leuk is en hij zegt dat zij leuk is? Weet natuurlijk niet hoe hij doet verder...

OT: Beetje teleurgesteld in mijn studievriendinnen, zeg, wat een afzegmentaliteit de laatste maanden Ik weet dat iedereen druk is, maar dat elke week de helft van de groep afzegt omdat er andere dingen te doen zijn... we hebben die avond gepland juist omdát iedereen druk is, zo zien we elkaar tenminste nog eens. Gelukkig is er een harde kern, maar dan nog vind ik het maar sneu.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:56
Verwijderd
ik heb mark (menahem) op pinkpop gezien, heel eventjes gesproken (herkende hem niet meteen), vroeg nog waar simone (nala) was, maar die zat thuis. heb haar in mijn lijstje op livejournal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 12:23
groovy
groovy is offline
Hmm, hij doet nog steeds een beetje down, maar vroeg wel of hij vannacht mocht blijven slapen. Dat vind ik wel heel erg leuk . Maar feit blijft dat ie terneergeslagen doet..hij had het idee dat ik afstandelijk deed, wat ook zo is. Ik kan zelf ook niet even verklaren waarom..ik kan ook wel eens klef zijn, maar de laatste dagen sms ik alleen het hoognodige. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets zinnigs te melden heb, dus waarom dan smsen? Maar goed kan wel begrijpen dat dat voor hem ook niet leuk is. Ik heb even zo'n bui dat ik hem niet mis of niet constant uitkijk naar een sms, ik maak me daar verder ook geen zorgen over, volgens mij is het een fase die vanzelf weer overgaat. Ik heb het idee dat ik gewoon even wat ruimte nodig heb, maar ik wil hem absoluut niet kwijt.
Maar wel vervelend dat hij het zich zo aantrekt. Maar ik kan mezelf ook niet pushen om nu ineens heel lief te gaan doen. Ik kijk ook gewoon uit naar vanavond en dan weet ik ook wel dat ik gewoon normaal kan doen. Als hij belt vind ik het ook hartstikke leuk en doe ik vrolijk tegen hem. Trekt hij het zich dan snel aan of ben ik zelf hypocriet bezig? Haha waarom ben ik zo raar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten