Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je ongelukkig voelt als je rijk en knap bent dan ben je toch ongelukkig. Ik zeg niet dat het niet kan bijdragen aan persoonlijk geluk... maar het hebben van geld en een mooi uiterlijk is geen prerequisite om gelukkig te zijn... want hoeveel je ook van beiden hebt, je kunt nog steeds [een] miserabel [persoon] ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit; Persoonlijk ben ik liever arm als job in een hutje op het strand hier, dan dat ik nog langer ongelukkig zou zijn bij mijn vorige (welbetaalde) baan. ![]() Ik ben dus nu ook eh, heel erg blut, maar wel gelukkig. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Dat eerste zie je verkeerd. Ik neem geen genoegen met mijn vriend, ik ben elke dag dankbaar dat ik hem heb leren kennen en dat hij in mijn leven is gekomen. En dat gaat dieper dan de cadeautjes die hij me geeft. Maar ik denk dat dat te hoog gegrepen is voor jou.
3 keer sporten, dan moet je er veel voor doen.. ![]() Ik denk trouwens dat het verstandig is om bij deze de zinloze discussie te stoppen, want daar is het forum niet voor bedoeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mannen daarop vallen is logisch, maar dat is niet blijvend. Boeie ook. Er zijn hele lelijke mokkels op aarde, die wel de moeite waard zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken mensen die macrobiotisch eten en 2x per dag gaan zwemmen, maar niet om aan te zien zijn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om ontopic te zijn; Ik ben blij en verward. Verward omdat mijn pa niet meer mijn pa wil zijn. Hij wil zelfs mijn achternaam veranderen! Hij probeert maar ![]() Blij omdat alle andere relaties in mijn leven goed gaan. Eigenlijk dus allemaal want met hem heb ik geen relatie meer. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wil... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, het hangt er vanaf in hoeverre je omgeving beinvloed is door de media. en het verband tussen opvoeding en geld hebben om eten te kopen vind ik ook nogal lastig te zien |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ontzettend leuke tegelwijsheden, maar je kan mij niet wijsmaken dat het ongeluk van niet genoeg geld hebben geen stempel drukt op je geluk. Wat niet wil zeggen dat je helemaal niet gelukkig door het leven gaat.
Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 14:23. Reden: onvolledig woord |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de manier waarop dat juffie zich etaleert, kun je stellen: geld maakt gelukkig en oppervlakkig. Als je gewoon genoeg geld hebt om lekker te kunnen leven, ben je ook gelukkig, maar is dat niet echt afhankelijk van het geld. Ik verwoord het raar denk ik ![]() Naja mezelf als voorbeeld: ik kom goed rond, ben niet heel rijk, maar kan mijn rekeningen betalen, en vaak hou ik nog wat over ook. Ben ondanks dat ik geen 1200 euro aan een meisje kan ( en WIL!!! ) uitgeven, toch erg gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen t hele topic is off topic ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ze post ook echt in alle topics zo, echt humor!! kom het overal tegen ![]() ![]()
|
Mijn zus belde of ik misschien haar gezelschap wou vandaag, en dat wou ik wel. We hebben eindeloos gekletst over onze vriendjes, over trouwen. Ik ben zo blij voor haar dat ze nu eindelijk echt verliefd is en ook nog op iemand die echt heel leuk is. Dat verdient ze na zo veel rottigheid. En het was een fantastische afleiding
Maar om half 5 vandaag heb ik afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetje. 14 heel mooie jaren hebben wij samen gehad, zo veel gedaan en het was geweldig. Wat verschrikkelijk dat het zo moest eindigen. Ik heb er nu al zo veel om gehuild dat ik nu vrij rustig ben. Het is beter zo, en dat weet ik en dat stelt me gerust, maar ik ga haar zo ontzettend missen... ![]()
|
![]() |
Ik werd gisteren zo intens verdrietig toen hij weg was, een hele leuke avond had en onbereikbaar was [qua telefoon]. Vanochtend was ik nog steeds belachelijk chagerijnig maar heb hem 's middags even gebeld om te vragen of hij wou gaan eten met me maar hij had geen tijd, wat logisch is, dus gaan we morgen lunchen en gaat hij me steunen met mijn rijexamen -ieh-, wel weer fijn. Kortom, baggergevoelens, helemaal nu hij 'gezellig' met twee vrienden en drie onbekende meiden gaat eten vanavond. Ik hoop maar dat ik hem niet dronken in de stad tegenkom.
Aan de andere kant kreeg ik net zijn vakantiekaartje en die was lief en weeeeeeeeeeeeeeeet ik dat het goed zit. Wat is er in godsnaam mis met mij ![]() |
![]() |
|
Hele dag met een goede vriend gehangen. Voel me een stuk beter. Het is leuk om de nerd uit te hangen met hem, het is fijn dat hij me begrijpt zonder dat ik iets hoef te zeggen. Dat hij gewoon merkt wanneer ik een knuffel wil, en af en toe gewoon zomaar een arm om me heen slaat. <3
Morgen lowlands! Vriendje komt al heel vroeg hier waarschijnlijk, en dan nog wat laatste dingen inpakken/overpakken en waarschijnlijk nog wat fris/drank halen, en dan gaan met die banaan! Omg, ik heb er echt zo onwijs veel zin in. Ben te hyper om ook maar te dénken aan slapen. ![]() |
![]() |
|
snoopy: had het al wel gelezen, maar nog niet gereageerd dus bij deze: Wat jammer zeg! ik begon al een beetje uit te kijken naar dikke buiken foto's
![]() ![]() OT: Hm, deze week is de keiweek in groningen, en ben druk bezig met het inschrijven van nieuwe leden bij m'n roeivereniging. Maar jemig, wat zijn al die jongens nog jong! Denk je dat je een leukerd ziet, moet je bij de inschrijving geboortejaar 1991 invullen... 17 ![]() Oh en Qimm gefeliciteerd met je verjaardag ![]()
|
Gefeliciteerd Qimm! Dat je maar veel leuke cadeautjes mag krijgen en misschien een ring van je vriend
![]() ![]() Hihi sinds de discussie er is over geld door dat meisje, vermaak ik me ook een stuk beter op mijn werk ![]() ![]() Ot: Wel goed, geloof ik. Ik zie hem morgen pas weer na 5 dagen niet gezien te hebben. Dus dat voelt wel even raar. Maargoed, ik had hier zelf voor gekozen omdat ik tijd nodig had om na te denken. Gisteravond even gebeld, en het was fijn om zijn stem te horen. Ik besef dat ik echt soms ongelofelijk moeilijk doe en mijn spontaniteit soms ver te zoeken is. Terwijl hij juist daar op viel. Wat ben ik een doos ![]() ![]() Mijn problemen vermaken zich vast wel een weekendje zonder mij. |
![]() |
|
Oww snoopy wat vervelend.. hopelijk komt het op op 1 of andere manier nog goed. En gefeliciteerd Qimm!
De leuke jongen is weer terug en heb 'm gisteravond weer gezien! En ondanks dat ik voor het eerst het leeftijdsverschil een beetje merkte, en wat (kleine, hele kleine) dingen heb ontdekt die ik (een klein beetje) minder aan hem vind, vind ik hem echt heeel leuk. Hij zegt zoveel lieve dingen en heeft geen moeite om te zeggen/laten merken dat hij me leuk vindt. Begon voorzichtig over als ik straks een half jaar in Berlijn zit, maar daar ging hij niet echt op in. Nouja het heeft toch geen zin om er over te praten want we weten het allebei niet. Hij heeft alleen een belachelijk druk leven dus voorlopig zie ik hem niet helaas. Maar ik weet dat we elkaar erg leuk vinden en dat het goed zit! |
![]() |
|
Bedankt iedereen
![]() Vanmorgen allemaal verrassingen! Een uitgebreide bruch met allemaal lekkere dingen. Gisteren al een seizoen van House gekregen en vandaag Nog Sweeney Todd erbij! Én die stiekemert heeft achter mijn rug afgesproken met mijn beste vriend om langs te komen voor mijn verjaardag. Hij woont in Den Bosch tegenwoorden. Hij had morgen al vrij en hij vandaag er vrij bij genomen om mij te verrassen. Dus die stond eind van de ochten zo ineens voor de deur. Héél erg leuk echt ♥ Heb verder geen visite vandaag, dat heb ik allemaal afgezegd. Verjaardag vieren komt volgende week wel, nu ben ik daar nog niet zo heel erg voor in de stemming.
|
Oh jeetje, echt superbe! Vannacht is hij onverwacht blijven slapen, ik wilde niet dat hij door onweer terug ging op de motor. Mjah, was wel fijn. Vanmorgen alleen wel heel vroeg op omdat ik moest werken, en dat ging nog verrassend goed.
||
Citaat:
![]() ot: ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat je wel een fijne verjaardag hebt gehad!
|
Arg, de ex heeft heeft een nieuwe vriendin. Of iig bijna. Ben ik nou een bitch als ik daarvan baal? Het steekt iig wel een beetje
![]() Ik wil ook een lief! ![]() *headdesk* Oh en snoopy: volgens mij is er een vriendinnetje van Qimm overleden... Waarvoor gecondoleerd overigens. Sterkte Qimm!
|
Oh jé, ik wil jullie geluk niet afnemen, maar dat heeft mijn ex ook gedaan voor een hele zaal mensen (ten huwelijk gevraagd dus) nog geen 4 maand later heeft hij het uitgemaakt en nu zo'n maandje later zit hij al met een opgezette trut
![]() ![]() Ik heb hem aangevallen per sms toen ik het te weten kwam van die b*ch en toen wilde hij me nog doen geloven dat hij mij ongelooflijk graag gezien heeft en het er enorm moeilijk mee gehad heeft (wat een maandje ofzo?! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 |