Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zou je nu wellicht kunnen overwegen mijn vraag te beantwoorden? Mag dat uiten, of mag dat niet?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je ontkomt er niet aan dat de manier waarop een agent overkomt effect heeft. Dat is tevens deel van de verklaring van de regels over uiterlijk. Kenji vond dat er helemaal geen regels hoeven te zijn, terwijl er ondanks het politiek-correcte antwoord wel degelijk effecten van zijn. Dat terwijl we in de politie nu juist dat soort misverstanden willen voorkomen.
||
Citaat:
gedachten kan je niet verbieden alleen de uiting, lijkt me makkelijker te identificeren met tattoo's. jaja juridisch rond krijgen, problemen, proces etc.
|
Verwijderd
|
Je zult niet altijd kunnen voorkomen dat je extreem gedachtengoed bij een dergelijke organisatie binnenhaalt.
Daarom doen ze ook psychologische testen, en trekken ze je achtergrond zo goed mogelijk na. Meestal halen ze de ellendigste uitwassen eruit, en die mogen ook niet verder solliciteren. ( Overigens, (extreem) links komt vaak niet eens op vacatures van de staat af, (extreem) rechts zie je nog wel eens opduiken, per vergissing ). Maar ook omdat dergelijke tests niet feilloos zijn, willen ze dus liever geen uitingen van welk soort. Het staat eenieder, ook een politieagent vrij om te geloven en te denken wat hij wil, maar de vraag of je dat in een tattoo ( of kleding ) zou moeten uiten, vind ik wel heel reeel. En omdat een hakenkruis als tattoo al snel de associatie met 40-45 en huidige idioten van het stormfront met zich meebrengt, wordt dat dus niet gewaardeerd. En vanwege de gelijke behandeling in dezen, dus maar liever eenheid en NIEMAND een tattoo. Lijkt me eigenlijk best logisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruikte mijn voorbeeld om aan te tonen dat die uitstraling concrete effecten op beeldvorming en gezagsgetrouwheid heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met dit in je achterhoofd, ga je natuurlijk niet solliciteren bij de politie als je per se wel een tattoo wil op een voor iedereen zichtbare plek. ( Als deze plannen doorgaan ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of mag de politie naar jouw inziens geen moslims met een baard aannemen, omdat een baard hoort bij fundamentalisme? Baarden horen immers bij moslimfundamentalisme als white power hoort bij racisme, het is er soms een symptoom van, maar je kan de beiden niet aan elkaar gelijk stellen.
|
Verwijderd
|
Racisme kan bij een politieke denkbeeld passen, maar is bij wet verboden en daarom zijn dergelijke uitingen terecht verboden. "White power" is een racistische uiting, helemaal als je kijkt door wie en waarom het wordt gebruikt. Als je zou stellen dat het discriminerend is om racisten van niet-racisten te onderscheiden, dan is dat inderdaad zo, maar vooral voor de functie als politie-agent volstrekt normaal.
Verder is het bekrompen om eisen te stellen aan het uiterlijk van een politie-agent, ieder weldenkend mens weet dat iemand er niet anders van gaat functioneren. Daarnaast hebben agenten naast hun werk ook een prive leven, en als onze irrationele opvattingen van invloed zijn op hun prive leven, dan is dat moreel verwerpelijk. |
![]() |
|
Je geeft geen antwoord op de vraag en herhaalt slechts, en da's ook niet de eerste keer als ik probeer een consequent antwoord eruit te krijgen. Op deze manier is het natuurlijk lastig te achterhalen wat je mening precies is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat om de uitstraling van het "bedrijf" Politie, daar mag de "bedrijfleider" voorschrijven hoe zijn "buitendienstpersoneel" zich kleedt, gedraagt en wat niet al. Als de werknemer zich daar niet in kan vinden mag hij/zij misschien een binnendienstfunctie bekleden, uiteraard met passende gage. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het feit dat je dat blijft ontkennen wijst er op dat je die persoonlijke uitingen dus niet zou accepteren, en het verplicht stellen van een zekere objectiviteit dus een goede zaak is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar niettemin klopt het gewoon |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
belacheloos
Tatoo's moet kunnen. Het betekent helemaal niet gelijk dat je een crimineel bent of niet goed inelkaar zit in je hoofd. en zoiezo , wie ziet die tatoo nou onder een jasje van de politie? niemand toch of op je been of op je voet daar zit van alles op kleding, schoenen etc. of zijn er alleen soliciterende met een Tatoo op hun voorhoofd, wang, kin, nek, neus of zo? Lang haar ook anders komen er alleen nog maar Lesbiennes bij de politie en dat zou toch ook niet de bedoeling zijn. (sorry ik vind hem heel grapping maar hij is veel te flauw en ik heb niets tegen lesbiennes ^^) en Lang haar bij mannen moet ook gewoon kunnen. Ik kan even niet op beargumentaties komen.. en oorbellen niet, daar kan iemand aan gaan hangen en dan schuurt die oor zo open endan heeft hij/zij pijn en kan die niet achter de dief aan
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||