Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wist je dat...
…mijn telefoongesprekken zelden langer duren dan 30 seconden en dat ik niet weet hoe ik een sms moet versturen en dat ook nog nooit gedaan heb? …ik eigenlijk helemaal niet sociaal ben? …mensen mij desondanks meestal lief vinden? …ik een hekel heb aan winkelen met andere mensen? …ik mijn handschrift mooi vind en daarom van schrijven houd? …ik op mijn knie een litteken heb in de vorm van een maantje omdat ik als kind van mijn fiets af ben gevallen? …ik nog nooit iets gebroken heb? …ik sowieso bijna nooit ziek ben? …maar dat ik slapen wel als een hobby beschouw? …ik het heel vervelend vind om in gezelschap van anderen te niesen? …ik niet zeker weet of niesen met een s is? …ik ook niet iets kan drinken in het bijzijn van anderen, omdat ik me dan verslik? …ik mensen altijd aan wil/moet kijken, behalve als ik zelf aan het woord ben? …ik toen ik vijftien was, zelf mijn haar (dat tot op mijn schouders kwam) heb afgeknipt tot de huidige lengte? En dat dat toen niet zo goed uitpakte? …ik in allebei mijn oren drie gaatjes heb? …ik al vijf jaar niet op vakantie ben geweest? …ik nog een broer, halfzus en halfbroer heb van 19, 28 en 26? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wist je dat.. Missy | 101 | 01-08-2008 00:21 | |
De Kantine |
Wist je dat? TopDrop | 181 | 29-05-2007 09:00 | |
De Kantine |
Wist je dat... Ik Will | 9 | 18-07-2006 00:49 | |