Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2008, 22:56
Verwijderd
hihi ik ben een geile studente
en mooi werk tovenaar
Advertentie
Oud 13-07-2008, 22:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
hihi ik ben een geile studente
en mooi werk tovenaar
oowwjaa! jij was er ook nog!
heb je nog theorien geile studente?
Oud 13-07-2008, 22:59
Verwijderd
Het duizelt me allemaal een beetje. Ik vind Amuse een beetje verdacht, en kopmuntkip doet ook vrij apart, maar het is zo moeilijk om mensen te beoordelen met wie je nog nooit eerder hebt gespeeld. Ook heb ik mijn twijfels bij Röps. Maar concrete verdenkingen, nah.
Oud 13-07-2008, 23:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het duizelt me allemaal een beetje. Ik vind Amuse een beetje verdacht, en kopmuntkip doet ook vrij apart, maar het is zo moeilijk om mensen te beoordelen met wie je nog nooit eerder hebt gespeeld. Ook heb ik mijn twijfels bij Röps. Maar concrete verdenkingen, nah.
how about lisa?
Oud 13-07-2008, 23:01
Verwijderd
Lisa? Is me nog niet echt opgevallen, wieso?
Oud 13-07-2008, 23:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lisa? Is me nog niet echt opgevallen, wieso?
nee mij ook niet. dat is nou juist het probleem!
Oud 13-07-2008, 23:04
Daboman
Daboman is offline
Lisaaah valt op om haar onopvallendheid
Oud 14-07-2008, 08:37
Sherco
Sherco is offline
Phoe, er wordt inderdaad enthousiast gespeeld!
Ik moet zeggen dat ik Kmk niet echt verdacht vind overkomen, maar zijn post-stijl is irritant (daarom heb ik de eerste ronde ook op hem gestemd). Ook Amuse lijkt mij meer een soort van over-enthousiast verdedigen dan echt wolvig. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis.
In elk geval denk ik niet dat mijn stem vanavond naar een van hen gaat, ik neig meer naar Flowtje (nog steeds) of een hele stille speler zoals Krynn of Lisa of Muis (ik heb niet precies gecheckt wie er allemaal stil zijn, dus pin me niet vast op deze namen of roep niet "hee, die en die is ook stil, maar die noem je niet!!1!"). Tenzij er geprobeerd word gelijkspel uit te lokken, dan ben ik natuurlijk bereid om mijn stem aan te passen om daarmee te helpen
Oud 14-07-2008, 08:56
Krynn
Krynn is offline
Heeeee ik ben niet stil, ik zit al een uur te lezen en te tikken verdorie!
(en ik ben net m'n post verloren omdat ik blijkbaar automatisch uitgelogd wordt, grmbl)

Wolf er uit en niemand gegeten; 2e topic en geen gerel...yay!

Wat ik niet wil vergeten is Basjeehs stemverandering in de eerste ronde. Van Grootvader via opzichtig rekenmachinegebruik naar Daboman. Twee wolven in één lijstje, dat kan natuurlijk niet! Dat maakt voor mij iedereen die toen op Grootvader stemde verdacht. Van verdachtst naar minst verdacht:

Flowtje
Haar 'ik stem op Grootvader of toch random' kan precies datgene zijn waardoor Basjeeh aan het twijfelen werd gebracht. Ze stond niet op lijstjes, Basjeeh 'stemt', leest nog even snel na, en denkt dan "oh, shit". En dan de manier waarop ze haar stemgedrag kenbaar maakt. Wolvig, of gewoon een leven hebben? Ze staat nu weer niet op 't lijstje omdat ze *denkt* op iemand te gaan stemmen.

Lisaaah
Ja eh, hier gaan we al naar de categorie 'onderbuik': ze staat ook in het lijstje Basjeeh-stemmers (85% kans op één slechterik, oid) en is relatief stil.

Daboman
Als hij een rol heeft is-ie wel wat meer uitgesproken. Denk ik. Ik wil niets aflezen uit 't feit dat Basjeeh op hem gestemd heeft.

Twinkebel/Missy
Stemde als derde op Basjeeh, en nadat hij z'n stem had veranderd naar Grootvader. Geen verdachte meer, tenzij je er van uitgaat dat er onder de stillen altijd een wolf zit en da's een heel andere theorie.

Over theorie gesproken: Basjeeh kan natuurlijk ook gewoon aan 't dreutelen geweest zijn

Ga ik op Flowtje stemmen vandaag? Neh. Volgende ronde, waarschijnlijk. Nu ga ik m'n onderbuik achterna en stem op KopMuntKip. Ik hoop écht dat 't geen overenthousiaste dorpeling is, want ik vind 'm leuk posten

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 09:46.
Oud 14-07-2008, 09:52
Verwijderd
Lisa had wel aangekondigd dat ze zich dit spel meer koest zou houden van tevoren, maar misschien is dat juist wel omdat ze weer wolf is en ze niet weer weggestemd wil worden omdat ze 'bitchy' speelt *handoverkinwrijf*

Voorlopig staat -bij gebrek aan beter- Amuse iig bovenaan mijn lijstje, omdat hij zoals Dabo al opmerkte, krampachtig post en eh zie mijn vorige post. Verder profiteer ik graag mee van andermands zorgvuldig uitgedachte theorieën, dus laat maar komen!

En er wordt leuk gespeeld idd
+ kusje voor Allure omdat het zo zielig is dat ze dood is
Oud 14-07-2008, 10:34
Verwijderd
tvp
Oud 14-07-2008, 10:43
Verwijderd
Hee ik sta nog niet in het lijstje.

Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn

Amuse
Röps
Oud 14-07-2008, 10:46
Orsino*
Orsino* is offline
Ik ga definitief voor Amuse. Beetje aangezien ik het verder ook niet weet en om de redenen die ik eerder al gaf. Het lijkt me wel interessant om gelijkspel te hebben, maarja die kans lijkt me moeilijk te creeëren dus ik ga gewoon op mijn gevoel af. En misschien komt daar dan gelijkspel van, dat zien we vanzelf

Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn

Amuse
Röps
Orsino*

Mh stel dat Amuse inderdaad een wolf is, dan denk ik wel dat de laatste wolf sowieso een stillere zal zijn, want Basjeeh tradt eerst ook al op de voorgrond..

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 10:47. Reden: lijstje aangepast
Oud 14-07-2008, 10:46
Heksjuh
Heksjuh is offline
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh

Ik stem op Amuse. Ik vind zowel kopmuntkip als amuse verdacht, en ik kan me vinden in het idee van Fantome om gelijk spel te veroorzaken.
Voor de rest van de dag kan ik niet online komen, want ik moet werken.

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 10:53.
Oud 14-07-2008, 12:01
Azaelia
Azaelia is offline
Even nachtje over geslapen.
Ik denk dat ik echt fout zat met kmk. Een wolf gaat een andere wolf niet laten hangen. Niet zo vroeg al, als er nog genoeg andere opties zijn. De hang-me-maar post is wel een beetje irritant, maar ik denk hierdoor dat hij gewoon dorpeling is die niets kan bewijzen.
Ik ga daarom voor Amuse, omdat ik wel eens wil weten wat er achter zijn posts zit. (en bij deze amuse mijn excuses dat ik tot nu toe de hele tijd dacht dat je vrouwelijk was )
Oud 14-07-2008, 12:09
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azaelia
Ik heb weer op Kopmuntkip gestemd.
Oud 14-07-2008, 12:11
Verwijderd
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia
Katje

Het staat nu dan wel 5-5, maar gelijkspel lijkt me wel interessant in deze situatie..
Oud 14-07-2008, 12:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia
Katje

Het staat nu dan wel 5-5, maar gelijkspel lijkt me wel interessant in deze situatie..
jep mij ook!
het zou alleen een beetje jammer zijn als ze allbei gewoon dorpeling blijken
Oud 14-07-2008, 12:57
Batave
Batave is offline
gelijkspel is impossible btw, er zijn namelijk 15 mensen, waarvan 13 er mogen stemmen.
Oud 14-07-2008, 13:01
Verwijderd
Dan is het nog niet impossible. Je hoeft niet te kiezen tussen Amuse of kmk..
Oud 14-07-2008, 13:10
Batave
Batave is offline
ja idd, je kan ook nog zorgen dat iemand op een willekeurig iemand stemt.. FF vergeten
Oud 14-07-2008, 13:48
Sherco
Sherco is offline
Ik denk dat ik vanavond weer voor Flowtje ga, maar ik bewaar mijn stem tot ik kan zien of hij nog nodig is voor het gelijkspel maken
Oud 14-07-2008, 15:54
Verwijderd
Ja hoi ik kon niet zo gek veel online zijn afgelopen weekend. En inderdaad, ik heb me de afgelopen dagen opnieuw geergerd aan de hersenloze discussietrend, net alsof je nu al veel kan. Ik heb dan ook niet gezegd dat ik het nogal suf vond allemaal, maar ik heb niks gezegd en kon dus niet echt veel zeggen uberhaupt. Ah well. Ik ga voor Daboman omdat ik bij elke post die hij plaatst het gevoel heb alsof hij er ontzettend lang over heeft nagedacht om maar niet verdacht te zijn. Steeds naar anderen wijzen daarbij ook. Ik vertrouw hem niet echt.
Oud 14-07-2008, 15:59
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
En inderdaad, ik heb me de afgelopen dagen opnieuw geergerd aan de hersenloze discussietrend, net alsof je nu al veel kan. Ik heb dan ook niet gezegd dat ik het nogal suf vond allemaal, maar ik heb niks gezegd en kon dus niet echt veel zeggen uberhaupt.
Je kunt ook niet zo gek veel op dit moment, maar het leuke is dat er nu nog veel mensen zijn met (hopelijk) veel goeie ideeen. Later in het spel weet je meer, maar dan ben je met minder mensen, dus is het discussieren weer minder leuk. Wel is het jammer dat dingen soms erg serieus genomen, opgeblazen of idioot geinterpreteert worden, maar ja, dat heb je altijd
Oud 14-07-2008, 16:07
Daboman
Daboman is offline
Eeuh. Ik ben altijd berekenend, of ik nou goed ben of slecht. En dat weet je.

En wat is naar anderen wijzen nou voor argument? Ga jij naar jezelf wijzen? En noem de mensen eens op die ik serieus beschuldigd heb? Ik denk dat ik voor jou ga want ik vind het nogal een verdacht argument. Alsof je op mij wilde stemmen en je zelf het gevoel had alsof je er een reden voor moest bedenken.

[edit]Dit was dus @lisaaah[/edit]
Oud 14-07-2008, 16:36
Batave
Batave is offline
Daboman uit meer halve beschuldigingen:

Citaat:
By the way fantome, nu we toch bezig zijn over zeker weten.

Je zei dat je amuse absoluut niet verdacht vond. Hij is ook de enige waarbij je dat expliciet vermeldt. Wist je dat ook zeker of is dat ook gewoon een gok? En waarom vind je dat? Ik vind het een tikkeltje dubieus, het komt op me over alsof je er iets over weet.
Voorzichtige beschuldiging
Citaat:
Amuse, niet dat ik je verdenk, maar je posts komen wel een beetje krampachtig over. Zoals die van basjeeh.
iets 'brutaler', maar nog steeds voorzichtig. Hij is idd wel erg berekenend.
Oud 14-07-2008, 18:33
geen punt :|
geen punt :| is offline
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia
Katje

Daboman
Lisaaah

4 stemmen nog niet bekend dan...
Oud 14-07-2008, 18:40
Sherco
Sherco is offline
Zo te zien is mijn stem niet nodig, ik stem dus op Flowtje zoals ik al zei

Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia
Katje

Daboman
Lisaaah

Flowtje
Sherco
Oud 14-07-2008, 18:46
Verwijderd
mijn stem gaat overigens naar amuse, wat ik al verteld had, maar dat staat er nog niet bij zo te zien.
Oud 14-07-2008, 18:55
Daboman
Daboman is offline
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje
Twinkebel/missy

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia (vergat te stemmen)
Katje
Kopmuntkip

Daboman
Lisaaah

Flowtje
Sherco

Lisaaah
Daboman

Het wachten is op twinkebel/missy...

EDIT: twinkebel/missy toegevoegd.
EDIT2: Azaelia vergat te stemmen

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 20:43.
Oud 14-07-2008, 18:57
Missy
Missy is offline
Ik ga mee met kopmuntkip. Een redenatie geef ik zometeen, want ik wil het nog een keertje doorlezen en even douchen.
Oud 14-07-2008, 19:07
Batave
Batave is offline
nog twee te gaan...
Oud 14-07-2008, 19:26
Batave
Batave is offline
Omdat ik waarschijnlijk dood ga, wil ik nog even mijn verdere verdenkingen posten zodat jullie er nog wat aan hebben. Ik kan mijzelf waarschijnlijk toch niet redden.

Daboman

post heel voorzichtig, Daboman staat in mijn rijtje als eventuele ziener, in een van de rondes zegt hij:
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat er uit de huidige stemlijst nog niet zoveel te concluderen valt, omdat de uitslag niet afweek van de uitslag van het publiekelijke stemlijstje. Maar je kunt natuurlijk altijd later terugkijken als iemand uit de grootvader/twinkebel&missy stemmers een bad guy bleek te zijn.

Verder ga ik denk ik maar voor basjeeh want zoals ik al zei, ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.
dit is slechts een voorzichtige beschuldiging, maar daboman doet dat wel meer.

Fantoom

Zij is erg goed bezig en denkt ook op een goede manier. Ik vind haar wel een beetje verdacht; omdat ze echt overal op in gaat.
Verder vind ik haar wel leuk posten en ik hoop dat ze er langer in blijft.

Heksjuh

Post weinig, maar dat heeft ze uitgelegd. Wat mij wel aan haar opviel was dat ze de vorige allemaal op Katje stemde.

matige_muis

post weinig inhoudelijk belangrijke dingen. schaapt mee(of zoals hij het zelf zegt: hij kiest met behulp van anderen)

Flowtje

Met haar late stem is ze wel een beetje verdacht, maar dat komt vaker voor. Ik vind flowtje niet echt een heel erge verdachte, maar ik weet ook niet wat ik van haar moet denken.

kopmuntkip

Gaat tegen zichzelf in>>verdacht

sherco

geen slechterik, weet ik zeker. Post heel sterke punten.

Krynn

Post een beetje als fantoom, maar gaat iets minder diep op dingen in, en komt pas net tot leven

De rest is een beetje onduidelijk.
Oud 14-07-2008, 19:59
Verwijderd
spannuuuund
Oud 14-07-2008, 20:02
Azaelia
Azaelia is offline
shit ik ben vergeten te stemmen, ik stuur em nu nog in de hoop dat het nog mag. Sorry!
Oud 14-07-2008, 20:12
Spelleider
Spelleider is offline
nou, jullie krijgen waar om werd gevraagd. het is wéér gelijkspel.

[edit] en stemmen was dus voor half negen

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 20:25.
Oud 14-07-2008, 20:24
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
shit ik ben vergeten te stemmen, ik stuur em nu nog in de hoop dat het nog mag. Sorry!
Hmz. Heb je nog bericht van de spelleider gehad of je stem is meegeteld of niet?
Oud 14-07-2008, 20:30
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmz. Heb je nog bericht van de spelleider gehad of je stem is meegeteld of niet?
zoals blijkt uit de post van de spelleider hierboven, denk ik niet dat haar stem nog is meegeteld. interessant trouwens dat het ook echt gelijkspel is geworden trouwens.
[edit] ohnee, want als Azaelia's stem niet is meegeteld zou kmk meer stemmen moeten hebben en er gewoon uit moeten liggen. dat is niet het geval. wolf bij amuse stemmers???
Oud 14-07-2008, 20:32
Verwijderd
het wordt tussen amuse en mij; daar lijkt het erg verdacht op.
Oud 14-07-2008, 20:32
Azaelia
Azaelia is offline
Niet dus. Excuses!!! En het stomme is dat ik de hele dag door regelmatig heb gekeken of er iets gepost was en ik in een ander venster mijn pm had staan maar niet op versturen heb gedrukt omdat ik wilde wachten of er nog iets zou veranderen.
Oud 14-07-2008, 20:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
het wordt tussen amuse en mij; daar lijkt het erg verdacht op.
ehm ja, dat kan niet echt anders meer toch?
Oud 14-07-2008, 20:34
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
zoals blijkt uit de post van de spelleider hierboven, denk ik niet dat haar stem nog is meegeteld. interessant trouwens dat het ook echt gelijkspel is geworden trouwens.
[edit] ohnee, want als Azaelia's stem niet is meegeteld zou kmk meer stemmen moeten hebben en er gewoon uit moeten liggen. dat is niet het geval. wolf bij amuse stemmers???
You read my mind. Ik ben benieuwd wat de wolven doen.
Oud 14-07-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
ehm ja, dat kan niet echt anders meer toch?
Nee, kijken of wie er uit ligt straks. zal ik wel zijn ofzo
Oud 14-07-2008, 20:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
You read my mind. Ik ben benieuwd wat de wolven doen.
óf jij bent wolf, zegt dat je te laat was met stemmen, zodat wij straks de wolf tussen de amuse stemmers gaan zoeken terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Oud 14-07-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
óf jij bent wolf, zegt dat je te laat was met stemmen, zodat wij straks de wolf tussen de amuse stemmers gaan zoeken terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
diepzinnig over nagedacht, ik ga daar in mee als ik nog mee doe straks
Oud 14-07-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom zeg jij constant wat in mijn gedachten omgaat?
Oud 14-07-2008, 20:39
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nee.

6 stemmers voor kmk. 5 stemmers voor amuse. Gelijkspel --> wolf in kmk stemmers.

Jullie laten je wel makkelijk overtuigen, kritisch blijven he
Oud 14-07-2008, 20:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee.

6 stemmers voor kmk. 5 stemmers voor amuse. Gelijkspel --> wolf in kmk stemmers.

aja shit, denkfoutje
er moet dan idd een wolf zitten bij de kpk stemmers (of verrader ofzo)
okey, dan pleit mevrouw Azaelia ook weer vrij

dat scheelt weer, bij de kmk stemmers zitten toch al de mensen die imo meer verdacht zijn. miss. is amuse wel die wolf bij de kmk stemmers
Oud 14-07-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Nee.

wtf; ik weet het niet meer, het is gelijk en in mijn stemveld zit een verrader
Oud 14-07-2008, 20:43
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
allebei 6 stuks tel ik in de laatste lijst? 6 voor mij en 6 voor amuse
Oh, ik zal even toevoegen dat azaelia vergeten te stemmen is.

Regels voor berichten