![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
en weetje - beetje provoceren - volgens mij willen alle vrouwen wél hetzelfde: zich namelijk de enige voelen voor hun partner, de meest fantastische, de mooiste, de liefste, de beminnelijkste. en als ze dat tijdens de seks willen voélen, ja, dan is dit toch wel een ernstig goede manier voor de man om hen dat te doen voelen, en ja, dat geeft als resultaat de meest spetterende seks uit het leven van de vrouw in kwestie. Citaat:
-> zelfde verschil!! Citaat:
wat ik bedoel is, dat de meeste mannen zo vijandig reageren tav veloS dat het ernstig overkomt alsof ze ferm (persoonlijk) beledigd zijn, en ja, dan vind ik het lollig om daar op in te spelen. veloS vraagt immers ook om concrete voorbeelden van "hoe jij het dan anders/beter zou kunnen" (wederom niet specifiek op jou gericht! was een algemene vraag van veloS tav degenen die het ogenschijnlijk niet met hem eens waren) - en (ik kan het gemist hebben, maar volgens mij...) is daar geen concrete reactie op gekomen. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En of vrouwen zich altijd de enige willen voelen weet ik niet. Een vrouw express de enige laten voelen terwijl ze dat niet is vind ik zelf not done. De man playt in zo'n geval de vrouw en de vrouw laat zich voor de gek houden en voelt zich daarna kut en alle mannen zijn klootzakken. Dit in het geval van een ONS waarin een man de vrouw de enige laat voelen. Corny of niet, voor mij is de meest spetterende seks binnen relaties geweest. Binnen zo'n relatie stem je je op elkaar af en is elke gids qua seks anders, veel persoonlijker. Citaat:
Daarom moet hij dus zijn eigen rij/seks-stijl vinden. Een rij-instructeur vertelt je toch ook niet precies hoe je de koppeling vast moet pakken, op hoeveel graden je spiegeltje moet staan en waar je handen precies worden geplaatst? Dat verschilt per persoon, net als seks. En dat was mijn punt. Dan ben ik het met de rij-instructeur eens als hij de algemene handelingen aangeeft voor autorijden die gebruikelijk zijn in het land waar ik leer autorijden. Ik zal echter niet zijn rijstijl volledig proberen te kopieeren. De nuance en persoonlijke stijl dus. Citaat:
Een iemand vindt het teveel tekst. Een iemand toont spelfouten aan. Een iemand vindt de post iets offtopic en geeft dat netjes aan. Een iemand is het niet eens met de nuance. Bij het derde geval kwam er een reactie van veloS met een bemoederende ondertoon (lieve schat) waar de poster niet van gediend was. Daarom kwam er enkel eventuele drama, de rest heb je zelf verzonnen ben ik bang. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Het dus voornamelijk op misverstanden vast, nps.
Citaat:
Jij laat de nuancefoutjes er juist uit maar het is juist hetgene waar ik over struikel aangezien er dus lui kunnen zijn die het letterlijk kopieeren ipv "de algemene richtlijnen" in hun achterhoofd te houden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Dr0_ol, ik heb onze allergeliefde blauwe engel even al het werk laten doen, maar om alles samen te vatten, kan ik het volgende concluderen:
Je kunt er omheen draaien wat je wilt, maar jij hebt nu al vele posts gewijd aan het duidelijk maken waarom mijn boekwerk niet 'goed genoeg' is, of zoiets dergelijks, terwijl je niet met concrete voorbeelden kunt komen die een alternatief bieden. Het enige dat ik continu lees, zijn redelijk inhoudsloze dingen als "het is niet persoonlijk genoeg" (of juist té), "nuancefoutjes", "te emotioneel", "geen verschil tussen ONS en relatie", "te weinig/veel punten", et cetera, et cetera. Nou kan ik daar op zich nog wel mee leven, maar ondanks dat *blue angel* je probeert te laten zien dat als je wat beter leest, veel van jou zogenaamde sticking points ter zake worden gebracht, blijf je dingen zeggen zoals: Citaat:
Citaat:
Het is een algemene guide. Ik hoef daar geen disclaimer bij te zetten zoals "Persoonlijke voorkeuren mogen toegepast worden", ondanks dat ik soms toch WEL heb gedaan. (Zie bv het stukje over het verwennen van de voeten.) Om een lang verhaal kort te maken: je trekt dit je veels te veel aan. Het is oke; ik heb nooit gezegd dat dit DE perfecte seksgids is. Dude, anders had ik er nu al geld mee verdiend. Relax. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben gewoon van mening dat een seksgids altijd persoonlijk is en dat de algemene punt niet zoveel nieuws is. Al met al zoals *blue angel* zegt dus voornamelijk een leuk verhaaltje waar meerdere mensen zich in kunnen vinden. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n gids is helemaal niet te persoonlijk. Gisteren was het verdorie nog te universeel (Jij: "alsnog iets minder generaliseren."). Make up your fucking mind. Het IS een universele gids, vooral bedoelt voor de TS en andere mannen die twijfelen bij wat lekker is tijdens de seks (voor de vrouw). Details en persoonlijke voorkeuren kunnen daarbij makkelijk toegevoegd worden en er wordt voldoende rekening gehouden met afwijkende wensen. Citaat:
Zoals ik eerder in dit topic zei, heb ik het gevoel dat je gewoon advocaat van de duivel speelt en een redelijk arbitrair punt pakt ("Seks is... eh... te persoonlijk!"). Arbitrair omdat de gids bedoeld was voor de TS, die duidelijk wat hulp kan gebruiken. Persoonlijk of niet, this guide WILL help him. Ik betwijfel dat z'n vader hem dit soort shit vertelt. De reden dat de self-help movement sowieso groot is vandaag de dag, is omdat veel kinderen worden opgevoed door gebroken gezinnen, en jongens zo vaak enkel opgevoed worden door hun moeders. Niks mis mee (en respect voor die moeders) maar het zijn de vaders die het met hun jongens vaak over dit soort shit hebben en dat gebeurt vaak gewoon niet meer. Ja, je kunt zien dat ik gepassioneerd ben over dit onderwerp, maar dat komt omdat 1) seks mijn grootste passie is, 2) mijn broertje nauwelijks z'n vader heeft meegemaakt t.o.v. zijn opvoeding (waardoor ik veel shit heb moeten overnemen) en 3) veel jongeren seks vandaag de dag niet meer de waarde geven die het verdient. En als ik een klein dingetje kan doen om daar verandering in te brengen, so fucking be it. Wat ik dan idd slecht trek, is als iemand dan een perfectly fine topic gaat volspammen met "Ach, best grappig, maar seks is te persoonlijk (vraag niet om concrete voorbeelden, a.u.b.) voor een gids als dit. Grappig". U snapt? Citaat:
Citaat:
Dat de TS nergens te bekennen is en dat Roelof (een maat van me) zich zo negatief en /care-achtig uitte over m'n posts, deed me veel meer dan jou 'kritiek'. Citaat:
Citaat:
In case you didn't notice, het was niet voor professionele neukers als jij bedoeld, maar voor de TS. Het is ongetwijfeld voor 80% van het forum niet veel nieuws, maar so fucking what? Ik vraag het je voor de derde (vierde?) keer: Geef eens voorbeelden. Noem eens dingen die jij fout, irrelevant vindt, of dingen die jij anders zou doen. En niet kleine shit, zoals "Oh, ik zou eerst op m'n eikel kwatten voordat ik 'm erin ram", maar gids-waardige dingen. Laat mij zien hoe persoonlijk de seks voor jou is, dat jij deze gids fundamenteel anders zou doen. Want als dat toch niet het geval is, dan klopt het wat ik zeg en dan speel je gewoon advocaat van de duivel. Waarschijnlijk omdat je het niet tof vindt dat sommige mensen (die ik niet ken of gezien heb) mijn virtuele persona toffer vinden dan voorheen enkel omdat ik op een langzame werkdag over neuken heb gepost. If it makes you feel good, you can have them. Laatst gewijzigd op 04-08-2008 om 23:36. |
![]() |
|
Haha, dat verhaal was echt geweldig.
![]() Om, kort door de bocht, even antwoord te geven: Maak je er niet druk om waarom ze het zo lang uithouden. Het is normaler om niet veel langer door te kunnen dan om de hele tijd seks te hebben. Als je het echt wilt kunnen wat die jongens in die videos kunnen, heb je wat akelig wat concentratie nodig in het begin, maar zoiets kunnen is niet nodig voor goede seks en je kan prima zonder. Goede seks gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit (uitgedrukt in minuten).
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist om dat seks per persoon verschilt is de gids te persoonlijk. Ik maak een hetzelfde punt duidelijk. Citaat:
Ik snap niet waarom je twijfel insinueert rondom mijn mening dat seks persoonlijk is en een gids dus te snel neigt naar het generaliseren van die persoonlijke voorkeur van de schrijver, zeker in dit geval. Ik weet niet of het hem zal helpen, dat weten we pas als het gebeurt. Misschien print hij het uit en houdt hij het ernaast tijdens de daad. Misschien niet je intentie maar het zou niet werken, als alle intenties en alles op papier in de praktijk perfect werkt zou alles er ook heel anders uitzien. Beetje voorbarige uitspraak dus. En er is niets mis met seksuele voorlichting maar dit is meer dan dat. Dit is een how-to-sex volgens een paar stappen. Verder zie ik niet waar ik spam, maar dat zal wel aan mij liggen. Citaat:
Citaat:
En kijk naar de datum van zo'n topic en de activiteit van een user voordat iemand je "iets doet". Beetje onnodig lijden zo. Citaat:
Citaat:
En waarom zou ik met dat soort dingen komen? Ik heb geen intenties om een sex-guide te maken, zou ik op die manier moeten bewijzen dat ik een betere gids zou kunnen maken of niet? Daar draait het nu totaal niet om. Om echter alsnog antwoord te geven; ik zou kortere richtlijnen geven met meer invulling voor degene die het leest. Of mensen op het internet tof worden gevonden of niet doet me op zich ook niet zoveel. Misconcepties en miscommunicatie zijn dingen die me echter nog wel tot een bepaalde hoogte kunnen boeien, twee dingen waren we momenteel rijkelijk in baden. Al met al denk ik dat je mijn intenties verkeerd hebt opgevat. Het feit dat je het afdoet als een topic volspammen terwijl ik hooguit wat nuance voor de lezer wilde aanbrengen en dus je gids eventuele waarde wilde bijbrengen maakt dat redelijk duidelijk. Ik heb je nergens geprobeerd af te kraken en heb het allemaal netjes gehouden maar ik krijg hier uiteindelijk hoe dan ook het gevoel dat je je er onnodig over opwindt. Niet omdat "euuuh interrnet, booeiiuh" maar omdat ik je nergens echt heb aangevallen. *blue angel* bleef kalm en las de dingen die ik zei, ging bij haar zelf na hoe ze redeneerde en uiteindelijk bleken we er dezelfde mening over te hebben. Gezien de enorme lappen tekst lees je over bepaalde stukken heen en lees je tussen regels door die er niet zijn. I mean no harm. En je zegt in a way precies wat ik hiervoor heb gezegd in de post hierboven. |
![]() |
||
Citaat:
Mja dat klopt niet helemaal hoor blauwe engel! want veloS beschrijft niet wat ALLE vrouwen willen, dus zijn ook álle vrouwen het er niet over eens dat veloS weet waar vrouwen willen. neemt overigens niet weg dat ik best vrolijk werd van zijn verhaaltje. Al zou ik het op den duur wel verschrikkelijk saai gaan vinden. (en ik denk dat dat met name gersom's punt een beetje is) Maar voor een aller aller eerste keer lijkt het me prima. (behalve als zo'n jongen halverwege dan tegen het meisje zegt "wacht even, ik moet even op mijn to-do list kijken, want ik weet het niet meer") maar uiteindelijk gaat het op z'n moment meestal toch gewoon vanzelf. Oh en nog even voor de ts: ik vind het helemaal niet prettig als zo'n kerel een half uur moet liggen rammen voor hij eindelijk eens klaarkomt ![]()
Laatst gewijzigd op 05-08-2008 om 12:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh my lordy, wat een discussies om niks hier zeg. Sommige mensen moeten een gevoel voor humor kweken.
Ik stem op Velos voor post van het jaar. Damn, ik heb in tijden niet meer zo gelachen. :') En buiten dat het educatief is (want hij heeft gelijk. En dat geef ik iemand niet snel) gebruikt 'ie ook goede beeldspraak. (Vind ik tenminste, maar ik ben een dork met een voorkeur voor piemelgrappen...) Velos for president'nshit.
|
Verwijderd
|
Dit is 't enige s.com topic dat ik soms nog even nalees uit pure lulz. Ik vraag me ook elke keer weer af 1) waarom ik dat allemaal in Godsnaam geschreven heb, en 2) waarom ik meedeed met die discussie die achteraf ontstond. Man, I sucked. Goed ding dat ik 't forum verliet, I guess.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Ik heb een vraag over seks SpeedLink | 1 | 26-03-2012 22:16 | |
Seksualiteit |
Afstudeeronderzoek: jongerenenquette, praten over seks? Sensedb | 8 | 18-03-2009 04:15 | |
Seksualiteit |
jongerenenquette: praten over seks Sensedb | 13 | 19-02-2009 21:42 | |
Seksualiteit |
jongerenenquette: praten over seks Sensedb | 0 | 18-02-2009 13:28 | |
Seksualiteit |
Enquete voor wiskunde over seks ActaniA | 47 | 10-03-2003 08:35 |