Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Lees je de krant?
Nee. 2 4.76%
Af en toe lees ik de krant. 6 14.29%
Ik lees het nieuws op een website, namelijk.. 1 2.38%
Ja, AD 2 4.76%
Ja, de Pers 1 2.38%
Ja, Telegraaf 0 0%
Ja, Trouw 3 7.14%
Ja, het Parool 1 2.38%
Ja, de Volkskrant 8 19.05%
Ja, NRC handelsdagblad 3 7.14%
Ja, de Sp!ts 1 2.38%
Ja, Nederlands dagblad 0 0%
Ja, Het Financieele Dagblad 0 0%
Ja, anders namelijk.. 14 33.33%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2008, 19:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn vader leest de Telegraag en dat is echt geen domme man. Ik denk ook niet dat hij cared voor roddelberichten maar gewoon graag iets simpels leest in de ochtend.
Voor mij persoonlijk is het NRC te moeilijk. Ik moet er teveel moeite voor doen om te begrijpen wat ik lees, ik denk dat dat voor meer mensen geldt en die lezen gewoon iets simpelers.
Het is maar wat je gewend bent. Als je het jaren leest is het echt niet meer ingewikkeld. Nu ik bv. wetenschappelijke artikelen lees vind ik de wetenschapsbijlage van het NRC soms zelfs simpel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader leest de Telegraag en dat is echt geen domme man. Ik denk ook niet dat hij cared voor roddelberichten maar gewoon graag iets simpels leest in de ochtend.
Voor mij persoonlijk is het NRC te moeilijk. Ik moet er teveel moeite voor doen om te begrijpen wat ik lees, ik denk dat dat voor meer mensen geldt en die lezen gewoon iets simpelers.
Ik wil niet zeggen dat je vader dom is, maar hij heeft vast wel de capaciteiten om bijvoorbeeld het NRC te lezen..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 19:14
Verwijderd
Ik lees de pzc en de stem
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Het is maar wat je gewend bent. Als je het jaren leest is het echt niet meer ingewikkeld. Nu ik bv. wetenschappelijke artikelen lees vind ik de wetenschapsbijlage van het NRC soms zelfs simpel.
soms?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 22:52
Verwijderd
We hebben hier de Volkskrant en het NRC Handelsblad en uit beide lees ik elke dag wel een paar artikelen (nooit veel en zeker nooit de hele krant, maar gewoon wat me interesseert) en als ik in de bus zit of in de trein lees ik soms wel een gratis krantje (Metro, Spits, Dag, wat er ook voorhanden is)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 23:06
Verwijderd
Meestal koop ik 's ochtends (eerder, wanneer ik uit bed ben) wel een Volkskrant, als die nog in de buurtsuper ligt. Zo niet, dan is het een NRC. Zaterdags koop ik een NRC en een Volkskrant, en die neem ik dan mee naar mijn werk, zodat ik die lekker in de pauzes kan doorlezen.

Vorige week echter vonden mijn untermensch-collega's het grappig om mijn kranten te verneuken met kuttekeningen, waarna ik ze de huid heb volgescholden. Een beetje een hakenkruis op mijn krant kalken, rot toch op.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 23:33
Verwijderd
Oh, ik heb trouwens een hekel aan die schreeuwerige, lelijke krant genaamd De Telegraaf. Die krant houdt de ontwikkeling tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 09:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
soms?
Ja nah, van hele technische dingen snap ik natuurlijk geen bal.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:06
Liiess
Liiess is offline
ja Alphen.cc en leidsch dagblad..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:28
Uice
Uice is offline
Ik lees de ingezonden brieven, sommige recensies en strips in de OV-kranten.

Mijn ouders hebben de Volkskrant, daarin lees ik ook strips en recensies en soms een column, een interview of een special over een interessant onderwerp. Alleen als nieuws me echt boeit lees ik een nieuwsartikel.

Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:30
Verwijderd
Column.

Maar strips vind ik echt te saai, in het AD in ieder geval. En die ingezonden brieven zijn zo dom, dan krijg ik de neiging om naar die mensen een brief te sturen. Alleen dat doe ik dan nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Column.
Daar zeg je me wat.

Citaat:
Maar strips vind ik echt te saai, in het AD in ieder geval. En die ingezonden brieven zijn zo dom, dan krijg ik de neiging om naar die mensen een brief te sturen. Alleen dat doe ik dan nooit.
Hoe kan een strip nou saai zijn? Drie plaatjes met een beetje tekst. In de Volkskrant staat Gummbah, dat is vooral de reden dat het een goede krant is. Gummbah lees ik trouw, de rest kan me minder schelen.

En ingezonden brieven in OV-kranten zijn inderdaad tergend dom, ik lees ze dan ook als fijn ergermateriaal.
Oud 08-07-2008, 13:07
marrel
marrel is offline
Ik lees het Brabants dagblad, in schoolweken ook de spits en af en toe de metro. Verder op internet nog kliknieuws.nl en nu.nl.
Oud 09-07-2008, 17:04
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ja Alphen.cc en leidsch dagblad..
Alphen.CC :')
Reageren

Regels voor berichten