Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 23:23
Volk
Volk is offline
Als het dan in Nederland moet dan toch wel Eindhoven. Heerlijk rustig maar ook met de gezelligheid en drukte van een grote stad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2008, 09:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voorkeur ligt bij een woning in in het buitenland. Spanje (en Aruba..) ken ik op mijn duimpje in de gebieden rondom torremolinos, en in Estepona ben ik jarenlang een week of 9 in het jaar te vinden geweest. Het zou voor mij ideaal zijn, omdat ik me (zeker in de rustigere gebieden) er altijd erg thuis voel, en er uiteraard ook veel herinneringen heb. Overigens niet iets wat ik snel tot uitvoer zal brengen.

Binnen Nederland bevalt me de omgeving van Rijen- en Breda best wel. Veel familie/collega's/kennissen/vrienden in de buurt, redelijk bekend, betere mogelijkheden voor het houden van mijn paarden, groener, in de buurt van oude trainers/coaches, Brabantse volk ligt me over het algemeen wel, en de huizenprijzen vind ik niet absurd. Daarbij is het gemakkelijk te combineren met de afstand naar mijn werk. Wellicht een leuke optie voor over een jaar of 2.
Oud 08-09-2008, 11:39
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Oke maar ik zou er echt niet aan moeten denken, vooral Heerlen niet. Maarja, ieder z'n ding...
mag ik vragen waarom?
Oud 08-09-2008, 12:38
metallica
metallica is offline
Citaat:
mag ik vragen waarom?
Natuurlijk Ik ben zelf opgegroeid in Maastricht en ik moet er echt niet aan denken om daar de rest van m'n leven te blijven hangen, vandaar dat ik er ook echt bewust voor heb gekozen weg te gaan uit Limburg. Afgezien dat ik niet tegen het conservatieve en chauvinistische karakter van Maastricht kan, wil ik eigenlijk uberhaupt niet in een plaats/land blijven. Dus er zal nog wel een hoop na Utrecht komen.
En waarom geen Heerlen? Ik vind het een grauwe, deprimerende stad met weinig uitstraling. Maar ieder zijn ding
Oud 08-09-2008, 13:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
In de nabije toekomst wil ik graag in een dorpsstad wonen. Niet zo druk en massaal als grote steden (Amsterdam, Rotterdam), maar wel de voorzieningen van een grote stad. Ik denk hierbij aan Amersfoort, omdat dit lekker centraal in Nederland ligt en mijn vrienden door het land verspreid wonen

Later als ik groot ben en echt wil gaan settelen met partner wil ik het liefst in een (klein) dorp wonen, of het platteland, nabij een (grote) stad. Een klein boerderijtje met een stuk eigen grond, zodat ik misschien ook nog wel paarden kan houden Qua omgeving zit ik aan de Utrechtse Heuvelrug te denken, omdat het centraal in Nederland is.
Oud 09-09-2008, 01:28
No Soup For You
No Soup For You is offline
Nederland? ik vind het wel een beetje beprerkt. Ik woon er nu ook niet, en het bevalt me best goed in de VS van A, dat ik er over zit te denken om hier voor goed te blijven (mits ik het geregeld kan krijgen). Maar dan niet aan de Oostkust, waar ik nu woon, maar meer naar het zuiden. Tennesee, Kentucky of misschien Missisippi of Louisiana (New Orleans trekt me wel, maar ik hou niet zo van orkanen).

In Nederland zou ik gewoon blijven waar ik vandaan kom. Alleen niet in het zelfde dorpje in Zuid-Oost Brabant, maar misschien Eindhoven of Gemert.
Oud 09-09-2008, 10:48
jan smith
jan smith is offline
tel aviv
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 10:36
Verwijderd
Ergens midden in het bos, in een mooi sfeervol huisje met veel eigen grond eromheen. En dan hebben we een aantal honden die alles moeten bewaken, want anders vind ik het eng.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 11:35
Luna
Luna is offline
Er is geen droomplaats maar ik wil uiteindelijk weer terug naar amsterdam want daar ben ik geboren, daar voel ik me thuis, woont mn familie en veel vrienden. En hij woont er al dus dat zit wel goed. Eventueel zie ik mezelf ook wel een tijdje naar t buitenland verhuizen maar dat ligt niet binnen nederland eh.
Oud 11-09-2008, 14:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet het nog niet. Ik woon op dit moment in Rotterdam, mijn vriend in Leidschendam. Ik ben opgegroeid in de Randstad maar heb tijdens mijn middelbare schooltijd in Zeeland gewoond. Mijn ouders wonen nu nog in Zeeland maar daar zou ik niet zo gauw zelf gaan wonen. Je bent overal zo ver vandaan, openbaar vervoer is waardeloos en veel meer dan mijn ouders heb ik daar ook niet.

Ik woon nu in Rotterdam en op zich vind ik die stad wel okee maar waar ik nu woon zou ik niet willen en kunnen wonen met kinderen. Voor je hier een mooi huis hebt moet je of jaren ingeschreven staan of heel veel geld neertellen. Ik vind Rotterdam op zich wel relaxed en zou er graag blijven wonen want ik heb m'n draai er wel gevonden, zit tussen m'n vriend en zijn familie en mijn familie in, kan hier prima (in de buurt) werk vinden maar eigenlijk wil m'n vriend hier niet wonen.

Leidschendam vind ik ook leuk. Het is op zich net een dorp maar je hebt er wel veel en omdat je vlakbij Den Haag en Leiden zit en een goede verbinding met het openbaar vervoer hebt, heb je op zich ook alles bij de hand. Nadeel is dat mijn vriend er al zijn hele leven woont, iedereen kent en je dan dus echt in zijn wereldje gaat wonen. Ik loop nu ook te kijken naar Delft, vind ik een leuke stad en daar ben ik ook aan het solliciteren maar volgens mij is het best duur om daar een huis te vinden.
Reageren

Regels voor berichten