Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() is toch handig voor je, als gothic in komt, beste manier om geaccepteerd te worden ![]() ![]()
|
Hmmm..punk in?
Ja wel een beetje te merken.. kwa muziek, er liggen ineens in onze bieb allemaal cd's van Bad Religion en Pennywise enzo, dus dat is wel weer leuk.. maarja.. mode maakt mij zowiso niet zoveel uit, gaat wel weer over en dan kleed/gedraag/bla ik me nog steeds als eerst.. Maja, pluspunt is wel weer dat ik misschien wat minder uitgescholden word om hoe ik eruit zie ![]()
|
wAt HeB ChE er nou weer mee te makuuuh
alle punkuuurs zijn anargiistjuuuuuhhss en nie communistjuuuuuhhhhhhsss.. maar volgens simon bosch in het nederlands dagblad bestaat er tegenwoordig ook een communistische anarchie hahahahaha huhhhhhh GreTEN, GOTHIC GIRLLIIIIEIEIE FOREVAHHH
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mwa, die mensjes die punk kleding dragen omdat het een mode is, maak ik me opzich niet zo druk om, ze dragen het alleen omdat het in is.
Ze weten niet eens wat punk (oude dus) waarschijnlijk is, en punkrock bands kunnen ze ook maar 2 opnoemen (blink182 en The Offspring). Oja, en dan vergeet ik nog Papa roach, limp bizkit, linkin park en jaja... POD en Slipknot. Zucht..............Trends.
|
Volgens mij hadden we de hele punk hype alweer een beetje achter de rug, en ja inderdaad de Albert Cuyp hing vol met ordi truitjes en veiligheidsspelden. Gelukkig is dat nu een beetje geweest.
Ik vind het verhaal een beetje onzin. Natuurlijk betekende de punk-trend vroeger iets anders maar dat betekent toch niet dat we er niet wat dingen van over kunnen nemen. De grote ontwerpers zijn zelf beinvloed door de punk trend dus dat die kleding in de mode raakt is dan ook niet gek. Kom op tegenwoordig is volkskleding ook weer helemaal in, moet je, je voordat je dat aantrekt ook eerst helemaal gaan inleven in waar het vandaan komt en je gaan bedenken of je straks niet een eskimo-wannebe bent?! Gaat toch ook echt nergens over. Ontwerpers komen met nieuwe ideeen. Die slaan aan, de echte punkers met de ideeen van vroeger blijven wel. Die zien er toch ook heel anders uit dan de mode-aanhangers?! |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind dat iedereen mag dragen wat ze willen dus als dat een shirtje met veiligheidsspelden is voor iemand die geen idee heeft wat 'echte punk' inhoud zou dat mij helemaal niks uitmaken. Dit idee is net zo belachelijk als die skaters die de laatste tijd zo lopen te bleren over skate-merken, en dat mensen die niet skaten die niet mogen dragen.
Zelf draag ik ook wat ik leuk vind, de mode volg ik maar de trends niet al te veel. Het is simpel: de mode van nu hangt in de winkels en daar zoek ik uit wat ik zelf leuk vind. Het wordt pas vervelend als mensen gaan zeiken over ideeen uit de punkscene, mensen die bijvoorbeeld alles denken te weten over anarchie en punkbands. En wat ik ook vervelend vind zijn mensen die een tekst op hun shirtje hebben zoals fucktheworld of I love satan terwijl het huppelkutjes zijn. Nou ja, de wereld neuken kan natuurlijk altijd als huppelkutje.
||
![]() |
Citaat:
sorry voor mijn soms rare woorden, en de woorden die tussen " " staan, omdat ik die woorden niet echt toepasselijk vind, maar er geen ander goed woord voor weet.
|
ohja
ik vind het geweldig dat heel veel jongetjes semi hanekammetjes hebben. zoiets als bertbart of aart ofzo david beckham bedankt ![]() verder vind ik niet echt iets van de opdruk veiligheidsspelden. zovan. en dus. dat kan trouwens net zo sletterig zijn als slettierge normale kleding. ghe.
||
![]() |
Citaat:
Een tijdje terug al zag ik t-shirts met Che in de dameshoek van V&D hangen... Zijn portret geprint op een blauw(!) shirt... Met in zijn pet een "diamantje" ... Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 10:03. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Post Punk, New Wave & Goth Rock Industries Verwijderd | 32 | 21-02-2010 17:56 | |
Muziek |
Trashfest 2009 (18-21 juni) @ De Buze - Steenwijk SjappieExtra | 5 | 05-06-2009 10:03 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
new/nu-rave Help Valentijn | 14 | 26-11-2006 20:46 | |
Muziek |
zondag 19 maart HC/PUNK: Vitamin X, Remain, Sharp End, On Fire, Dipsomania in Sneek! Crucial Attack | 3 | 15-03-2006 15:03 | |
Muziek |
Crucial Attack hc/punk distro nieuws Crucial Attack | 4 | 03-02-2006 13:06 |