Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou heb het 2 nachte ge probeert.. 1ste nacht 1 wit dolfijntje.. 2de nacht 2 blauwe.. vn die blauwe egt gewoon 24 uur strak gestaan.. ook op men werk.
Aan de ene kant heb ik hele gezellige avonde gehad.. Aan de andere kant.. het is klote.. me kake zijn egt verrot.. naja weer iets er bij geleert ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
and it goes on and on tot je elke fuif gebruikt, elk weekend, en tenslotte elke dag ... dat is het pad dat je volgt als je niet slim omspringt met drugz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=jxBAZPd-GzI Neem niet weg dat je erg jong bent voor die snoepjes. Ik zou als ik jou was nog een jaartje of 2 w8ten. Zeker als je het weer opnieuw wilt proberen raad ik het je aan te wachten tot je wat ouder bent. Op het begin zal het mischien niet leuk zijn als `je vrienden` het nog wel gebruiken. Maar na een jaar gebruiken van pillen door een 14 jarige zie je al snel de vervelende dingen van drugs. Omdat je lichaam en met name je geest niet volldig is ontwikkeld heb je gewoon een grotere kans dat je psychisch kan ontsporen. Tenminste zo heb ik een aantal van mijn tripbuddies tenonder zien gaan. Met als gevolg dat ze een enkeltje afkickcentrum hebben gekregen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarschuwing! Gevaarlijke XTC pillen in de omloop! Prospect | 38 | 18-12-2016 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after pil van Norlevo HELP!! Sigaklop | 22 | 21-05-2004 10:09 | |
Seksualiteit |
Pil BelleRosé | 2 | 11-01-2004 12:01 | |
Flora & Fauna |
De kat en het pilletje Dominique24! | 8 | 16-07-2003 18:26 | |
Seksualiteit |
De pil - een vreemde drug Just Johan | 7 | 28-01-2003 19:41 |