Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2008, 13:22
Verwijderd
@Snoopy: Wat erg voor jullie meid... Ik hoop dat jullie er, op een voor jullie goede manier, mee om kunnen gaan. Sterkte!
Ik voel me een beetje raar, wan ik zat net heel vrolijk te wezen en toen ik snoopy's berichtje las, was het in een keer over...
Advertentie
Oud 13-08-2008, 13:23
ilse
ilse is offline
Citaat:
Dit topic wordt idd steeds leuker . Ik
En alles doen om mooi te blijven, dat klinkt godsgruwelijk eng..ik denk nu aan een barbiepop die helemaal opgepolijst is, tieten opgepusht tot de kin, plamuurlaag die afgeeft op de kleren en teveel parfum opgespoten. Rrrrrrr
ik dus ook
maar ik vraag het me toch af he..
wát moet hij compenseren...
Oud 13-08-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
.

Dat je je nog steeds ongelukkig kan voelen wanneer je rijk en knap bent is wat anders, maar zowel geld als 'good looks' dragen in grote mate bij aan je persoonlijke geluk.
Wha?

Als je je ongelukkig voelt als je rijk en knap bent dan ben je toch ongelukkig. Ik zeg niet dat het niet kan bijdragen aan persoonlijk geluk... maar het hebben van geld en een mooi uiterlijk is geen prerequisite om gelukkig te zijn... want hoeveel je ook van beiden hebt, je kunt nog steeds [een] miserabel [persoon] zijn , hence de uitspraak; geld maakt niet gelukkig.
Oud 13-08-2008, 13:25
Rob
Rob is offline
Citaat:
wat bedoel je nou, maakt geld en/of uiterlijk nou wél of niet gelukkig?
Ze bedoelt 'noch', maar Arenda mag zulke fouten maken.
Oud 13-08-2008, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelt 'noch', maar Arenda mag zulke fouten maken.
Shit Ik dacht al... wat heb ik daar nou fout gedaan dat dat wicht het niet snapt! Oeps
Oud 13-08-2008, 13:26
Verwijderd
nee maar de kansen om gelukkig(er) te worden in deze wereld zijn toch wel een stuk groter met geld (en dan praat ik natuurlijk niet over miljoenen) en good looks ( en dan heb ik het ook niet over fotomodellenmooi)
Oud 13-08-2008, 13:28
Verwijderd
Citaat:
nee maar de kansen om gelukkig(er) te worden in deze wereld zijn toch wel een stuk groter met geld (en dan praat ik natuurlijk niet over miljoenen) en good looks ( en dan heb ik het ook niet over fotomodellenmooi)
Yeah.

edit; Persoonlijk ben ik liever arm als job in een hutje op het strand hier, dan dat ik nog langer ongelukkig zou zijn bij mijn vorige (welbetaalde) baan.

Ik ben dus nu ook eh, heel erg blut, maar wel gelukkig.
Oud 13-08-2008, 13:30
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dit topic wordt idd steeds leuker . Ik voel ook steeds een onweerstaanbare drang om te reageren . Hihi ik wist niet dat posts nog dommer konden worden dan ze al waren, maar blijkbaar toch wel! Ongelooflijk..ik heb ook wel eens vriendjes gehad die echt 'mooi' waren volgens vrienden/fam., maar uiteindelijk liep het juist met die jongens spaak. Nu heb ik een jongen die niet per definitie mooi is, maar symphatiek en iemand die me veel liefde geeft. Na een paar keer op je gezicht te zijn gegaan, en de nodige ervaringen, zul je daar vast (hopelijk) een keer over mee kunnen praten..
prima, dat jij daar mee genoegen neemt

Citaat:
En alles doen om mooi te blijven, dat klinkt godsgruwelijk eng..ik denk nu aan een barbiepop die helemaal opgepolijst is, tieten opgepusht tot de kin, plamuurlaag die afgeeft op de kleren en teveel parfum opgespoten. Rrrrrrr
wat denk je zelf? Er is niet mis mee om gezond te eten en drie keer in de week te sporten. Veel make-up heb ik niet nodig, ik heb een gezonde huid, omdat ik me goed verzorg.
Oud 13-08-2008, 13:48
groovy
groovy is offline
Dat eerste zie je verkeerd. Ik neem geen genoegen met mijn vriend, ik ben elke dag dankbaar dat ik hem heb leren kennen en dat hij in mijn leven is gekomen. En dat gaat dieper dan de cadeautjes die hij me geeft. Maar ik denk dat dat te hoog gegrepen is voor jou.

3 keer sporten, dan moet je er veel voor doen..

Ik denk trouwens dat het verstandig is om bij deze de zinloze discussie te stoppen, want daar is het forum niet voor bedoeld.
Oud 13-08-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:

wat denk je zelf? Er is niet mis mee om gezond te eten en drie keer in de week te sporten. Veel make-up heb ik niet nodig, ik heb een gezonde huid, omdat ik me goed verzorg.
En dat alles kan toch niet verbloemen dat je gewoon een oppervlakkig verwend nest bent.

Dat mannen daarop vallen is logisch, maar dat is niet blijvend.

Boeie ook. Er zijn hele lelijke mokkels op aarde, die wel de moeite waard zijn.
Oud 13-08-2008, 13:50
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:

Gezond zijn is dan ook weer heel wat anders daan mooi en knap zijn,

ik ken mensen die macrobiotisch eten en 2x per dag gaan zwemmen, maar niet om aan te zien zijn
Oud 13-08-2008, 13:56
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
En dat alles kan toch niet verbloemen dat je gewoon een oppervlakkig verwend nest bent.

Dat mannen daarop vallen is logisch, maar dat is niet blijvend.

Boeie ook. Er zijn hele lelijke mokkels op aarde, die wel de moeite waard zijn.
Het is omdat je me oppervlakkig en verwend vindt, anders denk ik dat ik deze opmerking nooit zou maken, maar ik heb zo het vermoeden dat jij heel erg lelijk bent.
Oud 13-08-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Het is omdat je me oppervlakkig en verwend vindt, anders denk ik dat ik deze opmerking nooit zou maken, maar ik heb zo het vermoeden dat jij heel erg lelijk bent.
Aangezien jij dit zegt, is dat voor mij een compliment
Oud 13-08-2008, 14:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hangt er maar net van af hoe beïnvloedbaar je bent door de media. En het ligt ook heel erg aan je opvoeding.

Maar om ontopic te zijn; Ik ben blij en verward. Verward omdat mijn pa niet meer mijn pa wil zijn. Hij wil zelfs mijn achternaam veranderen! Hij probeert maar
Blij omdat alle andere relaties in mijn leven goed gaan. Eigenlijk dus allemaal want met hem heb ik geen relatie meer.

Oud 13-08-2008, 14:03
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Gezond zijn is dan ook weer heel wat anders daan mooi en knap zijn,

ik ken mensen die macrobiotisch eten en 2x per dag gaan zwemmen, maar niet om aan te zien zijn
Daar heb je gelijk in, als je een rotkop hebt dan kun je zwemmen wat je wilt, maar knap word je er niet van. Maar als je van nature een knappe kop hebt, dan schiet het natuurlijk ook niet op om je vol te proppen met vet, sigaretten en drank.
Oud 13-08-2008, 14:04
Verwijderd
Citaat:

Maar om ontopic te zijn; Ik ben blij en verward. Verward omdat mijn pa niet meer mijn pa wil zijn. Hij wil zelfs mijn achternaam veranderen! Hij probeert maar
Blij omdat alle andere relaties in mijn leven goed gaan. Eigenlijk dus allemaal want met hem heb ik geen relatie meer.

je pa KAN je achternaam niet veranderen, dat zou jij moeten doen.
Als je wil...
Oud 13-08-2008, 14:06
Verwijderd
IK heb een idee! Zullen we een apart topic openen om verder te discussiëren over wat het belangrijkste is: knap zijn/geld hebben/lelijk zijn/arm zijn/ongelukkig maar knap en rijk/gelukkig maar lelijk en arm.
Oud 13-08-2008, 14:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
je pa KAN je achternaam niet veranderen, dat zou jij moeten doen.
Als je wil...
Dat dacht ik dus ook. Ik ben 20, het is echt niet zo dat ik op een dag een brief krijg met de mededeling dat mijn achternaam is veranderd. Maar ik houd gewoon zijn mijn naam.
Oud 13-08-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Hangt er maar net van af hoe beïnvloedbaar je bent door de media. En het ligt ook heel erg aan je opvoeding.

nee, het hangt er vanaf in hoeverre je omgeving beinvloed is door de media.

en het verband tussen opvoeding en geld hebben om eten te kopen vind ik ook nogal lastig te zien
Oud 13-08-2008, 14:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
IK heb een idee! Zullen we een apart topic openen om verder te discussiëren over wat het belangrijkste is: knap zijn/geld hebben/lelijk zijn/arm zijn/ongelukkig maar knap en rijk/gelukkig maar lelijk en arm.
als jij em opent, goed plan
Oud 13-08-2008, 14:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
nee, het hangt er vanaf in hoeverre je omgeving beinvloed is door de media.

en het verband tussen opvoeding en geld hebben om eten te kopen vind ik ook nogal lastig te zien
Ik heb jaren mee moeten maken met 10 gulden in de week om te eten met z'n drieën. Gebrek aan eten is kut. Maar ik was er echt niet minder gelukkig door hoor, heb juist geleerd dat geld en geluk helemaal niks met elkaar te maken hebben.
Oud 13-08-2008, 14:10
Verwijderd
dan was je waarschijnlijk nog erg jong, want van de zorg of je genoeg geld hebt om je gezin te voeden word je niet heel gelukkig kan ik je vertellen.
Oud 13-08-2008, 14:12
Volk
Volk is offline
Het is maar net wat je zelf zwaarder wil laten wegen. Het ongeluk van niet genoeg geld hebben of het geluk van het leven en alle andere dingen
Oud 13-08-2008, 14:15
Verwijderd
ja, ontzettend leuke tegelwijsheden, maar je kan mij niet wijsmaken dat het ongeluk van niet genoeg geld hebben geen stempel drukt op je geluk. Wat niet wil zeggen dat je helemaal niet gelukkig door het leven gaat.

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 14:23. Reden: onvolledig woord
Oud 13-08-2008, 14:18
Verwijderd
Citaat:
dan was je waarschijnlijk nog erg jong, want van de zorg of je genoeg geld hebt om je gezin te voeden word je niet heel gelukkig kan ik je vertellen.
Dat ben ik op zich helemaal met je eens. Maar er is geld en geld.

Op de manier waarop dat juffie zich etaleert, kun je stellen: geld maakt gelukkig en oppervlakkig.

Als je gewoon genoeg geld hebt om lekker te kunnen leven, ben je ook gelukkig, maar is dat niet echt afhankelijk van het geld.

Ik verwoord het raar denk ik

Naja mezelf als voorbeeld: ik kom goed rond, ben niet heel rijk, maar kan mijn rekeningen betalen, en vaak hou ik nog wat over ook. Ben ondanks dat ik geen 1200 euro aan een meisje kan ( en WIL!!! ) uitgeven, toch erg gelukkig.
Oud 13-08-2008, 14:20
Verwijderd
@Ilse: Ik wil me juist zo ver mogelijk buiten deze discussie houden, droeg alleen ene goed idee aan.
Oud 13-08-2008, 14:27
ilse
ilse is offline
Citaat:
@Ilse: Ik wil me juist zo ver mogelijk buiten deze discussie houden, droeg alleen ene goed idee aan.
haha, ik vermaak me er kostelijk mee op een supersaaie dag op het werk

alleen t hele topic is off topic
Oud 13-08-2008, 14:31
Verwijderd
Citaat:
haha, ik vermaak me er kostelijk mee op een supersaaie dag op het werk

alleen t hele topic is off topic
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Dit houdt me zelfs van het inpakken van mijn LL-tas. Vermakelijk is het zeer zeker!
Oud 13-08-2008, 14:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
ja, ontzettend leuke tegelwijsheden, maar je kan mij niet wijsmaken dat het ongeluk van niet genoeg geld hebben geen stempel drukt op je geluk. Wat niet wil zeggen dat je helemaal niet gelukkig door het leven gaat.
Natuurlijk is het wel een continue last op je schouders. Maar niemand is alleen maar gelukkig. Wat ik wil zeggen is dat je geen geld nodig hebt om gelukkig te zijn. Toen ik op straat zat zonder ook maar 1 cent was ik ook gelukkig. Ik ben van mening dat je geluk zelf maakt en dat je daar alleen jezelf voor nodig hebt.
Oud 13-08-2008, 14:34
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Dit houdt me zelfs van het inpakken van mijn LL-tas. Vermakelijk is het zeer zeker!
tas inpakken is ook niet leuk
maar ze post ook echt in alle topics zo, echt humor!! kom het overal tegen had je dat al gezien?
Oud 13-08-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
tas inpakken is ook niet leuk
maar ze post ook echt in alle topics zo, echt humor!! kom het overal tegen had je dat al gezien?
Ik zag het ja
En kijk wat Bartezz voor ons gedaan heeft!
Oud 13-08-2008, 16:00
Qimm
Qimm is offline
Mijn zus belde of ik misschien haar gezelschap wou vandaag, en dat wou ik wel. We hebben eindeloos gekletst over onze vriendjes, over trouwen. Ik ben zo blij voor haar dat ze nu eindelijk echt verliefd is en ook nog op iemand die echt heel leuk is. Dat verdient ze na zo veel rottigheid. En het was een fantastische afleiding
Maar om half 5 vandaag heb ik afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetje. 14 heel mooie jaren hebben wij samen gehad, zo veel gedaan en het was geweldig. Wat verschrikkelijk dat het zo moest eindigen. Ik heb er nu al zo veel om gehuild dat ik nu vrij rustig ben. Het is beter zo, en dat weet ik en dat stelt me gerust, maar ik ga haar zo ontzettend missen...
Oud 13-08-2008, 16:56
Idunarara
Idunarara is offline
Ik werd gisteren zo intens verdrietig toen hij weg was, een hele leuke avond had en onbereikbaar was [qua telefoon]. Vanochtend was ik nog steeds belachelijk chagerijnig maar heb hem 's middags even gebeld om te vragen of hij wou gaan eten met me maar hij had geen tijd, wat logisch is, dus gaan we morgen lunchen en gaat hij me steunen met mijn rijexamen -ieh-, wel weer fijn. Kortom, baggergevoelens, helemaal nu hij 'gezellig' met twee vrienden en drie onbekende meiden gaat eten vanavond. Ik hoop maar dat ik hem niet dronken in de stad tegenkom.
Aan de andere kant kreeg ik net zijn vakantiekaartje en die was lief en weeeeeeeeeeeeeeeet ik dat het goed zit. Wat is er in godsnaam mis met mij
Oud 13-08-2008, 20:58
Verwijderd
Ik voel mij nogal in de steek gelaten.
Oud 13-08-2008, 21:21
Neko*
Neko* is offline
Hele dag met een goede vriend gehangen. Voel me een stuk beter. Het is leuk om de nerd uit te hangen met hem, het is fijn dat hij me begrijpt zonder dat ik iets hoef te zeggen. Dat hij gewoon merkt wanneer ik een knuffel wil, en af en toe gewoon zomaar een arm om me heen slaat. <3

Morgen lowlands! Vriendje komt al heel vroeg hier waarschijnlijk, en dan nog wat laatste dingen inpakken/overpakken en waarschijnlijk nog wat fris/drank halen, en dan gaan met die banaan! Omg, ik heb er echt zo onwijs veel zin in. Ben te hyper om ook maar te dénken aan slapen.
Oud 14-08-2008, 08:41
Pluis
Pluis is offline
snoopy: had het al wel gelezen, maar nog niet gereageerd dus bij deze: Wat jammer zeg! ik begon al een beetje uit te kijken naar dikke buiken foto's . Sterkte, en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed .

OT: Hm, deze week is de keiweek in groningen, en ben druk bezig met het inschrijven van nieuwe leden bij m'n roeivereniging. Maar jemig, wat zijn al die jongens nog jong! Denk je dat je een leukerd ziet, moet je bij de inschrijving geboortejaar 1991 invullen... 17 En mijn beste vriend, die ook roeit, me maar uitlachen omdat jongens nou eenmaal juist wel met jongere meisjes daten. Niet eerlijk!

Oh en Qimm gefeliciteerd met je verjaardag
Oud 14-08-2008, 09:22
miekmuis
miekmuis is offline
Gefeliciteerd Qimm!
Oud 14-08-2008, 10:09
wup
wup is offline
Gefeliciteerd qimm!

Tas is gepakt en vriendje kan me elk moment ophalen voor lowlands Hij en een paar vrienden hebben besloten hun snor te laten staan Erg lelijk! Maar dat mag, want na een paar dagen lowlands ben ik zelf ook niet meer de aantrekkelijkste
Oud 14-08-2008, 11:03
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
want na een paar dagen lowlands ben ik zelf ook niet meer de aantrekkelijkste
Dat is niemand, het hoort er een beetje bij he?

Ot; lowlandslowlandslowlands! Heb er zoveel zin in! En moet zoveel mensen nog opzoeken en alles, oh, het gaat echt geweldig worden.
Oud 14-08-2008, 11:40
groovy
groovy is offline
Gefeliciteerd Qimm! Dat je maar veel leuke cadeautjes mag krijgen en misschien een ring van je vriend ?

Hihi sinds de discussie er is over geld door dat meisje, vermaak ik me ook een stuk beter op mijn werk . Maar vertel, wat heeft Bartezzz gedaan? Heeft het daar iets mee te maken? Ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van deze soap .

Ot: Wel goed, geloof ik. Ik zie hem morgen pas weer na 5 dagen niet gezien te hebben. Dus dat voelt wel even raar. Maargoed, ik had hier zelf voor gekozen omdat ik tijd nodig had om na te denken. Gisteravond even gebeld, en het was fijn om zijn stem te horen. Ik besef dat ik echt soms ongelofelijk moeilijk doe en mijn spontaniteit soms ver te zoeken is. Terwijl hij juist daar op viel. Wat ben ik een doos . Het enige wat ik nu nog wil, is hem knuffelen. En niet alleen omdat ik hem nu mis, maar omdat ik besef dat ik nog lang niet 'klaar' met hem ben en energie in hem en ons wil steken en er spijt van heb dat ik het zo erbij heb laten hangen. Hij is zo lief voor me, heeft werkelijk alles voor me over, ondanks dat hij het zich zelf soms niet kan permitteren en troost me als ik weer problemen heb met mijn gezondheid. Ik wil weer dat vrolijke, spontane meisje zijn..dus ik vergeet voor nu gewoon even mijn problemen en maak er een leuk weekend van met hem .
Mijn problemen vermaken zich vast wel een weekendje zonder mij.
Oud 14-08-2008, 12:25
ST*R
ST*R is offline
Oww snoopy wat vervelend.. hopelijk komt het op op 1 of andere manier nog goed. En gefeliciteerd Qimm!

De leuke jongen is weer terug en heb 'm gisteravond weer gezien! En ondanks dat ik voor het eerst het leeftijdsverschil een beetje merkte, en wat (kleine, hele kleine) dingen heb ontdekt die ik (een klein beetje) minder aan hem vind, vind ik hem echt heeel leuk. Hij zegt zoveel lieve dingen en heeft geen moeite om te zeggen/laten merken dat hij me leuk vindt. Begon voorzichtig over als ik straks een half jaar in Berlijn zit, maar daar ging hij niet echt op in. Nouja het heeft toch geen zin om er over te praten want we weten het allebei niet.
Hij heeft alleen een belachelijk druk leven dus voorlopig zie ik hem niet helaas. Maar ik weet dat we elkaar erg leuk vinden en dat het goed zit!
Oud 14-08-2008, 13:59
Qimm
Qimm is offline
Bedankt iedereen

Vanmorgen allemaal verrassingen! Een uitgebreide bruch met allemaal lekkere dingen. Gisteren al een seizoen van House gekregen en vandaag Nog Sweeney Todd erbij! Én die stiekemert heeft achter mijn rug afgesproken met mijn beste vriend om langs te komen voor mijn verjaardag. Hij woont in Den Bosch tegenwoorden. Hij had morgen al vrij en hij vandaag er vrij bij genomen om mij te verrassen. Dus die stond eind van de ochten zo ineens voor de deur. Héél erg leuk echt ♥

Heb verder geen visite vandaag, dat heb ik allemaal afgezegd. Verjaardag vieren komt volgende week wel, nu ben ik daar nog niet zo heel erg voor in de stemming.
Oud 14-08-2008, 15:01
I C U
I C U is offline
Oh jeetje, echt superbe! Vannacht is hij onverwacht blijven slapen, ik wilde niet dat hij door onweer terug ging op de motor. Mjah, was wel fijn. Vanmorgen alleen wel heel vroeg op omdat ik moest werken, en dat ging nog verrassend goed.
Oud 14-08-2008, 15:28
ilse
ilse is offline
Citaat:
Hihi sinds de discussie er is over geld door dat meisje, vermaak ik me ook een stuk beter op mijn werk . Maar vertel, wat heeft Bartezzz gedaan? Heeft het daar iets mee te maken? Ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van deze soap .
ander topic geopend

ot:
Oud 14-08-2008, 17:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Heb verder geen visite vandaag, dat heb ik allemaal afgezegd. Verjaardag vieren komt volgende week wel, nu ben ik daar nog niet zo heel erg voor in de stemming.
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar wat is er?

Ik hoop dat je wel een fijne verjaardag hebt gehad!
Oud 14-08-2008, 17:40
Pluis
Pluis is offline
Arg, de ex heeft heeft een nieuwe vriendin. Of iig bijna. Ben ik nou een bitch als ik daarvan baal? Het steekt iig wel een beetje (vooral omdat we vorige maand nog per ongeluk bij elkaar in bed zijn beland en dat nog vrij vers in het geheugen zit, zelfs al was het heel duidelijk dat het een eenmalige terugval was)
Ik wil ook een lief!

*headdesk*

Oh en snoopy: volgens mij is er een vriendinnetje van Qimm overleden... Waarvoor gecondoleerd overigens. Sterkte Qimm!
Oud 14-08-2008, 18:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Oh en snoopy: volgens mij is er een vriendinnetje van Qimm overleden... Waarvoor gecondoleerd overigens. Sterkte Qimm!
Omg echt? Wat vreselijk! Heel veel sterkte daarmee...
Oud 14-08-2008, 18:43
snoopy
snoopy is offline
Hij had me net een mailtje doorgestuurd waarin een conversatie tussen hem en zijn beste vriend stond. Hij was alleen vergeten een heel belangrijk iets eruit te halen, namelijk dat hij mij ten huwelijk gaat vragen
Oud 14-08-2008, 18:56
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Oh jé, ik wil jullie geluk niet afnemen, maar dat heeft mijn ex ook gedaan voor een hele zaal mensen (ten huwelijk gevraagd dus) nog geen 4 maand later heeft hij het uitgemaakt en nu zo'n maandje later zit hij al met een opgezette trut. Venten ik snap er niks meer van, hij heeft er geen idee van welk gevoel hij mij geeft.
Ik heb hem aangevallen per sms toen ik het te weten kwam van die b*ch en toen wilde hij me nog doen geloven dat hij mij ongelooflijk graag gezien heeft en het er enorm moeilijk mee gehad heeft (wat een maandje ofzo?!), hij was zelf in shock dat ik hem niet geloofde. Ik versta er echt niks meer van. Iemand ideetjes om dit kl*te gevoel weg te krijgen?
Oud 14-08-2008, 18:58
Bloem
Bloem is offline
Volgens mij ging het bij Qimm om een paard?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten