Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2008, 20:56
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
rare keus bovendien om hun vrouwelijke kleding (voor zover in dit topic te zien is) te presenteren op een plastic pop.
Oud 08-10-2008, 21:17
Verwijderd
vind het niks
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 19:36
marinella
marinella is offline
Citaat:
zeg, gooi anders even niet alle faculteiten op een hoop!
zeg, wat is er zo anders en bijzonder aan het hku dan?

btw, die so called drollevanger (harem, vissers) broeken worden die al niet sinds een jaar of 3/4 gedragen..? niks nieuws aan dus. ze worden zelfs gedragen door de mainstream.
het zal je dus misschien zelfs verbazen hoe snel ze zullen gaan. overigens is dit allemaal vrij ingehouden (zeker voor cdg) naast het afgrijzelijke jurkje maar dat is denk ik om toch nog te laten zien dat het wel Comme des Garcons is. Ws zal die zelfs goed verkopen, misschien idd wel voor de HKU, amfi, artez, rietveld volk. So what!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 20:56
Noddy
Noddy is offline
Ik vind het niks en vooral belachelijk duur. 299,- euro voor een jurkje bij de h&m? Verschrikkelijk, dan mag er wel comme des garcons op staan, het blijft h&m.
Oud 24-10-2008, 08:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
vind het echt helemaal niks
Oud 25-10-2008, 23:21
I am Weasel
I am Weasel is offline
Ik kan de noppentas wel als nieuwe studietas gaan gebruiken, heb toch nog een kortingspas
Oud 31-10-2008, 08:26
kayleighnico
kayleighnico is offline
die jas die die ene man aan heeft
een zwarte heb ik ook hahaha!
naja..
ik koop eigenlijk best wel veel kleding bij de H&M Xd
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 11:41
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
er zijn altijd wel van die domme wijven die het kopen, simpelweg omdat het in de H&M hangt en dus wel hip moét zijn.
eh, een beetje foute conclusie, wat in de h&m hangt is meestal slechte namaak van wat het jaar ervoor hip was.

ik vind dat overhemd voor mannen met die blokken wel vet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 11:54
asjdfl
asjdfl is offline
wat een h&m backlash
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 20:32
Mrasz
Mrasz is offline
het lijkt wel hip tegenwoordig om een hekel te hebben aan kleren van h&m.

als je kijkt naar de kleding van h&m, l.o.g.g. en divided is het allemaal heel herkenbaar h&m. wanneer h&m een lijn lanceert van een kledinghuis als comme des garcons, dan wordt het uiteindelijk een lijn van cdg, maar dan meer pret-a-porter, goedkoper en aantrekkelijker voor een groter publiek. dat lijkt nu ook het geval te zijn bij cdg. dat betekent niet dat iedereen het mooi vindt en moet vinden, dit geldt ook voor de trouwe h&m fans. de kleding van cdg (en vele andere kledingmerken) blijft uiteindelijk toch een kwestie van smaak. dat was het geval voor de samenwerking met h&m en dat zal niet veranderen doordat de kleding nu in een h&m winkel hangt.

ik vraag me alleen af hoelang h&m dit concept kan blijven uitmelken, want dit mag je nu zo wel noemen vind ik. welke ontwerper zal nu aan de beurt zijn? zit de wereld te wachten op nog een samenwerking tussen h&m en tom ford bijvoorbeeld. is het niet eens tijd voor iets nieuws? misschien een samenwerking tussen studenten van central saint martins of studenten van de antwerpse modeacademie?

ik moet wel zeggen dat ik ondanks de hele advertisement, die ik vreselijk lelijk vind en totaal niet cdg-achtig, de kleding op zich best wel leuk vind. het is heel erg basic (h&m invloed), maar toch door de lijnen en patronen apart is, vreemd zelfs (cdg-achtig). wel vind ik de herenkleding toch iets meer geslaagd, draagbaarder. de jassen voornamelijk. de damescollectie is, zoals al eens gezegd is, een beetje lolita gothic. niet zo´n succes naar mijn mening, op de jassen na.
maar het blijft allemaal een kwestie van smaak.
Reageren

Regels voor berichten