Advertentie | |
|
![]() |
|
In de nabije toekomst wil ik graag in een dorpsstad wonen. Niet zo druk en massaal als grote steden (Amsterdam, Rotterdam), maar wel de voorzieningen van een grote stad. Ik denk hierbij aan Amersfoort, omdat dit lekker centraal in Nederland ligt en mijn vrienden door het land verspreid wonen
![]() Later als ik groot ben en echt wil gaan settelen met partner wil ik het liefst in een (klein) dorp wonen, of het platteland, nabij een (grote) stad. Een klein boerderijtje met een stuk eigen grond, zodat ik misschien ook nog wel paarden kan houden ![]()
|
Nederland? ik vind het wel een beetje beprerkt. Ik woon er nu ook niet, en het bevalt me best goed in de VS van A, dat ik er over zit te denken om hier voor goed te blijven (mits ik het geregeld kan krijgen). Maar dan niet aan de Oostkust, waar ik nu woon, maar meer naar het zuiden. Tennesee, Kentucky of misschien Missisippi of Louisiana (New Orleans trekt me wel, maar ik hou niet zo van orkanen).
In Nederland zou ik gewoon blijven waar ik vandaan kom. Alleen niet in het zelfde dorpje in Zuid-Oost Brabant, maar misschien Eindhoven of Gemert.
|
Er is geen droomplaats maar ik wil uiteindelijk weer terug naar amsterdam want daar ben ik geboren, daar voel ik me thuis, woont mn familie en veel vrienden. En hij woont er al dus dat zit wel goed. Eventueel zie ik mezelf ook wel een tijdje naar t buitenland verhuizen maar dat ligt niet binnen nederland eh.
|
Ik weet het nog niet. Ik woon op dit moment in Rotterdam, mijn vriend in Leidschendam. Ik ben opgegroeid in de Randstad maar heb tijdens mijn middelbare schooltijd in Zeeland gewoond. Mijn ouders wonen nu nog in Zeeland maar daar zou ik niet zo gauw zelf gaan wonen. Je bent overal zo ver vandaan, openbaar vervoer is waardeloos en veel meer dan mijn ouders heb ik daar ook niet.
Ik woon nu in Rotterdam en op zich vind ik die stad wel okee maar waar ik nu woon zou ik niet willen en kunnen wonen met kinderen. Voor je hier een mooi huis hebt moet je of jaren ingeschreven staan of heel veel geld neertellen. Ik vind Rotterdam op zich wel relaxed en zou er graag blijven wonen want ik heb m'n draai er wel gevonden, zit tussen m'n vriend en zijn familie en mijn familie in, kan hier prima (in de buurt) werk vinden maar eigenlijk wil m'n vriend hier niet wonen. Leidschendam vind ik ook leuk. Het is op zich net een dorp maar je hebt er wel veel en omdat je vlakbij Den Haag en Leiden zit en een goede verbinding met het openbaar vervoer hebt, heb je op zich ook alles bij de hand. Nadeel is dat mijn vriend er al zijn hele leven woont, iedereen kent en je dan dus echt in zijn wereldje gaat wonen. Ik loop nu ook te kijken naar Delft, vind ik een leuke stad en daar ben ik ook aan het solliciteren maar volgens mij is het best duur om daar een huis te vinden.
|
![]() |
|
|