Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij hadden ook altijd maar één auto.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh ja! Moest jij die hele inschrijving ook via studielink.nl doen? Ik vind dat maar niets.
Ik krijg heel tegenstrijdige berichten. Het mailtje van studielink.nl zegt dat ze mijn inschrijvingsverzoek hebben ingediend bij de onderwijsinstelling, maar als ik op studielink.nl kijk, staat er dat mijn inschrijvingsverzoek nog niet is ingediend. Wtf? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gaat allemaal te traag naar mijn zin. Ik moet wel het collegegeld betalen en boeken bestellen, maar ik weet nog niet of ik toegelaten ben. Heb je al een brief gehad van de UvA zelf?
|
Verwijderd
|
Neen. Maar ik moet ook toegeven dat het vandaag exact een week geleden is dat ik me heb ingeschreven.
Maar ik ben ongeduldig en ik wil snel duidelijkheid. Ik wil namelijk niet dat er door een of andere papiermolenfout ik volgend jaar zonder studie zit, want dat zou een jaar voltijdarbeid betekenen. |
![]() |
|
Je kunt je heel laat nog inschrijven voor studies, dus ik zou je maar niet echt zorgen maken.
Vorig jaar hoefde ik alleen een uitgebreid formulier in te vullen en op te sturen geloof ik. Of misschien 2, eentje voor de ib en eentje voor de uni. Maar iig geen gefuck op de computer met dingen die niet werken. En voor dit jaar hoefde ik alleen maar een a4tje te ondertekenen dat ik door ga met mn studie en dat alle gegevens nog kloppen ![]() Oh, en ik heb ook al mn bewijs van inschrijving enzo ontvangen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Morgen maar eens even opzoeken in de brieven wanneer ik ongeveer zou moeten horen wanneer je toegelaten bent.
||
<3 @ de theorie van 'Jeroen Funboy'. Goede nick, ook.
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |