Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat concert waar ik het over had, dat blijkt dus ook niet op dertien juli te zijn, want dan heeft de band dus ook al andere verplichtingen
![]() ![]() Als ik nou eens zou weten dat ik verliefd kan worden op iemand anders... dat zou al heel wat schelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is het laatste wat je wil 35 zijn en dan denken "had ik maar..". Met andere woorden, gewoon je koffers pakken en op avontuur gaan. Je vriend wacht wel/gaat wel mee/overleeft het wel etc etc. Overigens denk ik niet dat je deze aanmoediging nodig hebt want jullie hebben allang laten zien dat je wel apart van elkaar kan leven. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Vanavond met een aantal vriendinnen uit. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Hij is sexy ![]() En m'n broertje is echt zo suf alstie wakker gebeld wordt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga trouwens ook sociale dingen doen met toneelmensen vanavond ![]() ![]() |
![]() |
|
Whaaah, ik heb een paar geweldige dagen gehad met m'n vriendinnetjes van school. (L) Echt ontzettend ontzettend tof. <333 Alleen toen kwamen we thuis en toen werd m'n bestevriendinnetjevanschool wél opgehaald door haar vriendje en het was dik schattig en toen werd ik jaloers omdat ik geen vriendje heb dat zo vlak bij me woont.
![]() En morgen krijg ik de uitslag van m'n examens. <3 / ![]() ![]()
|||
Citaat:
*aai* Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
ot; Ik weet wel dat ik nu wacht op niks, en dat dit ook niet helpt, maar ik zou zo graag willen dat hij nu toch nog smste dat hij hier komt slapen. En precies op het moment dat ik dit typ, smst hij dat hij nog langs komt. Wat fijn. <3 Nu kan ik tegen hem in slaap vallen, want stiekem voel ik me best wel kut door gedoe'en met ex "beste" vriendin.. Hopelijk dat ik dan nog een beetje goed slaap en fijn nog morgenvroeg even wat dingen kan doorkijken en geen 1'en ga halen op belangrijke pw's. (niet echt relationeelgebied, maar nou en. Het is laat.)
|
Verwijderd
|
@Neko*: Het komt allemaal goed, meid. Zelfs met jou.
![]() @Dauwdruppel: Oeh, kut meisje... Sterkte ermee! ot:tis zo leuk! Ik weet niet of ik het al eens eerder heb geschreven, maar hij is de eerste bij wie ik niet bang ben voor wat er nog komen gaat. Ik vind het helemaal niet eng dattie mee gaat naar LowLands, bedacht me dat we in de herfst misschien wel een weekendje weg kunnen. Gisteren liepen we samen door de stad en we hadden het over een heel sjieke tent waar hij stage heeft gelopen. Toen zei ik ineens: 'Oh, dan kunnen we daar misschien gaan eten als we een half jaar met elkaar gaan!' En ik hadniet eens in de gaten dat ik het gezegd had totdat hij daar op reageerde door me eens stevig vast te pakken. Ik vind het zo fijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]() @icu: en wat nu?? http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8 lang leve google...damn, is 't zo moeilijk om dit te bedenken? @neko: ja, daar heeft ze wat aan, een knuffel. geef 'r gelijk een paar geitenwollensokken. kan ze die gelijk om de poten van d'r nageslacht hangen, en als ze even geluk heeft draait dat kind zich even tever om, blijft hangen met z'n schattige nijntjesokjes aan de spijlers van z'n wiegje en sterft een langzame, onprettige verstikkingsdood in zijn kussen. ja, strak plan!
|
Verwijderd
|
Ik heb Nala een tijdje terug trouwens een PM gestuurd, dat de mensen hier zich afvroegen of alles wel goed gaat en waar ze gebleven is.. Maar nog geen reactie..
Edit: Oh, op haar profiel staat dat haar laatste activiteit op 30 mei was, mijn bericht is van daarna dus ze zal het ook niet hebben gelezen. |
![]() |
|
gisteren was leuk en hij zei dat ik leuk was en het was gewoon goed...maar toch voelt er iets 'anders'
![]() misschien heeft hij gewoon weer zijn jaarlijkse 'nog even checken of ik nog wel goed in de markt lig'-periode ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar heb gisteren wel besloten dat ik even die financiele traineeships op zijn beloop laat, maar toch ga proberen ergens een ingang te vinden in de journalistiek. Dat is het enige waarvan ik ook van de inhoud nu al echt enthousiast wordt, dus ik moet maar even doorzetten. Al heb ik geen idee hoe precies?
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Beetje teleurgesteld in mijn studievriendinnen, zeg, wat een afzegmentaliteit de laatste maanden ![]() |
![]() |
|
Hmm, hij doet nog steeds een beetje down, maar vroeg wel of hij vannacht mocht blijven slapen. Dat vind ik wel heel erg leuk
![]() Maar wel vervelend dat hij het zich zo aantrekt. Maar ik kan mezelf ook niet pushen om nu ineens heel lief te gaan doen. Ik kijk ook gewoon uit naar vanavond en dan weet ik ook wel dat ik gewoon normaal kan doen. Als hij belt vind ik het ook hartstikke leuk en doe ik vrolijk tegen hem. Trekt hij het zich dan snel aan of ben ik zelf hypocriet bezig? Haha waarom ben ik zo raar ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|