Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2008, 18:13
Sens.
Sens. is offline
Laatst zei ik tijdens een gesprek 'fail' en niemand begreep me Ook schelden met kk hoor je nooit in België. Dus toen ik pas op het forum zat, vond ik dat heel erg raar. Nu vind ik dat (op het forum) heel normaal.

En ik probeer ook wel wat meer op mijn spelling en zinsbouw te letten. ( Maar heb ik ook wel nodig )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2008, 18:18
Lethe
Lethe is offline
Haha, de post van Paranoide.

Ik heb weleens gehad dat ik na heel lang sims spelen de tijd in het echt wilde doorspoelen toen het reclame op tv was. Maar dat is geen internet natuurlijk.
Oud 08-10-2008, 18:56
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
volgens mij kwam ik jou laatst tegen

O en omg @para
Klopt, dat zei Stefenootje al. Vet jammer dat jullie niet naar me zijn toegekomen! Had mn vriend ook leukgevonden, hij houdt van fora.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 20:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje houdt niet van fora. Hij zit alleen op een of ander stom drugsforum. Ik hou niet van drugs. Softdrugs is vervelend en harddrugs is te goed.
Maar goed. ik neem trouwens vast veel meer over van internet dan ik denk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 20:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Haha, de post van Paranoide.

Ik heb weleens gehad dat ik na heel lang sims spelen de tijd in het echt wilde doorspoelen toen het reclame op tv was. Maar dat is geen internet natuurlijk.
Dat had ik ook eens toen ik heel veel had gesimsd (spellingfail), als er dan wat stoms gebeurde als ik hoorde dat er iemand van tv overleden was fzo, dan dacht ik, oh dan sla ik dit spel gewoon niet op.

Maar haha, dat verhaal van para over de resolutie van het leven.
Oud 08-10-2008, 21:02
Tink*
Tink* is offline
Ik gebruik ook altijd woorden als noes, omg, fail, wtf etc. Oh en ik zeg ook altijd pwnd en iedereen heeft dan zoiets van: wut? Maar nu snappen ze 'm wel geloof ik. Ik moet 'm altijd uitleggen.
Oud 08-10-2008, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
iedereen heeft dan zoiets van: wut?
'wut'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:07
Verwijderd
Ik bedacht er gisteren nog één. Toen ik nog heel veel Oblivion speelde vond ik het altijd leuk om een bepaald attribuut te maxen, waardoor ik héél hoog kon springen. Om dit te doen moest je dus constant springen in plaats van lopen en dat was een stuk leuker als je de hele tijd bovenop dingen sprong. Zodoende liep ik altijd op alle tafels, bewoog me in steden meestal via de daken en sprong voor de lol tegen mensen op. Of eroverheen. (Want als ze je dan aanspreken wordt het spel gepauseerd en dan hang je zo heel nonchalant in de lucht tijdens die hele conversatie. )

Om het ingewikkelder te maken, houd ik er in het echt ook wel van om bovenop stoeprandjes en hoger gelegen dingen te lopen/springen/staan.
In combinatie met Oblivion zorgde dat er dus voor dat ik telkens moest bedenken wat in het echt 'kon' en wat niet. "Bovenop de plantenbak springen. Mag niet. Bovenop de betonnen leuning van de brug lopen. Mag. In de groentebak van de supermarkt springen. Mag niet. Op het dak van de bibliotheek klimmen. Kan niet. Iemand begroeten door er tegenop te springen. Mag eh soms."

En soms was ik er niet te bewust mee bezig, waardoor ik alsnog uit gewoonte probeerde om met één sprong bovenop een heel hoog iets te komen, wat dan niet lukte en dan was ik gedurende een paar seconden heel verbaasd.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:11
Verwijderd
Hoelang had je dat toen gespeeld zeg
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:13
Verwijderd
'nomnomnom'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Hoelang had je dat toen gespeeld zeg
Niet zo heel lang, maar ik ga vaak enorm op in films/games/series/projecten/leuke dingen. En ik neem makkelijk dingen over. En als ik aan het gamen ben dan raak ik helemaal enthousiast en dan speel ik echt gedurende twee/drie weken acht uur per dag ofzo, dat helpt natuurlijk ook niet.

(En dáárom moet ik nooit aan WoW beginnen. Gegarandeerde gameverslaving wordt dat.)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:23
Uice
Uice is offline
Ik speelde laatst een ochtend GTA, en toen ik naar buiten liep en twee agenten zag was mijn eerste reflex ze neer te slaan. Maar daar wist ik me op tijd vanaf te zetten.
Oud 10-10-2008, 23:24
Verwijderd
Ik ga morrowind spelen deze vakantie, ik heb m gedownload maar morgen/maandag ga ik m kopen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ik speelde laatst een ochtend GTA, en toen ik naar buiten liep en twee agenten zag was mijn eerste reflex ze neer te slaan. Maar daar wist ik me op tijd vanaf te zetten.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
'nomnomnom'
<3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 01:40
TopDrop
TopDrop is offline
Ik had weleens conflicterende issues in de tijd dat ik nog veel gta speelde en net mn rijbewijs had.
Oud 11-10-2008, 10:00
WolterB
WolterB is offline
Stopwoordjes, uitdrukkingen (die mijn rl-vrienden dan met geen mogelijkheid begrijpen natuurlijk)
Oud 16-10-2008, 20:33
Verwijderd
waarom hééft het normale leven trouwens geen ctrl+z of ctrl+f?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 20:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waar wou je de knopjes stoppen?

Ik las net in mijn MAW-schrift als antwoord op een vraag:
"Omdat de identiteit van mensen die de gevangenis in moeten geheim moet blijven!!!1!1een!1!"
Oud 16-10-2008, 23:00
Verwijderd
Ik zeg omg (oo em djieee)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 14:13
Verwijderd
ik cs teveel en ik roep tevaak "roger that" als iemand iets zegt, en dat van lol en omg en fail en win enzo... en ik zie soms dingen en dan moet ik aan games of t forum denken en dan moet ik lachen en dan snapt niemand me....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 14:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik cs teveel en ik roep tevaak "roger that" als iemand iets zegt, en dat van lol en omg en fail en win enzo... en ik zie soms dingen en dan moet ik aan games of t forum denken en dan moet ik lachen en dan snapt niemand me....
ik zei een tijd geleden ook vaak 'rgr' op msn enzo. maar zelfs na uitgebreide uitleg van de betekenis snapten sommige mensen het nog niet
Oud 17-10-2008, 15:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niet zo heel lang, maar ik ga vaak enorm op in films/games/series/projecten/leuke dingen. En ik neem makkelijk dingen over. En als ik aan het gamen ben dan raak ik helemaal enthousiast en dan speel ik echt gedurende twee/drie weken acht uur per dag ofzo, dat helpt natuurlijk ook niet.

(En dáárom moet ik nooit aan WoW beginnen. Gegarandeerde gameverslaving wordt dat.)
Dat heb ik ook Mijn spelletjes zijn ook mijn redding geweest: Omdat mijn harde schijf vol is, kan ik de nieuwe WoW patch niet downloaden dus ik ben zo in een keer van mijn verslaving af! (want ik wil ook mijn Dungeon Siege- of Age of Empires - gegevens niet wissen )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 16:22
Miekje*
Miekje* is offline
Gedichten! Ik haal altijd heel veel gedichten van internet af.
Oud 17-10-2008, 17:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en als ik schrijf denk ik vaak dat ik wel even kan copy-pasten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Gedichten! Ik haal altijd heel veel gedichten van internet af.
...Da's natuurlijk ook een mogelijke interpretatie van de topic...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 21:05
Giles
Giles is offline
Wtf. Maar dan wel als watde-ef
Oud 19-10-2008, 20:05
Verwijderd
Ik zei laatst tegen een jongen waarvan ik dacht dat hij eht wel zou snappen:

Oh dat is dan wel een win..(zelfstandig naamwoord invullen, weet niet meer waarover het ging)

Maar hij snapte het niet.

En ik gebruik meer internetdingen dan ik eigenlijk dacht
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 12:20
Verwijderd
up want leuk topic en ik riep vandaag weer heel hard "FAIL" tegen iemand die er niets van begreep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten