Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dan weer: als al je klasgenoten ook nog thuis wonen zul je waarschijnlijk minder snel uit huis gaan dan als iedereen op kamers zit. Ik vind het trouwens ook een grote afknapper als iemand nog bij zn ouders woont. Wil wel iemand die een beetje zelfstandig is en ik zit ook niet meteen op die ouders te wachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Meisjes die als de bus een bepaalde halte voorbij is expres eventjes wachten voordat ze op 'Stop' drukken omdat het anders lijkt dat ze de hele tijd naar buiten zitten te staren. Vandaag 3x meegemaakt, man man wat triest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe weet jij nou of dat de reden is? Je kunt er op dat moment ook gewoon niet direct aan denken. |
![]() |
||
Citaat:
Afknappers vind ik opscheppen over wie wat waar en flaunten met geld. 'Ik verdien 15.000 per half jaar'. Well good for you.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb overigens ook een HBO opleiding gedaan. Maar ik denk wel dat het gedeeltelijk daar mee te maken heeft. Voor een HBO opleiding moet je vaak verder reizen dus dan ga je eerder op kamers. Ik had 3 kwartier reistijd dus goed te doen ipv dure kamers. De opmerking dat het afhankelijk is waar je woont ben ik het ook mee eens. Ik denk dat hier in het oosten het idee van graag op kamers willen veel minder is. |
![]() |
|
![]() |
- Een jongen die mijn telefoon steeds 2x over liet gaan, met de achterliggende boodschap: Bel me terug, anders kost het mij geld
- Bij een 1e date direct een liefdesverklaring krijgen 'Ik hou zielsveel van je, we zijn soulmates, ik voel het...' en bij het zien van mijn verbaasde blik vragen 'Voel jij diezelfde vlinders? Wij zijn 1, heus' Blegh. De meneer in kwestie nam ook direct een zoetsappige film mee, waarvan hij het vreemd vond dat het mijn interesse niet kon wekken. - Toen ik in de ochtend wakker werd in de armen van een One night stand, fluisterde hij dat hij me vreselijk lief vond en ik echt het meisje van zijn dromen was. Eenmaal aan de ontbijttafel (op een soort kamp) had hij een stapel boterhammen voor me gesmeerd 'Schatje, ik heb alvast alle bruintjes voor je gereserveerd' ![]() Uhh ja.. En zo hebben we wel meer dingen meegemaakt. *proest*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap de laatste alinea niet helemaal..als ik de eenerlaatste halte passeer, wacht ik ook altijd even met op de stop-knop te duwen. Meestal doe ik het als ik de halte eraan zie komen..ik ben op de 1 of andere manier bang dat de chauffeur het anders vergeet als ik meteen op de stop knop duw na de eenerlaatste halte ![]() Maar ik snap jouw beredenering niet..dat doe ik dus, zodat ik niet naar buiten hoef te staren?! Ik zit gewoon in de bus, kijk lekker naar buiten en als ik weet dat mijn halte bijna nadert, druk ik op het stopknopje. Zo makkelijk is het. Vind het raar dat je daar zoveel achter zoekt, klinkt een beetje paranoia. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil graag even op de 'discussie' reageren. Mijn vriend heeft een alfa studie op WO niveau gedaan, en al die tijd thuisgewoond. Hij woonde ook in de buurt van de uni. Verder had zijn vader het gezin in de steek gelaten, waardoor hij zelf heeft moeten werken om het meeste schoolgeld bij elkaar te moeten sprokkelen. Zijn moeder heeft wat bijgelegd en dan een normale IB prestatie beurs. Hij heeft geen cent geleend en zijn studie in 4 jaar cum laude afgemaakt (met een bijbaan om alles te bekostigen). Ik vind dat persoonlijk heel knap en snap ook dat hij dan niet op kamers is gegaan. Hij woont nu nog steeds thuis, hij werkt nu hard om te sparen voor een eigen huisje waarin wij kunnen samenwonen en hij heeft een eigen auto. Zijn moeder heeft onregelmatige werktijden, dus in de avonduren of weekenden is ze er vaak niet. Nu kan hij wel op zichzelf gaan 'omdat dat zo hoort', maar ze hebben samen een groot genoeg huis waar vaak maar 1 van de 2 aanwezig is. Hij kan nu lekker sparen en het dadelijk meteen 'goed' doen door een huisje te kopen in plaats van te huren. Nu wil ik niet zeggen dat dit de meest perfecte situatie is. Maar in zijn situatie vind ik het zelf best logisch dat het zo is gegaan, terwijl inderdaad de omgeving vaak kritiek daarop uitoefent. 'Maar waarom woon je niet op jezelf?' Ze weten vaak ook zijn achtergrond niet. Ik denk dat niet iedereen daarop 'afgerekend' moet worden, want dat gebeurt wel bij mijn vriend, terwijl niemand weet hoe hard hij heeft moeten werken om te bereiken wat hij kon. Ik weet wel dat het hier niet zo fel bedoeld is, maar er zijn ook mensen die geen keuze hier hadden in het op kamers gaan denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Is de Deutscher nu naar een ander huis toe? Omdat ik iets las van een lade leeg met een lief briefje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhh mijn drama date was met een jongen met wie ik ging lunchen in de stad. toen de ober kwam bestelde hij voor mij, zonder ook maar iets te vragen, een vers geperste jus d'orange
![]() toen de ober terug kwam met onze drankjes zei die jongen: en doe maar twee keer een gegratineerde tomatensoep... ehh? ober: sorry maar dat staat niet op de kaart. 'ok dan zeg maar tegen de kok dat ik er ben, (naam)". toen de ober terug kwam zei die: 'eh, a. de kok kent je niet, en b. we hebben nog steeds geen gegratineerde tomatensoep'. ik proestte het uit van het lachen maar hij was boos en stond er op dat we naar een andere tent gingen ![]() in de tussentijd ben ik te weten gekomen hoeveel hij verdiende en wat zijn grote passies waren (auto's auto's en auto's). ik hoefde alleen maar een beetje te knikken en was blij toen hij boos werd over de tomatensoep, zodat ik naar huis kon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
idd, echt wtf, waarom zou het raar zijn om ff te wachten met op het knopje drukken, en naar buiten kijken in de bus? Ik snap de logica ook niet zo. het is toch relaxt om een beetje naar buiten te staren, beetje dorpjes/straatjes kijken. bovendien word ik anders misselijk in de bus ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik had een een date met een jongen en hij kon alleen maar lullen over hoe belangrijk hij wel niet was, want hij zat bij een jongeren politieke partij en hij had het telefoonnummer van mark rutten en hij was toch ooh zo geweldig.. en ik maar ja knikken.. wat was ik blij toen die date voorbij was xD
vreselijk.. mensen die zichzelf zoo geweldig vinden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het best een afknapper als een man nog thuis woont omdat ie dat wel erg makkelijk vind. Dat zn mammie wast en kookt voor hem etc . Niet alle mannen die nog thuis wonen zijn zo onzelfstandig, maar goed. Mn ex woonde net op zichzelf toen ie wat met mij kreeg. Vond het best een afknapper dat zn moeder 2 keer per week de was kwam halen en kwam poetsen..
||
Citaat:
Woo, als je per ongeluk op het verkeerde moment drukt dan wordt je er gewoon uitgezet? Met hoeveel mensen zit je daar in de bus?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar ik vind het niet leuk om anderen op te houden en sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling. En ik kom voorbij 3 middelbare scholen en een mbo-school, die zo beladen is dat je de buschauffeur niet meer kunt zien zitten..dus om dan die hele bus te laten stoppen en te roepen 'woops, sorry!' ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Niemand houd van mij Supersuri | 78 | 17-08-2007 18:07 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |