Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was met Uice en Stefenootje en nog iemand als exclusief publiek bij een Zomergasten-aflevering. Het was in een Villa Felderhof-achtige omgeving (grote tuin met witte stoelen). Toen vroegen we wie de gast was, en toen zei de presentator: jij mag de gast zijn deze keer, Uice!
En toen ging Uice heel raar doen, op een stoel springen (zoals Tom Cruise Bij Oprah deed op de bank, zoiets) en bedachtzaam kijken. Uice had nog niks voorbereid natuurlijk dus toen liet de presentator zelf maar filmpjes zien waar Uice commentaar op mocht geven.Wij als publiek kregen trouwens nog een Dit-of-dat-vragenronde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde iets, maar ik weet niet meer wat, maar ik werd masturberend wakker, dus het zal iets met seks te maken gehad hebben.
Daarna viel ik weer in slaap en droomde ik dat ik met een groep mensen iets ging eten, en we gingen naar de McDonalds ( ![]() |
![]() |
|
Ohja, eerst ging ik wat drinken bij Havana met een groepje mensen die ik in Friesland ken. Logisch dat ze daarvoor naar Utrecht komen. En toen had ik met een ander uit datzelfde groepje afgesproken bij mij thuis, maar ik wist niet hoe laat ik weg kon dus ik was wat aan de late kant. Iemand anders fietste voor zover even mee, en toen kwamen we via de Merwede brug. En ze waren bezig die op te blazen. Maar dat ging niet op de Duitse manier, maar ze gingen het kantelgedeelte eerst in het water laten vallen, en er daarna een bom achteraan gooien zodat de boel onder water zou ontploffen. Dus wij gingen op dat kantelgedeelte staan om erbij te kunnen zijn, en toen het losgeschroefd werd vielen wij met brug en fietsen en al in het water. Ik ging heel hard wegzwemmen, maar degene die bij me was ging naar de bom toe om goed te kunnen kijken hoe hij zou ontploffen. Dus toen gebeurde dat en kwam hij vrolijk weer boven water zwemmen. Hij had zijn fiets nog, ik niet, dus we zijn naar de kant gezwommen en samen verder gelopen. Toen kwam ik thuis (in het vorige huis van mijn ouders) en vroeg ik aan mijn moeder of degene met wie ik afgesproken had er al was. Die zat beneden, dus ik ging de woonkamer in en hij zat met een leeg melkglas verveeld te kijken en verweet me dat ik te laat was. Maar we hadden tussen acht en halfnegen afgesproken, en het was vijf voor halfnegen.
The end.
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik in een soort computerspel zat en een geheime plek gevonden had, waar ik geteleporteerd werd naar een huis met een wenteltrap. Ik moest iets gaan stelen maar ik wist niet wat, alleen dat het rood moest zijn. Ik rende de wenteltrap op en bovenaan trof ik de bewoner van het huis aan, een dikke man van een jaar of vijftig die in een stoel lag te slapen. Met een soort zweefsprong vloog ik over hem heen, maar terwijl ik dat deed viel ik flauw en rolde de trap weer af. Onderaan werd ik opgevangen in een deken door een vrouwelijke bediende, die mij een rood muiltje overhandigde.
|
![]() |
|
Ik heb gedroomd dat de kinderboerderij waar ik werk helemaal verbouwd werd
![]() ![]()
|
![]() |
Ik had vannacht een heel gekke droom. Ik wilde 'm eigenlijk al eerder posten, nu ben ik het een beetje vergeten.
![]() Ik ging met een vriendin naar een zwembad in Center Parcs. We hadden een geheime ingang gevonden, waardoor we gratis naar binnen konden. Vanuit het zwembad was weer een geheime ingang naar de Efteling, waar we helemaal doorheen liepen, maar uiteindelijk geen attractie bezochten, omdat we het niet eens werden over welke attractie we dan in zouden gaan. Toen gingen we allebei naar huis, maar ik was ineens op een strand in Zoetermeer. Verdwaald, want ik kon het station niet vinden. Ik kwam een jongen tegen met een fiets en ineens had ik zelf ook een fiets. Hij moest ook naar het station, dus ik kon met hem mee fietsen. We fietsen onder de grond en ik ging halverwege bij hem achterop zitten, mijn eigen fiets liet ik achter. Toen we een steile helling op gingen, sprong ik van zijn bagagedrager af en wilde ik mijn eigen fiets weer pakken, maar die had ik dus achtergelaten. De jongen zei dat die fiets er nu echt niet meer zou liggen. Ik rende toch terug om te gaan kijken en hoorde de jongen zuchten. Toen was er een tijdsprong, want ik was ineens met mijn ouders in een vakantiehuis. Er kwam een vriendin op bezoek, maar ik was naar buiten gegaan om de omgeving te verkennen en verdwaald. Die vriendin was heel ongerust. Uiteindelijk vond ik de weg wel weer terug en kon ik de deur voor haar open doen. En verder weet ik het niet meer, toen was de droom afgelopen denk ik.
|
![]() |
Een paar nachten geleden had ik ook een gekke droom. Ik was op een of ander feest en het was heel druk. Het was een grote zaal met een balkon, en daar was ik steeds met een groepje mensen. Er was ook een kat die mensen aanviel; hij sprong dan ineens op je af en beet in je vingers. Steeds bij mij, ik vond het heel eng! Maar het kwam niet in me op van het balkon af te gaan. Op een gegeven moment kwam 'ie weer en beet keihard, toen was ik het zat en zwaaide ik heel wild met mijn armen, waardoor de kat over het balkon vloog. Hij overleefde de val wel, want hij kwam op een kussen terecht en klom weer het balkon op. Toen sprong 'ie gelukkig tegen iemand anders op. Diegene werd zo boos dat hij de kat expres over het balkon smeet. Toen was de kat wel dood en kwam de dierenbescherming langs. De jongen en ik moesten in een gevangenis, op hetzelfde terrein als waar de feestzaal zich bevond. De vrouw van de dierenbescherming ging helemaal uitleggen wat ons allemaal te wachten stond in de gevangenis. Ik was helemaal in paniek en hysterisch, riep steeds dat ik de kat niet expres over het balkon had gegooid, maar het haalde niets uit. Ik moest de gevangenis in.
|
![]() |
|
|