Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht er gisteren nog één. Toen ik nog heel veel Oblivion speelde vond ik het altijd leuk om een bepaald attribuut te maxen, waardoor ik héél hoog kon springen. Om dit te doen moest je dus constant springen in plaats van lopen en dat was een stuk leuker als je de hele tijd bovenop dingen sprong. Zodoende liep ik altijd op alle tafels, bewoog me in steden meestal via de daken en sprong voor de lol tegen mensen op. Of eroverheen. (Want als ze je dan aanspreken wordt het spel gepauseerd en dan hang je zo heel nonchalant in de lucht tijdens die hele conversatie.
![]() Om het ingewikkelder te maken, houd ik er in het echt ook wel van om bovenop stoeprandjes en hoger gelegen dingen te lopen/springen/staan. In combinatie met Oblivion zorgde dat er dus voor dat ik telkens moest bedenken wat in het echt 'kon' en wat niet. "Bovenop de plantenbak springen. Mag niet. Bovenop de betonnen leuning van de brug lopen. Mag. In de groentebak van de supermarkt springen. Mag niet. Op het dak van de bibliotheek klimmen. Kan niet. Iemand begroeten door er tegenop te springen. Mag eh soms." En soms was ik er niet te bewust mee bezig, waardoor ik alsnog uit gewoonte probeerde om met één sprong bovenop een heel hoog iets te komen, wat dan niet lukte en dan was ik gedurende een paar seconden heel verbaasd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En dáárom moet ik nooit aan WoW beginnen. ![]() |
![]() |
|
Ik speelde laatst een ochtend GTA, en toen ik naar buiten liep en twee agenten zag was mijn eerste reflex ze neer te slaan. Maar daar wist ik me op tijd vanaf te zetten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |