Citaat:
nu schiet me er nog 1 te binnen.
Een klant liet spullen bezorgen. ....
|
Had hij die spullen dan bij zich, en meegenomen, of had hij ze alleen (niet) betaald en laten bezorgen? Als hij ze al thuis had, zou ik ze ook willen houden

. Nouja, niet na een brief, maar het is toch zeker wel de fout van de cassiere.
Wij hebben ook een kleed thuis wat niet betaald is. We hebben het alleen niet laten bezorgen en zelf meegenomen. Het was niet met opzet, maarja, eigen schuld.. Hoe kan je nou een vloerkleed van 3*3 niet opmerken, zelfs met een paar andere grote meubels.
OT: ik heb niet zoveel gewerkt in mijn leven, en ook niet zoveel meegemaakt

Ik weet wel dat directeuren en managers volgens secretaresses altijd meteen 'in bespreking' zijn. Tenzij de secretaresse zelf ook weet waar het over gaat. Logisch voor reclamebellen; maar ik werkte voor een bedrijf dat alleen mensen belden die ook daadwerkelijk iets met een situatie te maken hadden en niet commercieel, maar op onderzoeksgebied. Waarbij ook vaak het bedrijf al had toegezegd mee te willen werken, maar dat een aantal weken later natuurlijk vergeten is. 100x dit gesprek: "kan ik meneer X spreken?" "nee, die is in bespreking.. " "weet u wanneer ik hem wel kan bereiken?" "nou hij is heel erg druk vandaag.. ik weet niet of dat gaat lukken" "zou het op een andere dag beter uitkomen?" "waar gaat het precies over?" *uitleg* "oh okee, ik verbind u door"
en toen ik in walibi werkte was het een hete zomer. Helaas stond ik vaak bij kraapjes die ook slush puppie verkochten. Dat werd veel verkocht en was dus vaak net bijgevuld en nog niet bevroren (dat duurde op de heetste dagen wel een half uur). Dan altijd toch mensen die het willen hebben, waarbij ik zeg dat het nog niet goed is, en daarna op me gaan schelden omdat het niet bevroren is...
Hmm en toen ik daar bij mijn vakantievriendje bleef slapen op het bungalowpark was ik 5 minuten te laat; maar blijkbaar gaan roddels ook snel als je je niet met dat soort mensen bezig houdt, dus toen stonden er 2 leidinggevenden op de deur te bonken of ik er was, en dat ik te laat was..