Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2008, 10:41
Verwijderd
Een beetje jammer ja maar als je je ergens onzeker over voelt, kun je er beter niet te lang mee zitten. Dus beter praat je erover met hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2008, 23:41
Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Een beetje jammer ja maar als je je ergens onzeker over voelt, kun je er beter niet te lang mee zitten. Dus beter praat je erover met hem.
Beter zou ik het niet kunnen zeggen .. 'Aanstellen' is iets subjectiefs.. alleen jij kunt bepalen wanneer iets wel óf niet belangrijk genoeg is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 23:50
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
de anderen dingen zijn..

k woon op mijzelf.. hij kon volgens hem zelf niet meehelpen met klussen toen ik net mijn huisje kreeg. ``omdat hij geen tijd heeft´´ Maar hij kan wel met een paar anderen een oud hok opknappen. en daar heeft ie natuurlijk wel tijd voor.

Als ik op een feest met hem ben, dan wil hij bijna niet met mij praten, en hij kan dan wel met anderen gespreken van een uur houden. en als ik bij hem kom staan dan loopt ie weer weg.. heb ik hem ook een keer op aangesproken. maar dat doet hij niet bewust zegt hij.

als we een avondje thuis blijven. en hij is 16.00 uur al klaar met werken dan huurt hij niet even film en doet wat inkopen voor savonds. dan moet ik dan weer doen als ik klaar ben met werken. en ik ben pas 19.00 uur klaar. dat heeft hij dan niet door ofzo dat hij dat wel kan doen..

Hij wil mij niet smsen, alleen als het echt om iets zinnings gaat.

nouja dit zijn er een paar..

met je beginpost vind ik dat je moeilijk doet. Wat maakt het nou uit, dan komtie toch lekker om 1 uur? Met deze bovenstaande dingen heb je wel een punt echter. In mijn ogen help je je partner gewoon als hij dat nodig heeft.. Mijn vriend zit ook midden in een verhuizing en ik help hem ook, ookal zit ik tot over mn oren in de hertentamens. Sterker nog, ik voel me zelfs het gelukkigst als ik degene ben die hem help. Als ik krap in mn tijd zit en ik kan kiezen tussen mn vriend helpen met verhuizen en een oud hok opknappen, dan weet ik wel wat ik doe. Ik zou dus ook vraagtekens zetten als mijn vriend me gewoon laat aanmodderen met een verhuizing terwijl ik aangeef dat ik hulp nodig heb.

Dat feestje en het smsen: onbegrijpelijk. Je hebt toch een relatie? Ik zet grote vraagtekens bij het woord relatie dan

Je avondje thuis en hij doet geen inkopen: tsja, zo zijn mannen nu eenmaal
Oud 11-07-2008, 23:53
Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Je avondje thuis en hij doet geen inkopen: tsja, zo zijn mannen nu eenmaal
Pff, over generaliseren gesproken ..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:03
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Pff, over generaliseren gesproken ..
ja daar heb je gelijk in hihi toen ik het had gepost riep ik mezelf ook tot de orde, maar ik was te lui om het te wijzigen. In mijn eigen relatie ben ik namelijk regelmatig degene die blijft bankhangen en vriendlief de boodschappen/film laat halen

Oud 12-07-2008, 00:22
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik denk persoonlijk niet dat Mariska nog reageert op deze topic... Misschien is het al uit... Of heeft hij weer beterschap beloofd... of.. laat maar
Reageren

Regels voor berichten