Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou ik was dus ook smart;lappem en daarna nog naborrelen na sluitingstijd in t gras en oh jesus... dronken. maar ik had 1 schoenn geruild met een meisje en nu kom ik thuis met 2 verschillende schoenen KUT!!!!!!!!!!! maar ik heb haar nummer wel opges;agen in mijn telefoon dus t moet wel goedmkomen
|
Hmmm ik heb overal pijn, volgens mij word ik ziek. Maar wel al mn brieven voor de funding op de post gedaan en ik dacht jeej ik kan ook mn visum aanvragen maar nee, ik keek weer eens niet goed. Teleurstellende dag vandaag, al met al.
|
Verwijderd
|
Vandaag lekker aan mijn blog geknutseld en een stuk opgeschoten met de layout. Die HTML shit is een bitch om uit te vogelen. Morgen vroeg op om een Barista die les geeft in de art van espresso zetten te fotograferen en vervolgens in de studio aan de slag om prikkeldraad te fotograferen. Wat een heerlijk leven.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsss, en ik zeg altijd wel netjes hoi tegen jou ![]() Waar zat je dan? Boven me zeker? Het was daar zo immens druk dat ik niet opgelet heb wie er verder in de zaal zaten. Maar sinds ik uuuf dr naam weet heb ik dr niet meer gespot ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag ga ik de héle dag studeren, zodat ik dat in Stockholm niet zo veel hoef te doen. Verder ga ik bedenken wat ik allemaal mee ga nemen naar Stockholm dus en ik kreeg net een mail met de mededeling dat ik de stageplek aan de ambassade in Dakar niet heb en nu ben ik boos.
|
oooh ik moest vanochtend naar de tandarts voor gaatjes en hij kreeg me maar niet verdoofd. de derde keer deed ie 't anders en in mijn ogen nogal teveel want ik ben nu drie uur verder en ik heb nog steeds een dooie tong/lip/kin. niet normaal.
verder zag ik dat m'n college uitviel en heb ik boodschappen gedaan. straks aan m'n recensie werken maar eerst wil ik m'n tong terug ![]()
|
Oh jongens wat een weekend. Een van mn huisgenoten is zo hard op zn muil geslagen dat ie misschien een implantaat-tand moet en natuurlijk maken wij daar veel grapjes over. En mn andere huisgenoot heeft het bed gedeeld met een kabouter. En ik, tsja. Dat is natuurlijk deels geheim maar ik wil wel vertellen dat ik een prima weekend gehad heb. En dat eindelijk alle forms morgen zijn opgestuurd. En de results van mn toefl-test zijn binnen. siked.
|
Verwijderd
|
Ik zat geloof ik vorige week zondag bij het vriendje van Uuuf in de trein. Vandaag ben ik naar school geweest maar gelukkig niet zo lang. Net heb ik een pinpas gevonden op straat en een briefje opgehangen, wat ben ik weer goed bezig. En jippie we hebben een nieuwe oven dus zometeen ga ik pizza eten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ waar zat hij in de trein dan?
ik was vandaag ziek ofzoiets, dus tot half 3 geslapen en daarna ging ik iets doen voor school en toen heb ik de rest van de dag niets gedaan. net stond m'n kut huisgenoot erop dat ik met hem naar de supermarkt ging, dus dat deed ik maar. toen wilde hij ook nog samen eten, maar dat aanbod heb ik vriendelijk doch dwingend afgeslagen, met het gevolg dat hij chagrijnig in de keuken stond te koken terwijl ik ook m'n eigen ding stond te doen. mijn doel is weer bereikt! net m'n vriendje geloerd, en dat was lachwekkend, en nu ga ik douchen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nou ik heb een leuk weekend gehad, gezellig geknutseld met uuf en vodka jelly gemaakt en naar een leuk feestje geweest. net mijn deense vriendinnetje op de bus gezet en nu wacht ik tot een ander vriendinnetje me milky ways komt brengen om me te belonen voor al mijn goede schoolresultaten yea ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenfestijn Larry Flint | 13 | 07-09-2008 18:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |