![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel druk, nergens plek in de open leerplaats. Dus ik loop met een niet-homofobische klasgenoot naar een bepaald deel en zeg wat harder dan normaal: "oei, waar moet deze homo eens gaan zitten? Hm, geen plek, misschien ga ik gewoon ergens zitten, ook al zit er al iemand." Hups, meteen 3 plekken vrij. Handig, zo'n plek voor m'n schooltas. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik word er een beetje naar van dat je tegenwoordig maar een beetje alles moet weten over elkaars seksleven. word je piemel niet geanalyseerd in Spuiten en Slikken, dan komen een blondje en een Indische homo je vertellen hoe je he vriend of vriendin het beste kan behagen, gevolgd door beelden van jezelf met infraroodcameras. In de trein wil iedereen graag mobiel vertellen wat ze gedaan hebben, en ga zo maar door. Moet dat nou? Het zal mijn eigen complex wel zijn, maar ik vind het toch vervelend.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is ook zo'n programma uit Engeland en dan gaan ze ook lopen filmen en dan analyseren wat er fout ging. Echt. ![]() En dat met spuiten en slikken is wel grappig voor een keer, totdat iedereen gaat vertellen wat ie lekker vindt enzo. Dat hoef ik niet te weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Aaah oke! Dankje(A).. voelde me wel beetje stom om het te vragen. ![]() |