Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2008, 11:56
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ook de h&m is niet leuk. Voor een basic truitje is het wel ok en best betaalbaar. Er zijn wel leuke kleren, maar die koop ik nooit. De rekken hangen te vol, ik kan nooit wat vinden.
ja, ik ga ook altijd naar de h&m om stomme kleding te kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2008, 12:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik erger me dood aan alle prijzen. Bijvoorbeeld Zara en Mango. Eerst was dit een toffe winkel met leuke hippe dingetjes. De dingetjes zijn nog steeds leuk en hip, maar ontzettend duur.
Nou, echt ontzéttend duur. Valt dus echt reuze mee. 40 of 50 euro voor een broek wil ik niet duur noemen. En ja, ze hebben soms shirtjes van rare stofjes en daar betaal je inderdaad in verhouding wel veel voor, maar die dingen vind ik dan vaak ook totaal niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 13:19
Delius
Delius is offline
Als ik winkel dan is het voornamelijk op rustige tijden en mijd ik winkels als de H&M. Eigenlijk heb ik over het algemeen goede ervaringen met winkels en de mensen die er werken. Er wordt de tijd voor je genomen, ze komen met goede adviezen etc. Irritaties gaan dan ook niet verder dan het niet hebben van mijn maat, of lelijke pasvormen oid.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 13:44
StIpse
StIpse is offline
Citaat:
volgens mij is dat typisch nederlands, in amerika heb je heel veel ongelijke maten (dus 32/30 ofzo), ik koop broeken in amerika vaak bij pacsun en daar kan je kiezen tussen short, regular en long bij elke maten. da's wel fijn als je klein bent

en wat je zegt over kleren die er niet hangen, dan zijn ze gewoon op toch? 38/40 lijkt me onder jonge meisjes de meest standaard maat dus die is ook het eerste weg
Mee eens. Als ik in de States ben koop ik daar mijn kleren, veel meer keuze veel origineler dan in het truttige Nederland! Ook in de kleinere plaatsjes. De prijzen zijn ook een stuk lager, vooral in de mid-west. Op verzoek neem ik dan staaapels t-shirts mee, die helemaal nuts zijn, maar die je hier never nooit niet tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 15:05
Signy
Signy is offline
Citaat:
waarom zegt iedereen toch dat HM goedkoop is? ALS het al zo is het echt luttele euros. vroegah was het naar mijn idee ook wel cheap maar tegenwoordig? of is het bij de mannenafdeling gewoon volle mep in vergelijking met de vrouwen vanwege gebrek aan concurrentie oid?
naja ik kom er ook niet zo vaak meer eigenlijk
Hempjes voor 5 euro, truien voor 10 euro min 30 euro max... Winterjassen voor 50 euro
Tja das niet echt duur te noemen.

mijn irritaties:
- de drukte op vr,za,zo. Probeer nu altijd op andere dagen te winkelen want anders sta je bv bij de H&M 30 minuten in de rij voor de pashokjes en dan weer 20 minuten in de rij voor de kassa.
- stof in de pashokjes.
- geen spiegels in de pashokjes
- hele luide muziek
- heel traaaaaaaaaaaaaaaag winkelpersoneel
- winkels die helemaal leeg zijn dus als ik dan naar binnen loop klampen de verkopers zich aan mij "hee een klant"
Oud 26-10-2008, 16:29
Nona
Nona is offline
Ten eerste de tyfuszooi die het soms in kledingwinkels is. Vaak op drukke dagen ja, en ik geef ook niet alleen het personeel de schuld, maar ik zou gewoon zo graag hebben dat alles op nette stapels ligt of geordend aan kledinghangers hangt. Ik word echt zenuwachtig van omver vallende stapels en hangers waar de kleding vanaf valt zodra je het wilt bekijken. En viezigheid is minstens zo erg.

Te krappe gangpaden vind ik ook naar. Ik heb meestal een rugtas bij me en ik zou me graag midden in een gangpad om willen kunnen draaien zonder dat ik tegen van alles aan stoot. En als ik dan iemand tegenkom die de andere kant op wil zou ik daar liever niet mee knuffelen om dat te bewerkstelligen.

Mensen die dwars door je heen kijken vind ik ook naar. Die mensen komen meestal op je af lopen en hopen dat je aan de kant gaat als ze doen of ze je niet zien. Dat is niet specifiek voor winkels, maar wel iets wat tijdens het winkelen het meest opvalt. Sowieso zou ik het prettiger vinden als mensen gewoon een poging tot communicatie zouden doen als ze iets van me nodig hadden.

En dan nog iets specifiek voor de V&D: altijd als je iets nodig hebt van het personeel krijg je te horen dat iemand anders daarover gaat. Waarom is er nooit iemand te vinden die daadwerkelijk op diezelfde afdeling werkt?

De Sting in Amersfoort vind ik wel fijn. Dat komt doordat ik er voornamelijk door de weeks ben. Die winkel is gewoon ruim, het assortiment netjes uitgestald (dat zal op zaterdag vast anders zijn, maar dan ben ik er dus niet), het personeel is behulpzaam maar niet opdringerig en ik vind er vrijwel altijd de juiste maten. Driekwart van het assortiment zou ik van mijn leven niet dragen, maar ik winkel er in ieder geval prettig.
De H&M is vreselijk. Wanneer je er ook komt, het is er altijd een teringzooi, het licht is onprettig, het stinkt en er lopen heel vervelende mensen rond. Bij welke H&M ik ook kom.
Oud 26-10-2008, 21:54
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Nou, echt ontzéttend duur. Valt dus echt reuze mee. 40 of 50 euro voor een broek wil ik niet duur noemen. En ja, ze hebben soms shirtjes van rare stofjes en daar betaal je inderdaad in verhouding wel veel voor, maar die dingen vind ik dan vaak ook totaal niet mooi.
Nee dat is niet duur voor een broek, maar ik kijk niet meer naar broeken want ik heb altijd problemen met broeken. Maar als ik iets leuks bij de zara of mango zie, kan ik het bijna nooit betalen. De basic dingetjes hebben wel ok prijzen, maar een tijdje geleden zag ik een mooi blazertje bij de zara. Dat ding kostte 120 euro, sorry maar dat vind ik niet normaal. En dit was echt niet eenmalig, ik pak vaak zat dingen uit het rek bij de mango en zara die ik gewoon echt niet kan betalen.
Oud 26-10-2008, 21:56
Verwijderd
ohja, traag kassapersoneel, AAAAAAAARGH

koop je 5 dingen aan een hanger en dan gaan ze alles een voor een rustig ontdoen van de hanger en de hangers een voor een achter ze op t stangetje hangen, omg
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 01:47
Hakuna
Hakuna is offline
Wat ik vooral haat is dat ze met name bij veel schoenenwinkels (vooral Footlocker) weinig keus hebben in de meest gangbare sportschoenen en herenschoenen in de maten 43 en 44

Ik wil niet veel zeggen, maar de H&M begint steeds meer op een kleding dumpzaak te worden die zelfs nog ver onder het kleding nivo van Hendriks Mode en C&A ligt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 09:25
Nonaj
Nonaj is offline
-verkoopsters die je achterna lopen en op de vingers kijken
-mensen die uitgebreid 1 kledingstuk gaan bekijken en tegelijkertijd daardoor het hele pad versperren
-kledingrekken die veel te vol hangen
-als bij hetgene wat je leuk vindt er net geen prijskaartje aan hangt
-kledingverkoopsters die aan komen hollen als je het pashokje uit komt en zeggen 'ennnnn hoe stond het????'
-irritante pubers die uitgebreid gaan verkondigen dat de kleding bij de H&M de helft goedkoper is, waarom gaan jullie dan niet direct daar heen stelletje mutsen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 09:29
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik wil niet veel zeggen, maar de H&M begint steeds meer op een kleding dumpzaak te worden die zelfs nog ver onder het kleding nivo van Hendriks Mode en C&A ligt.
Tja het is er goedkoop, maar de kwaliteit van sommige dingen daar is dan ook om te huilen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 10:49
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Voelde ik dat juist aan. Maar hoeveel meningen moet je dan hebben voor dit een betrouwbare afspiegeling is, of maakt dat niet uit?
Dit is geen random onderzoek en daarom naar mijn idee ook niet betrouwbaar.

Anyway, ik hou er niet van als de pashokjes geen spiegels hebben, wat al gezegd is. Verder heb ik geen last van drukte, want op drukke dagen vermijd ik de stad.
Oud 27-10-2008, 12:38
Delius
Delius is offline
Citaat:
jep! scriptie....ik hou dr van..
maar dit is overigens wel een snelle manier om aan verschillende meningen te komen..
Totaal niet verantwoord natuurlijk. Het enige waar je het voor zou kunnen gebruiken is om beeld te krijgen van de situatie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 12:47
barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Voelde ik dat juist aan. Maar hoeveel meningen moet je dan hebben voor dit een betrouwbare afspiegeling is, of maakt dat niet uit?
Nee, de hoeveelheid maakt niet uit, maar hoe meer hoe beter natuurlijk!
Scripties in de mode worden vaak vanuit de bedrijfskant geschreven en ik ga juist de consumentenkant behandelen..
Want er zijn zoveel bedrijven die denken dat ze alles voor de klant doen en klantgericht te werk gaan, maar in feite is de klant het daar helemaal niet mee eens.
Dus ik probeer eigenlijk uit te zoeken wat die klant dan wel zo trekt en hoe het komt dat mensen toch wel voorkeuren hebben voor bepaalde winkels, en waar die voorkeur dan op is gebaseerd.

Al denk ik dat het de laastste tijd niet meer zoveel uitmaakt, iedereen winkelt overal en het komt niet vaak voor dat iemand zijn kleding allemaal bij dezelfde winkel koopt, keer op keer.
Vandaar dus mijn onderzoekje..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 12:56
barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Dit is geen random onderzoek en daarom naar mijn idee ook niet betrouwbaar.

Anyway, ik hou er niet van als de pashokjes geen spiegels hebben, wat al gezegd is. Verder heb ik geen last van drukte, want op drukke dagen vermijd ik de stad.
Er wordt natuurlijk nog een stapel literatuur aan toegevoegd maar wat is er dan nog betrouwbaarder dan meningen? want interviews zijn dat zeker niet...
en overigens is dit de nieuwe manier van marketing..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 12:58
barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Totaal niet verantwoord natuurlijk. Het enige waar je het voor zou kunnen gebruiken is om beeld te krijgen van de situatie.
Nogmaals, ik ga niet mijn hele scriptie baseren op dit onderzoekje, het is een onderdeel daarvan van enkel 1 forum.
En ook nog eens opgelegd door mijn begeleider...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 12:59
igfy
igfy is offline
Citaat:
Al denk ik dat het de laastste tijd niet meer zoveel uitmaakt, iedereen winkelt overal en het komt niet vaak voor dat iemand zijn kleding allemaal bij dezelfde winkel koopt, keer op keer.
Vandaar dus mijn onderzoekje..
Voor mij geldt dat niet echt. Ik kijk wel vaak in allemaal verschillende winkels, waar ik soms ook wel iets koop. Maar er zijn ook winkels waar ik veel kom en waar een relatief groot deel van mijn kleding vandaan komt.
Oud 27-10-2008, 13:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Er wordt natuurlijk nog een stapel literatuur aan toegevoegd maar wat is er dan nog betrouwbaarder dan meningen? want interviews zijn dat zeker niet...
Nou, ik bedoelde meer: als je wilt weten wat de users van s.com, die het subforum lifestyle bezoeken, van winkelen vinden dan is dit een goed begin. Maar als je wilt weten wat de Nederlanders vervelend vinden aan winkelen, dan is dit waarschijnlijk geen goede afspiegeling.
Goed, het topic gaat hier natuurlijk niet over en ik wil je verder succes wensen met je scriptie.
Oud 27-10-2008, 18:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
eigenlijk alles wat gezegd is, met name irritante onbeschofte klanten en trage kassamedewerkers maar ook winkelmiepen die me suf aankijken omdat ik met werkkleding de winkel in ga. en als ze zien dat ik een grote tas of tassen bij heb, dan nog een tasje om de spullen doen ipv vragen of het er nog bij past. en als ik dan zeg 'thanks, maar ik heb al een tasje' kijken ze dom.
Oud 27-10-2008, 18:41
vilein
vilein is offline
Citaat:
Dus ik probeer eigenlijk uit te zoeken wat die klant dan wel zo trekt en hoe het komt dat mensen toch wel voorkeuren hebben voor bepaalde winkels, en waar die voorkeur dan op is gebaseerd.

Dat eerste zoek je zo niet uit, je zoekt nu wel uit wat mensen niet leuk vinden aan winkelen zelf.
Dat tweede is ook niet zo. Mensen zijn gewoontedieren, niemand koopt overal kleding. Dat is afhankelijk van factoren als gemak, smaak, financieen en sociale omgang. Mooie artikelen over geschreven voor bijv. Shim & Kotsiopulos.

Citaat:
Meningen zijn ongelofelijk onbetrouwbaar en mocht dit de nieuwe manier van marketing zijn dan zie ik dat toch somber in.

Dit alles terzijde vind ik het irritant als mensen met buggys door gangpaden lopen, als winkelmedewerkers zich ongelofelijk met je bemoeien of gewoon te sloom voor woorden zijn.
Oud 27-10-2008, 20:02
Crimson
Crimson is offline
Een scriptie? Onderzoek doen naar wat mensen niet fijn vinden aan winkels, is dat wetenschappelijk te onderbouwen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 20:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Als ik winkel dan is het voornamelijk op rustige tijden en mijd ik winkels als de H&M. Eigenlijk heb ik over het algemeen goede ervaringen met winkels en de mensen die er werken. Er wordt de tijd voor je genomen, ze komen met goede adviezen etc. Irritaties gaan dan ook niet verder dan het niet hebben van mijn maat, of lelijke pasvormen oid.
Ik heb nooit behoefte aan advies. Vandaar dat ik liever ook naar massale winkels als H&M ga.
Oud 27-10-2008, 20:43
Broeder
Broeder is offline
Zodra een verkoper zich ermee gaat bemoeien ben ik weg.
Oud 28-10-2008, 11:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb nooit behoefte aan advies. Vandaar dat ik liever ook naar massale winkels als H&M ga.
Ja, inderdaad. Ik vind het fijn om zelf een broek maat uit te zoeken, daarom ga ik graag naar de Bijenkorf. Maar laatst was ik in een winkel waar ze de broeken voor je pakken en ik was op zoek naar een bepaald type broek en de verkoopster heeft me eigenlijk super goed geholpen.
Oud 28-10-2008, 16:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
stond ik net in de claire's ( winkel met allerhande goedkope sieradenrommel) komt er zo'n grietje naar me toe 'hier, heb je een winkelmandje' euuuh... wtf? ik had sowieso mijn ene hand vol met mdf en mijn andere hand had geen zin in een of ander wazig wasmachinezakje waar je je spulletjes in moest doen. afijn, stond ik bij de kassa, zegt die kassamiep 'kijk, we hebben ook hele leuke nagellakjes voor maar 3 euro' WTF hoezo brutaal. Denkt ze nou echt dat ik, omdat ze het me zo gaat opdringen, ik ineens die nagellakjes koop. jeminee. wat een kutwinkel.
Oud 28-10-2008, 17:57
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
stond ik net in de claire's ( winkel met allerhande goedkope sieradenrommel) komt er zo'n grietje naar me toe 'hier, heb je een winkelmandje' euuuh... wtf? ik had sowieso mijn ene hand vol met mdf en mijn andere hand had geen zin in een of ander wazig wasmachinezakje waar je je spulletjes in moest doen. afijn, stond ik bij de kassa, zegt die kassamiep 'kijk, we hebben ook hele leuke nagellakjes voor maar 3 euro' WTF hoezo brutaal. Denkt ze nou echt dat ik, omdat ze het me zo gaat opdringen, ik ineens die nagellakjes koop. jeminee. wat een kutwinkel.
haha, in Amerika is dat heel normaal. in de zomer stond ik bij de kassa een cd af te rekenen 'do you have electronic gadgets? Like nintendo ds, psp, blabla' dus ik zei maar ja, kreeg ik vervolgens schoonmaak doekjes aangeboden, nog 20 dingen. Dat zeggen ze bij elke klant, de vriendin die achter me in de rij stond kreeg hetzelfde verhaaltje afgedraaid. En ook bij Claire's, krijg je altijd een winkelmandje, en bij de kassa noemen ze nog 10 aanbiedingen voor je op. Gewoon nee zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 17:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Pff, ja ik was daar ook een keer en toen krijg ik ook zo'n mandje aangeboden. Toen ik "nee, niet nodig" antwoordde keek dat mens echt heel raar. Waarom zou je daar een mandje nodig hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 18:57
barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Dat eerste zoek je zo niet uit, je zoekt nu wel uit wat mensen niet leuk vinden aan winkelen zelf.
Dat tweede is ook niet zo. Mensen zijn gewoontedieren, niemand koopt overal kleding. Dat is afhankelijk van factoren als gemak, smaak, financieen en sociale omgang. Mooie artikelen over geschreven voor bijv. Shim & Kotsiopulos.

Meningen zijn ongelofelijk onbetrouwbaar en mocht dit de nieuwe manier van marketing zijn dan zie ik dat toch somber in.

Dit alles terzijde vind ik het irritant als mensen met buggys door gangpaden lopen, als winkelmedewerkers zich ongelofelijk met je bemoeien of gewoon te sloom voor woorden zijn.
Thnx, Weet je misschien waar ik die artikelen kan vinden?heb t al gegoogled maar er kwam niet zoveel nuttigs uit..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 19:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Pff, ja ik was daar ook een keer en toen krijg ik ook zo'n mandje aangeboden. Toen ik "nee, niet nodig" antwoordde keek dat mens echt heel raar. Waarom zou je daar een mandje nodig hebben?

ja inderdaad, ik moest maar 1 ding hebben, en al zou ik 10 soorten oorbellen nemen, dat past nog allemaal in 1 hand. bij de H&M staan ook mandjes, maar dan echte, en die kun je gewoon naar eigen wens pakken.

@ crimson: tering ben daar zo niet van gedient.. ze mogen blij zijn dat ik al iets koop.
Oud 30-10-2008, 14:49
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Zodra een verkoper zich ermee gaat bemoeien ben ik weg.
Bij elke winkel waar ik kom en waar ik vermoed dat de verkoper me op de vingers gaat kijken en me allerhande dingen wil proberen aan te smeren zeg ik bij voorbaat al : 'ik kijk alleen even wat rond hoor'

meestal druipen ze dan wel af
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 18:18
asjdfl
asjdfl is offline
vandaag heeft iemand zijn neus in een sweater gesnoten.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 21:41
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
dat meen je niet, echt gesnoten of zn neus afgeveegd?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 21:51
asjdfl
asjdfl is offline
gesnoten, geveegd, potato, patato. in ieder geval een echte lange groene klodder op een sweatshirt hernuel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 04:14
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik haat 'shoppen' all together. In mijn perfecte wereld word ik wakker met passende kleren onder mijn bed!
Oud 10-11-2008, 14:25
Verwijderd
Citaat:
haha, in Amerika is dat heel normaal. in de zomer stond ik bij de kassa een cd af te rekenen 'do you have electronic gadgets? Like nintendo ds, psp, blabla' dus ik zei maar ja, kreeg ik vervolgens schoonmaak doekjes aangeboden, nog 20 dingen. Dat zeggen ze bij elke klant, de vriendin die achter me in de rij stond kreeg hetzelfde verhaaltje afgedraaid. En ook bij Claire's, krijg je altijd een winkelmandje, en bij de kassa noemen ze nog 10 aanbiedingen voor je op. Gewoon nee zeggen
doen ze bij de footlocker ook, "wil je veters" "wil je een schoonmaakblokje"
als ik iets wil pak ik t wel, al is t wel attent natuurlijk... en bij zulke labiele mensen als mij werkt t ook wel als t handige rommel is
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 14:39
Noddy
Noddy is offline
Ik werkte een tijdje geleden in een sieradenwinkel. Ik MOEST altijd mensen aanspreken of ik ze kon helpen en zo. Deed het bijna nooit, ik vind het zelf ook verschrikkelijk irritant. Als mensen echt mijn hulp nodig hebben, zie ik het vanzelf. Uiteindelijk begreep mijn baas wel dat ik het toch niet zou doen en kon ik lekker mijn gang gaan.
Oud 11-11-2008, 16:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was pas in een schoenenwinkel waar al meer dan een jaar heel groot "OPHEFFINGSUITVERKOOP!!! TELL YOUR FRIENDS" etc. op staat (hoe lang gaat het duren voordat ze een keer oppleuren?) en ik vroeg naar de prijs van een paar onitsuka tigers, bleken die krengen 75 euro te zijn, dus ik zeg 'eeeh, nee.' Komt die dude met een heel lulverhaal dat ze echt niet duur zijn, want die schoenen kan je echt nergens anders kopen blablabla (Niet waar, want m'n beste vriendin had ze een jaar daarvoor gekocht voor 79 euro) Dus ik zeg nog een keer dat ik ze wel erg cool vind, maar dat ik het echt niet kan doen omdat ik een 'arme' student ben en dat ik anders de rest van de maand droog brood moet eten. Blijft die dude maar doorzeiken over hoe ik de schoen gewoon even moet passen en dat hij er dan wel wat op zou verzinnen. Yeah right, 5 euro korting ofzo, Whoopdeefuckingdoo.
Ik werd echt helemaal gek van die gast en het duurde me 5 minuten voor ik eindelijk de winkel uit was. Proberen je spul te verkopen is logisch, maar je moet wel snappen wat NEE betekent.
Oud 11-11-2008, 17:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Euh... gewoon weglopen? Of anders 50 euro biede?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 19:19
Verwijderd
Dat je voor een shirtje 60 euro moet betalen, terwijl het de kwaliteit van een poetslap is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 22:03
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Dan kom je in de verkeerde winkels, bami.
Oud 11-11-2008, 22:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Euh... gewoon weglopen? Of anders 50 euro biede?
Ja, ik wou ook weglopen, maar hij bleef maar achter me aanhobbelen.

@BieMie: Ik heb echt nog nooit zulke dure shirtjes zien hangen in de winkels waar ik kom. Eigenlijk zijn al mijn T-shirts gemiddeld een tientje en sommigen gaan al jaren mee. Beter kijken dus, of een betere smaak ontwikkelen.
Oud 11-11-2008, 22:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dat je voor een shirtje 60 euro moet betalen, terwijl het de kwaliteit van een poetslap is.
Een beetje poetslap gaat anders jaren mee!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 14:50
Verwijderd
waren t maar poetslappen idd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wou ook weglopen, maar hij bleef maar achter me aanhobbelen.

@BieMie: Ik heb echt nog nooit zulke dure shirtjes zien hangen in de winkels waar ik kom. Eigenlijk zijn al mijn T-shirts gemiddeld een tientje en sommigen gaan al jaren mee. Beter kijken dus, of een betere smaak ontwikkelen.
Show me your style
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 19:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Show me your style

allen nog geen tientje, incl. verzendkosten.
Oud 13-11-2008, 07:34
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
welke site? Toffe shirts

Maar dan moet je wel van prints houden, en koop je ook je truien jurkjes en broeken daar?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 12:13
Verwijderd
threadless denk ik?

jup: www.threadless.com
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 22:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
welke site? Toffe shirts

Maar dan moet je wel van prints houden, en koop je ook je truien jurkjes en broeken daar?
threadless idd. Truien heb ik daar ook vandaan, aan jurkjes doe ik niet echt en broeken koop ik zelden, want dat is altijd drama met mijn maat. Maar wat ik koop is nooit duur. Ik heb zelfs geen broeken van boven de 60 euro en die zijn echt niet van slechte kwaliteit...
Oud 14-11-2008, 19:41
Tink*
Tink* is offline
Naast alles wat al gezegd is vind ik het ook gruwelijk irritant als verkoopsters je maat gaan schatten als je er niet om vraagt. Ik was iets aan het passen en ik moest wat groter hebben en toen wilde de verkoopster dat per se voor me halen. Nou ja kprima hoor, dus ik zei mijn maat. Begint ze te verkondigen dat dat echt niet mijn maat kan zijn en dat ik minstens twee maten kleiner moet hebben. Sorry hoor, maar ik weet toch echt wel wat mij past en wat niet.

Mensen zijn irritant, maten die er niet zijn zijn irritant. Als een maat uitverkocht is en mensen vragen er steeds om betekent dat doorgaans dat er vraag naar is en je er misschien meer van moet bestellen en misschien minder van maatje mini.

Ik vind kleinere alternatieve winkeltjes nog het beste qua personeel etc. Die dringen zich niet op en zeggen ook gewoon of iets je staat of niet.
Oud 15-11-2008, 23:27
Verwijderd
Dit zag ik laatst liggen; wel iets duurder:

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten