Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals je zegt: we zijn toch geen 12 meer. De laatste keer dat ik zoiets gezegd heb was ik 12 (misschien 13). Een meisje had toen een badpak aan met daarover een korte spijkerbroek en een soort van visnet als topje of zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dit komt van de kill die een vadsig wijf met een hotdog op de foto zette en daar een tamelijk dikke maiskolf van in z'n broek kreeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is kinderachtig, nutteloos en vooral arrogant, want wie is mevrouw om te bepalen dat die meid zich helemaal geweldig voelt door die bril? Kon ze dat zien/lezen? En wtf gaat ze dat meisje vertellen dat die bril kut is, ze vroeg toch niet om haar advies/mening? Dat is basisschool shit. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
jeetje zeg, wat een discussie
het kwam niet voort uit onzekerheid of de drang om iemand te dissen, maar als iemand daar arrogant rond loopt van kijk mij nou vet zijn vind ik dat ze best even mag horen dat het er helemaal niet uitziet. serieus zeg, het ziet er toch godverdomme niet uit...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 verwaand ver·waand (bijvoeglijk naamwoord; verwaander, verwaandst; verwaandheid) 1 ingebeeld, hoogmoedig, te veel met zichzelf ingenomen Hoe zie je dat, door de manier van lopen? Dansen misschien? Door een brilletje te dragen? Nee dat zie je niet, dat merk je pas als iemand zich op een neerbuigende manier naar jou toe gedraagt of zichzelf de hemel in prijst. Dat is wat jullie naar haar toe deden: jij draagt een dom brilletje, dus ik maak die opmerking. Daardoor stelden jullie je boven haar, wat op zelfingenomenheid duidt. Wat jullie (of alleen Rox) tot de arrogante bitches maakt. Shit ik zie 10x liever een meisje met zo'n crackbril paraderen dan 2 van die zoute wijven met zo'n crack attitude. |
![]() |
|
Ik ben niet het type om een onbekende persoonlijk aan te spreken op zijn of haar verschijning, maar als ik moet kiezen tussen 'zoute wijven' die dat wel doen en iemand met een Kanyebril ga ik zeker voor het eerste.
|
ik snap echt niet waarom je het zo vreselijk uit proportie trekt
![]() verder vind ik dat hele woordenboek gedoe ook een beetje overdreven, maar ik ben het dus met je oneens. je kunt heel goed zien wanneer iemand verwaand doet.. ik denk dat wat ik heb gedaan in tivoli afgelopen vrijdag redelijk onschuldig is als je kijkt naar wat andere mensen voor opmerkingen maken of wat voor dingen andere mensen doen. dit was gewoon een onschuldige opmerking die werd gemaakt in aangeschoten toestand, maar die gewoon gemaakt MOEST worden omdat heel tivoli zich aan haar ergerde. en van tevoren was ook in te schatten dat ze zich niet heel beledigd zou voelen door de opmerking, en huilend naar huis zou rennen ofzo. dus daarom vind ik het nogal overdreven dat je haar zo'n extreme victim label opdoet. en ja, ik weet echt niet of wat ik heb gedaan erger is dan het hele foto maken van een 'vetzak' en haar de grond in boren op een forum omdat je dat stoer vindt en het niet durft te doen in het echt gedoe. maar ja dat is weer een hele andere discussie ![]()
|
Verwijderd
|
Het is idd niet groot, maar het is de houding waar ik me aan irriteer. Niet alleen bij jullie, maar in het algemeen, want jullie zijn niet de enige die dat doen. Ik zie het nut er niet van in en vind het lomp, wat denk je er mee te bereiken.
Oh, ik had die dikke vrouw ook wel in het echt er op aangesproken als het zo was dat ik er met haar over in discussie was, niet random uit het niets. Dat is het verschil. |
![]() |
|
|