Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 12:56
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
het lijkt hier wel "onzin" met die snelheid van reageren..

tsjah.. nog maar drie maanden gelukkig.. ik ga ze gewoon hard uitlachten (in mn hoofd)

Die post van lady_x staat er nog hoor..
Oud 28-07-2002, 12:58
lady_x
lady_x is offline
huh? weet ook niet wat dat was..
Oud 28-07-2002, 13:01
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ojee... het forum iz stuk...
Oud 28-07-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
je wil jezelf ook slimmer laten blijken
Maar ik ga anderen niet als dom stigmatiseren. Overigens zie ik er meestal wel humor in anderen voor gek te houden. Ik ga me niet irriteren aan iemand's domheid .. heb er eerder lol aan als ik een geheel andere gedachtengang volg

[edit]
*verwijdert aanvallende tekst* .. heeft geen nut.

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
De werkelijkheid is een subjectief begrip.
Zal ik mijn 'vaagheid' maar eens toelichten

Er bestaat in de psychologie zoiets als 'cognitieve dissonantie', wat zoveel betekent als het verenigen van onverenigbare gegevens. Het is de hoeksteen van de sociale psychologie, weet je waarom?

Omdat iedereen van zichzelf denkt dat die heel wat is. Dit doen mensen instinctief uit zelfbehoud. Meestal komt het tot uiting bij diep compensatiegedrag.

Neem ik mezelf: ik heb een laag zelfbeeld, dus moet ik van mezelf wel ergens goed in zijn. Gevolg is dat ik mijn HBO opleiding met negens en tienen volg en mezelf heel wat vindt voor mijn 'gevoel' als ik weer iets kan wat mij eerst niet lukte. Nuchter gezien weet ik van mezelf dat ik er weinig mee bereik, behalve tijdelijke periodes van verhevenheid; een goed gevoel.

Als je niet helemaal verneukt bent, heb je zelf ook zoiets dergelijks. Het kan zich op allerlei wijzen uiten. De ene vindt zijn / haar uiterlijk goed, de ander zijn sociale kwaliteit .. iedereen heeft iets waarmee hij / zij zijn / haar zelfvertrouwen aansterkt.

Het leuke is dat je daar helemaal op in kunt spelen. Mensen zijn naief en eenvoudig te beinvloeden .. simpelweg door hun ego te strelen. Maar denk niet dat ze dom zijn, veelal hebben ze meer door dan je zelf verwacht .. neemt niet weg dat ze het leuk blijven vinden.

Als ik nu met iemand krijg te maken die een lager schoolniveau dan mij heeft, dan zal ik bij diegene niet beginnen over mijn opleiding. Daarentegen ga ik juist zoeken naar een positieve kwaliteit van diegene. Het kan zoiets banaals als eerlijkheid zijn. Je zegt dus heel eenvoudig "hey, met jou kan ik altijd goed praten .. geen dubbelzinnig gedoe, maar straight to the point"

Gevolg? Die zogenaamde 'dommere' persoon vindt mij aardig, omdat ik zijn ego streel. Waarom zou ik me dan in godsnaam irriteren aan zo iemand? Minder intelligentere mensen zijn meestal veel betrouwbaarder .. net zoals een hond; als je hem goed behandelt, is hij trouw. 'Domme' mensen zijn

Nu sta ik dus boven die persoon. Let wel dat ik schreef "de werkelijkheid is een subjectief begrip" .. wat zoveel betekent als dat de werkelijkheid voor iedereen anders is.

Waarom? Simpel. Morgen kom ik iemand tegen die weer slimmer dan mij is en exact hetzelfde met mij doet. Hij gaat mij vertellen wat voor een goede programmeur ik wel niet ben en hoe goed hij met mij kan praten .. resultaat? Ik ben ook niet veel beter dan die andere persoon, bevindt me enkel op een ander niveau.

Daarom: alles is relatief. Waarom druk maken over zoiets banaals? Het is juist erg interessant om de verschillen tussen mensen te bestuderen en jezelf te realiseren dat gewoon alles mogelijk is. Er zijn genoeg mensen dommer dan jou, maar ook genoeg mensen slimmer.

Why can't we all just get along?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:58
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh jah, ik werk dus ook sinds kort in een winkel achter de kassa en ik heb juist heel iets anders: de mensen laten duidelijk merken dat zij denken dat ik tog "maar zo'n kassameisje" ben.

Als ik even iets doe wat zij anders gedaan zouden hebben, liggen ze helemaal in een scheur omdat "dat echt niet zo slim van je is haaaahaha " daar kan ik me dus echt boos over maken.

Ze kleineren je en staan al snel te zuchten als je even iets langer nadnekt met trugtellen (je werk hier zeker nog maar pas he en nog eens diep zuchten)

Ik laat me er niet meer door opfokken, maar int begin wel, maar als mensen zo teegn mij doen, doe ik zo trug.........heel kortaf doe ik dan.............
Oud 29-07-2002, 19:15
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
euh jah, ik werk dus ook sinds kort in een winkel achter de kassa en ik heb juist heel iets anders: de mensen laten duidelijk merken dat zij denken dat ik tog "maar zo'n kassameisje" ben.

Als ik even iets doe wat zij anders gedaan zouden hebben, liggen ze helemaal in een scheur omdat "dat echt niet zo slim van je is haaaahaha " daar kan ik me dus echt boos over maken.

Ze kleineren je en staan al snel te zuchten als je even iets langer nadnekt met trugtellen (je werk hier zeker nog maar pas he en nog eens diep zuchten)

Ik laat me er niet meer door opfokken, maar int begin wel, maar als mensen zo teegn mij doen, doe ik zo trug.........heel kortaf doe ik dan.............
hihi.. had ik ook de eerste paar weken bij haast iedere klant.. maar nu zijn er nog maar een paar (ik doe het nu drie jaar ) en die behandel ik ook gewoon heel kortaf. Ik heb zelfs wel eens ruzie meet een klant gehad die meende dat ik "maar zo'n dom vbo-kassameisje was" (letterlijk dus) toen heb ik hem gezegd dat ik op dat moment in 5 gymnasium zat en dat hij zijn boodschappen beter ergens anders kon gaan halen als hij van plan was het personeel te beledigen.. Ik heb hem nooit meer gezien
Tsjah.. Ik kan er ook meestal wel om lachen.. maar sommigen kunnen gewoon het bloed onder je nagels vandaan halen..
Oud 30-07-2002, 17:49
sublime
sublime is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
Ik kan me soms zooo gigantisch ergeren aan mensen. Ze zijn vaak ook zo dom bezig. Ik werk in een winkel, en als ik dan sta af te rekenen met een klant vraag ik vaak geld bij zodat ik niet m'n halve bak kleingeld hoef terug te geven. En dan kijken ze je zooo dom aan. Net van die koeien (sorry Koei, no offense)! Of als ik met mensen zit te praten en hebben het over politiek of iets waar je bij moet nadenken.. Dan heb ik altijd de neiging om te roepen: "Hou je kop, je weet bij Got niet waar je het over hebt!", als mensen dingen gaan roepen waar ze totaal geen verstand van hebben. Argh.. heeft iemand daar hier ook last van?
ten eerste; waarom schrijf je god met een t???
en ten tweede; vind je dan dat jij wel alles heel goed weet?
kijk opzich heb ik dus wel heel erg hetzelfde als jij, maar als ik er over nadenk vind ik dat echt heel erg van mezelf... omdat je die andere persoon dus eigenlijk niet in zn waarde laat en bovendien weet ik zelf ook niet alles. ("het enige wat ik weet is dat ik niets weet" zei socrates toch? )
en als je iemand treft die iets niet snapt wat jij wel snapt is het toch eigenlijk logischer dat jij hem of haar zeg maar verteld wat hij of zij voor domme dingen zegt dan dat je in gedachten gaat denken "heb jij wel een iq?"

maar ik heb dus ook vaak dat mensen iets zeggen en dat ik dan zoiets heb van 'idioot, zeg dan liever helemaal nix' enzo... maar vaak ligt het er dan ook aan dat de ander gewoon een mening heeft waar ik totaal niet bij kan en de ander het dan ook nog op een beetje een domme manier verwoordt. niet iedereen kan goed uit zn woorden komen...

maar ik ben slecht in discussies... kan heel agressief worden verbaal dan hoor... was een x een dozig meisje die ook wat wilde zeggen over de dood en het wel of niet leven erna... dat viel bij mij dus in niet erg goeie aarde

maar eigenlijk is het dus beswel een arrogante houding. als je zo denkt. vind ik.....

nou ja erkennen dat je een probleem hebt is de eerste en belangrijskte stap naar de oplossing toch?

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
nou ja erkennen dat je een probleem hebt is de eerste en belangrijskte stap naar de oplossing toch?
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:56
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
sublime schreef:

ten eerste; waarom schrijf je god met een t???

Dat vind ik leuk..
Citaat:
Sublime schreef:
en ten tweede; vind je dan dat jij wel alles heel goed weet?
kijk opzich heb ik dus wel heel erg hetzelfde als jij, maar als ik er over nadenk vind ik dat echt heel erg van mezelf... omdat je die andere persoon dus eigenlijk niet in zn waarde laat en bovendien weet ik zelf ook niet alles. ("het enige wat ik weet is dat ik niets weet" zei socrates toch? )
en als je iemand treft die iets niet snapt wat jij wel snapt is het toch eigenlijk logischer dat jij hem of haar zeg maar verteld wat hij of zij voor domme dingen zegt dan dat je in gedachten gaat denken "heb jij wel een iq?"

schijt! Ik weet ook wel dat ik niet alles weet, maar van sommige dingen weet ik meer af dan anderen.. ik mag denken wat ik wil.. ik heb alleen geen zin om aan iedereen die ik tegenkom en iets niet snap te gaan uitleggen waarom ik hem/haar dom vind. Dat is verspilling van mn tijd.

Citaat:
Sublime schreef:
maar ik heb dus ook vaak dat mensen iets zeggen en dat ik dan zoiets heb van 'idioot, zeg dan liever helemaal nix' enzo... maar vaak ligt het er dan ook aan dat de ander gewoon een mening heeft waar ik totaal niet bij kan en de ander het dan ook nog op een beetje een domme manier verwoordt. niet iedereen kan goed uit zn woorden komen...

kijk.. en al mensen een mening hebben vind ik ze al niet snel meer dom, maar als mensen geen mening hebben en maar gewoon klakkeloos "de mensen op teevee" napraten, dan vinnik het dom.
Citaat:
Sublime schreef:
maar ik ben slecht in discussies... kan heel agressief worden verbaal dan hoor... was een x een dozig meisje die ook wat wilde zeggen over de dood en het wel of niet leven erna... dat viel bij mij dus in niet erg goeie aarde

maar eigenlijk is het dus beswel een arrogante houding. als je zo denkt. vind ik.....

ik ben ook arrogant
Citaat:

nou ja erkennen dat je een probleem hebt is de eerste en belangrijkste stap naar de oplossing toch?
?
Wat is mijn probleem? Ik vind sommige mensen gewoon dom.. da's geen probleem, da's een mening.. *gaapje doe*
Oud 30-07-2002, 20:14
Onorthodox
Onorthodox is offline
CodeName Egg, jij roept ook dingen waar je geen verstand van hebt.
Sommige mensen zijn nu niet zo snel van begrip als jou.
Dat is overigens iets anders als dom zijn.
En niet iedereen kan zo geweldig zijn als jou

Maarja, kortzichtige blikken kijken nu eenmaal niet ver
Dus ik vraag me af wie er dommer is. Jij of iemand die traag van begrip is

[EDIT]
En dan nog iets
Het komt dom op jou over, dat is ook iets anders als echt dom zijn. En dan bedoel ik dat mensen dom kijken bij de kassa en zo.

Als mensen Got typen komt dat ook dom over. Of houd dat in dat je nu ook dom bent

Zomaar een klein puntje hoor.
Als je het snapt

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:44
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:
CodeName Egg, jij roept ook dingen waar je geen verstand van hebt.
Sommige mensen zijn nu niet zo snel van begrip als jou.

het is "als JIJ"..
Ik weet dat sommige mensen minder snel van begrip zijn. En daar heb ik last van.
Citaat:

Dat is overigens iets anders als dom zijn.
En niet iedereen kan zo geweldig zijn als jou

het is wederom "als JIJ"

Ik ben niet geweldig..

Citaat:

Maarja, kortzichtige blikken kijken nu eenmaal niet ver
Dus ik vraag me af wie er dommer is. Jij of iemand die traag van begrip is

[EDIT]
En dan nog iets
Het komt dom op jou over, dat is ook iets anders als echt dom zijn. En dan bedoel ik dat mensen dom kijken bij de kassa en zo.

nogmaals, ik mag denken wat ik wil, als ik denk dat iemand dom is, dan vind ik dat ook. Ik heb alleen wel last van ze.

Citaat:

Als mensen Got typen komt dat ook dom over. Of houd dat in dat je nu ook dom bent

Het is "houdT in".

Ik typ nou eenmaal Got omdat ik dat zo vind. Mijn God heet Got..
Zoooo. Klaar nu?

Ow, trouwens.. Als ik vraag of iemand er ook last van heeft, waarom reageren er dan allemaal mensen die er geen last van hebben?

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:46
Onorthodox
Onorthodox is offline
Het word helaas niet gesnapt.
Oud 30-07-2002, 20:47
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
het wordT
Oud 30-07-2002, 20:52
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
het wordT
Wat een bevesteging
Oud 30-07-2002, 23:26
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:

Wat een bevesteging
bevestIging
Oud 30-07-2002, 23:34
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

bevestIging
Ik haal nu zeker geen 10 meer
Oud 30-07-2002, 23:53
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:

Ik haal nu zeker geen 10 meer
Euh nee.. verre van eigenlijk
Oud 31-07-2002, 00:13
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Euh nee.. verre van eigenlijk
Maar goed dat we het hier niet over de nederlandse taal hebben dan.

En dat jullie beiden niet begrijpen wat ik bedoel refereert ook weer ergens naar.
Andere mensen verwijten terwijl je eigenlijk hetzelfde bent of zelfs doet.

Maar dames, lees mijn post nog eens.
Dan zul je misschien zien/snappen dat ik het niet bepaald over typefouten heb.

*wacht weer op de spelcontrole en weet daardoor dat ze het nog niet snappen*
Oud 31-07-2002, 00:24
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:

Maar goed dat we het hier niet over de nederlandse taal hebben dan.

En dat jullie beiden niet begrijpen wat ik bedoel refereert ook weer ergens naar.
Andere mensen verwijten terwijl je eigenlijk hetzelfde bent of zelfs doet.

Maar dames, lees mijn post nog eens.
Dan zul je misschien zien/snappen dat ik het niet bepaald over typefouten heb.

*wacht weer op de spelcontrole en weet daardoor dat ze het nog niet snappen*
Neen je begrijpt me verkeerd, ik had juist even een spellingsfout opgemerkt en verder heb ik het niet over of jouw post juist is of niet. Het is niet mijn bedoeling je aan te vallen (het is gewoon zo dat spellingsfouten me vaak irriteren, verder niks aan de hand) en ik zou eens alles moeten lezen om een mening hier neer te typen, dat zal ik morgen even doen, aangezien ik de tijd er nu niet voor heb..
Oud 31-07-2002, 00:57
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Neen je begrijpt me verkeerd, ik had juist even een spellingsfout opgemerkt en verder heb ik het niet over of jouw post juist is of niet. Het is niet mijn bedoeling je aan te vallen (het is gewoon zo dat spellingsfouten me vaak irriteren, verder niks aan de hand) en ik zou eens alles moeten lezen om een mening hier neer te typen, dat zal ik morgen even doen, aangezien ik de tijd er nu niet voor heb..
Wat zul jij je dan vaak irriteren op dit forum.
Maar dan lijkt mij die nogal misplaatst, vind jezelf ook niet?
Oud 31-07-2002, 10:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:

Ik weet dat sommige mensen minder snel van begrip zijn. En daar heb ik last van.
nogmaals, ik mag denken wat ik wil, als ik denk dat iemand dom is, dan vind ik dat ook. Ik heb alleen wel last van ze.

Ow, trouwens.. Als ik vraag of iemand er ook last van heeft, waarom reageren er dan allemaal mensen die er geen last van hebben?
Als je weet dat sommige mensen minder snel van begrip zijn lijkt het me beter om dat als een gegeven feit te accepteren in plaats van je er druk over te maken. Je mag best denken wat je wilt, maar je dient jezelf ook af te vragen of datgene wat jij denkt een gegeven feit is of niet meer dan een veronderstelling. Jij beschouwt mensen die minder snel van begrip zijn als dom, maar dat is volgens mij niet juist. Ze zijn misschien geneigd om anders tegen bepaalde dingen aan te kijken als jij, maar dat wil nog niet zeggen dat ze daardoor dom zijn. Ik heb er zelf geen last van dat mensen in mijn ogen dom overkomen (ze komen hooguit anders over dan ik) en mede daarom wil ik door middel van mijn reacties in dit topic proberen om jou zover te krijgen dat je er ook geen last (meer) van hebt.
Nog één ding: ik kan me voorstellen dat het je irriteert als mensen zich taalkundig gezien niet correct uitdrukken, maar als je hen corrigeert op ieder foutje dat ze maken kan dat bij hen irritaties opwekken. Wees daar dus op bedacht.
Oud 31-07-2002, 11:27
sublime
sublime is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:

Dat vind ik leuk..
Citaat:

o ja, joy

?
Wat is mijn probleem? Ik vind sommige mensen gewoon dom.. da's geen probleem, da's een mening.. *gaapje doe*
[/B]

had ik het over JOUW probleem dan? ik had ut meer over mijn 'proleem' en daarbij komt ook nog dat ik dat natuurlijk heel serieus bedoelde

en het spijt me dat je het allemaal zo vermoeiend vindt, maar door jouw intelligente reply zou ik bijna gaan denken dat jij toch een probleem hebt, namelijk het niet respecteren van anderen het het iets te hoog inschatten van jezelf, maar daar zal ik me verder maar niet mee bemoeien... dat lijkt mij namelijk nogal vermoeiend....
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 11:45
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:

Wat zul jij je dan vaak irriteren op dit forum.
Maar dan lijkt mij die nogal misplaatst, vind jezelf ook niet?
neen aangezien het je 3e of 4e fout al was!!
Oud 31-07-2002, 11:51
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

neen aangezien het je 3e of 4e fout al was!!
Een neen.
LoL

Maar het worden er nog wel meer hoor.
Oud 31-07-2002, 12:23
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:

Een neen.
LoL

Maar het worden er nog wel meer hoor.
Ja doe zo voort, goed bezig.
Oud 31-07-2002, 12:41
Gwenniej
Gwenniej is offline
Lol
Oud 31-07-2002, 14:03
Droyd
Droyd is offline
De situatie die je aanhaalt gaat toch geen intellect aan?
Dat is gewoon de manier hoe iemand zich gedraagt/reageert in een bepaalde situatie...En waarschijnlijk erger je jou het meest aan oudere mensen, die vaak nogal anders kunnen zijn...

Sommigen vinden inderdaad dat ze hun meer kunnen permiteren, enkel omdat ze ouder, geradbraakt en versleten zijn...en deze mensen zijn over het algemeen ook sneller beledigd

Gewoon negeren, waarschijnlijk heb je het slecht getroffen in die winkel met die zageluls en heb je moeite om er over heen te kijken...het zit in je bloed, en eigenlijk zou niemand je dat kwalijk mogen nemen

Op de bus durf ik er me ook wel aan te ergeren dat de zelfde ouwe geneigd is om aan te nemen dat iedereen plaats moet maken zodat mijnheer/miss oldy eerst kan opstappen...(maar dit komt ook soms voor bij mensen van middelbare leeftijd) hoewel dit niet de meerderheid is bij ons...maar wat ga je eraan doen he

Maar daarvoor zijn ze niet dom...die gapende muil komt vaak op de proppen omdat ze zich in het nauw gedreven voelen bij het minste
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:12
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Ja doe zo voort, goed bezig.
Geen zorgen, kwas ook niet van plan om er iets aan te gaan veranderen

Maar je snapt de essentie blijkbaar nog steeds niet

Hoeveel vouten heb ik nu al gemaakt?
Oud 31-07-2002, 14:16
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Onorthodox schreef:
[Maar je snapt de essentie blijkbaar nog steeds niet
[/B]
sry, maar deze zin is grappig, geen idee wrm
Misschien is het omdat iedereen steeds dat rotwoord essentie wil gebruiken in steeds dezelfde zin

het wezenlijke, het gegronde, der zijn genoeg synoniemen voor

En ze verstaat het wezenlijke wel hoor

Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:18
clubje
clubje is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
Ik kan me soms zooo gigantisch ergeren aan mensen. Ze zijn vaak ook zo dom bezig. Ik werk in een winkel, en als ik dan sta af te rekenen met een klant vraag ik vaak geld bij zodat ik niet m'n halve bak kleingeld hoef terug te geven. En dan kijken ze je zooo dom aan. Net van die koeien (sorry Koei, no offense)! Of als ik met mensen zit te praten en hebben het over politiek of iets waar je bij moet nadenken.. Dan heb ik altijd de neiging om te roepen: "Hou je kop, je weet bij Got niet waar je het over hebt!", als mensen dingen gaan roepen waar ze totaal geen verstand van hebben. Argh.. heeft iemand daar hier ook last van?
Ik begrijp je volkomen.
Ik kan er mijn hele dag door laten vergallen. Ik weet wel dat het dom is maar ik irriteer me heel vlug, het is een slechte karaktertrek van mij maar ik kan er niets aan doen.
Ik irriteer me overal aan

luister overigens eens naar het liedje:
osdorp posse-irritaties

wel leuk.

greetz
Oud 31-07-2002, 14:30
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Droyd schreef:

sry, maar deze zin is grappig, geen idee wrm
Misschien is het omdat iedereen steeds dat rotwoord essentie wil gebruiken in steeds dezelfde zin

het wezenlijke, het gegronde, der zijn genoeg synoniemen voor

En ze verstaat het wezenlijke wel hoor
Euhm, je bent iets essentieels () vergeten...
Citaat:
es·“sen·tie (de ~ (v.))

1 geestelijke kern => wezen, kwintessens, hoofdzaak
Goedzo
Misschien begrijp je nu ook meteen waarom het steeds in die zin word gebruikt

*wacht wederom op de spellingcontrole*

[EDIT]
Voor het geval dat:
es·sen·ti·“eel (bn.)

1 het wezen, de kern uitmakend

Oud 31-07-2002, 18:06
Droyd
Droyd is offline

Case solved

Nu...waar waren we geblevuh
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 20:28
purplerose
purplerose is offline
ja ik ken 2 mensen egt verschrikkelijk je zegte een heel normaal woord en ze wete niet wat het betekend .. je beledigt ze en ze snappen het niet je moet dus eerst uitleggen waarom en hoe je ze beledigt heb... laatst zat ik oook te praten zat er een te lullen van ik ga de ex vriend van mn ex stalken omdat tie heel misschiena wat met zn ex had bla bla met zo'n scream ding aan de telefoon hangen en dan zn nummer aan die ex van hem vragen.... grrrrrr ik werd er niet goed van zo dom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten