Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
neeeee dries roelvink is een held man! Da's echt wel de grootste baas van tv hahaha. ben benieuwd naar die film van hem.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb gisteren eens naar Paul de Leeuw gekeken, en vond het toch wel vrij hilarisch. Wat daar allemaal gebeurt? Een of andere chick die in een grote pot met Amsterdamse uien mag zitten, een hond met helm en bril op een motor, een vrouw die live een botox behandeling krijgt, Jamie Lidell en de Leeuw die met pannekoeken bekogeld worden. Dat zie je toch nergens? Haha.
|
Mogen buitenlanders trouwens ook? Want daar zijn veel irritantere figuren bij, zoals Dr Phil en natuurlijk Gordon Ramsey. Godver, Gordon Ramsey, wie denkt ie wel niet dat ie is. Je bent een KOK, maak eten en hou je bek, mongool.
|
Verwijderd
|
1. Rachel Hazes - dat is echt zo'n wijf van 't kampvolk.
2. Patty Brard - goedkope sloerie die zich al tig keer heeft laten helpen met plastische chirurgie. 3. Gerard Joling - homo's zijn oké, maar niet als ze zo over the top zijn als hem. 4. Caroline Tensen - wat een afstandelijke Hollandse trut. Ze steekt je een dolk in de rug als je even niet uitkijkt! 5. Iedereen die bij RTL Boulevard werkt en heeft gewerkt. Need I say more? Die Marijke van Helwegen, Conny van Breukhoven, Patricia Paay en de meeste bewoners van De Gouden Kooi zouden ook niet in dit topic mogen ontbreken trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer me niet aan mensen te ergeren, maar ik zou toevoegen: - Wendy van Dijk (ze is helaas nep geworden, of eindelijk door de mand gevallen?) - Die gast van de smaakpolitie (vooral nu die bij ranking the stars zit, word ik er misselijk van) - ik erger met niet aan Yolanthe (ziet er prima uit etc), maar wel aan haar achterlijke livera foto's waar ze werkelijk constant dezelfde hazelip-achtige pruillip laat zien - Dyanne Beekman vond ik op een gegeven moment ook irritant worden, zo blij dat Jennifer de Jong dat programma overnam ![]() - Henk Jan Smits (hoe hij in de camera kijkt is gewoon bizar tenenkrommend) - Bonnie st clair (nu ineens zielig doen dat haar lever kapot is, goh, dat zag ook niemand aankomen) en Nikke Plessen is ook echt bizar irritant, net als Elize trouwens (en dan bedoel ik vooral de manier waarop ze zijn (gaan) presenteren, eerder Nikki in die serie met simone kleinsma was ze hartstikke leuk)
|
gerard joling en gordon en ik vind die trol van tmf en die essentspotjes ook maar een taaie. gordon ramsey vind ik geweldig
![]()
|
|