Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja maar dat was alleen in de zomervakantie. Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het nog een jaar sporten wordt, op zich wel goed voor me ook. Ik zeg dan wel direct mijn abonnement op voor volgend jaar alvast. Dat mag ze toch niet weigeren lijkt me onder het mom van te vroeg. Ook heb ik het idee dat er binnenkort helemaal geen sportschool meer is omdat ze failliet gaat dus misschien zit ik er nog maar kort aan vast. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga morgen een brief verzenden waarin ik haar wijs op de vorige brief, meer zet ik er ook niet in. Of zouden jullie er nog meer bij zetten? En zal ik die conflicten met anderen noemen zoals T_ID beschreef. De stand van zaken bij anderen die problemen met haar hebben is dat we gezamenlijk aangifte gaan doen, één iemand juridische stappen onderneemt (wat klint dat toch altijd leuk), ze haar personeel niet betaalt en bedrijven incasso's tegen haar hebben lopen. Op basis van dit allen hoop ik toch wel sterk te staan.
|
![]() |
|
Mwo, als ik het zo hoor zal ze veel te druk zijn met failliet gaan om zich zorgen te maken over jouw opzegging.
![]() Maar goed, met die zinsnede die ik aanraadde doe je niets anders dan aangeven dat je op de hoogte bent van hoe het zit. Een subtiele hint dat je weet waar je aan toe bent, en dus je niet laat bedotten door claims als 'ik heb die brief niet ontvangen, net als die tientallen anderen'. Als ze al in het stadium is waar bedrijven hun claims gaan bundelen dan zal ze binnenkort failliet verklaard worden. Dat doen bedrijven om hun incassokosten te drukken, en dat heeft pas echt zin als ze het traject tot het bittere eind uit gaan zitten. En en passant: Dat is trouwens ook waarom je altijd je administrateur moet betalen, zelfs als je enorme schulden hebt. Zelfs als de Belastingdienst op je nek zit. Die administrateur heeft namelijk een lijst van al je toeleveranciers en schuldeisers, en het eerste dat die administrateur doet als hij opgelicht blijkt te zijn, is het hele lijstje afbellen en een gebundelde claim instellen. Kost hem minder dan zijn normale kosten, en opeens moet je je verdedigen tegen een bedrag dat veel hoger is, omdat sommige schuldeisers altijd laks zullen zijn met de snelheid waarmee hun incassoprocedure verloopt.
|
![]() |
|
|