Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat overhemd voor mannen met die blokken wel vet. |
![]() |
|
het lijkt wel hip tegenwoordig om een hekel te hebben aan kleren van h&m.
als je kijkt naar de kleding van h&m, l.o.g.g. en divided is het allemaal heel herkenbaar h&m. wanneer h&m een lijn lanceert van een kledinghuis als comme des garcons, dan wordt het uiteindelijk een lijn van cdg, maar dan meer pret-a-porter, goedkoper en aantrekkelijker voor een groter publiek. dat lijkt nu ook het geval te zijn bij cdg. dat betekent niet dat iedereen het mooi vindt en moet vinden, dit geldt ook voor de trouwe h&m fans. de kleding van cdg (en vele andere kledingmerken) blijft uiteindelijk toch een kwestie van smaak. dat was het geval voor de samenwerking met h&m en dat zal niet veranderen doordat de kleding nu in een h&m winkel hangt. ik vraag me alleen af hoelang h&m dit concept kan blijven uitmelken, want dit mag je nu zo wel noemen vind ik. welke ontwerper zal nu aan de beurt zijn? zit de wereld te wachten op nog een samenwerking tussen h&m en tom ford bijvoorbeeld. is het niet eens tijd voor iets nieuws? misschien een samenwerking tussen studenten van central saint martins of studenten van de antwerpse modeacademie? ik moet wel zeggen dat ik ondanks de hele advertisement, die ik vreselijk lelijk vind en totaal niet cdg-achtig, de kleding op zich best wel leuk vind. het is heel erg basic (h&m invloed), maar toch door de lijnen en patronen apart is, vreemd zelfs (cdg-achtig). wel vind ik de herenkleding toch iets meer geslaagd, draagbaarder. de jassen voornamelijk. de damescollectie is, zoals al eens gezegd is, een beetje lolita gothic. niet zo´n succes naar mijn mening, op de jassen na. maar het blijft allemaal een kwestie van smaak.
|
![]() |
|
|