Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2008, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het sneu om alleen naar de bioscoop te gaan.
Inderdaad. Waarom? Ik vind het heerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2008, 19:32
Verwijderd
Citaat:
ja misschien dat ik daarom nooit wegloop. enige voorselectie is toch wel van belang
Ja, ach. Ik had vakantie en was daardoor naar bijna alle andere films al geweest. Pathé Unlimited
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 22:31
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
De laatste waarvan ik het me kan herinneren was Rendition, onder het mom van 'die zie ik wel een andere keer' (sneak preview). Uiteindelijk niet meer gezien
Was dat na "My Favourite Wife"?

On-topic : Never done, never will. Hoewel ik bij sommige sneaks toch liever russisch roulette ga spelen in mijn eentje. Maar ik zet gewoon door.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 00:05
kalinho
kalinho is offline
1x..."Feestje" halverwege was het zo dramatisch dat we maar met zn 6en pleite zijn gegaan.

voor de goede orde: we zouden eigenlijk naar Once upon a time in Mexico gaan maar omdat ik zo eerlijk was te zeggen dat ik 15 was (ipv dus 16 die je moest zijn) kwamen we niet binnen
Oud 15-08-2008, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Was dat na "My Favourite Wife"?

On-topic : Never done, never will. Hoewel ik bij sommige sneaks toch liever russisch roulette ga spelen in mijn eentje. Maar ik zet gewoon door.
Die tel ik niet mee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 11:39
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Slechts een keer.

De film heette S.W.A.T. volgens mij. Tenenkrommend.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 14:55
Qimm
Qimm is offline
Ik ga meestal met mijn vriendje naar de film, is de film echt slecht dan gaan we wel vozen ofzo Als er nog meer/andere mensen mee gaan dan gaan we proberen alles dubbelzinnig op te vatten en daar dan kinderachtig te gaan grinniken.
Maar ik moet zeggen dat dat niet/nauwelijks voorkomt. Zeker de laatste tijd niet. Ik ben redelijk easily amused.
Oud 15-08-2008, 15:20
Verwijderd
Nee, maar ik ga ook niet zo vaak naar de film, dus ik ga eigenlijk nooit naar iets waarbij er kans is dat ik het heel waardeloos vind.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:22
HenkMul
HenkMul is offline
Hardop grinniken? Hoe fucking kinderachtig is dat idd. Dat soort mensen zijn debet aan de gedachte dat het treurig is dat het fenomeen concentratiekamp niet meer bestaat.

.

Gewoon zitten en je harses houden.
Oud 15-08-2008, 15:42
BendeBen
BendeBen is offline
nou nou nou
Oud 15-08-2008, 16:10
Verwijderd
Het kan nog erger, zoals Uice en ik gisteren ondervonden bij Pluk de Nacht. Een stel dertigers dat om álles keihard moest lachen, vooral om hun eigen reuze intelligente opmerkingen bij de film...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hardop grinniken? Hoe fucking kinderachtig is dat idd. Dat soort mensen zijn debet aan de gedachte dat het treurig is dat het fenomeen concentratiekamp niet meer bestaat.

[afbeelding].

Gewoon zitten en je harses houden.
Doe normaal
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 19:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het kan nog erger, zoals Uice en ik gisteren ondervonden bij Pluk de Nacht. Een stel dertigers dat om álles keihard moest lachen, vooral om hun eigen reuze intelligente opmerkingen bij de film...
Het kan nóg erger. Bij LOTR-ROTK zat er een stel amsterdammers (en dan van die typische, die elk vooroordeel waarmaken) achter ons. En die kerel werd gebeld tijdens de film. En hij nam ook nog op! Dat ging mij te ver, dus zei er wat van. Toen gingen ze me uitschelden en zeggen dat ik een grote bek had... Te triest voor woorden...
Oud 15-08-2008, 20:10
Darko
Darko is offline
even better bij ROTK: mongolen die midden in de film gaan roepen: 'GO SAM WOOOOOOOOO'.
Oud 15-08-2008, 20:33
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Pluk de Nacht.
Oh dat is echt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 21:53
Verwijderd
Één keer; bij Mr. Brooks. Mijn zusje en ik vielen al snel in slaap en zijn toen in de pauze maar weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Het kan nóg erger. Bij LOTR-ROTK zat er een stel amsterdammers (en dan van die typische, die elk vooroordeel waarmaken) achter ons. En die kerel werd gebeld tijdens de film. En hij nam ook nog op! Dat ging mij te ver, dus zei er wat van. Toen gingen ze me uitschelden en zeggen dat ik een grote bek had... Te triest voor woorden...
Ja, zo'n ervaring heb ik ook. Ik zei er een keer wat van dat de jongen naast mij telkens zat te sms'en met zijn enorme telefoon. Toen zei hij: "Kijk voor je, dan heb je er geen last van"
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 09:18
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Doe normaal
Het was misschien wat hyperbolisch uitgedrukt, maar wat mij betreft is het een van de grootste ergernissen, ever.

Onlangs maakten enkele jonge kutmarokkaantjes het tijdens de middagvoorstelling van The Mummy (huuu) wel erg bont, door niet alleen luttele minuten luidkeels te boeren en bezoekers belachelijk te maken, maar ook de popcorn en, toen het escaleerde, zelfs een beker cola door de zaal te werpen.
Oud 16-08-2008, 09:24
Qimm
Qimm is offline
Waar staat hardop grinniken?
Oud 16-08-2008, 09:33
HenkMul
HenkMul is offline
Ik ben zo'n verdorven zeurpiet, die zelfs een maagknor al als irritant bestempelt! . Ik snap gewoon echt niet hoe je zo asociaal kan zijn.
Oud 16-08-2008, 12:04
Qimm
Qimm is offline
Oh makkie. Maar zeurpeieten moeten we ook hebben, anders heb ik weer niks om me aan te ergeren
Oud 16-08-2008, 15:15
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
The circle of life. .
Oud 16-08-2008, 15:57
Ieke
Ieke is offline
Nee, hoewel de neiging gehad bij The grudge. (De Engelse remake met dat domme blondje) Uiteindelijk veel lol gehad doordat er mensen het blijkbaar wel eng vonden
Oud 18-08-2008, 20:12
flyaway
flyaway is offline
Lord of the Rings
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 20:18
Verwijderd
Gelukkig heb ik nog nooit telefonerende of sms'ende mensen meegemaakt. Lachen mag natuurlijk wel, als het maar niet té overdreven is (of bij niet-leuke scènes).
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 20:28
Verwijderd
Lachen mag niet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 08:00
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Lachen mag niet
Pff. Jij zit ook vaak te lachen. Bijv. toen we 21 zagen nog niet zo lang geleden.

Mijn grootste ergernis is nog steeds bij Belle de Jour met die stomme lul die o.a. hardop begon te praten over de halfnaakte kinderen van een ander op zijn zeilboot.
Oud 19-08-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Pff. Jij zit ook vaak te lachen. Bijv. toen we 21 zagen nog niet zo lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 12:41
Uice
Uice is offline
Lachen bij niet komisch bedoelde scènes is meestal het irritantst. Dat doen mensen namelijk standaard te hard, omdat ze graag willen dat iedereen weet hoe superieur ze zijn boven die belachelijke filmmakers. In dezelfde categorie als mensen die heel hard lachen bij intellectuele grappen om te laten zien dat ze het begrijpen.
Oud 19-08-2008, 14:04
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Lachen bij niet komisch bedoelde scènes is meestal het irritantst. Dat doen mensen namelijk standaard te hard, omdat ze graag willen dat iedereen weet hoe superieur ze zijn boven die belachelijke filmmakers.
Ik moet bekennen dat ik me hier wel eens schuldig aan maak, maar dan lach ik denk ik niet omdat ik me superieur voel boven de filmmakers, maar eerder omdat zij hun publiek blijkbaar weigeren serieus te nemen. Dat is dan vooral een "Ow kom oooooop"-lach en die hoort per definitie te hard te zijn.
Oud 19-08-2008, 15:37
ganralph
ganralph is offline
maar voor andere bezoekers die wel lekker in de film zitten (en er wellicht bewust voor kiezen om niet serieus genomen te worden ( ) ) is het erg irritant.

hoe dan ook leiden onnodig harde geluiden af van de film en je zit er niet alleen.
Oud 19-08-2008, 15:53
Verwijderd
Ik heb tijdens een vertoning van Marie-Antoinette in Cinecenter ook een keer meegemaakt dat een man die alleen op dezelfde rij zat telkens kreunde. Een andere vrouw werd toen heel boos en zei dat ze daar niet van gediend was.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 17:47
Giles
Giles is offline
Nee, ik kies mijn bioscoopfilms altijd zo uit dat ik vrij zeker er van ben dat ik ze leuk ga vinden. Verder heb ik nooit erg vervelend gedrag van medekijkers meegemaakt.
Oud 20-08-2008, 03:05
Darko
Darko is offline
Pfff, bij The Forbidden Kingdom was het toch bijna weer zover.
Oud 20-08-2008, 07:06
Crimson
Crimson is offline
Ik werk bij een bioscoop en kan dus gratis naar de film, wat erin resulteert dat ik elke film ook gewoon ga zien.. Maar bij Fools Gold ben ik na een halfuur weggelopen, wat een kutfilm, bah.
Edit: die elke film regel gaat niet op voor films zoals Meet The Spartans
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 07:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ja hoor, herhaaldelijk. Was vooral bij de sneak en ik dacht Hoodwinked, She's the Man en Open Water 2. Laatst had ik het nog vrij moeilijk bij Hancock en 21.
21 ook in de sneak gezien? Ik vond 'm vrij vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 07:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Pfff, bij The Forbidden Kingdom was het toch bijna weer zover.
Maar als je Li en Chan niets vindt, waarom ga je er dan heen?
Oud 20-08-2008, 09:46
Darko
Darko is offline
Citaat:
Maar als je Li en Chan niets vindt, waarom ga je er dan heen?
Sneak.

@Crimson, nee, ik heb em een paar weken later gezien, het was mijn 'back-up' voor als er écht niets anders in de bios draaide
Oud 29-08-2008, 06:48
ane88
ane88 is offline
nee nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 09:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Voor zulke films zou ik niet eens de moeite nemen.
Oud 29-08-2008, 13:06
Rooster
Rooster is offline
Ik loop nooit weg bij films, hoe slecht ook, anders kan ik er later niet oprecht over klagen hoe kut de hele film was. Daarnaast heb ik ervoor betaald en er is nog bij mij altijd nog een beetje hoop op een verassende twist die het beter maakt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 13:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
adagium
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg adagium.jpg (64.3 KB, 21x gelezen)
Oud 29-08-2008, 13:36
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik werk bij een bioscoop en kan dus gratis naar de film, wat erin resulteert dat ik elke film ook gewoon ga zien.. Maar bij Fools Gold ben ik na een halfuur weggelopen, wat een kutfilm, bah.
oh man fools gold in t vliegtuig gezien.
echt een verschrikkelijke kutfilm!

maar ontopic: ik ben nooit weggelopen, ook mede omdat ik betaal voor een kaartje en hoop dat ie misschien nog beter word en uit beleefdheid. bij lowlands in de filmtent, waar mensen sowieso halverwege de film al invallen en je op harde bankjes moet zitten ben ik wel eens weggelopen. maar dat vind ik een ander verhaal.
Oud 29-08-2008, 17:12
Rooster
Rooster is offline
Films waarbij ik bijna ben weggelopen:
Elizabethtown, samen met mn vriendin heb ik me kapot zitten ergeren aan de hele film.
The holiday, weer met mijn vriendin, maar zij vond hem nog wel aardig...
Indy 4, onder het mom van verkrachting van mooie herinneringen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 17:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Voor zulke films zou ik niet eens de moeite nemen.
Eh..Dat zeg ik toch net?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 19:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Indy 4, onder het mom van verkrachting van mooie herinneringen
Wat een onzin. Die film is gewoon van hetzelfde niveau als de eerderen.
Oud 01-09-2008, 04:56
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Nee, nooit. Bij Kung Fu Panda (nichtjes en verjaardagen ) begon ik 3 minuten na het begin te sms'en en 20 min. voor 'ie afliep ging ik bellen in de hal.
Oud 01-09-2008, 10:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, nooit. Bij Kung Fu Panda (nichtjes en verjaardagen ) begon ik 3 minuten na het begin te sms'en en 20 min. voor 'ie afliep ging ik bellen in de hal.
Ga dan weg, loser.
Oud 01-09-2008, 10:28
Darko
Darko is offline
Hij ging iig nog naar de hal.
Oud 01-09-2008, 11:41
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Wat een onzin. Die film is gewoon van hetzelfde niveau als de eerderen.
Daar zijn wij het dan niet over eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten