Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 05:13
TopDrop
TopDrop is offline
Oh..
Oud 30-06-2008, 05:14
Verwijderd
Maar liever luister je niet naar mij, want ik heb sowieso een liter of drie aan pils achter de kiezen, en een stuk of acht whiskey-cola.
Oud 30-06-2008, 05:15
TopDrop
TopDrop is offline
Hehehe, na zoveel gaat het bij mij wel een beetje tollen hoor.
Oud 30-06-2008, 05:16
Verwijderd
Ik heb trouwens nog een verhaal. In dat pokertopic zei TopDrop dit over dingen die niet mogen maar die je wel wil:

Citaat:
ooooooh! of heel verdacht doen op het vliegveld!! niet echt iets illegaals, maar gewoon raar en verdacht doen
En dat heb ik dus een keer gedaan, op Schiphol. We waren met een grote groep mensen want een vriend van ons kwam terug uit China, waar hij een jaar heeft gewoond. Maar z'n vliegtuig had vertraging dus we moesten heel lang wachten. Dat was saai en op een gegeven moment zag ik dat er overal camera's hingen, dus wilde ik heel graag hééél verdacht doen en 007-style rondsluipen overal en koprollen doen enzo. Dus ik zei dat tegen een vriend en toen knikte hij echt zo heel begrijpend, waarna we allebei hééél subtiel weg gingen sluipen van de groep. Richting een paal. En dan vanaf de paal met een koprol richting zo'n reclamebord. En vanaf daar heel hard rennen naar een plantenbak, etc, etc. Nja, ik zal wel niet beschrijven hoe het er verder precies aan toe ging, maar het hoogtepunt was toen ik achter de koffer van een onschuldige voorbijganger dook. Hij keek echt heel bang en geshockeerd, waarop ik in m'n beste Engels-met-nep-Russisch-schurkenaccent zei van 'Hello, we will be hiding here for the next few moments. Not to worry.' Waarna die vriend ook achter die koffer dook/viel en we tekenfilm-style richting de volgende verstopplaats gingen sluipen. Yes

Ik denk dat de mensen die de videobeelden van de securitycamera's bekijken zich hebben doodgelachen. Er kwamen ook steeds meer securitymensen bij ons in de buurt staan, maar ze deden verder niks.
Oud 30-06-2008, 05:18
Verwijderd
Mijn.Postbank vertelt mij dat ik een rekening van €77,30 in de kroeg had, en dat ik €50,- verkloot heb in de club, en €17,- met de taxi.

Dag stufi, .
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb trouwens nog een verhaal. In dat pokertopic zei TopDrop dit over dingen die niet mogen maar die je wel wil:
gaaaaf
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mijn.Postbank vertelt mij dat ik een rekening van €77,30 in de kroeg had, en dat ik €50,- verkloot heb in de club, en €17,- met de taxi.

Dag stufi, .
ah. dat is niet niks.
Oud 30-06-2008, 05:19
TopDrop
TopDrop is offline
dat pokertopic ging wel snel eigenlijk
Oud 30-06-2008, 05:23
Verwijderd
Ik voel me echt weer een flapdrol. Waarom zou ik in hemelsnaam ooit nog naar Paradiso gaan? Het is daar een soort gestoorde vleesfabriek.
Oud 30-06-2008, 05:23
Verwijderd
Citaat:
ik wil ook pc's uit elkaar slopen. alleen heb ik geen extra onderdelen ofzo. dus het heeft niet echt veel zin.
Dan moet je nieuwe onderdelen kopen zodat je ze kan vervangen en ook psyched raken en koortsachtig volgen wanneer er nieuwe shit uitkomt en kwijlen bij de nieuwe high-end hardware op alternate.com

Citaat:
toen ik voor het eerst een pc open schroefde dacht ik echt, wow, is dit het nou? zo'n kast, en zo weinig onderdelen.
Haha, ik vond het er eerst altijd heel intimiderend uitzien, al die onderdelen waarvan je niet precies weet wat ze doen. Maar goed, dan leer je wat het allemaal is en dan blijkt opeens dat het heel simpel is.

En ik wil ook een grote kast met heel veel ruimte

Citaat:
Dell is de duivel. Die dingen kan je ook nooit upgraden zonder enorm gezeik met drivers.
Exact. En per se Dell-voedingen moeten hebben omdat je anders niet kunt upgraden maar eigenlijk kan dat sowieso niet want moederborden moeten ook van Dell zijn en als je je moederbord vervangt moet je CPU ook want anders ben je een bottleneck aan het bouwen en en en.
Oud 30-06-2008, 05:25
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me echt weer een flapdrol. Waarom zou ik in hemelsnaam ooit nog naar Paradiso gaan? Het is daar een soort gestoorde vleesfabriek.
Haha, ik wil altijd met vorkjes prikken in mensen als ik bij dergelijke zaken aanwezig ben. Want sommige van hen kijken echt als wiebelende worstjes op een bakplaat.
Verwijderd
Kan iemand mij peuken PM'en? Ik zit zonder maar wil zo graag, .
Verwijderd
Nog anderhalf uur en dan kan je terecht bij de AH
Oud 30-06-2008, 05:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik wil altijd met vorkjes prikken in mensen als ik bij dergelijke zaken aanwezig ben. Want sommige van hen kijken echt als wiebelende worstjes op een bakplaat.
Kom je wel eens in Paradiso? Ik kom er nog verbazend vaak, hoewel ik eigenlijk een hekel heb aan die tent. Er komen daar altijd van die zogenaamd hippe vogels, terwijl het allemaal kneuzen zijn. Ik ga daar alleen heen als ik moet, vanwege kroeggenoten.
Oud 30-06-2008, 05:27
TopDrop
TopDrop is offline
Maar ik heb een pentium4 3,06ghz laptop waar ik bijna alles op doe. En een 8 jaar oude pentium3 667mhz pc. Die kun je wel open schroeven, maar upgraden is like dweilen met de kraan open. Dus dan kun je beter een nieuwe pc kopen. Maar als je dat doet, doe het dan goed. En daar heb ik geen geld voor

En toen ik voor het eerst een pc openschroefde kon ik al vrij snel zien wat alles was. Eigenlijk. Het is simpeler dan je denkt.
Oud 30-06-2008, 05:28
Verwijderd
Trouwens, ik ben waarschijnlijk ook een van die verloren zielen op de bakplaat. Maar dat is omdat ik me nooit helemaal thuis voel. Dan komen er van die bezopen personen op je af om een soort van gesprek met je te voeren, . Ongemakkelijk, wat ik je brom.
Oud 30-06-2008, 05:32
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb een pentium4 3,06ghz laptop waar ik bijna alles op doe. En een 8 jaar oude pentium3 667mhz pc. Die kun je wel open schroeven, maar upgraden is like dweilen met de kraan open. Dus dan kun je beter een nieuwe pc kopen. Maar als je dat doet, doe het dan goed. En daar heb ik geen geld voor

En toen ik voor het eerst een pc openschroefde kon ik al vrij snel zien wat alles was. Eigenlijk. Het is simpeler dan je denkt.
Ja, klopt. Je moet er gewoon even aandachtig naar kijken en een beetje klooien, in plaats van snel weer dichtdoen en geïntimideerd zijn. Eigenlijk is het ook heel makkelijk, zelf een pc bouwen. Verbazingwekkend dat niet zowat iedereen het doet.

Maar haha, ja, goed. Dan moet je gewoon een nieuwe pc ja. Sowieso moet je dat zo vaak mogelijk, gewoon de hele tijd onderdelen doorverkopen en dan weer nieuwe kopen, zodat je de hele tijd met een ubernieuw systeem zit voor relatief weinig geld. Ik heb de mijne nu pas een halfjaar maar eigenlijk wil ik over een paar maanden m'n CPU + mobo alweer updaten Maar eerst een nieuwe kast en een nieuwe grafische kaart.

Citaat:
Kom je wel eens in Paradiso? Ik kom er nog verbazend vaak, hoewel ik eigenlijk een hekel heb aan die tent. Er komen daar altijd van die zogenaamd hippe vogels, terwijl het allemaal kneuzen zijn. Ik ga daar alleen heen als ik moet, vanwege kroeggenoten.
Soms. Ook vooral als het 'moet' inderdaad, want ze hebben er zelden echt leuke dingen. Maar eigenlijk ben ik er al heel lang niet geweest, bedenk ik me nu, want studiedrukte etc. En de vorige keer was volgens mij met een eightiesfeestje dus dat was wel tof.

Maar goed, al dat semi-hippe gebeuren is niet aan mij besteed, ik ga liever chillen in een bluescafe. Of in het Vondelpark. Of in Gollem. Gollem <3
Oud 30-06-2008, 05:33
Verwijderd
Ben je een café Alto-ganger?
Oud 30-06-2008, 05:34
Verwijderd
Oh, hai, volgens mij mogen we niet meer roken in het café, .
Oud 30-06-2008, 05:35
Verwijderd
Ik ben trouwens ook helemaal niet van dat semi-hippe gedoe, hoewel heel veel vrienden dat wel zijn. Vandaar de verplichtingen (peer-pressure) tot ook semi-hip zijn. Ik zit liever de einzelgänger(spelling?) uit te hangen aan de bar.
Oud 30-06-2008, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ik ben waarschijnlijk ook een van die verloren zielen op de bakplaat. Maar dat is omdat ik me nooit helemaal thuis voel. Dan komen er van die bezopen personen op je af om een soort van gesprek met je te voeren, . Ongemakkelijk, wat ik je brom.
Haha, dat betwijfel ik. Verloren zielen staan meer met mensen te praten of cynisch te glimlachen vanuit een hoekje. Ik doel meer op mensen die alleen uitgaan om zich te profileren als 't een of 't ander en meisjes die alleen uitgaan om de aandacht die ze eventueel krijgen, zulk soort tuig. Die zitten echt te draaien op de dansvloer, als worstjes in zo'n hotdogautomaat. Of op een bakplaat.

Nu is dat natuurlijk een beetje hypocriet want ik ben ook wel heupwiegend op de dansvloer te vinden, maar goed, als ik naar een danscafé ga dan is dat ook daadwerkelijk om te dansen.
Oud 30-06-2008, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Oh, hai, volgens mij mogen we niet meer roken in het café, .
Vandaag nog wel! Morgen gaat het beleid pas in. Ik zou haast nog een laatste avondje Gollem doen, maar ik heb de nacht al doorgehaald en ik wil ook nog overdag de stad in dus dat zou ik dan wel héél ingenieus moeten plannen.
Oud 30-06-2008, 05:39
TopDrop
TopDrop is offline
Mn ouders hebben vrij goeie pc's tot hun beschikking, maar de ene zit zo volgestauwd met meuk en viruszooi dat je makkelijk tussendoor boodschappen kunt doen voordat ie een beetje is opgestart. En de ander heeft vista. Dus daar kun je ook wel boodschappen doen tussendoor. Mijn pentium3 beestje start een stuk sneller op En mijn laptopje is heerlijk snel met een vers geinstalleerde getweakte windows xp pro sp3 <3
Oud 30-06-2008, 05:40
Verwijderd
Citaat:
Ben je een café Alto-ganger?
Haha, nou, daar ben ik dus nog niet geweest. Maar iedereen zegt altijd van 'he je moet naar café Alto want daar hebben ze toffe muziek naar het schijnt' dus het staat al jaren op mijn lijstje. Diezelfde mensen roepen ook altijd dat ze graag mee willen, maar uiteindelijk eindigen we vaak lallend op de bank met een film, dus ja.
Oud 30-06-2008, 05:41
Verwijderd
Ik heb vandaag ook in negentig minuten bijna een pakje weggerookt. Gewoon, omdat het nog kon.
TopDrop
TopDrop is offline
TopDrop
TopDrop is offline
ik ga nog maar even mn bed in ofzo. woensdag een tentamen, en ik zou toch wel moeten leren nog ofzo vandaag. dus ja.
Oud 30-06-2008, 05:42
Verwijderd
Alto-meet? Hoewel ik waarschijnlijk veel te corporaal ben, naar dijn goesting.
Oud 30-06-2008, 05:43
Verwijderd
Citaat:
ik ga nog maar even mn bed in ofzo. woensdag een tentamen, en ik zou toch wel moeten leren nog ofzo vandaag. dus ja.
Ach, man, onzin! Koffie sleept je er wel doorheen.
Oud 30-06-2008, 05:47
Verwijderd
Citaat:
Alto-meet? Hoewel ik waarschijnlijk veel te corporaal ben, naar dijn goesting.
Hm, waarom niet? Corporaal.. Zolang je geen zelfingenomen bralcorpsbal bent boeit het mij allemaal geen donder. Ik heb vrienden en bekenden uit alle lagen der bevolking, mijn enige criterium is dat ze iets nuttigs te melden moeten hebben
Oud 30-06-2008, 05:49
Verwijderd
Ik krijg zelfs van mijn ouders te horen dat ik een 'kakker' ben omdat ik zo gearticuleerd spreek, en altijd met overhemdjes rondloop. Maar echt corporaal ben ik niet. Ik heb zelfs een teringhekel aan corpsballen.
Oud 30-06-2008, 05:51
Verwijderd
Ik vind trouwens dat alle Amsterdamse forumers er dan maar heen moeten komen. Alto is in de Leidse dwarsstraat, en dat kan voor niemand ver zijn, zelfs niet vanuit Zuidoost.
Oud 30-06-2008, 05:51
Verwijderd
Oh hahaha hey heb je dan ook beige broeken? Ik was één keer op een golfbaan en echt alle mannen hadden beige broeken. Ik had nog aan iemand gevraagd waarom dat zo was en hij wist het ook niet, maar hij wist me wel te vertellen dat hij het tijdens zijn eerste proeflessen ook maar vreemd vond en toen ook maar snel een beige broek ging kopen.

Ik heb overigens een kakker-rrr. Te lang in Amstelveen gewoond
Oud 30-06-2008, 05:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens dat alle Amsterdamse forumers er dan maar heen moeten komen. Alto is in de Leidse dwarsstraat, en dat kan voor niemand ver zijn, zelfs niet vanuit Zuidoost.
Mee eens Eigenlijk moet het ook vanavond, want dan kunnen we tenminste nog roken. Maar dan moet ik nu gaan slapen ofzo. En ik ben nog brak van vrijdag- en zaterdagavond.
Oud 30-06-2008, 05:53
Verwijderd
Hallo, ik zat op het Vossius, mocht je dat kennen. Dan krijg je automatisch een kakker-rrrrrrrr. En beige broeken, nee. Ik loop nog steeds rond in legerbroeken, omdat het zo relaxed is, .
Oud 30-06-2008, 05:54
Verwijderd
Oh, en in gesprekken met vreemden ben ik verdomde slecht, dus ja, .
Oud 30-06-2008, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Hallo, ik zat op het Vossius, mocht je dat kennen. Dan krijg je automatisch een kakker-rrrrrrrr. En beige broeken, nee. Ik loop nog steeds rond in legerbroeken, omdat het zo relaxed is, .
Haha, Vossius. Ik ken mensen die daar op gezeten hebben, maar ik weet niet meer wie. Dat is jammer, anders kon ik zo doen van 'omg ken je die en die en diiieeeee en diiiiiie'.

Citaat:
Oh, en in gesprekken met vreemden ben ik verdomde slecht, dus ja, .
Dat komt goed van pas bij meetings, tenslotte zijn we allemaal maar autistische nerds Ik vind vreemden maar intimiderend en ga daardoor zenuwachtig doen en enorm veel praten over idiote dingen. Maar goed, uiteindelijk is het toch wel gaaf, dus maakt het niet uit.
Oud 30-06-2008, 06:01
Verwijderd
Citaat:
Haha, Vossius. Ik ken mensen die daar op gezeten hebben, maar ik weet niet meer wie. Dat is jammer, anders kon ik zo doen van 'omg ken je die en die en diiieeeee en diiiiiie'.
Hahaha, uit welk jaar? Want ik kan natuurlijk altijd namen gaan noemen, . Ik ken wel een aantal Amstelveeners, .
Oud 30-06-2008, 06:04
Verwijderd
Citaat:
Dat komt goed van pas bij meetings, tenslotte zijn we allemaal maar autistische nerds Ik vind vreemden maar intimiderend en ga daardoor zenuwachtig doen en enorm veel praten over idiote dingen. Maar goed, uiteindelijk is het toch wel gaaf, dus maakt het niet uit.
Ik vind vreemden meer dan intimiderend. Ik ben meer het kat-uit-de-boom-kijk-type, en functioneer het best in grote groepen, zodat de aandacht niet altijd op mij gericht is, want anders word ik zenuwachtig en ongemakkelijk. In groepen kan ik af en toe een ad-rem en humoristische opmerking maken, .
Oud 30-06-2008, 06:04
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, uit welk jaar? Want ik kan natuurlijk altijd namen gaan noemen, .
Als ik niet eens weet wie het zijn dan weet ik ook niet uit welk jaar, he. Inmiddels zijn ze wel allemaal allang geslaagd, denk ik, want volgens mij waren het bekenden van een vriendin die op 't Barleus zat. En zij is al twee of drie jaar van school af, dus.
Oud 30-06-2008, 06:08
Verwijderd
Oh, God, het Barleus. De meest elitaire school van Amsterdam, na het Ignatius, . Hoewel die twee elkaar wel dicht benaderen.
Oud 30-06-2008, 06:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vreemden meer dan intimiderend. Ik ben meer het kat-uit-de-boom-kijk-type, en functioneer het best in grote groepen, zodat de aandacht niet altijd om mij gericht is, want anders word ik zenuwachtig en ongemakkelijk. In groepen kan ik af en toe een ad-rem en humoristische opmerking maken, .
Hm, dat is wel opvallend, want mensen die het niet op vreemden hebben vinden groepen meestal juist enger. Maar goed, als je durft kunnen we wel serieus een Alto-meeting doen hoor, Uice is er vast voor in en volgens mij wonen er verder nog best wat mensen in Amsterdam.

Eigenlijk wil ik gewoon hier kunnen patsen met dat ik je weleens gezien heb ah ah
Oud 30-06-2008, 06:11
Verwijderd
In grote groepen ben ik meer anoniem, .
Oud 30-06-2008, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, als je durft kunnen we wel serieus een Alto-meeting doen hoor, Uice is er vast voor in en volgens mij wonen er verder nog best wat mensen in Amsterdam.
Tja, ik ben nu bezopen en ben er voor in. Maar ik vind het altijd lastig inschatten hoe ik het idee vind, wanneer ik weer nuchter ben.
Oud 30-06-2008, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, God, het Barleus. De meest elitaire school van Amsterdam, na het Ignatius, . Hoewel die twee elkaar wel dicht benaderen.
Mijn nichtje heeft op het Ignatius gezeten en het lijkt me inderdaad een sukkelschool. Maar goed, het alternatief (afgezien van wellicht het Vossius) is niet veel beter, want in Amstelveen zit het ook bomvol kansloos kutvolk.

Het Barleus leek me op zich nog wel leuk, op zich. Maar goed, ik zat dan ook op een naargeestig iets in Amstelveen, in vergelijking daarmee is zowat iedere andere middelbare school hemels.
Oud 30-06-2008, 06:15
Verwijderd
Het Vossius was echt een geweldige school. Ik ben/was totaal geen kakker (ik kom uit een 'burgergezin') en die sfeer daar op die school was echt geweldig. Dit jaar was ik bij de diplomauitreiking en je ziet wel het Oud-Zuid gehalte toenemen, tot mijn spijt.
Oud 30-06-2008, 06:20
Verwijderd
vroeg ;x
Oud 30-06-2008, 06:20
Verwijderd
Laat, .
Oud 30-06-2008, 06:21
Verwijderd
Ik las het ja
Oud 30-06-2008, 06:21
Verwijderd
Je moet werken, Pip?