Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2008, 22:13
Verwijderd
ik stapte om 0600 uur uit bed, trok mijn werkplunje aan, stapte in de auto, om naar Ede te rijden. Was al halverwege toen ik besefte dat het woensdag was, en ik dus helemaal niet in Ede moet wezen, maar dat ik had kunnen uitslapen. Joechei...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2008, 14:38
capibara
capibara is offline
Ik ging iets te snel op bank zitten en zag het plankje met brie niet. Ik kwam op het uiteinde van het plankje terecht waardoor de brie met een mooie boog door de woonkamer vloog en met een bedrukt plofje kennis maakte met de vloerbedekking.
Oud 04-12-2008, 14:44
Laisve
Laisve is offline
Ik zat zo met een meisje te praten over ingewikkelde zaken, en ik met mijn übergoede versiercapaciteiten dacht even een leuk complimentje te maken, dus ik zei zo:

"Wow, je bent veel slimmer dan ik dacht!"

Was ze een beetje verongelijkt, zo van "Hoezo dan? etc. etc."

Daar kon ik me zo een-twee-drie niet uitlullen
Oud 05-12-2008, 09:51
Neko*
Neko* is offline
Oud 06-12-2008, 23:23
Verwijderd
niet zo'n boeiend verhaal, maar ik heb me voor het eerst in 8 jaar verslapen, waardoor ik te laat kwam op mijn werk. ik moest om 7u beginnen en werd om 6.59u wakker.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zat zo met een meisje te praten over ingewikkelde zaken, en ik met mijn übergoede versiercapaciteiten dacht even een leuk complimentje te maken, dus ik zei zo:

"Wow, je bent veel slimmer dan ik dacht!"

Was ze een beetje verongelijkt, zo van "Hoezo dan? etc. etc."

Daar kon ik me zo een-twee-drie niet uitlullen
Ik had een keer iets soortgelijks. Een vriend van me (die ik toen pas net kende) zei als compliment: ''Je komt wel intelligent over'' (tijdens onderwijs bedoelde hij). Wat ik opvatte als ''Je bent dan wel dom maar je komt tenminste intelligent over!''

OT: ik at in twee dagen een zak mini-taaitaaitjes leeg en dat was niet echt de bedoeling en dus wel een beetje oeps!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 00:02
Verwijderd
ik was ooit op een verjaardag van een nerdy vriend van me en iedereen zat de hele tijd te gamen. één gozer liet alleen de hele tijd de controller uit zijn handen flikkeren of bijna uit zijn handen flikkeren. dus op een gegeven moment riep ik: "jezus, ben je spastisch ofzo?!"

ja dus.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 00:04
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
ik was ooit op een verjaardag van een nerdy vriend van me en iedereen zat de hele tijd te gamen. één gozer liet alleen de hele tijd de controller uit zijn handen flikkeren of bijna uit zijn handen flikkeren. dus op een gegeven moment riep ik: "jezus, ben je spastisch ofzo?!"

ja dus.
SCOPE, het is SCOPE.
Oud 07-12-2008, 00:04
Verwijderd
scope?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 00:06
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
scope?
Het was eerst 'The Spastic Society' maar toen veranderden ze het naar 'Scope'. De Ricky Gervais fans weten wat ik bedoel.
Oud 07-12-2008, 10:52
Verwijderd
Ik schreef de naam van mijn broer met een c ipv met een k, wtf.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 11:38
Verwijderd
cenny?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 13:54
Verwijderd
- LIES
- Ja
- Kijk!
- Kijk selluf
- Ja dag *deur dichtdoet*

Topdrop naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:

ja dus.
ohja, soortgelijke opmerking maar dan met reuma.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:

ja dus.
Haha, supervet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 18:36
Lethe
Lethe is offline
'Ben je blind of zo!?'
'Ik heb inderdaad een visuele beperking.'
Oud 07-12-2008, 18:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

ja dus.
Ja zoiets maar dan met een autist.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:08
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
'Ben je blind of zo!?'
'Ik heb inderdaad een visuele beperking.'
Dat soort opmerkingen maak ik ook wel eens, maar ik weet heus wel dat een vriendin van mij blind is. ^^
Oud 07-12-2008, 19:12
Lethe
Lethe is offline
Ik heb dat zelf nooit gezegd (maar ergens gelezen), ik moest eraan denken door de post van sterrenmeisje.
Oud 08-12-2008, 14:31
Missy
Missy is offline
Mijn zusje van twaalf ging even haar kerstjurk en pumps demonstreren. Ze zat de hele tijd op te scheppen dat ze er zo goed op kon lopen.

'Ja, zie je. Dat doen jullie me niet na, zo goed op pumps lopen.'
- 'Bam'
' Auw, mam, ik ben gevallen!'
Oud 08-12-2008, 17:34
Verwijderd
*glasspliter opraap*
*onhandig in vinger prik*
BLOED BLOED AH
*naar badkamer ren*
*stukje wcpapier probeert af te scheuren*
*bloedende vinger daar domweg voor gebruik*
*bloeden stop*
*wc-rol met bloedvlek zie*
*bedenkelijk kijk*
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik speel dus in het kerstspel Maria en een vriendin van me speelt de engel Gabriël. Ik zag haar zitten in de kantine en ik vond het wel grappig om op haar af te rennen en "Oh Engel Gabriël!" te roepen. Kijkt een jongen verschrikt op, die daarvoor achter de tafel weggedoken was om met zijn tas te klooien. Bleek een jongen uit de derde te zijn, die ik ook ken, die Gabriël heet.
En ik stond daar echt te stamelen: 'oh.. nee, ik bedoelde haar, zij heet natuurlijk geen Gabriël, maar zij speelt de Gabriël in het kerstspel! De aartsengel dus, ja niet jou hoor! Ha Ha! Maar jij heet natuurlijk ook Gabriël! Maar ik riep jou helemaal niet hoor, heh! Maar ik vind jou ook wel aardig! Maar ook weer niet zo.. nee.. eh... '

het was echt een wtf-moment, ik was zo verbaasd door de situatie dat ik echt helemaal de weg kwijt was, ik wist echt zo hard niet meer wat ik ging zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Haha, geniaal.
Oud 10-12-2008, 20:02
marrel
marrel is offline
M'n lunch meenemen in de ochtendpauze en uitgelachen worden door een knappe jongen
Oud 10-12-2008, 20:03
Swlabr
Swlabr is offline
Ik zie de relatie niet.
Oud 10-12-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik speel dus in het kerstspel Maria en een vriendin van me speelt de engel Gabriël. Ik zag haar zitten in de kantine en ik vond het wel grappig om op haar af te rennen en "Oh Engel Gabriël!" te roepen. Kijkt een jongen verschrikt op, die daarvoor achter de tafel weggedoken was om met zijn tas te klooien. Bleek een jongen uit de derde te zijn, die ik ook ken, die Gabriël heet.
En ik stond daar echt te stamelen: 'oh.. nee, ik bedoelde haar, zij heet natuurlijk geen Gabriël, maar zij speelt de Gabriël in het kerstspel! De aartsengel dus, ja niet jou hoor! Ha Ha! Maar jij heet natuurlijk ook Gabriël! Maar ik riep jou helemaal niet hoor, heh! Maar ik vind jou ook wel aardig! Maar ook weer niet zo.. nee.. eh... '

het was echt een wtf-moment, ik was zo verbaasd door de situatie dat ik echt helemaal de weg kwijt was, ik wist echt zo hard niet meer wat ik ging zeggen
Omg, herkenning, op school vroeg een vriend me wat ik aan het luisteren was, en ik zij I Love You, Suzanne van.. En toen keek iemand om zo van huh en toen dacht ik ook huh en toen begreep ik dat zei misschien wel Suzanne zou kunnen heten.

Laatst gewijzigd op 10-12-2008 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 21:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha, geniaal.
hihi

Citaat:
Omg, herkenning, op school vroeg een vriend me wat ik aan het luisteren was, en ik zij I Love You, Suzanne van.. En toen keek iemand om zo van huh en toen dacht ik ook huh en toen begreep ik dat zei misschien wel Suzanne zou kunnen heten.
haha ja stom voelt dat he
Maar ik wist wel echt zeker ook nog dat hij Gabriël heette
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 23:54
Daboman
Daboman is offline
Ik heb pas een keertje m'n wachtwoord moeten veranderen om de ICT faciliteiten van de universiteit te kunnen gebruiken. Dit, omdat ze een strenger wachtwoordbeleid willen voeren. Nou ik heb speciaal tooltje om willekeurige wachtwoorden te genereren en encrypted op te slaan. Dus ik laat een random wachtwoord genereren en voer dat in als m'n nieuwe wachtwoord voor de universiteits ICT faciliteiten. Klik ik daarna ineens per ongeluk op cancel ipv save. Tsja, toen stond het oude wachtwoord opgeslagen in m'n tooltje terwijl het nieuwe wachtwoord nodig was om de universiteits ICT faciliteiten te gebruiken. En ik wist hem dus niet meer omdat ik hem random had laten genereren. Ik moest speciaal langs bij de helpdesk om m'n wachtwoord te laten resetten.
Oud 10-12-2008, 23:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tijdje geleden was ik bij een speciaal college over sci-fi, met wat klasgenoten van me.
Na afloop vroeg de docent: "Gaan we met de trap of de Lift naar beneden?"

Ik: Voor 1 verdieping? Dan moet je wel heel lui zijn.
Klasgenoot: Mja, of gehandicapt.
Ik: Aah joh, gehandicapten zijn ook lui. Die doen gewoon alsof.
Klasgenoot: Eh...Mijn ouders zijn gehandicapt.
Ik: .......
Oud 11-12-2008, 09:08
Missy
Missy is offline
Ohja, gisteren met de bedrijfsleider.
B:'Het is wel een klein kerstboompje.'
Ik: 'Ja, het is wel een kansloos kerstboompje. Er passen net vier ballen in.'
B: 'Nou, dan neem ik er wel twee mee.'

Oeps.
Oud 11-12-2008, 11:41
Verwijderd
stuur ik net een semi-ongeduldig mailtje naar de meneer die mijn koptelefoon zou regelen, gaat de bel. dus ik druk op verzenden, ga de deur opendoen en daar staat een meneer met mijn nieuwe koptelefoon.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik keek laatste echt heel raar aan tegen het woord 'reis'. Had het idee dat er iets niet klopte, dus ik zei tegen mij commissieleden: 'He! Nu zie ik het! Reis schrijf je met ij!' En toen gingen ze me heel hard uitlachen
Oud 14-12-2008, 16:34
Missy
Missy is offline
Net ging ik boodschappen doen. Bij de kassa liet ik een sausje vallen. Ik wou geloof ik zo snel mogelijk weg. Nu laat ik er thuis ook nog twee vallen.
Oud 14-12-2008, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Net ging ik boodschappen doen. Bij de kassa liet ik een s
Ik dacht dat er iets anders kwam
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 16:40
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik dacht dat er iets anders kwam
Wat dan? Een scheet?
Oud 14-12-2008, 16:41
Verwijderd
Nou ik had van Sinterklaas (oké, grapje, die bestaat niet he, van mijn twee oudtantes) een handig notitieboekje gehad maar het was roze en er zaten kikkertjes op ofzo. Dus ik dacht 'plak er wat dingen op, schilder er overheen, hopaaa'.
Dus ik wil iets noteren, krijg ik dat ding niet open. Dacht ik 'oh shit ik heb alle bladzijden aan elkaar geschilderd'. Trekken als een malle, heel de kaft verkreukeld enzo, was ik vergeten dat er een elastiek omheen zat.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 11:40
Verwijderd
Up, want leuk topic en ik was weer leuk bezig gister.

Ik kom in de kantine van werk, om te gaan werken. Een meisje staat haar jas op te hangen, terwijl de schuifdeur bijna helemaal dicht is, dus ik zeg "hij kan ook open hoor". Zij zegt: "oh, doe hem maar open dan". Dus ik probeer hem open te doen, gaat 'ie niet open. Oeps.

En toen ik pauze had donderde ik van de trap af.

Het was 19:00 uur, dus ik mocht naar huis. Ik vraag aan de baas: "Karin, mag ik naar bed?"
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 14:07
Verwijderd
ik had met oud&nieuw trouwens echt nog een debiele actie. we zaten "across the universe" te kijken en er was een stukje over de rassenrellen in de jaren '70 en ik maakte toen een opmerking over die rellen in parijs afgelopen jaar. maar ik bedoelde het zo van "racisten zijn echt dom", maar hij kwam er uit als "marokkanen zijn echt dom" en toen kreeg ik dat echt niet meer rechtgepraat en heb ik maar mn mond gehouden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 14:57
Verwijderd
Een album van Staind heet 'Break the cycle'. En tot vandaag was ik er van overtuigd dat dat 'Breek de fiets' betekende.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 15:06
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ging om 23:15 gister nog even 5 minuutjes internetten. 1u ging de pc uit Whoops
Oud 15-01-2009, 07:52
Hanneke
Hanneke is offline
Gister bij de luistertoets Engels. Ik was redelijk zeker dat ik het goede antwoord had en niemand gaf antwoord, dus deed ik dat maar. (Meestal geef ik geen antwoord bij Engels, omdat het toch vaker fout dan goed is ;x) "Ik had antwoord B" en las het antwoord voor. Anderen reageren "oh, ik had die ander ..." "Ja, dat dacht ik ook". Pas op dat moment keek ik op m'n blaadje en zag ik een A staan. "ohja, ik had otch ook A" klonk niet zo overtuigend.
Oud 21-02-2009, 15:05
Verwijderd
ik steek net een peuk op en doe echt zo *snif snif* 'hmz, wat ruik ik nou voor raars?'. blijkt dat ik het filter heb aangestoken. .
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 18:18
Miekje*
Miekje* is offline
Dat had ik ook een keer en dat is ranzig

Ontopic: ik was op mijn werk de handdoekjes aan het bijvullen, dus ik trek een pak open, maar het plastic zat heul erg strak, dus toen lag de hele stal vol handdoekjes. Jippie
Oud 22-02-2009, 16:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
ik steek net een peuk op en doe echt zo *snif snif* 'hmz, wat ruik ik nou voor raars?'. blijkt dat ik het filter heb aangestoken. .
Uhm ja, dat heb ik ook een keer gehad, tijdens een generale midden op het toneel. Het was stikdonker en ik was niet zo heel blij met degene die sigaretten had gekocht die geheel wit waren, in plaats van een ander kleurtje om het filter. Nuhja, voor die avond was ik gewaarschuwd. Toen pleurde de sigaret alleen uit de houder, en dat was niet zo'n ramp eigenlijk, al was het niet geplanned.
Oud 22-02-2009, 16:29
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dat had ik ook een keer en dat is ranzig

Ontopic: ik was op mijn werk de handdoekjes aan het bijvullen, dus ik trek een pak open, maar het plastic zat heul erg strak, dus toen lag de hele stal vol handdoekjes. Jippie
Herkenbaar. Dan trek ik van die verpakkingen los en dan komen er schroefjes en weet ik wat voor kleine dingen uitzetten. Of ik laat het weer eens vallen. Ik maak wat uurtjes op de grond.
Oud 22-02-2009, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik maak wat uurtjes op de grond.
waarom las ik hier: "ik maak wat uurtjes op mijn rug."???
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 16:33
Verwijderd
+1
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 16:35
Verwijderd
whoopsiedaisy!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 00:00
Verwijderd
Heb je wel eens een opmerking gemaakt of iets gedaan in het bijzijn van mensen die/wat toen of achteraf heel gênant, dom, verkeerd of misplaatst was? Bijvoorbeeld een foute nazi-grap gemaakt in het bijzijn van Duitse schoonouders of per ongeluk hete koffie over je date heen gegooid? Barst maar los!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 00:04
Verwijderd
Citaat:
vandaag was ik echt zo fucking dom bezig. ik was een essay aan het typen en schreef dus gewoon: "toestant". het meisje wat mee aan het lezen was verbeterde me: "dat is met een d, hè?" dus ik werd meteen knalrood. "ja, ik vond het al zo raar staan. misschien dacht ik gewoon aan tand ofzo."
even was het stil en toen begon ze echt keihard te lachen. "dat is ook met een d!"
fuck
Citaat:

ja dus.
Citaat:
ik had met oud&nieuw trouwens echt nog een debiele actie. we zaten "across the universe" te kijken en er was een stukje over de rassenrellen in de jaren '70 en ik maakte toen een opmerking over die rellen in parijs afgelopen jaar. maar ik bedoelde het zo van "racisten zijn echt dom", maar hij kwam er uit als "marokkanen zijn echt dom" en toen kreeg ik dat echt niet meer rechtgepraat en heb ik maar mn mond gehouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten