Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2008, 06:10
Pr0xy
Pr0xy is offline
Besneden leuters, daar kan ik niets mee.
Een voorhuid is er niet voor niets.

Qua hygiëne is het natuurlijk geen probleem, de mensen die zeggen dat met voorhuid niet fris is, hebben alleen ervaringen met kaaskoppen.

Oh ja, mensen die NIET willen praten. Wat moeje dan? Die lubbertuit erin hangen en gaan met die uhm... ba... uh naan?
Oud 21-10-2008, 15:53
Hulk
Hulk is offline
Als ik het goed begrijp ben je dus homoseksueel?
Oud 21-10-2008, 18:21
Cheryl
Cheryl is offline
Wat mij irriteert is die hele seksuele hype tegenwoordig, waar elke brave burger iedere dag al grenzend verleggend gillend en kronkelend klaar moet komen met in elk gat een enorme vibrator of paarse met aders bezette dildo en elk weekend in een fetish club aan een andreas kruis moet hangen alwaar je gespankt word omdat je anders een saaie doos zou zijn.
Oud 21-10-2008, 20:24
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat mij irriteert is die hele seksuele hype tegenwoordig, waar elke brave burger iedere dag al grenzend verleggend gillend en kronkelend klaar moet komen met in elk gat een enorme vibrator of paarse met aders bezette dildo en elk weekend in een fetish club aan een andreas kruis moet hangen alwaar je gespankt word omdat je anders een saaie doos zou zijn.
waar woon jij?
Oud 22-10-2008, 17:04
Cheryl
Cheryl is offline
In je dromen schatje
Oud 22-10-2008, 17:57
jjaacckk5
jjaacckk5 is offline
duw hem ergens in of tussen dat helpt. Een vriendin of gewoon tussen de deur kan ook
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 18:57
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
In je dromen schatje
Ik dacht al dat ik er al eens geweest was
Oud 22-10-2008, 19:15
Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Ik dacht al dat ik er al eens geweest was
Lalaland zonder social sexual obligations!
Oud 22-10-2008, 21:35
Irshad
Irshad is offline
Citaat:
Jongens met probleempjes over ongewilde erecties; http://nl.youtube.com/watch?v=JWG3mlxsuUk
Het werkt perfect!
whahaha
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 01:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, inderdaad. Bovendien worden kleine tienermeisjes als ik daar maar onzeker van. Omdat een orgasme niet spuit en gilt en met sterretjes zien en drie piemels in elk gat lukt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 03:05
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Als ik het goed begrijp ben je dus homoseksueel?
Ja, dat is handig hoor. Tenminste op school was dat wel zo.

Heel druk, nergens plek in de open leerplaats. Dus ik loop met een niet-homofobische klasgenoot naar een bepaald deel en zeg wat harder dan normaal: "oei, waar moet deze homo eens gaan zitten? Hm, geen plek, misschien ga ik gewoon ergens zitten, ook al zit er al iemand."

Hups, meteen 3 plekken vrij. Handig, zo'n plek voor m'n schooltas.
Oud 23-10-2008, 18:00
Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Ja, inderdaad. Bovendien worden kleine tienermeisjes als ik daar maar onzeker van. Omdat een orgasme niet spuit en gilt en met sterretjes zien en drie piemels in elk gat lukt.
Ja, precies. Grenzen verleggen en nieuwe dingen ontdekken is prrrima maar af en toe een potje 'saaie' seks is voor mij helemaal goed.
Oud 23-10-2008, 22:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hoe prachtig dat juist -jij- dit post .
Oud 24-10-2008, 08:44
Verwijderd
ik word er een beetje naar van dat je tegenwoordig maar een beetje alles moet weten over elkaars seksleven. word je piemel niet geanalyseerd in Spuiten en Slikken, dan komen een blondje en een Indische homo je vertellen hoe je he vriend of vriendin het beste kan behagen, gevolgd door beelden van jezelf met infraroodcameras. In de trein wil iedereen graag mobiel vertellen wat ze gedaan hebben, en ga zo maar door. Moet dat nou? Het zal mijn eigen complex wel zijn, maar ik vind het toch vervelend.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 09:11
Verwijderd
Citaat:
ik word er een beetje naar van dat je tegenwoordig maar een beetje alles moet weten over elkaars seksleven. word je piemel niet geanalyseerd in Spuiten en Slikken, dan komen een blondje en een Indische homo je vertellen hoe je he vriend of vriendin het beste kan behagen, gevolgd door beelden van jezelf met infraroodcameras. In de trein wil iedereen graag mobiel vertellen wat ze gedaan hebben, en ga zo maar door. Moet dat nou? Het zal mijn eigen complex wel zijn, maar ik vind het toch vervelend.
Nou ik vind dat ook vervelend.
Er is ook zo'n programma uit Engeland en dan gaan ze ook lopen filmen en dan analyseren wat er fout ging. Echt.
En dat met spuiten en slikken is wel grappig voor een keer, totdat iedereen gaat vertellen wat ie lekker vindt enzo. Dat hoef ik niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 09:56
Volk
Volk is offline
Condooms. Ik haat die dingen. Doe mij maar een echte piemel.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 10:18
Little_Girl1991
Little_Girl1991 is offline
Ff een vraagje over zomaar een stijve lul krijgen he (A)
Ik ben ook maar een meisje die niet veel daarvan snapt dus niet raar kijken van mijn vraag alsjeblieft.
Krijg je zomaar een stijve dan.. Of denk en fantaseer je dan ook over seks ?...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Nou sorry maar ik maak me in bed niet echt druk om wat de hype in de rest van de wereld is.. Misschien een tip?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 11:02
Verwijderd
Ik denk niet dat ze zich er op het moment supreme druk om maakt. Ik niet iig, maar ik kan me wel verbazen om de "standaard" van tegenwoordig. En verder erger ik me maar weinig aan seks
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 11:11
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Krijg je zomaar een stijve dan.. Of denk en fantaseer je dan ook over seks ?...
In de penis zitten zwellichamen. Dit zijn gewoon weefsels die zich goed kunnen vullen met bloed. Om te kunnen werken, moeten deze een aantal keer per dag volledig worden gevuld. Dit doet het lichaam dan ook ongeacht daadwerkelijke opwinding. Vaak op momenten dat het bloed voor de rest niet zo veel nodig is. Je zult dus ook niet veel mannen een stijve zien hebben tijdens het sporten oid.
Oud 24-10-2008, 17:04
Little_Girl1991
Little_Girl1991 is offline
Citaat:
In de penis zitten zwellichamen. Dit zijn gewoon weefsels die zich goed kunnen vullen met bloed. Om te kunnen werken, moeten deze een aantal keer per dag volledig worden gevuld. Dit doet het lichaam dan ook ongeacht daadwerkelijke opwinding. Vaak op momenten dat het bloed voor de rest niet zo veel nodig is. Je zult dus ook niet veel mannen een stijve zien hebben tijdens het sporten oid.

Aaah oke! Dankje(A).. voelde me wel beetje stom om het te vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 19:00
Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Nou sorry maar ik maak me in bed niet echt druk om wat de hype in de rest van de wereld is.. Misschien een tip?
Ik maak me er zoals Sidhe al zegt niet druk om in bed, ik vermaak me prima.
Oud 24-10-2008, 21:11
Roosje
Roosje is offline
Citaat:

en LEL!! qft XD
"zullen we neuken?"
"mwah, maakt mij niks uit, zeg jij het maar.."
EPIC faal.
Oud 25-10-2008, 22:01
==mii_girlii==
==mii_girlii== is offline
Citaat:
gewoon uit je broek halen en ff in de kou hangen als je buiten gymt, krimpt ie vanzelf weer!
whahahah goed punt
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 01:45
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik ging uit nieuwsgierigheid na deze post door je fotoboek bladeren... en toen moest ik best wel lachen. Moet ik het nog uitleggen?
Oud 26-10-2008, 13:08
Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Ik ging uit nieuwsgierigheid na deze post door je fotoboek bladeren... en toen moest ik best wel lachen. Moet ik het nog uitleggen?
Er staat ook nergens in mijn post dat ik die dingen niet leuk vind.

Regels voor berichten