Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sinds ik een grote lege kamer heb met laminaat is de skate interesse opnieuw opgewekt. En het blijkt dat niet Mongo rijden een heel stuk makkelijker is. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben ook een verhaal aan het schrijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omg, ben jij één van die mensen die mongo kon? Wat waanzinnig lijp ![]() ik heb een schitterend deck alleen ik heb er een schildering op gemaakt dus ik durf er niets meer mee want dan slijt het weer :'') Maar zodra ik weer een beetje cash heb wil ik wel graag weer gewoon een fatsoenlijk deck en dan weer opnieuw beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon ergens begonnen en er is nog niks gebeurd ![]() Telkens als ik niet weet hoe ik verder moet, dan ga ik spelen met de layout enzo ![]()
||
Citaat:
![]() En ik wil stiekem een longboard kopen, omdat ik meer ben van het cruisen dan van de trucjes. En in R'dam zijn veels te veel boardzaken waar ik dan sta te kwijlen. Sevenply, Left, RSI... *zucht*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja ik eigenlijk ook maar het lijkt me juist zo waanzinnig kick om wat trucjes te kunnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 |