Advertentie | |
|
![]() |
|
Running scared vond ik idd ook een erg goede film. Helemaal niks slechts aan eigenlijk.
En trouwens, dat www.filmvandaag.nl is eigenlijk best wel handig. Gebruik ik nu steeds vaker. Eigenlijk was het wel een beetje spam, die post van bananenschil, maar wel nuttige spam ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb er een stukje van gezien. Ik dacht eerst, hee, wat raar, zo'n klein jongetje tussen al die twintigjarigen, maar dat bleek dus het meisje te zijn waarvan iedereen geloofde dat het een jongen van twintig was.
|
Daar heb je een punt. Maar soms heb ik echt een flinke dosis slechte Amerikaanse teen-humor nodig, She's the man is de allerslechtste in zijn soort, maar ach. Geen nadenken vereist, en dat vind ik een pre na een dag van gezeik.
|
Even dit topic weer wat leven geven
![]() Gisteren door die filmvandaag site wel mooi "The Gold Rush" gezien. Was me anders stilletjes voorbij gegaan, maar keek toevallig op die site ![]() Echte een mooie film ![]() Trouwens, zag ook op die site dat vandaag GoldenEye op tv komt en overmorgen Goldfinger Goed te weten voor de Bond-fans die hier ronddwalen dacht ik zo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Films op tv tijdens kerstmis anneqwert | 4 | 22-12-2011 19:29 | |
Films, TV & Radio |
[film op tv] sleeping in seatle Verwijderd | 7 | 16-04-2004 17:12 | |
Software & Hardware |
film op tv via tv out dragonrider | 19 | 30-05-2003 10:33 | |
Films, TV & Radio |
Is er iets op tv vanavond? (film) The Senna Fan | 4 | 23-02-2003 21:18 | |
Films, TV & Radio |
Moet Indiana Jones nog een keer op tv komen voordat... Tiger_Wolf | 21 | 22-11-2001 20:15 |