Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vragen voooorm stefenootje. Veel toffere vragen.
Als je een vis moest zijn en je mag zelf kiezen welke kleur (alleen de kleur) welke kleur zou je willen zijn en waarom? Van wie was jouw laatst ontvangen smsje, wanneer heb je het ontvangen en wat stond er in? Welk lichaamsdeel van wie vind je echt lelijk? Hoe goed is de band met jou en je kamerbuur? Zijn er nog klusjes/taken die boven jouw hoofd hangen dit weekend, om gedaan te worden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja.. ![]() Niet blij, wel tevreden. Dat valt tegen maar de laatste tijd gaat het een stuk beter. Niet op wereld niveau maar voor mezelf wel. Ja, ik had meer willen meemaken en minder willen slapen, maar dat mocht niet van de dokter. Ik ben op het moment een beetje boos op mijn oudste vriendinnetje. Verder valt het wel mee. |
![]() |
|
de randstadrail rijdt rondjes joh
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik bij mijn vriendje wegga, ben ik meestal helemaal overstuur; ik ben altijd bang dat ik niet goed afscheid heb genomen en dat er iets naars gebeurt waardoor ik hem nooit meer terug zie, of dat hij zich bedenkt over onze relatie zodra ik weg ben om lief voor hem te zijn en dat hij het dan uitmaakt. *drama queen* Nu voel ik me vooral moe, maar eigenlijk helemaal niet zo nutteloos. Ookal ben ik dat best wel ![]() ![]() Ik voel me steeds beter in mijn lijf, al heb ik toch steeds zoiets van: dat vind ik niet mooi en dat wil ik anders enzo. En op de weegschaal voel ik me ook niet helemaal blij, dan moet ik echt op mezelf inpraten dat mijn gewicht prima is en dat mijn brede heupen en mijn borsten extra gewicht zijn zonder dat ik er te dik door ben. Ten opzichte van een jaar geleden voel ik me echt geweldig. Een jaar geleden huilde ik veel meer dan nu en vond ik mezelf maar lelijk en stom. Dat is een stuk minder nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn laatst ontvangen sms'je was van mijn vriendje, ik heb het ontvangen om 21:30 en er stond in
Spoiler
Ik ga niet iets van iemand anders noemen, ik vind mijn eigen benen lelijk. De band tussen mij en mijn kamerbuur is vooralsnog goed. ![]() En nee, er hangen me geen klusjes of taken boven het hoofd dit weekend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
alhoewel jullie allemaal heel lief zijn, heb ik niet zo'n zin meer om te forumen. ik ga denk ik iets kijken. een film ofzo. maar ik weet nog niet welke!
||
Verwijderd
|
Citaat:
*op klok kijkt* Nu ga ik ook slapen want ik wordt toch niet meer teruggebeld. Doei allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
en slaap lekker! ![]() volgende keer neem ik gewoon weer de trein trouwens, die doet er maar 12 minuten over ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Fizzle is echt onnoemelijk lief
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |