Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2008, 17:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag eerste colleges van Spaans gevolgd en nu ben ik moe. Vanavond met vriendinnetjes bankhangen en antm kijken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 01-09-2008, 19:11
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen de eerste colleges gevolgd, leuk joh. er was nou niet echt iemand bij waarvan ik dacht 'goh wat leuk om jou weer te zien na de vakantie', behalve de mensen die ik al had gezien. 's middags koffie gedronken in de stad met een vriendin van vroeger. net heb ik getennist en het was DRAMA, aangezien ik 2 jaar niet getennist had en mn forehand niet meer is wat het geweest was vond de tennisleraar het nodig om mij te terroriseren. later ging het gelukkig veel beter. zin in volgende week! nu ga ik hardlopen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 01-09-2008, 19:26
Verwijderd
ik ben pislink want een of andere tyfusmongool heeft mn fiets gejat, gewoon al de 2e in 4 weken moet morgenavond werken gvd!
Oud 01-09-2008, 19:28
Verwijderd
Ik heb vandaag eigenlijk geen zak gedaan naast koffie en een maaltijdsalade halen!
Oud 01-09-2008, 20:50
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Mijn liefste huisgenoot is weer terug en ik heb hem geknuffeld en bekant de liefde verklaard. Hij was ook erg blij om thuis te zijn. Daarvoor had ik mijn eerste college en daarna kregen we kroketten.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 01-09-2008, 20:59
Verwijderd
bekant! hou van dat woord!
Oud 01-09-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn liefste huisgenoot is weer terug en ik heb hem geknuffeld en bekant de liefde verklaard. Hij was ook erg blij om thuis te zijn. Daarvoor had ik mijn eerste college en daarna kregen we kroketten.
Was hij wel tevreden over zijn kamer?
Oud 01-09-2008, 21:09
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^hij zei 'je had het schoongemaakt he?'. Toen heb ik ja gezegd.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 01-09-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
^hij zei 'je had het schoongemaakt he?'. Toen heb ik ja gezegd.
Haha, Geertje claimt jouw schoonmaak kunst!
Oud 01-09-2008, 22:34
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hehehe ik heb mijn huisgenoot zo ongenadig hard op z'n arie gegeven met PES dat ik bijna medelijden kreeg.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 01-09-2008, 22:49
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
shittt astro tv en edward van erp in het bijzonder is van de buis
Oud 01-09-2008, 23:04
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh ja idd net radar gekeken
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-09-2008, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Haha, Geertje claimt jouw schoonmaak kunst!
Ik zal dat binnenkort even rechtzetten!
Oud 02-09-2008, 12:45
Verwijderd
Ik heb vannacht héél raar gedroomd en werd versuft wakker. Nu aankleden en opmaken want vanavond uiteten en naar Les Miserables.
Oud 02-09-2008, 14:16
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Mijn nieuwe huisgenote is blijkbaar een hardcore partyer want toen ik vanmorgen om 9 uur naar college ging, was zij nog niet eens terug Maar nu wel, dus heb ik me zorgen gemaakt om niks!
En ik had vanmiddag college en ik zag allemaal mensen waar ik twee jaar geleden bij in het jaar had gezeten dus ik was even bang dat ik bij het verkeerde vak zat. Nog steeds trouwens, want het vak heet IE2 en ik kan me geen IE1 herinneren
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 02-09-2008, 16:37
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik stond vroeg op om naar nijmeegen te gaan met mn bebes en aldaar hebben we koffie gedronken en gepraat en nog even een rondwandelingetje gewaagd. nu ben ik weer thuis en ik heb honger maar geen zin om naar de keuken te lopen omdat ik moe ben
__________________
april is the cruellest month
Oud 02-09-2008, 16:40
655321
655321 is offline
Ik moest werken en dat was harstikke ok. Daarna wat drinken met en oud-huisgenootje en mr. Avant-Garde. Het was mooi, behalve de regen. Nu snel douchen en even m'n nieuw gekochte zonnebloemen in het water zetten en dan eten bij een vriendinnetje. En m'n loon is binnen, siked.
__________________
Fire, walk with me
Oud 02-09-2008, 16:50
Pars
Avatar van Pars
Pars is offline
Naar m'n nieuwe school geweest voor een gesprek (omdat ik over wil stappen en in wil stromen in het 3e jaar). En boodschappen gedaan met m'n moeder.
Onzettend boeiend allemaal.
Oud 02-09-2008, 18:12
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
ik heb de hele dag therapie gehad. ik ben in dagbehandeling voor onverwerkte trauma's
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 02-09-2008, 20:54
asjdfl
asjdfl is offline
in het midden van de nacht grofvuil van ongeveer 20 voorgaande studenten/jaar + parenclub parefernalia buitengezet dat na 15 min al door allerlei obscure types met bestelbusjes werd doorgegraaid.


delfshaven <3
Oud 02-09-2008, 20:59
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik wil snoep. Ik heb geen snoep. Verder wil ik, nouja wil, mijn artikelen voor school lezen maar de assistente van die vent e-mailt 'as soon as I figure out how blackboard works'. Trut.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 02-09-2008, 22:01
Verwijderd
^ wat een stom wijf dan. beter leer je dat voor je ergens aan begint.

ik had stage, en ik had ruzie met een cliënt omdat hij scrabble wilde spelen, en ik + andere cliënten niet, en toen wilde hij het per se en ik zei dat hij niet zo moest zeuren. toen was het hek natuurlijk van de dam en toen ging hij lekker zitten mokken op z'n kamer.... om later terug te komen met de mededeling dat zijn groepsgenoot een klootzak is omdat hij een andere huidskleur heeft toen ging hij voor straf de hele avond op z'n kamer zitten zonder internet en toen ging hij de hele tijd gillen, haha. daarna zeiden ze dat ik eerder weg mocht, dus ging ik met 2 cliënten een bierspelletje doen, en nu ben ik thuis en redelijk aangeschoten. zometeen maar eens slapen.
Oud 03-09-2008, 00:29
Verwijderd
Citaat:
in het midden van de nacht grofvuil van ongeveer 20 voorgaande studenten/jaar + parenclub parefernalia buitengezet dat na 15 min al door allerlei obscure types met bestelbusjes werd doorgegraaid.


delfshaven <3
jij woont bij mij in de wijk

en ben net thuis van werken in watt, iggy pop was gaaf!
Oud 03-09-2008, 07:18
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:

The Stooges waren gaaf! Het publiek megakut met veel marginale bn'ers en stokouwe leelucke wijven. Watt is cool, maar de programmering zal wel kut worden.
__________________
The death toll is rising
Oud 03-09-2008, 12:33
Verwijderd
ik heb geen enkele bn-er gezien, alleen marginale ouwe mensen die zichzelf hip vonden... al ben ik dan weer niet thuis in de bn scene...
Oud 03-09-2008, 13:09
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Jokers van Kane, Mtv, Deelder en nog een paar. Vandaar het "marginale".
__________________
The death toll is rising
Oud 03-09-2008, 16:36
Verwijderd
stage en het was oorlog gelukkig is dat normaal op die school hmmm. nu ben ik moe en ga ik even nadenken wat ik wil eten.
Oud 03-09-2008, 17:01
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Gewerkt, beetje plaatjes gaan draaien. Morgen weer om 6 uur op. Veel werken is niet mijn kopje thee.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 03-09-2008, 17:21
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Vandaag eerste colleges gehad en MAN het wordt zo vet! En al gesprek gehad over eventuele stageplaatsen en scriptieonderwerpen. En we gaan naar Rome, en aahh vet leuk allemaal! Vanavond ga ik nog even niksdoen want nu kan het nog.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 03-09-2008, 17:22
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Aha, nu de avatars niet meer geresized worden, zie ik pas wat die van uuuf moet voorstellen.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 03-09-2008, 17:24
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Wat leuk zeg, die van mij krijgt opeens ook veel meer schwung!

''.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 03-09-2008, 17:40
Verwijderd
Ik heb heel de dag in bed gelegen, want het was mijn eerste echte dag vrij sinds eh, het einde van het vorige schooljaar. Op een gegeven moment ben ik toch maar naar beneden gegaan, want het regende in. Nu ruim ik op en straks naar Factory Girl, al vindt iedereen 'm kut. Morgen eerste schooldag, whoehoe.
Oud 03-09-2008, 17:44
Verwijderd
Ik moest vandaag naar het ziekenhuis en ik kreeg mijn steunkous en het is een monster, morgen moet ik er weer heen om bloed te prikken, godverdomme. Ik heb echt altijd wat voor mijn gevoel. Verder heb ik mijn boeken uitgezocht en een hoop 'boekentoppers', 'lijsters' en 'the house of books domme wijven verhalen' boeken verwijderd van mijn boekenplanken en ik kwam téveel boeken tegen die ik nog moet lezen en ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen boeken meer mag kopen voor ik die allemaal uit heb, maar of dat gaat lukken...? Verder kwamen mijn opa en oma langs en nu kijk ik half een dvd en ben ik half mijn kamer aan het opruimen want ik heb teveel troep.
Oud 03-09-2008, 18:05
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister laat naar bed, want het was veel te gezellig. dusss vanmorgen ben ik niet naar college geweest, omdat ik nog een ingangstoets als voorbereiding op het anatomie-practicum moest maken die voor minstens 80% goed moet zijn en de eerste keer liep hij bij de laatste vraag vast dus moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. 's middags dus anatomie met mn nieuwe groepje en we mochten weer zelf snijden . vanavond eerst even hardlopen en dan een verjaardagsfeestje van een vriendin in de gieter haha . morgen heb ik vrij en 's avonds eerste borrel van derm, want ik ben ingeloot, yay.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 03-09-2008, 18:10
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
met vriendinnekes gegeten en naar Elegy gegaan , penelope cruz <333333333 ik moest warempel ook nog huilen, niet te geloven. nu drink ik appelsap en zometeen ga ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van gossip girl kijken har har.
__________________
april is the cruellest month
Oud 03-09-2008, 20:31
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik had vandaag mn 3e dag op mn nieuwe baan en is denk ik wel leuk, al krijg ik nu de hele dag door juridische termen naar mn hoofd geslingerd waar ik geen reet van snap, maar dat zal vast wel goedkomen

oh en ik ga in januari weer naar disney joehoee
__________________
hoii
Oud 03-09-2008, 22:43
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik had vandaag ook de 3e dag op mijn nieuwe baan.
maar ik werk nu voor 2 weken bij de kruidvat, dus het enige wat ik merk is dat het iq van de andere medewerkers bijzonder laag is en ik daarom alles in groep1taal uitgelegd krijg. het zijn wel lieve meiden verder.
maar mindnumbing werk is niet echt chill, ik tel de uren en het bijbehorende geld.
verder heb ik een palmpje gedronken en ga ik lekker uitslapen want morgen niet werken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-09-2008, 23:12
Verwijderd
hitler op een skateboard! ik ga dat ding binnenkort maar eens weghalen, lomp.

ik was op stage, en het was LEUK! en nu ga ik slapen, want morgen ga ik m'n kamer opruimen, want het staat nog vol met lege blikken, flesjes, flessen van indrinken 1,5 week terug
Oud 04-09-2008, 08:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
aha! Jullie forummen in het grijs.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-09-2008, 12:14
Verwijderd
haha wtf uuuf
eh ik zit hier terwijl k moet gaan douchen want school en daarna werken en nog even snel de was ophangen aaaaaaaaaah
Oud 04-09-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
aha! Jullie forummen in het grijs.
ketters!
Oud 04-09-2008, 13:19
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Godverdomme ik moet morgen mijn OV inleveren the end of an era!!
Straks werken en daarna blijven hangen want openingsfeest van de design academie en dat is altijd erg vermakelijk
__________________
Pardon my French
Oud 04-09-2008, 17:18
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Vol hoogmoed dacht ich dat ik na een paar dagen wel genoeg ingeburgerd was om zonder kaart op stap te gaan. Dat bleek natuurlijk een misrekening. Uiteindelijk na wat rondvragen toch het verstopte Stasi-museum gevonden, dat uiteraard erg fleurig was, ook al was ik zo ongeveer de enige binnen. DAT WAS HET WEER.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 04-09-2008, 18:38
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Klokje rond gewerkt met maar een uurtje pauze, en zometeen maar eens een pint vatten.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 04-09-2008, 19:44
Verwijderd
Vanochtend is voor het eerst de term 'driehoekscompositie' gevallen. Mijn dag was vanaf dat moment compleet.

Laatst gewijzigd op 04-09-2008 om 20:16.
Oud 04-09-2008, 20:12
Verwijderd
Stukje forum geschiedenis dat tranen in mijn ogen brengt.

Vandaag heel de dag wiskunde gedaan.
Oud 04-09-2008, 22:45
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vandaag zowat de hele dag in het ziekenhuis geweest omdat mijn vader door een zwaar ongeluk met een dwarslaesie in het ziekenhuis ligt. voor de rest heb ik vooral met m'n moeder en zussen gehangen en veel koffie gedronken. oh ja en
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 04-09-2008, 22:50
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
oh sterkte

ik heb net mijn haar in de krul gezet en eyeliner opgedaan om een dansje te gaan doen in paradiso. veel bier en dronken mensen gok ik zo, allemaal prima zolang niet zoals vorige keer een chub in mijn oor komt lispelen dat hij zoveel mensenkennis heeft en ook nog van bier houdt. dat had ik zo ook wel begrepen, alleen dat van de mensenkennis vond ik wel bijzonder omdat hij kennelijk mijn verwoede pogingen om bij hem vandaan te komen niet bgreep. vanavond kunnen dat soort types dus rekenen op een knietje.
__________________
april is the cruellest month
Oud 05-09-2008, 13:21
Verwijderd
Citaat:
ik ben vandaag zowat de hele dag in het ziekenhuis geweest omdat mijn vader door een zwaar ongeluk met een dwarslaesie in het ziekenhuis ligt. voor de rest heb ik vooral met m'n moeder en zussen gehangen en veel koffie gedronken. oh ja en
wat kut
sterkte!
Oud 05-09-2008, 13:52
Verwijderd
Vanavond los in ekko. yay.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed?
HelpMePlease
107 08-01-2016 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.