|
|
Bekijk resultaten poll: Moet bloud and honour worden verboden? | |||
Ja, want.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 26.92% |
Nee, want.. |
19 | 73.08% |
Weet ik eigenlijk niet.. |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
moeilijk te bewijzen ook.
Laatst gewijzigd op 27-06-2008 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
haatzaaien is post-pim geintroduceerd als een gangbaar begrip terwijl het daarvoor een zeer extreme term was, wanneer zaai je precies haat? ik heb liever dat ze eebs geldboomzaadjes zaaien
Laatst gewijzigd op 16-07-2008 om 16:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jahjah. De SP en de C1000 scanderen regelmatig leuzen als "ALLE RIJKEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND" "Rijken zijn inferieur" "Europa heeft een 6e middenhandsbeentje" :') |
![]() |
|
Nee, het lijkt me niet slim om ze te verbieden. Nu kan je degene die "extreem rechtse"
ideeen op nahouden nog monitoren. En je weet waar ze zitten. Ga je ze verbieden, verdwijnen ze in de illegaliteit. Trouwens, zo'n kluppie mongolen moeten ook wat te doen hebben in hun vrije tijd. |
![]() |
|
De invloed van ongewenste entiteiten moet je op alle mogelijke manieren indammen. Naast het verbod om lid te zijn van de betreffende groep denk ik dan aan bevriezing van tegoeden, dagelijkse meldplicht, intrekking stemrecht, castratie, uithuisplaatsing kinderen, enzovoorts.
Het tegenargument dat een repressieve aanpak tot ondergrondse rechts(-extremistisch)e groeperingen zal leiden, duidt op een overschatting van de capabiliteiten van rechtse lieden, en/of onderschatting van de Nederlandse politie en inlichtendienst. |
![]() |
||
Citaat:
gaan we de boekenclub en de dsb dan ook verbieden?
||
Citaat:
...of is het inperken van grondrechten toch iets waar we extreem voorzichtig mee moeten zijn?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Tenminste, in theorie.. Dat was voor Balkende IV.
||
Citaat:
Dat gebeurt nu niet, organisaties kunnen alleen verboden worden nadat bewezen is (of op z'n minst erg aannemelijk is gemaakt) dat zij als organisatie het kenmerk crimineel bezitten. dat is natuurlijk erg moeilijk te bewijzen. verder is het verkondigen van een mening zonder een actie te ondernemen ook niet crimineel, zo kan ik zonder zorgen roepen dat ik een bepaalde bevolkingsgroep honden vind. ik bedoel ik vind het prima, maar dan wil ik ook stemmen om de CU en de SGP te verbieden. ![]()
|
![]() |
|
|