Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje moest een keer zo hard lachen dat ze moest kotsen Het zag er zo gigantisch grappig uit. Al d'r icetea weer op de grond. De broer van haar vriendje (nu ex) heeft het maar opgeruimd
Waarom ruimde ze het niet zelf op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2008, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een echte braakbek, dus heb eigenlijk teveel kotsverhalen om op te noemen, maar ik zal jullie mijn meest memorabele top 3 geven:

3) Een paar jaar geleden was er een afscheids feestje van een collega in de Break Away. Er gingen een flink aantal biertjes, verschillende soorten coctails, loempia's en nicotine door mijn giecheltje. Na afloop besloten een klein groepje (waaronder ikzelf) verder te gaan in Rotown. Daar werd het me even teveel en stormde ik naar de WC, om me daar helemaal leeg te kotsen en vervolgens zo'n 20 minuten bijna bewusteloos met m'n hoofd op de wc bril te belanden. Gelukkig kwam een collega to the rescue. Hij werkte in het hotel tegenover Rotown en regelde een kamer voor 20 euro, waar ik met mijn hoofd in een prullenbak heb liggen slapen.
De volgende dag zijn er nogal wat roddels ontstaan over mij en hem, die later bleken door hemzelf verspreid te zijn. (Met opmerkingen van collega's als 'Misschien was je zo dronken dat je niet meer weet dat er iets is gebeurd' *zucht*)

2) Koninginnenach' dit jaar in Den Haag. Was de stad in geweest met een paar vrienden en we bleven daarna bij iemand slapen. Er waren al de nodige biertjes doorheen gegaan en later bij die vriend thuis namen we nog wat en kreeg ik ook een wijntje voor m'n neus. Smaakte een beetje vreemd, maar ik dronk het gewoon op. Ietsje later werd ik plotseling doodziek, heb weer een wc-pot liggen knuffelen en 's nachts en de volgende ochtend steeds weer moeten kotsen. Flinke kater dacht ik, maar het bleek eerder een flinke voedsel (nou ja, wijn) vergiftiging te zijn, want de wijn was etiketloos en niet meer helemaal goed, waardoor ik 3 dagen geen eten heb kunnen binnenhouden.

1) Nummerrrrr 1 met stip:
Begin dit jaar gaf ik een feestje als een soort verlate 'kamer-warming'. Het zou de bedoeling zijn om White russians te zuipen, Britcoms te kijken en voor de eerste keer Snus te gebruiken. Snus is een soort pruimtabak die alleen legaal is in Noorwegen en Zweden (want 1 zakje bevat de nicotine hoeveelheid van 10 sigaretten!) en op aanraden van een vriend was dat gehaald. Niemand rookte, dus iedereen was keihard naar de tering van dat spul. Ik voelde eerst niks, dus nam er met m'n stomme harses nog heen.
Ik moest naar de wc, maar toen ik zat voelde ik me niet goed worden en nog voordat ik me kon omdraaien kwam er een zure projectielstraal kots over de gehele wc muur terecht. Met m'n zatte harses ruimde ik de meuk op met wc papier en ging verder op de bank hangen, waar ik zittend in slaap ben gevallen, met m'n armen om een prullenbak geklemd.
De volgende ochtend voelde ik me beter en stond op om naar de wc te gaan. 'Hee, wie heeft er water gemorst in de keuken?!' riep ik nog... Ik was in mijn brakke staat helemaal vergeten dat mijn wc soms blijft doorlopen, en omdat de plee zat volgepropt met wc-papier was die dus overstroomd en stond mijn keuken blank.
Zo stonden we dus met z'n zessen om 9 uur 's ochtends de keuken te dweilen, erg gezellig. Ik moest daarna nog flink m'n best doen om alle kotsresten van de wc-muur af te halen (moest zelfs de plee-rol-houder los schroeven), voordat mijn huisgenote thuis kwam. Zij heeft vreemd genoeg niks gemerkt. En mijn vrienden hebben het nu nog steeds over mijn SnoozeFest.

Tegenwoordig drink ik vrij weinig. Je moet stoppen op je hoogtepunt en als je vrienden een persoonlijk logo voor je maken van een wc-potje met de tekst 'free hugs' weet je dat je die bereikt hebt.

Laatst gewijzigd op 07-11-2008 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 18:09
Verwijderd
jezus trimm
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:23
Verwijderd
Over one-up gesproken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:42
Verwijderd
?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 18:02
Verwijderd
one-up "schepje er boven op doen" , trimm wint/verliest (afhankelijke van je 'point of view') het topic
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 23:00
Verwijderd
trimm

ik heb wel een keer op een feest in de wasbak gekotst, aangezien op de wc mensen stonden te snuiven en het balkon en daar onder liggende tuinen als toilet gebruikt werden. best ranzig als je dan met je vingers de stukjes uit het putje moet vissen als je daarna even je tanden wilt poetsen.

was wel een geslaagd feest though.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 09:37
Verwijderd
Vorig jaar heb ik oud en nieuw bij een vriendin gevierd. De rest van haar vriendengroep was er ook, en de drank vloeide hevig en smaakte goed. Met als gevold dat we de dag erna met drie man op een rij stonden te kotsen in haar tuin. Een zat op de wc te kotsen en een vijfde stond te wachten tot hij op de wc mocht kotsen.
Sfeertje

En een van mijn kindjes op Jong Nederland moest een keer snachts kotsen en had dat ons (als leiding) niet gezegd. Kom je smorgens met je wakkere kop op de wc, is het eerste dat je ziet (en ruikt) knakworstjestomatensoepbroodjeschipskots in de wasbak. Er waren geen handschoenen en niemand wilde het opruimen, dus moest ik het met mijn blote handen opruimen. Bij het volgende weekend hebben we maar meteen aangegeven dat iedereen die moest spugen, dat zelf op mocht ruimen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 10:50
***ailá***
***ailá*** is offline
ik uh... kots zelden. De laatste keer was toen ik 18 was en dat was gwn out of the blue. Ik was op mn werk, werd misselijk, maakte mn dienst af, ging naar huis en naar bed en 's nachts werd ik wakker en kotste alles onder. Terwijl ik bezig was probeerde ik nog naar de badkamer te wankelen, maar dat lukte niet, en vervolgens viel ik flauw en belandde in mn eigen kots. Leuk he. Het ergste was dat ik niet thuis was (logeerde bij vrienden van mn ouders)
Reageren

Regels voor berichten