Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2008, 11:39
Verwijderd
Inderdaad... Vroeger. Ik mis mijn vrienden van toen echt heel erg.

Ik ben zó blij als ik kan samenwonen met mijn vriend.
Advertentie
Oud 17-10-2008, 13:30
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou het is allemaal gelukt, aangifte gedaan, paspoort aangevraagd, me blauw betaald aan de vermissingskosten en nu ga ik nog een paar uur wat nuttigs doen. Vanavond maar naar m'n vriend, als ik nu ga, doe ik echt de hele dag niks.

En m'n ogen zijn nog steeds niet goed. Het was juist erger geworden, terwijl ik al een maand geen lenzen meer draag. Dus woensdag naar de dokter. Hoe enorm lekker praktisch allemaal. Het enige wat ik nu nodig heb, is een stille, relaxte omgeving om aan m'n scriptie te werken, maar er komt weer van alles tussendoor.
Oud 17-10-2008, 13:31
Verwijderd
Yay, vriendje is echt lief. Hij komt vanavond tóch langs. Het is namelijk best veel rijden en we kunnen niet echt lang bij elkaar zijn, aangezien ik morgenvroeg al om 8 uur moet beginnen. Mijn dag is er weer goed door.<3

Straks lekker het dorp in (als het kan tenminste) om een cadeautje voor mijn zus te kopen. Ik heb al een idee. Daarna lekker naar huis, eten en dan naar de verjaardag van mijn oom.^^

Oja, maandag naar de bank om te informeren over hypotheek enzo. Waaaah, samenwonen! Jammer dat het nu niet zo goed gaat daar op die huizenmarkt, want ik zou nu meteen wel al willen samenwonen.<3333(A) En een paar(nouja wel meer dan een paar) jaar later trouwen en kindjes enzo.

En stomme huisgenootjes die het te moeilijk vinden om 1x per maand het internetgeld aan mij te betalen... Dan moet ik maar vervelend gaan doen en erom gaan vragen. Als ze dan nog niet snel betalen trek ik gewoon de stekker dr uit, want de vorige keer beloofde 1 iemand het de heletijd en toen was hij pleite en nog niks betaald... Zo moeilijk is het toch niet om een minibedragje 1x per maand te storten?
Oud 17-10-2008, 14:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, de conceptversie van mijn afstudeerscriptie is af Het voelt zo lekker zeg Ik zie er nu wel weer dingen in die niet kloppen maar dat ga ik allemaal nog verbeteren, het is nog concept

Ik heb hem opgestuurd naar m'n begeleidster en per mail verzonden als pfd dus ik ga nu echt lekker weekend houden, maandag zie ik wel weer verder. Dan nog twee weken om alles te verbeteren en dan moet de definitieve versie af zijn, gaat goedkomen Ik heb gisteren een datum gekregen voor de verdediging, op 17 november studeer ik af
Oud 17-10-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Wow, de conceptversie van mijn afstudeerscriptie is af Het voelt zo lekker zeg Ik zie er nu wel weer dingen in die niet kloppen maar dat ga ik allemaal nog verbeteren, het is nog concept

Ik heb hem opgestuurd naar m'n begeleidster en per mail verzonden als pfd dus ik ga nu echt lekker weekend houden, maandag zie ik wel weer verder. Dan nog twee weken om alles te verbeteren en dan moet de definitieve versie af zijn, gaat goedkomen Ik heb gisteren een datum gekregen voor de verdediging, op 17 november studeer ik af
Jeuj

Gefeliciteerd!
Oud 17-10-2008, 15:09
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ik maak mijn vriend wel in met Mario Kart.(A) Maarja, ik zit ook al sinds mijn 4e achter consoles ofzo.(A)

Vanavond Crime Scene avond! Criminal Minds<3333
Citaat:

Haha, ik had het nog over de SNES . Mijn vriendje heeft een half jaar geleden zo'n ding op de kop getikt en kwam afgelopen week ineens met Mario Kart aanzetten. Wij doen niet aan moderne consoles, we hebben alleen een NES en een SNES

Ik doe ook niet aan moderne apparaten, maar deze is toch zo megageweldig
Oud 17-10-2008, 16:06
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Ik ben verdomme 5 jaar voorgelogen door iemand die veel voor me betekent

Echt, what de hell, hoe kon ik het laten gebeuren. Ik had al veel langer het idee alsof er iets niet helemaal klopte.
Veel sterkte! Ik kan geloven dat dit heel erg veel pijn doet. Probeer niet teveel naar antwoorden te zoeken of jezelf verwijten te maken, sommige mensen doen gewoon rare dingen.

OT: dit jaar moesten we kiezen welke verdieping we wouden doen. En nu heb ik het gevoel dat die andere verdieping me ook heel erg interesseert. Dus ik heb geen flauw idee of ik nu de goede beslissing genomen heb. Maar als ik dat echt wil doen, kan ik er wel een cursus rond volgen. Maar toch is het niet leuk
Oud 17-10-2008, 17:17
Verwijderd
omg. zo graag wil ik wel. Maar zo lastig en ingewikkeld en en en en...pfff. my God. Hoe krijg ik het voor elkaar toch ook.
Oud 17-10-2008, 17:18
Verwijderd
@ Stefanie: Wij hadden vroeger Mario Kart op de Super Nintendo (staat nu bij mijn zus), maar ik heb 'm nu voor de Cube. Zijn beide geweldig.^^
@Daantje: Wauw, wat leuk dat het zo goed gaat zeg! Echt heel leuk om te lezen wat je allemaal post!

Mijn humeur is weer helemaal okay! Ik heb echt leuke cadeautjes voor mijn zus vind ik. En dadelijk komt vriendje en dan lekker eten en dan naar verjaardag!^^ Wheeee!=)
Oud 17-10-2008, 21:20
Nebel
Nebel is offline
Het is zo moeilijk om alleen maar machteloos te kunnen wachten op die verdomde uitslag die maar niet komt. De onzekerheid breekt me zo op. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet meer beter wordt. Niet weer iemand waar ik van hou...
Oud 17-10-2008, 21:24
kroot
kroot is offline
Ik had hier een heel verhaal getyped over perfectionisme, word ik uitgelogd.
Het kwam er op neer dat ik nooit tevreden ben, alles moet beter. Zelfs een 9.3 voor mijn 1e tentamen had beter gemoeten. Ik moet er verder maar niet te veel over nadenken, het is gewoon dom. Morgnavond concert in Tilburg, dan 's avonds laat weer terug, want ik moet de volgende dag in het ziekenhuis spelen. Ik vrees niet dat ik dan echt wakker ben.
Oud 17-10-2008, 21:34
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sassiefje: *mega-knuffel*.. Wat is er precies aan de hand? (heb ik weer wat gemist?)..

OT: Wel een lekkere dag gehad maar voel me echt een beetje verdrietig. Autorijden vanochtend ging goed, ik mag maandag al in de spits rijden (nou ja, van 18.00-19.00 dat is al best wel spannend!) en kreeg een complimentje over vandaag, ik voel me ook steeds zekerder in de auto. En daarna met studiegenootje aan opdracht gewerkt, die nog iets meer is dan we hadden verwacht.. Aan het eind van de dag therapie, was opzich wel oke maar een beetje gekkig ofzo, lastig onderwerp ook wel. En nu vanavond beetje theorie geleerd, lama's gekeken, gezellig met broer gegeten, maar ik voel me niet goed. Komende week wordt weer razend druk maar als het goed is kan ik zondag en maandag al een hoop doen, dus waarom maak ik me zo druk? Ik sta er goed voor, maar wat is dan die onrust die aan me knaagt? Morgen werken, dat is gezellig dus dat is het ook niet. Ik weet het niet, ga maar schrijven, lekker slapen en dan morgen weer een nieuwe dag..
Oud 17-10-2008, 22:44
kroot
kroot is offline
Geweldig! Hier werd ik net op gewezen door een klasgenoot. Ik ben z'n dochter niet eens, student heet dat.
Vrijdagavond 10 okt. gaf Jaap Zwart een boeiend en schitterend uitgevoerd concert in een goed bezette Abdijkerk in Loosduinen. Bij zijn dank voor het daverende applaus na afloop betrok hij ook zijn dochter die hem als registrant zo voortreffelijk had bijgestaan. Doordat het concert op een groot video scherm was te volgen kon het publiek ook zien dat zij voor geen eenvoudige taak stond deze avond.Een taak waarvoor zij zich op bewonderenswaardige wijze heeft ingezet. Klasse !
Dikwijls wordt alleen de organist om zijn goeie, mooie spel geprezen, maar wat is een goeie organist zonder goeie registrant ?
Oud 18-10-2008, 09:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
kroot: wat leuk

OT: Ik ben ineens tóch genomineerd voor zo'n schrijfwedstrijd en dat is heel leuk en vandaag moet ik werken en ik wil lezen en schrijven en alles behalve studie, maar dat is natuurlijk weer niet zo verstandig
Oud 18-10-2008, 09:44
Missy1234567890
@ Kroot: gefeliciteerd!
@ Vogelvrij: wat voor schrijfwedstrijd is dat dan? En gefeliciteerd met je nominatie
@ Daantje: Wow, jij bent echt goed bezig de laatste tijd! Scriptie gaat goed, de banen voor het uitkiezen, echt goed,

OT: ik ga vandaag en morgen heel hard typen. Over 3 weken wil ik het zover afhebben, dat ik alleen nog mijn conclusie moet verbeteren en de lay-out enzo. Dus maximaal 1 week aan de verbetering van m'n 3 hoofdstukken en dan 2 voor het analyse/conclusiehoofdstuk. Lijkt me best een realistische planning op zich.
Oud 18-10-2008, 10:31
Sens.
Sens. is offline
Whaw Kroot wat leuk! En gefeliciteerd!
Oud 18-10-2008, 10:38
Verwijderd
Oh Kroot wat ontzettend gaaf! Uitprinten en boven je bed hangen he!!!

OT: we hadden gister een konijn gevonden in de tuin, hij heeft vannacht hier geslapen. Net belde ik bij de buurkindjes aan, eerste wat ze zeiden "heb je een konijn gevonden?", ik: "ja ik heb een konijntje gevonden". *Stuiterstuitergilgil* Hihi, gelukkig dat het konijntje weer bij z'n baasjes is.
Oud 18-10-2008, 10:42
Verwijderd
Godsnondeteringzenuwachtig, maar goed.
Oud 18-10-2008, 12:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nieuwe schoenen! Eén paar haakjes en één paar laarzen. De ene grijs en de andere lichtbruin/grijzig, dus ook eens een keer niet zwart. Jeej.
Oud 18-10-2008, 13:30
R
R is offline
.. het is ruim twee maanden uit met mijn (ex) vriendin (na bijna zes jaar) en ik denk verdomme nog veel te veel aan haar
Oud 18-10-2008, 14:39
metallica
metallica is offline
Goed bezig Het verslagen schrijven gaat echt steeds sneller. Niet dat dat ervoor zorgt dat ik het sneller af heb, want na een gedeelte per dag heb ik het ookwel weer gehad. Maar dan heb ik wel meer tijd voor leuke dingen in het weekend. Verder weet ik het allemaal niet, het zal wel loslopen, maar pff wat is het lastig om altijd hetgeen te willen dat er niet is. vanavond wel lekker koken en bijkletsen met wat vrienden die ik al meer dan een half jaar niet heb gezien, dus dat is wel echt super gezellig.
Oud 18-10-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
.. het is ruim twee maanden uit met mijn (ex) vriendin (na bijna zes jaar) en ik denk verdomme nog veel te veel aan haar
Dat is toch helemaal niet zo vreemd? Je hebt zes jaar lang een relatie gehad, dan kun je toch niet verwachten dat je van de ene op de andere dag plotseling niet meer aan haar denkt? Zeker in het begin is dat heel erg logisch, want je moet een hele andere vorm van leven gaan bedenken.
Succes.

OT: Ik ben murw en mijn keel doet zeer. Maar ik moet doorgaan met leren. Het is nog maar zaterdag ik heb nog een hele dag en een ochtend voor het tentamen . Het moet wel goedkomen.
Oud 18-10-2008, 16:37
Yana
Yana is offline
Ik heb mezelf de hele dag druk gehouden. De keuken gepoetst, mijn kamer opgeruimd, de wc gepoetst, gefitnesst, beetje gecomputerd, een boodschap gedaan... En toch. En toch zou ik willen slapen van vermoeidheid, willen huilen van angst en willen schreeuwen van wanhoop. Er moet nog zoveel, en er is zo weinig tijd. Zeker nu ik zo weinig productief ben qua studie omdat alles in mijn hoofd maar rondom één thema draait. Maandag. Ochtend. Intake. Rintveld...

We stoppen nergens meer, het kruipt onder mijn huid
eenrichtingsverkeer, alleen nog maar vooruit
geen tijd om stil te staan bij de keuzes die ik maak
kijk ik een keer achterom ben ik weer te laat
en ik weet het, en ik voel het, maar ik moet door, dus ik doe het
tot de wereld aan mijn voeten ligt
moet het groter beter sneller meer maar
Oud 18-10-2008, 18:00
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
@ Sassiefje: *mega-knuffel*.. Wat is er precies aan de hand? (heb ik weer wat gemist?)..
Lief van je, je hebt niets gemist hoor, ik post niet zoveel meer. Maar er zijn weer kwaadaardige cellen gevonden bij mijn paps...
Houdt dit nooit op?
Oud 18-10-2008, 18:17
marrel
marrel is offline
Het steekt stiekem toch wel maarja. Daar hebben we het maar niet over. Maar toch ist een beetje eenzaam.

En ik ben een beetje bang voor de uitslag. Miss volledig onterecht, maar toch haalt het wel weer het een en ander naar boven. Geld ook door de verhalen van M, gewoon zo herkenbaar, precies hetzelfde als toen met oma. T is oneerlijk en raar en stom allemaal. En je kunt er helemaal niks aan doen. Gisteren toen ik m'n agenda doorbladerde zag ik de verjaardag van Andre erin staan, met een leeftijd die hij nooit zal halen. En ik ben moe en dat alles samen maakt me nog wat moeier en bluh.Morgen en overmorgen vrij

Laatst gewijzigd op 18-10-2008 om 21:33.
Oud 18-10-2008, 20:49
Verwijderd
bwah. ik had vandaag een crematie en ik had het niet verwacht, maar ik heb tranen met tuiten gehuild. Hij hoorde ook eigenlijk best wel bij mijn jeugd, bij het vroeger. En de situatie waarin de familie verkeert is ook zo naar, zo verscheurd. Ik vond het zo naar allemaal. Maar ik heb alle broers en iedereen gesproken en dat was fijn. En toen even bij oom en tante op bezoek, en daarna naar oma, dus het was wel weer een productieve dag. En ik kreeg een telefoontje en mn moeder was zichtbaar chagrijnig dr om, omdat ze weet wie het was, omdat ze er geen woord van kon verstaan, én omdat ze toch weer bang is voor wat ik allemaal aan het doen ben.

Regardez-moi. Je suis le plus beau de quartier

oh en trouwens: ik zit nu zo het nieuws te kijken over die Marlies van der Kouwe, en het is zo naar om steeds je eigen voornaam te horen in een situatie als deze. Ik heb me nooit gerealiseerd dat ook ik in principe aan de andere kant van de wereld aan mn einde had kunnen komen in die criminele stad waar ik zat. Idioot.

Laatst gewijzigd op 18-10-2008 om 21:03. Reden: schoot me te binnen
Oud 18-10-2008, 21:37
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sassiefje: .. Meis.. ik weet even niet wat ik moet zeggen, behalve dan heel veel sterkte. Verlies de hoop niet..
@ Nattigheid: *knuff*

OT: Mijn god, ben helemaal emotioneel geworden van de film die ik net heb gezien. Atonement, wow wat indrukwekkend. Ik was er een beetje sceptisch over toen ik 'm aanzette, maar ik ben nu echt ontroerd.. En ach, eigenlijk is dat best lekker na een week als deze. Het was goed vandaag, gezellig, maar ik blijf me eenzaam voelen. Ik blijf ronddwalen in mijn hoofd, met het gevoel dat ik hier niet thuishoor, dat mijn leven ergens anders ligt, ook al begin ik steeds meer vrede te krijgen met hoe het nu is.. is dat niet maf?
Oud 18-10-2008, 21:45
Verwijderd
Ik ben sinds vanochtend weer terug uit Engeland! Het was leuk/niet leuk, gezellig/niet gezellig, mooi/niet mooi, enz. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met vertellen. Maandag was ik voordat ik ging helemaal doorgedraaid en zenuwachtig, maar op de boot was het opzich wel leuk. Onze hutten waren alleen zo klein, en je kon ook niet zo goed slapen op de boot. Dinsdag en woensdag had ik zo ontzettend last van heimwee. Dat was echt niet leuk/normaal meer. Ik heb 2 dagen bijna niks gegeten en heel veel gehuild. Het begon toen we een Evensong bijwoonden in een kathedraal, toen moest ik opeens aan thuis denken en was het mis. Iedereen was wel heel aardig en lief voor me. Ik heb ook veel met de leraren die er bij waren gepraat en dat hielp ook wel. Woensdag had ik toch maar even verteld in het gastgezin dat ik er zo'n last van had en toen zei onze 'gastvrouw': 'Oh, I think you have a boyfriend in the Netherlands, and you miss him'. Nee, dat was het dus niet. Maar ergens halverwege de woensdagavond ging het veel beter en begon ik heel veel te eten. Donderdag hadden we zulk super mooi weer, het was alleen ontzettend koud daar. Het probleem was alleen dat 1 van mijn klasgenoten misselijk werd in de bus en moest overgeven. Ik was blij dat W. en ik samen waren, nu was ik niet de enige die er hysterisch van werd. W. en ik hebben afgelopen zoveel met elkaar opgetrokken en dat was superleuk. Sowieso is de band tussen iedereen wel hechter geworden deze week. Oh, gisteravond zat ik om deze tijd in de relaxruimte van de boot met een heel stel vrienden. D'r zat daar ook een pianist die van alles speelde en zong, en hij speelde ook Let it be van The Beatles, en dat heb ik gefilmd. Ik zit dat filmpje nu al voor de dertigste keer te kijken/luisteren. Voortaan kan ik dat liedje nooit meer horen zonder aan afgelopen week te denken. Het was echt zo gezellig gisteren. En ik had de hele week sjans. Het enige nadeel was dat er vanacht allemaal dronken engelsmannen op de boot rondliepen. Dat was best idioot.

Dit is best wel een vaag verhaal geworden, maar ik moest het gewoon ff allemaal kwijt. Nu ga ik naar bed, want de afgelopen heb ik niet zoveel geslapen.
Oud 18-10-2008, 22:45
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
zeg dat wel... hoe kan je je zo slecht voelen, terwijl in theorie alles goed zou moeten gaan
*een dikke knuffel*.
Citaat:
Geweldig! Hier werd ik net op gewezen door een klasgenoot. Ik ben z'n dochter niet eens, student heet dat.
Vrijdagavond 10 okt. gaf Jaap Zwart een boeiend en schitterend uitgevoerd concert in een goed bezette Abdijkerk in Loosduinen. Bij zijn dank voor het daverende applaus na afloop betrok hij ook zijn dochter die hem als registrant zo voortreffelijk had bijgestaan. Doordat het concert op een groot video scherm was te volgen kon het publiek ook zien dat zij voor geen eenvoudige taak stond deze avond.Een taak waarvoor zij zich op bewonderenswaardige wijze heeft ingezet. Klasse !
Dikwijls wordt alleen de organist om zijn goeie, mooie spel geprezen, maar wat is een goeie organist zonder goeie registrant ?
leuk zeg kroot.

ot.
fijn gisteren ochtend trillend van de kou in bed liggen.
en toen om 7:30 met koppijn uit bed komen en het gevoel door de grond te zakken de hele tijd door en de hele dag trillen.
had ik gisteren 2 paracetamol's genomen.
was de koppijn toen ik gisteren naar bed ging thuis nog niet over.
heb ik er vandaag nog 3 genomen is me koppijn nog niet over.
en me nek doet zo'n pijn als wat.
erg leuk is dat dus.
Oud 18-10-2008, 22:52
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag was een hele leuke dag. We hebben samen gezwommen (en geld verdiend) en daarna gegeten. Ik heb een heel leuk kastje bij de Kwantum gezien, maar volgens mij is ie iets te laag... Maandag maar even naar de winkel gaan! M'n huis is mooi, ik moet alleen nog even afwassen

Morgen een dagje Loosdrecht!
Oud 19-10-2008, 09:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy0-9: Het is een wedstrijd in Eindhoven, niet heel prestigieus of zo dus, maar toch wel heel leuk Maar het is nog steeds een beetje vaag, want er zouden zes mensen worden genomineerd maar nu ben ik ineens als zevende toegevoegd
En mijn ouders willen nu ineens toch naar de prijsuitreiking en ik weet niet wat ik daar van vind.
Wat ik wel weet: dat ik nu echt echt verder moet werken met die presentatie en paper.
Oud 19-10-2008, 10:31
Missy1234567890
@ Vogelvrij: is toch leuk, zo'n prijsuitreiking! Straks win je en dan heb je geen fans

OT: ik had echt een nachtmerrie vannacht. Droomde dat m'n vriend was vreemdgegaan en dat ik daar achterkwam en dat ik het uitmaakte en al m'n spullen aan het inpakken was. En toen werd ik wakker en toen duurde het even voordat ik er achter was dat het niet echt was. Nu weer verder aan de scriptie. Dit punt moet vandaag echt af! En liever dit hele inleidende stuk ook, dan hoef ik dinsdag minder mee terug naar m'n ouders te slepen.
Oud 19-10-2008, 10:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tuurlijk is zo'n prijsuitreiking leuk! Maar ik vind mijn verhaal niet eens zo goed meer en mijn ouders denken altijd dat alles autobiografisch is en blegh. En fans zal ik wel hebben want mijn vriendinnetje komt als het goed is wel sowieso

Ik had trouwens ook een nachtmerrie, stom Dan word je helemaal in de war wakker.
Oud 19-10-2008, 13:07
Verwijderd
Bluh, ik heb gisteren een lijk zien liggen.. Het was wel mn eigen schuld, want ik was zo nieuwsgierig en ging kijken waar de traumahelikopter naar toe ging. Maar toen was er dus iemand van de flat gesprongen/geduwd, en die lag daar gewoon nog zonder iets eroverheen, omdat het sporenonderzoek nog moest gebeuren ofzo. Het beeld van die man gaat nu gewoon niet meer uit mijn hoofd en dat is stom

Verder heb ik wel zin in vanavond, want dan ga ik met m'n moeder, vader, broertje en vriendje lekker uiteten!
En m'n vriendje is lief.
Oud 19-10-2008, 14:14
Dith
Dith is offline
Echt WTF?!
De ouders van een vriendinnetje gaan uit elkaar en dat waren echt de laatste mensen waarvan ik het had verwacht. Natuurlijk weet ik niet wat er binnenshuis aan de hand is maar die waren áltijd samen leuke dingen aan het doen. Vreemd is zoiets..
Oud 19-10-2008, 15:19
rare kwast
rare kwast is offline
het gaat prima met mij hoor, ik slaap de hele dag en op tijden dat ik niet slaap kan ik vriendschappen ff verpesten...
gaat prima

I think I'm drowning
Can someone lend a hand?
Can someone save me?
Cause I don't think I can

I've gone too far to turn around
It's hard to reach for you
When I'm lying face down
I can't relieve my soul
I'm lost in a moment
Lying face down

Returning home I find myself
Wishing I was already gone
But how long does it take to find me
Well I'm waiting for someone

I think I'm drowning
Can someone lend a hand?
Can someone save me?
Cause I don't think I can

When I'm lying face down
I can't relieve my soul
I'm lost in a moment
Lying face down

When I'm lying face down
I can't relieve my soul
I'm lost in a moment
Lying, Lying

In a moment
Lying face down

Laatst gewijzigd op 19-10-2008 om 17:04.
Oud 19-10-2008, 15:28
darkfairy
darkfairy is offline
constant zweten en daarna weer koud.
heel veel angstaanvallen achter elkaar.
en dan weer willen huilen.
en nog is me koppijn niet over.
Oud 19-10-2008, 16:53
metallica
metallica is offline
Ik heb gisteren echt een super fijne avond gehad. Ik vind het echt heerlijk om mensen om me heen te hebben die heel veel weten en waarmee je lekker kan discussieren. En we houden van dezelfde zieke dingen en het is ook wel eens leuk om het daar over te hebben zonder dat iemand je raar aankijkt. Maarja, nu voor het eerst erwtensoep maken. ben benieuwd of het gaat lukken
Oud 19-10-2008, 19:04
Missy1234567890
Het lukt eigenlijk voor geen meter. Ik heb vandaag welgeteld 1 zin getypt, 1 zin
Ik denk dat ik ook te moeilijk doe, het moét weer eens perfect,
Oud 19-10-2008, 19:08
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb woensdag tentamen en normaal zou ik nu heel gestresst zijn, maar dat ben ik niet. Ik maak me er helemaal niet zo druk om, terwijl sommige dingen best moeilijk zijn en ik nog veel moet doen en herhalen. Maarja, de stress zal dinsdag wel toeslaan.
En ik wil nu gewoon nog verder leren maar mijn rug doet zoveel pijn
En verder wil ik heel veel andere dingen vertellen die gebeurd zijn, maar ik heb er geen tijd voor want ik moet leren en ik kan eigenlijk niet meer achter de computer zitten want het doet zo'n pijn. Straks maar insmeren en hopen dat het morgen minder is. Ik hoop wel dat het minder wordt en niet erger want straks kan ik niet zitten met tentamen.

Knuffel voor iedereen die er eentje wil of eentje kan gebruiken! (})
(In ruil voor een beetje spierzalf of een massage )
Oud 19-10-2008, 20:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Mushu: thanx wordt er helemaal vrolijk van!

@ Missy1234567890: haha, zo had ik het me nog niet eens gerealiseerd Maar het gaat nu gewoon lekker idd. Ik heb een baan, contract getekend, afstudeerdatum en m'n conceptscriptie af. Ik heb voo rm'n scriptie een aantal dagen thuis gewerkt en soms is dat fijn als ik veel moet lezen want op m'n stage heb ik niet echt een eigen plek om te zitten en ook geen eigen computer en op het lab is het vaak zo druk en rumoerig dat ik me niet kan concentreren om te lezen. Voor het typen vind ik het dan wel weer fijn omdat er constant mensen op je vingers kijken of je wel iets doet. Ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd wel heel veel zelfdiscipline heb, ik heb afgelopen week ook vier dagen van 8.00-22.30 uur aan m'n verslag gezeten Lastig om te horen dat het bij jou niet zo lekker gaat als dat je zou willen. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om ergens te gaan werken waar je je wel kan concentreren maar waar er wel mensen zijn die in de gaten houden dat je ook echt aan je scriptie bezig bent? En anders gewoon echt jezelf keiharde doelen stellen waar je niet onderuit kan en een schop onder je kont. Succes iig

Ontopic: Ik kreeg net al een mailtje van m'n afstudeerdocent met opmerkingen over m'n scriptie Ze had een week om het na te kijken maar nu dus al binnen twee dagen alles terug Nu heb ik lekker nog anderhalve week om dingen aan te passen maaaaaaaar, ik principe is m'n scriptie zo al goedgekeurd Echt fijn Ik ga morgen even met m'n begeleiders op het lab overleggen en nog wel wat dingen aanpassen maar sommige dingen wil ik gewoon zo omdat ik het zo wil (en ze schrijft ook dat dat okee kan zijn). En ze zeurt gelukkig niet dat het te dik is (49 pagina's ipv 20-30) dus dat ga ik lekker niet aanpassen. Zo, lekker gevoel zeg

Vanmiddag naar het Kralingse Bos geweest met m'n vriendin en dat was fijn. Lekker uitgewaaid. Vanmorgen wat klusjes gedaan in huis die al heel lang gedaan moesten worden maar er nooit van kwamen omdat ik zo weinig thuis was. Wel fijn dat het nu toch gelukt is. En vanavond pannenkoeken gebakken met z'n tween, was leuk en gezellig en ze waren super lekker. Na het eten kakten we echt ineens allebei onwijs in. Je wordt echt nog best moe van zo'n wandelingetje. Ik heb net ff gedoucht en ik ga zo nog wat mailtjes sturen en lekker vroeg naar bed. Van de week weer hard aan de slag met werken. Het is een lekker gevoel dat er niet zoveel meer hoeft te veranderen aan m'n scriptie dus ik ga ook niet meer van die achterlijk lange dagen maken.
Oud 19-10-2008, 21:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Pfoe, uit het laatste deel van het onderzoeksvoorstel kom ik niet omdat ik de artikelen niet helemaal begrijp en niet weet ik in hoeverre in het uit moet leggen. Ik vind dat ik vandaag er hard genoeg mee bezig ben geweest. Nu mag de ander het verder aanpassen en anders komt het na de volgende bijeenkomst wel, ik ga nu eindelijk eens wat dingen uitbesteden aan anderen ook al heb ik nu al meer gedaan dan de rest. Maar goed..
Oud 19-10-2008, 21:51
Nijn*
Nijn* is offline
Beetje maffe dag gehad vandaag, ik begrijp soms zo weinig van mezelf.. Vanochtend ijverig de vragen afgemaakt voor ons moderatorschap en toen moedeloos verder aan LO4. Blegh, ben zo blij dat dit de laatste opdracht is. Vanmiddag naar het feestje van mijn oppaskindje geweest, dat was opzich wel gezellig en zo, maar op een gegeven moment voelde ik me zo schuldig dat ik even voor 2 uurtjes naar huis ging om te werken en ik had afgesproken dat ik daar 's avonds wel zou eten. Thuis kon ik me slecht concentreren, probeerde wel echt te werken maar voel(de) me zo verdrietig en eenzaam.. Maar weer terug gegaan naar het feest maar toen ik daar was was iedereen al aangeschoten en gezellig en ik viel er helemaal buiten en voelde me ineens ook vreselijk slecht alsof ik alleen voor het eten kwam.. Dus binnen 5 minuten was ik weer weg, zonder iets te zeggen (behalve tegen mijn moeder) en thuis de avond door gebracht. Heb nu wel een hoofdstuk kunnen lezen wat me morgen weer helpt met de opdracht, maar toch.. Voel me alleen en verdrietig en heb geen zin om gezellig te doen. Ga maar slapen en morgen weer hard aan de slag. Het wordt druk de komende weken, ik moet nu gaan doorzetten. Tuurlijk voel ik me juist dan moe en verdrietig..
Oud 19-10-2008, 21:56
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh. Ik heb morgen wiskunde-tentamen en ik ga morgenochtend nog oefenen, maar ik ben zooo bang dat ik het niet ga halen. Aangezien voorgaande jaren bijna niemand het haalde en ik zo slecht ben in wiskunde. Ik wil hier gewoon vanaf zijn, dus ik wil het gewoon halen! (en stiekem wil ik ook alle studiepunten behalen)

En potverdrie, ik keek gisteren de film Simon. Wat is dát een goede en indrukwekkende film. Tranen met tuiten gehuild, dat wel.
Oud 19-10-2008, 23:41
Verwijderd
geesten en andere bijzondere situaties zijn me gewoon, ik kijk niet zo snel ergens van op, er is altijd een aanwijzing en een oplossing, maar waarom mijn gordijnen nu in de lengte en breedte gekrompen zijn terwijl ik beneden televisie aan het kijken was.
ik heb eraan getrokken, geduwd, gesjord, de looprails gecheckt, niks veranderd. ze zijn gewoon kleiner geworden. hahahaha waaaat is dit
hier moet ik om lachen. de zwarte vlekken op het plafond doe ik af als een speling van het licht en een illusie. ik wil wel gewoon nuchter en koppig zijn as usual. maar in mijn eigen huis hoef ik me niet anders voor te doen.
ik vind het ook niet eng ofzo. gelukkig niet. gewoon opmerkelijk.
als het op een rare manier niet klopt, en het aan mij ligt, dan geeft dat ook niks. ik probeer het een plek te geven op deze manier. das fijn en doen niemand kwaad.
ik heb gelukkig ook webcam foto's van het voor en na van de gordijnen.
nu nog een beetje liefde om me heen van een lover liefst eentje die een klein beetje van dit snapt. zou snappen. zou kunnen snappen. zou willen snappen.
Oud 19-10-2008, 23:44
Redhair
Redhair is offline
Jaja voel me een beetje wasted. Donderdag en vrijdag gebruikt maar ook geslapen, vannacht wakker gebleven. Het is eigenlijk zo belachelijk. Mijn huisgenootje en ik hadden het vanmorgen over de reactie van je lichaam als je drugs neemt. Met alle macht probeert hij het vergif uit je te krijgen. Soms moet je vaak plassen, de zweetaanvallen, via alle poriën probeert je lichaam het te lozen. De vette huid, peppukkels kunnen zich na de eerste lijn soms al ontwikkelen. Maar nee hoor, we luisteren er niet naar, we nemen nog een lijn en nog een en nog een, ons lijf krijgt geen kans zich te ontdoen van de troep. Waarom gebruiken zoveel mensen drugs? Gebruiken veel mensen drugs? Voor mij wel. Jezus, iedereen met wie ik om ga gebruikt harddrugs, behalve mijn broer en vriend. De vrienden die niet gebruikten zijn langzaam verdwenen. Het lijkt niet goed bij elkaar te passen, gebuikers en niet-gebruikers.
Gelukkig gebruikt vriendje niet en passen wij nog wel goed bij elkaar. Gelukkig doet hij niet moeilijk over mijn gebruik. Hij houd me een beetje in de gaten maar ik houd mezelf ook in de gaten en ik ken mijn grenzen. Ook fijn dat hij eigenlijk ook bijna alleen met drugsgebruikers omgaat, weet wat het is.

Wat lul ik toch, ik ga zo maar slapen. Vorige week ben ik voor het eerst weer op de plek geweest waar we papa uitgestrooid hebben. Het deed me weinig, ik werd niet echt emotioneel.

Ik voel me zo raar. Ik ben gelukkig, maar ik voel het niet. Ik weet dat ik het ben en als ik door de herfstzon loop of lief doe met vriendje, als mijn twee vriendinnetjes en ik lachen, dan voel ik het weer even, maar meestal weet ik alleen dat ik het ben zonder het te voelen. Vaak hangt er wat melancholie boven me. Niet heel zwaar, maar het is er. Het ligt ook aan de tijd, aan de omstandigheden. Herfst, papa is eind deze maand twee jaar dood, mijn financiële crisis.
Af en toe ben ik weer op het randje van een woedebui. Soms ben ik net als vorig jaar, steek mijn vuist op en denk optimistisch 'laat die winter maar komen, geen depressie voor mij dit keer.'. Andere momenten lijkt het alsof ik al middenin de depressie zit.
En ondertussen ben ik gelukkig maar voel ik het niet. Het is een warboel, ik ben verward. Geef me stabiliteit, geef me rust.
Oud 20-10-2008, 00:09
R
R is offline
ik voel... niets. leegte.
Oud 20-10-2008, 07:00
Verwijderd
Ik had gister voor het eerst een zowaar serieus gesprek met mijn vader. Het moet niet gekker worden.
Eigenlijk ben ik daar blij om, want ik heb nu eindelijk een aanleiding gekregen om hem te zeggen dat ik boos ben en dat ik hem niet als mijn vader zie. Niet dat ik dat zo leuk vond om te doen, maar ik liep er al lang mee rond. Dat hij op zijn manier zijn best doet/heeft gedaan geloof ik wel, ik heb er alleen niks aan gehad. Ik ben boos en ik denk dat ik het hem altijd wel zal blijven verwijten dat hij er niet voor me was, toch hoop ik dat hij ook ooit gelukkig wordt. Alleen niet met mij als zijn dochter. Morgen ga het er maar weer met mijn therapeut over hebben, misschien dat daar nog wat uitkomt..
Oud 20-10-2008, 08:13
indigo
indigo is offline
@sonho: tuurlijk zit daar verschil tussen! Dingen worden wel moeilijker naarmate je verder in je studie komt. Maar je kunt het vast
@Mucky: Hmm, wel irritant dat je zo weinig les hebt, dat maakt het niet makkelijker... maar van níet uitgaan wordt je zelfbeeld niet hoger. Zoek een sport, muziek, gezelligheidsvereniging, cursus, weet ik veel... er is vast iets te vinden wat je leuk vindt! En anders ga je gewoon af en toe wat met klasgenoten kletsen die je nog niet zo goed kent. Vrienden kun je overal vinden! En als je echt zo diep in de put zit is er nog een schoolpsycholoog of een huisarts waar je terecht kan. Het is namelijk echt echt niet goed als je amper meer kunt eten enzo.
@Yana: als je dit nog leest, succes vandaag!
@Heksjuh: *masseert* succes met je tentamen! (En als je rug teveel pijn doet moet je gewoon paracetamol nemen hoor, anders ga je alleen maar rare houdingen aannemen, daar wordt het niet beter van.)

OT: de zon schijnt! Ik moet mijn spullen inpakken, maarrrr ik was naar het strand vrijdag en dat was supertof, en gister ging ik pokeren, dat was echt grappig . Ik had het nog nooit gedaan maar het ging best goed. Blijkbaar kan ik toch wel bluffen . Hihii en nu misschien nieuwe schoenen kopen (maar ze zijn zo duur en ik moet ze nog passen, maar ze zijn wel tof!) en naar mijn kamer.
Oud 20-10-2008, 09:32
Missy1234567890
@ Daantje: gefeliciteerd met je goed commentaar!
Ja, het gaat even wat minder, maar ik voel me wel beter dan 2 weken geleden, toen ik alleen maar zat te stressen, dus dat is wel fijn. Mijn commentaar was tot nu toe ook erg goed. Ik hoef ook geen verbeterde hoofdstukken meer in te leveren, m'n begeleiders vertrouwen erop dat die wel goed worden in de eindversie. Ik moet nu alleen nog m'n analyse/conclusiehoofdstuk inleveren en verbeteren. Ik ga ze zo mailen dat ik dat (en de verbeterde hoofdstukken) over maximaal 3 weken af ga hebben (had eigenlijk vandaag deadline). Morgen en woensdag ga ik in een ub zitten, dat werkt normaal gesproken wel goed. Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar ik heb voor deze scriptie zoveel papierwerk en boeken (3 grote ordners vol kopieën, 1 normale multomap en dan nog een aantal boeken), dat ik niet alles mee kan nemen naar de bieb en als ik ga uitzoeken wat ik nodig heb, vergeet ik altijd wel iets. Maar over het algemeen werkt werken in de ub nog het best.

OT: aan de scriptie en ik hoop dat het nu wél lukt. Maar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten