Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 09:40
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat Minke dreadlocks had en mij allemaal lekkere hamburgers stuurde over de post, in roze doosjes. Er kwamen heel veel forumers langs bij mijn huis, er was ook een meisje waarvan ik dacht dat het Katje was dus toen gaf ik haar een grote papieren kattenkop, maar toen was het Katje niet. Er was een soort 'beste buurtbewoner'-verkiezing, maar ik won niet omdat al die forumers er waren.

The Simpsons waren er ook.

Theo Maassen zat weer bij Zomergasten en had een zoon die Plant heette, op zijn Frans uitgesproken.
Oud 04-09-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat Minke dreadlocks had en mij allemaal lekkere hamburgers stuurde over de post, in roze doosjes.
Theo Maassen zat weer bij Zomergasten en had een zoon die Plant heette, op zijn Frans uitgesproken.
Oud 04-09-2008, 11:58
Uice
Uice is offline
Waar zijn al mijn hoofdletters gebleven?
Oud 04-09-2008, 11:59
Verwijderd
Ja, ik heb het terug veranderd.
Dat deed 'ie vanzelf.
Snap het ook niet helemaal...
Oud 04-09-2008, 12:01
Uice
Uice is offline
Dingetjes.

Maar, dat was een leuke droom ja. Het was allemaal wel gezellig. Alleen had ik toen ik wakker werd zin in hamburgers, want ik ben er in de droom nooit aan toegekomen ze daadwerkelijk te eten.

En oh ja, ik zat op mijn kamer televisie te kijken terwijl alle forumers buiten aan het spelen waren en toen wilde ik ook wel naar buiten.
Oud 04-09-2008, 12:47
Verwijderd
Ik droomde eergisteren iets over dat ik in een grote tunnel-buis-gang stond met een heleboel andere mensen, en dat er onder de mensen ook androïdes bevonden ('angels' werden ze genoemd). Die waren verboden dus die moesten geëxecuteerd worden. Ik dacht van: ja, wat doen we nu. En na wat gediscussiëer over hoe we de robots eruit moesten pikken, stelde ik voor dat je het probleem kon oplossen door één iemand op te offeren. Toen richtte iemand z'n blaster op mij en zei: 'ok, jij offert je wel even op?' en toen had ik zoiets van: 'uhhhhh, nee, toch maar niet.'
Toen riep ie: "iedereen die wil gaan zoeken naar de Huppelepup [lees: vage naam die ik niet meer weet] moet aan die kant van de tunnel staan, de rest aan die kant". Ik rende samen met nog wat anderen instinctief naar de overkant. Ik zag dat een heleboel bleven staan. Maar voordat ik de overkant bereikte, bedacht ik me dat het een valstrik was om de androïdes op een dwaalspoor te brengen; degenen die wilden zoeken naar die vogel waren androïdes en degenen die dat niet wilden waren mens. Dus ik ren gauw terug naar mijn eigen helft (nu pas bewust van het feit dat ik androïde was) maar de man was al enkele nietsvermoedende androïdes aan het neerknallen en zag mij terugrennen, en toen schoot ie mij ook neer en toen werd ik wakker.
Oud 06-09-2008, 13:59
Verwijderd
Vannacht droomde ik dat ik op straat een meisje en een jongen hoorde praten. Het meisje zei dat ze het uit wilde maken en dan maakt ze aanstalten om weg te lopen:

Jongen: "J-ja, maar meissie wacht nou even!"
Meisje: "Ja, wát? Nu ga je zeker weer zeggen dat ik eerst mijn tieten beter moet leren kennen wil ik mezelf kunnen waarderen?"
Jongen: "Euh, ja..."
Ik: ...
Oud 06-09-2008, 14:04
Verwijderd
Iets over pinguins en dode baby's.
Oud 06-09-2008, 16:56
Verwijderd
Ik had een enorme wond aan mijn rechterbeen en verloor liters bloed, maar op de een of andere manier bleef ik rondlopen en vertelde iedereen dat het ''wel meeviel''. Ik voelde ook wel steken (in de droom dan, niet echt natuurlijk), maar het deed totaal niet zoveel pijn als zo'n wond zou moeten doen. Op een gegeven moment viel er een vrouw flauw (ze kon niet tegen bloed I suppose) en toen ging ik haar helpen ipv mezelf te redden.
Oud 06-09-2008, 17:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was een soort van kerst (buiten donker en koud, binnen warm en gezellig), ik zat in een of andere dure grote flat met mijn vriendje en een jongen uit mijn klas. Het was echt een flat waar geen van ons drie ooit in zou wonen. Onze moeders stonden achter een glazen wand te koken met zijn drie en wij zaten een beetje te praten rond de tafel.
De zus van de jongen uit mijn klas kwam ter sprake. Zij is overspannen en kan niet meer cellospelen. Ik was bang dat die jongen ook overspannen zou worden en besloot hem daarom een ontspannende schoudermassage te geven ().
Terwijl ik dat deed, streelde ik per ongeluk over zijn speelplek (hij speelt altviool). Dat was wel spannend ofzo, ik vind dat ding altijd heel intrigerend. Ik ging steeds minder masseren en steeds meer strelen. Toen stond hij op en trok hij me naar een hoekje en begon mijn handen en mijn haar te kussen. Het was heel erg lief. Maar ik dacht wel: "zou mijn vriendje dit niet een beetje gek vinden?" want die zat gewoon in de kamer.

Oud 06-09-2008, 18:02
Verwijderd
Het waren allemaal rare gebeurtenissen die half aansloten bij wat ik gisteren allemaal meemaakte, dus ik wist eerlijkwaar neit meer wat er wel en niet echt was gebeurd. Heel vervelend.
Oud 06-09-2008, 18:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet iemand trouwens waar vreemdgaan in je droom symbool voor staat? Of is het gewoon heel expliciet dat ik in mijn onderbewuste heel veel bezig ben met die jongen?
Oud 06-09-2008, 19:08
Uice
Uice is offline
Het staat nergens voor symbool, zoals alles in dromen. Je kunt zelf wel bedenken dat je om een bepaalde reden iets droomt, maar het geloof dat bepaalde gebeurtenissen in dromen vaste situaties in je leven representeren is net zoiets als astrologie.
Oud 07-09-2008, 03:59
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een groot landgoed woonde en dat ik een tijdlang niets aan de tuin deed. Opeens waren daar drie koepels verschenen, waarbinnen verschillende klimaten te vinden waren. In de een was er een woestijnklimaat met bijbehorende planten, in de ander een jungle en in de laatste een soort center-parks zwembad. In dat zwembad zwom een zeekoe, die elke dag toch wel drie kroppen sla en een tomaat moest krijgen, want ander verhongerde hij.

Tussendoor vloog ik nog een beetje rond.
Oud 07-09-2008, 10:16
Verwijderd
Ik droomde over seks met een Aziatisch meisje.
Oud 07-09-2008, 10:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik was met een groep van school naar Frankrijk gegaan, en daar zagen we elkaar allemaal voor het eerst sinds een lange tijd, leek het. Een vriendin van mij bekende dat ze verkering had met een jongen die ik een tijd geleden leuk vond, maar verder passen ze totaal niet bij elkaar. Maar ik vond het wel ok.
En toen gingen we rennen in een veld, en er was iets met een boom en een toestel ofzo, en dat de plek waar we heen moesten daar tussenin zat. Er waren een soort zwarte rioolbuizen half begraven in het zand, en 2 van ons gingen daar doorheen rennen naar de plek waar we zijn moesten, alleen ik rende ernaast. We kwamen uit bij een gymzaal, en daar waren meisjes een soort badminton of volleybal aan het spelen, en toen opeens kwam er ergens een nummer van The Long Blondes vandaan. De meisjes die aan het spelen waren kregen een soort onbedwingbare drang om mee te gaan zingen en dansen, wat ik een beetje verassend vond omdat ik niet wist dat er ook nog andere mensen in mijn omgeving waren die de band kennen.

Hmja.
Oud 07-09-2008, 14:43
Verwijderd
Ik was op mijn werk, maar er waren ook kinderen die verzorgd moesten worden. Ik moest naar meneer S. en om bij zijn kamer te komen moest ik eerst een gammele trap op via een zolder en dan aan de andere kant naar beneden. Er lag op die zolder ook iemand te slapen, dat was bezoek hoorde ik later. De man kon ik niet vinden.
Ik ging later koffie zetten in de medicijnkast. Dat mislukte want het was heel waterig.
Oud 09-09-2008, 06:28
Verwijderd
Ik heb over Kazet gedroomd. En topdrop. Maar ik weet niet meer wat.
Oud 09-09-2008, 08:12
Verwijderd
gisteren droomde ik iets geks waarbij ik continu een zwem(reddings)band om mijn middel had Ook al waren we niet in/bij het water.
Oud 09-09-2008, 09:26
Verwijderd
Ik droomde over druiven plukken bij een vriend van mij (wat ik in het echt ook heb gedaan), alleen hingen de druiven allemaal los van elkaar (zoals kersen) dus was het heel veel werk. Uiteindelijk ging hij maar aan de boom duwen en trekken en toen vlogen de overrijpe druiven in de rondtje, maar zo ver dat niemand ze meer kon vangen dus je had er nog niks aan.
Oud 09-09-2008, 10:02
flyaway
flyaway is offline
Zonet wist ik het nog... ik moest wat.
Oud 09-09-2008, 10:09
Verwijderd
Ik kan het me niet herinneren en dat is wel fijn na een paar vervelendedroomnachten
Oud 09-09-2008, 11:55
Verwijderd
Dat mijn tweelingbroertje na al die jaren tot mijn grote verbazing homo bleek te zijn en ging trouwen met een vent die wij nog niet eens hadden ontmoet.
Oud 10-09-2008, 10:14
Uice
Uice is offline
Dat Hans Teeuwen piano speelde in de band waar ik een concert van ga filmen, en Gummbah mij een vak gaf op de universiteit.
Oud 10-09-2008, 11:51
Verwijderd
Al Pacino als Michael Corleone werkte als vakkenvuller in een supermarkt. Op een gegeven moment werd hij zo gestoord van het saaie werk dat hij een woede-aanval kreeg. Met een pak fusilli-macaroni stond hij in zijn handen toen hij riep: "I shouldn't be doing this kind of work!!1~~ Who fucking cares about macaroni and tomato sauce and olive oil?!"

Toen keken zijn jonge collega's een beetje geschrokken naar hem met zo'n blik van: "wat een rare kwast", maar niemand zei wat.

Toen riep hij: "Why is nobody...LISTENING to me?!!!~~" en toen smeet hij het pak macaroni tegen een muur kapot.
Oud 10-09-2008, 11:53
Verwijderd
Iets met een naakt meisje met krullend rood haar.
Oud 10-09-2008, 15:57
Verwijderd
Seks.
Oud 11-09-2008, 09:39
Verwijderd
Ik heb maar 2 uur geslapen en al die tijd droomde ik dat ik wakker werd, en dat ik onder het matras keek en daar zaten 2363 vette spinnen en er was nog iets engs maar dat ben ik vergeten. Het was echt heel stom want ik dacht steeds dat ik nu wél echt wakker was, maar nee hoor. En toen werd ik wakker en was het 4:20 en de wekker was dus al 20 minuten aan het afgaan voordat ik wakker was, en toen sprong ik gelijk paniekerig uit bed omdat ik dacht dat al die spinnen er zaten. Het was al met al een stomme nacht
Oud 14-09-2008, 12:39
Uice
Uice is offline
Er lag een meisje in een onderbroek naast me op bed. Op een gegeven moment was die uit. Ze had een zwarte pluk schaamhaar en je kon zo haar kut inkijken. Die zag er prima uit. Toen ging ik naar Parijs.
Oud 15-09-2008, 11:41
Verwijderd
Ik droomde dat ik met de metro naar Rome ging.
Oud 15-09-2008, 11:45
Verwijderd
hmhm ik ben het weer vergeten. het was heel uitgebreid iig, weer vanalles over een soort van mafia/sekte.
Oud 15-09-2008, 14:19
Verwijderd
Ik moest vijf uur de gevangenis in omdat ik een leraar had geslagen, maar eerst kreeg ik een intake-gesprek waar een nare man me allerlei persoonlijke vragen stelde. Vervolgens ging ik ontsnappen dmv een soort cape met baleinen. Het lukte en ik kroop in een hol in het bos, met een reusachtige gemberwortel erin. De nacht in dat hol overleefde ik niet, waardoor ik een soort legende werd (ik was immers zo spectaculair ontsnapt) en alle superhelden e.d. ook zo'n cape gingen gebruiken. Het kwam groots op het nieuws dat Zorro, als eerbetoon/in navolging aan/van mij, in het vervolg met een lila cape met van die baleinen voor heldje zou gaan spelen.
Oud 16-09-2008, 06:29
Verwijderd
Ik was op vakantie in Thailand, met een meisje die ik irl niet ken. We waren bij een station aangekomen want we wilden naar huis. Iedereen sprak gewoon nederlands daar. Het ticket was iets van 2000 euro en dat had ik niet. dus gingen we met een bus naar een winkelcentrum. Ik wilde een kaart van Thailand, die kocht ik bij een sigarenboer voor een euro. Maar er stond alleen een afbeelding van thailand op, geen straatnamen of steden oid.
Er was ook nog een man die aan het schieten was met besjes, in een echt geweer. Hij was een beetje gek.
Toen ik erachter kwam die de kaart die ik had gekocht niet goed was ging ik verder zoeken in dat winkelcentrum. Er was een vrouw die een goede kaart had maar die wilde ze niet verkopen.
Oud 16-09-2008, 09:32
Verwijderd
Ik was op straat bij mijn oude huis in Wemeldinge aan het sms'en met Patty. Ian was er ook. Daarna was ik bij het huis van een sekteleider van de kerk van Satan. Er waren veel mensen. Ik werd gepijpt door Lisaaah (al heb ik geen idee hoe ze er uitziet).
Oud 16-09-2008, 10:51
Verwijderd
Dat is nog eens leuk om te lezen als je net wakker bent.
Oud 16-09-2008, 15:30
Nona
Nona is offline
Het was gisteren.

Mijn vriendje was net even naar boven gekomen om te vertellen dat hij naar zijn werk ging en dat de kat binnen was (dat was nog echt). Dus toen viel ik weer in slaap, maar toen was onze kat er niet alleen, maar ook een kleine roodharige kitten en nog een kat die ik niet goed kon zien, en die zaten allemaal bij mij op bed. Dus ik haalde die kitten even aan en besloot toen mijn vriend maar weer te roepen. Die kwam binnen en keek met een verbaasd gezicht naar de plek naast mij. Toen bleek de roodharige kitten veranderd te zijn in een roodharige peuter met een tuinbroekje aan, die heel verrukt keek over het feit dat hij naast mij op bed zat. Toen bedacht ik me dat het vast niet de bedoeling was, dus ik heb pantoffels aangetrokken en ik ben met de peuter in mijn armen naar beneden gelopen. Toen ik de deur opendeed stond de overbuurman al op me te wachten, want het was zijn peuter en het was natuurlijk niet meer dan logisch dat hij plotseling bij mij op bed had gezeten.
Oud 16-09-2008, 15:33
Swlabr
Swlabr is offline
Er was een meet bij Kazet.
Oud 16-09-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik was op straat bij mijn oude huis in Wemeldinge aan het sms'en met Patty. Ian was er ook. Daarna was ik bij het huis van een sekteleider van de kerk van Satan. Er waren veel mensen. Ik werd gepijpt door Lisaaah (al heb ik geen idee hoe ze er uitziet).
Citaat:
Er was een meet bij Kazet.
was het een seks meet?
Oud 17-09-2008, 10:54
Verwijderd
Ik was met Uice en Stefenootje en nog iemand als exclusief publiek bij een Zomergasten-aflevering. Het was in een Villa Felderhof-achtige omgeving (grote tuin met witte stoelen). Toen vroegen we wie de gast was, en toen zei de presentator: jij mag de gast zijn deze keer, Uice!
En toen ging Uice heel raar doen, op een stoel springen (zoals Tom Cruise Bij Oprah deed op de bank, zoiets) en bedachtzaam kijken. Uice had nog niks voorbereid natuurlijk dus toen liet de presentator zelf maar filmpjes zien waar Uice commentaar op mocht geven.Wij als publiek kregen trouwens nog een Dit-of-dat-vragenronde.
Oud 17-09-2008, 10:56
Uice
Uice is offline
<3
Oud 17-09-2008, 11:33
Verwijderd
Ik droomde iets, maar ik weet niet meer wat, maar ik werd masturberend wakker, dus het zal iets met seks te maken gehad hebben.

Daarna viel ik weer in slaap en droomde ik dat ik met een groep mensen iets ging eten, en we gingen naar de McDonalds () waarvoor we natuurlijk de snelweg op moesten. Op de snelweg pakte ik de verkeerde afslag, maar dat was niet erg, want ik kon keren bij een Texaco-pompstation, want ik zat immers op een provinciale weg. Toen wou ik terug lopen, maar werd ik tegengehouden door een beveiligingsbeambte. Ik mocht niet verder, want ik had lang haar.
Oud 19-09-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
ik werd masturberend wakker
Oud 19-09-2008, 10:41
Uice
Uice is offline
Jahaaa, Josimar, kijk maar eens goed!
Oud 19-09-2008, 10:42
Nona
Nona is offline
Ohja, eerst ging ik wat drinken bij Havana met een groepje mensen die ik in Friesland ken. Logisch dat ze daarvoor naar Utrecht komen. En toen had ik met een ander uit datzelfde groepje afgesproken bij mij thuis, maar ik wist niet hoe laat ik weg kon dus ik was wat aan de late kant. Iemand anders fietste voor zover even mee, en toen kwamen we via de Merwede brug. En ze waren bezig die op te blazen. Maar dat ging niet op de Duitse manier, maar ze gingen het kantelgedeelte eerst in het water laten vallen, en er daarna een bom achteraan gooien zodat de boel onder water zou ontploffen. Dus wij gingen op dat kantelgedeelte staan om erbij te kunnen zijn, en toen het losgeschroefd werd vielen wij met brug en fietsen en al in het water. Ik ging heel hard wegzwemmen, maar degene die bij me was ging naar de bom toe om goed te kunnen kijken hoe hij zou ontploffen. Dus toen gebeurde dat en kwam hij vrolijk weer boven water zwemmen. Hij had zijn fiets nog, ik niet, dus we zijn naar de kant gezwommen en samen verder gelopen. Toen kwam ik thuis (in het vorige huis van mijn ouders) en vroeg ik aan mijn moeder of degene met wie ik afgesproken had er al was. Die zat beneden, dus ik ging de woonkamer in en hij zat met een leeg melkglas verveeld te kijken en verweet me dat ik te laat was. Maar we hadden tussen acht en halfnegen afgesproken, en het was vijf voor halfnegen.
The end.
Oud 19-09-2008, 11:11
Verwijderd
Ik droomde dat ik in een soort computerspel zat en een geheime plek gevonden had, waar ik geteleporteerd werd naar een huis met een wenteltrap. Ik moest iets gaan stelen maar ik wist niet wat, alleen dat het rood moest zijn. Ik rende de wenteltrap op en bovenaan trof ik de bewoner van het huis aan, een dikke man van een jaar of vijftig die in een stoel lag te slapen. Met een soort zweefsprong vloog ik over hem heen, maar terwijl ik dat deed viel ik flauw en rolde de trap weer af. Onderaan werd ik opgevangen in een deken door een vrouwelijke bediende, die mij een rood muiltje overhandigde.
Oud 19-09-2008, 13:26
capibara
capibara is offline
Iets met een jojo-competitie waar Bob Saget ook bij aanwezig was. Daarna ging ik naar een of ander vaag feest, wat alleen te bereiken was door over grote plompbladeren in een rivier te springen. De rest ontbreekt helaas.
Oud 19-09-2008, 16:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb gedroomd dat de kinderboerderij waar ik werk helemaal verbouwd werd En ik reed rond op mijn lievelingspony met konijnen die naar de andere kant van de kb toe moesten... En opeens konden de varkens praten
Oud 21-09-2008, 06:40
Verwijderd
Ik was met Sam op de fiets in het park naast het spoor in rijswijk. Sam zei 'deze brug heeft dezelfde spanning en aantrekkingskracht als water op bomen'. Overal lagen slakken. Ik was plots mijn fiets vergeten.
Ik had nog heel veel dromen maar die ben ik vergeten.
Oud 21-09-2008, 22:10
Lethe
Lethe is offline
Ik had vannacht een heel gekke droom. Ik wilde 'm eigenlijk al eerder posten, nu ben ik het een beetje vergeten.

Ik ging met een vriendin naar een zwembad in Center Parcs. We hadden een geheime ingang gevonden, waardoor we gratis naar binnen konden. Vanuit het zwembad was weer een geheime ingang naar de Efteling, waar we helemaal doorheen liepen, maar uiteindelijk geen attractie bezochten, omdat we het niet eens werden over welke attractie we dan in zouden gaan. Toen gingen we allebei naar huis, maar ik was ineens op een strand in Zoetermeer. Verdwaald, want ik kon het station niet vinden. Ik kwam een jongen tegen met een fiets en ineens had ik zelf ook een fiets. Hij moest ook naar het station, dus ik kon met hem mee fietsen. We fietsen onder de grond en ik ging halverwege bij hem achterop zitten, mijn eigen fiets liet ik achter. Toen we een steile helling op gingen, sprong ik van zijn bagagedrager af en wilde ik mijn eigen fiets weer pakken, maar die had ik dus achtergelaten. De jongen zei dat die fiets er nu echt niet meer zou liggen. Ik rende toch terug om te gaan kijken en hoorde de jongen zuchten. Toen was er een tijdsprong, want ik was ineens met mijn ouders in een vakantiehuis. Er kwam een vriendin op bezoek, maar ik was naar buiten gegaan om de omgeving te verkennen en verdwaald. Die vriendin was heel ongerust. Uiteindelijk vond ik de weg wel weer terug en kon ik de deur voor haar open doen. En verder weet ik het niet meer, toen was de droom afgelopen denk ik.
Oud 21-09-2008, 22:16
Lethe
Lethe is offline
Een paar nachten geleden had ik ook een gekke droom. Ik was op een of ander feest en het was heel druk. Het was een grote zaal met een balkon, en daar was ik steeds met een groepje mensen. Er was ook een kat die mensen aanviel; hij sprong dan ineens op je af en beet in je vingers. Steeds bij mij, ik vond het heel eng! Maar het kwam niet in me op van het balkon af te gaan. Op een gegeven moment kwam 'ie weer en beet keihard, toen was ik het zat en zwaaide ik heel wild met mijn armen, waardoor de kat over het balkon vloog. Hij overleefde de val wel, want hij kwam op een kussen terecht en klom weer het balkon op. Toen sprong 'ie gelukkig tegen iemand anders op. Diegene werd zo boos dat hij de kat expres over het balkon smeet. Toen was de kat wel dood en kwam de dierenbescherming langs. De jongen en ik moesten in een gevangenis, op hetzelfde terrein als waar de feestzaal zich bevond. De vrouw van de dierenbescherming ging helemaal uitleggen wat ons allemaal te wachten stond in de gevangenis. Ik was helemaal in paniek en hysterisch, riep steeds dat ik de kat niet expres over het balkon had gegooid, maar het haalde niets uit. Ik moest de gevangenis in.

Regels voor berichten