![]() |
|
![]() |
Al eens buiten de deur gekeken in een swingers-club? daar vind je in sommige gevallen ook een tuin .... daarbij zijn de spelregels zo dat als jij of je partner nee / ja zegt de omstanders op afstand blijven...zeg maar met hun neus tegen jouw denkbeeldige glas...
tja en anders eens die rijke Don Juan opzoeken en hem jouw fantasie vertellen... heb begrepen dat er betrekkelijk veel rijke mannen rondlopen in Dubai, maar goe ook jouw oog wil wat...hahaha ...een handige klussenier in NL dan...? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Persoonlijk droom ik er wel eens van om aan plassex te doen. Ik heb dit nog nooit gedaan en weet dus ook niet wat ik er van moet vinden. Het kan me wel opwinden als ik er aan denkt of een meid zie plassen. Volgens mij zijn er wel meisjes die er wel eens aan denken, maar er niet voor uit durven komen omdat het vies zou zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tip: leer begrijpend lezen.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
diep in je hart iemand niet kunnen loslaten ineedhelp96 | 2 | 25-06-2015 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Wel.. of niet doen? May90 | 30 | 22-07-2009 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 | |
Seksualiteit |
anaal, hoe is dat eigelijk om te doen? Verwijderd | 40 | 29-06-2003 10:52 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |