Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En ik wil ook een grote kast met heel veel ruimte ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar ik heb een pentium4 3,06ghz laptop waar ik bijna alles op doe. En een 8 jaar oude pentium3 667mhz pc. Die kun je wel open schroeven, maar upgraden is like dweilen met de kraan open. Dus dan kun je beter een nieuwe pc kopen. Maar als je dat doet, doe het dan goed. En daar heb ik geen geld voor
![]() En toen ik voor het eerst een pc openschroefde kon ik al vrij snel zien wat alles was. Eigenlijk. Het is simpeler dan je denkt. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar haha, ja, goed. Dan moet je gewoon een nieuwe pc ja. Sowieso moet je dat zo vaak mogelijk, gewoon de hele tijd onderdelen doorverkopen en dan weer nieuwe kopen, zodat je de hele tijd met een ubernieuw systeem zit voor relatief weinig geld. Ik heb de mijne nu pas een halfjaar maar eigenlijk wil ik over een paar maanden m'n CPU + mobo alweer updaten ![]() Citaat:
![]() Maar goed, al dat semi-hippe gebeuren is niet aan mij besteed, ik ga liever chillen in een bluescafe. Of in het Vondelpark. Of in Gollem. Gollem <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is dat natuurlijk een beetje hypocriet want ik ben ook wel heupwiegend op de dansvloer te vinden, maar goed, als ik naar een danscafé ga dan is dat ook daadwerkelijk om te dansen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mn ouders hebben vrij goeie pc's tot hun beschikking, maar de ene zit zo volgestauwd met meuk en viruszooi dat je makkelijk tussendoor boodschappen kunt doen voordat ie een beetje is opgestart. En de ander heeft vista. Dus daar kun je ook wel boodschappen doen tussendoor. Mijn pentium3 beestje start een stuk sneller op
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh hahaha hey heb je dan ook beige broeken?
![]() Ik heb overigens een kakker-rrr. Te lang in Amstelveen gewoond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk wil ik gewoon hier kunnen patsen met dat ik je weleens gezien heb ah ah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het Barleus leek me op zich nog wel leuk, op zich. Maar goed, ik zat dan ook op een naargeestig iets in Amstelveen, in vergelijking daarmee is zowat iedere andere middelbare school hemels. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |