Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2008, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Ik neem haar niet zo serieus als de rest om me eraan te ergeren. Ik geniet liever van dr attentionwhorigheid.

Bovendien had ze een heel leuk realityprogramma op rnn7 een paar jaar terug.
Ik neem haar ook niet serieus. Maar leuk is hij/zij ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2008, 07:58
botulismf
botulismf is offline
Ik sluit me volledig aan bij N00dles wat Kelly betreft. Volgens mij is er overigens maar één manier om hem/haar/het serieus te nemen, en die wens ik niemand toe.

OT: Dries Roelvink mag niet vergeten worden in een topic als deze.

Zei iemand 'kutkop'?
Oud 23-10-2008, 10:22
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik neem haar ook niet serieus. Maar leuk is hij/zij ook niet.

zij
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
zij
Wanna-be zij Omgebouwde mannen kun je feitelijk toch echt geen vrouw noemen. Maar we dwalen af. Het enige dat Kelly ooit gepresteerd heeft, is dat ze in KvK heeft gezongen, maar zelfs dat was een stom nummer.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 12:33
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Wanna-be zij Omgebouwde mannen kun je feitelijk toch echt geen vrouw noemen. Maar we dwalen af. Het enige dat Kelly ooit gepresteerd heeft, is dat ze in KvK heeft gezongen, maar zelfs dat was een stom nummer.
ik vind van wel en ik ben tenslotte een vrouw
kelly pretedenteert ook niet dat ze iets bereikt heeft in tegenstelling tot andere bn'ers
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 13:23
Verwijderd
Tis een zij!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ik vind van wel en ik ben tenslotte een vrouw
kelly pretedenteert ook niet dat ze iets bereikt heeft in tegenstelling tot andere bn'ers
Wat geeft jouw vrouw-zijn voor meerwaarde aan jouw mening? En dat "pretedenteren" boeit me geen zak, 't blijft een stomme BN'er.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 21:14
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Wat geeft jouw vrouw-zijn voor meerwaarde aan jouw mening? En dat "pretedenteren" boeit me geen zak, 't blijft een stomme BN'er.
Alles, ik begrijp haar beter dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 00:31
Martiño
Martiño is offline
1. Gordon
2. Iedere shownieuws presentator
3. Iedere boulevard presentator
4. Paul Witteman
5. Andries Knevel
Oud 24-10-2008, 14:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik sluit me volledig aan bij N00dles wat Kelly betreft. Volgens mij is er overigens maar één manier om hem/haar/het serieus te nemen, en die wens ik niemand toe.

OT: Dries Roelvink mag niet vergeten worden in een topic als deze.

[afbeelding]

Zei iemand 'kutkop'?

neeeee dries roelvink is een held man! Da's echt wel de grootste baas van tv hahaha. ben benieuwd naar die film van hem.
Oud 24-10-2008, 16:52
ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
In Zwarte Schaap en Zondebok zong zij (hij toen nog) ook mee, die is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 17:05
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
neeeee dries roelvink is een held man! Da's echt wel de grootste baas van tv hahaha. ben benieuwd naar die film van hem.
Ieuw, niet die film. Dat lijkt me niet eens alleen het verschrikkelijkste wat ooit op de gevoelige plaat is vastgelegd, dat is volgens mij zelfs wetenschappelijk aantoonbaar. Ik kijk nog liever twaalf keer naar Blues Brothers 2000.
Oud 24-10-2008, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar de Blues Brothers 2000 had tenminste nog leuke muziek. Dat kan je niet zeggen van Dries Roelvink.
Oud 24-10-2008, 22:00
Darko
Darko is offline
Citaat:
Oh hell ja, die dvd gaat zeker gehuurd worden.
Oud 25-10-2008, 14:24
Verwijderd
Ik ben nog een belangrijke vergeten; Yvon Jaspers is ook heel stom (geworden).
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 14:27
Verwijderd
Dries Roelvink, Emile Ratelband oid + Ivo Niehe (arrogante snolaap)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 16:00
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Citaat:
Alweer Gerard Joling.

In de afgelopen Popstars:
Gerard praat met een trio (2 meisjes, 1 jongen) en hij zingt samen wat met de jongen.

Meisje: "Eigenlijk zouden jullie deze opdracht samen moeten doen!"
Gerard omarmt de jongen zowat: "Nou, ik weet eigenlijk nog wel andere dingen te doen ook. Maarrrr...ik mag niet flirten met de kandidaten. "

Kan die ransaap nou nooit stoppen met het tentoonspreiden van zijn seksuele frustraties?
haha mijn reactie op Joling in dit soort situaties is zo'n gevoel van walging en tegelijkertijd fascinatie. Aan de ene kant snap ik niet dat die kerel zo onprofessioneel met een programma bezig kan zijn, aan de andere kant ben ik steeds weer benieuwd wat hij nu weer voor nichtenstreek uit haalt . En hij wordt ook wel uitgedaagd door de kanditaten trouwens, afgelopen aflevering was ook mooi wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 16:02
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Haha Yolanthe talent van het jaar, dat is ook een grap. Het programma dat ze nu heeft is echt tenenkrommend, niet in de laatste plaats door haar presentatie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 16:44
Verwijderd
Acteren kan ze ook al niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 12:03
cenerentola
cenerentola is offline
ohhh en ik vind yolanthe ook al leuk
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 16:23
Uice
Uice is offline
Nee, Yolanthe is echt een waardeloos ding.
Oud 26-10-2008, 16:33
DanielC
DanielC is offline
Ik heb gisteren eens naar Paul de Leeuw gekeken, en vond het toch wel vrij hilarisch. Wat daar allemaal gebeurt? Een of andere chick die in een grote pot met Amsterdamse uien mag zitten, een hond met helm en bril op een motor, een vrouw die live een botox behandeling krijgt, Jamie Lidell en de Leeuw die met pannekoeken bekogeld worden. Dat zie je toch nergens? Haha.
Oud 26-10-2008, 16:40
Verwijderd
Het programma van Paul de Leeuw is inderdaad prima vermaak, hoewel ik me niet aan de indruk kan ontdoen dat vooral verstandelijk gehandicapten het leuk vinden. Die zitten dan ook vaak in het publiek. En dat wil toch wat zeggen over de simpelheid ervan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 16:49
Verwijderd
Heel erg leuk is het inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 21:11
Verwijderd
Anders besteed Profiel op Nederland3 even uitgebreid aandacht aan 'diva en slim marketingmens' Patty Brard...

"Ze weet iedereen in te pakken"
"Ze weet heel goed wat het publiek wil"

Blaaaat.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 21:30
Uice
Uice is offline
Fucking hell, al die pratende hoofden. Alsof ze het over iemand hebben.
Oud 27-10-2008, 21:55
Verwijderd
Ja, en wat voor hoofden: Pietje Puk, ex-verslaggever Story, Truus Tut, hoofd showbizz Telegraaf...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 22:07
Uice
Uice is offline
"Kan ze gelukkig zijn?"
"Nee."

En dan zo heel veelbetekenend de camera inkijken.
Oud 30-10-2008, 13:21
Verwijderd
heel sbs 6
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 17:25
Uice
Uice is offline
Mogen buitenlanders trouwens ook? Want daar zijn veel irritantere figuren bij, zoals Dr Phil en natuurlijk Gordon Ramsey. Godver, Gordon Ramsey, wie denkt ie wel niet dat ie is. Je bent een KOK, maak eten en hou je bek, mongool.
Oud 30-10-2008, 17:28
Verwijderd
Gordon Ramsey is geweldig. <3

Dr Phil is weird. :')

Tyra praat overigens vet veel over zichzelf, elk onderwerp komt op haar uit. :') Maar ja, ze is van ANTM, dus ik gedoog het maar!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 17:49
DanielC
DanielC is offline
Gordon Ramsey is wel een aardige draak ja.
Oud 11-11-2008, 17:55
battlestar
battlestar is offline
Peter R de Vries
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 17:57
Verwijderd
Neuh.

Alla Jamba voice-overs.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 22:57
RodeKrab
RodeKrab is offline

verder is heel sbs 6 irritant
Oud 17-11-2008, 11:46
Verwijderd
Internationaal staat Mel Gibson bij mij op nummer 1!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 23:58
Verwijderd
1. Rachel Hazes - dat is echt zo'n wijf van 't kampvolk.
2. Patty Brard - goedkope sloerie die zich al tig keer heeft laten helpen met plastische chirurgie.
3. Gerard Joling - homo's zijn oké, maar niet als ze zo over the top zijn als hem.
4. Caroline Tensen - wat een afstandelijke Hollandse trut. Ze steekt je een dolk in de rug als je even niet uitkijkt!
5. Iedereen die bij RTL Boulevard werkt en heeft gewerkt. Need I say more?

Die Marijke van Helwegen, Conny van Breukhoven, Patricia Paay en de meeste bewoners van De Gouden Kooi zouden ook niet in dit topic mogen ontbreken trouwens.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 12:00
Verwijderd
Nikki Plessen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 13:14
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Paul de Leeuw -> irritante, lelijke vent
Nicolette van Dam -> DOM wijf
Kim Feenstra -> Nouja niet echt een tv-persoonlijkheid maar wel vaak op tv; zó afschuwelijk dom!
Natasja Froger
Beau van Erven Dorens -> Wat een kwal!
Idd, behalve Natasje Froger, die vind ik nog wel leuk.

Ik probeer me niet aan mensen te ergeren, maar ik zou toevoegen:

- Wendy van Dijk (ze is helaas nep geworden, of eindelijk door de mand gevallen?)
- Die gast van de smaakpolitie (vooral nu die bij ranking the stars zit, word ik er misselijk van)
- ik erger met niet aan Yolanthe (ziet er prima uit etc), maar wel aan haar achterlijke livera foto's waar ze werkelijk constant dezelfde hazelip-achtige pruillip laat zien
- Dyanne Beekman vond ik op een gegeven moment ook irritant worden, zo blij dat Jennifer de Jong dat programma overnam
- Henk Jan Smits (hoe hij in de camera kijkt is gewoon bizar tenenkrommend)
- Bonnie st clair (nu ineens zielig doen dat haar lever kapot is, goh, dat zag ook niemand aankomen)

en Nikke Plessen is ook echt bizar irritant, net als Elize trouwens (en dan bedoel ik vooral de manier waarop ze zijn (gaan) presenteren, eerder Nikki in die serie met simone kleinsma was ze hartstikke leuk)
Oud 23-11-2008, 13:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gerard joling en gordon en ik vind die trol van tmf en die essentspotjes ook maar een taaie. gordon ramsey vind ik geweldig heerlijk zo'n schreeuwlelijk, als 't m'n man was zat ie zo onder m'n duim muhahaha.
Oud 25-11-2008, 11:06
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik Paul de Leeuw ergens wel geniaal vindt... hij zit gewoon te kutten op tv en krijgt daar geld voor, hoe goed kun je het geregeld hebben? En maar lachen om zichzelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten