Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2008, 20:54
Glory
Glory is offline
lombok ftw
Oud 12-11-2008, 21:08
Verwijderd
Ondiep Straatterroristen domineert al die net-niet-wijkjes.
Oud 12-11-2008, 21:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag kreeg ik echt de kankeritis op school want einde v/d periode dus stress. en ik mis mijn vriendje en ik ben jaloers op hem want morgen moet ie met anton corbijn werken. mazzelpikkie
Oud 12-11-2008, 22:06
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hey diss mijn woonplaats niet.
ey ik woon niet in zuilen hoor, we wonen in ondiep.
Oud 12-11-2008, 22:15
botulismf
botulismf is offline
Oh ehhh.
Nou, dB's is in elk geval op twee minuten loopafstand dus een indirecte diss was het toch.
Oud 12-11-2008, 22:46
Glory
Glory is offline
vandaag liep ik nog langs de db's op weg naar huis en ik kan iedereen, ik herhaal, iedereen aanraden, ik herhaal aanraden om geen perenijsjes te kopen bij die gare verbouw bp, dus geen perenijsjes kopen bij bp. dat was een akelige ervaring
Oud 12-11-2008, 23:10
Carn
Carn is offline
Gelukkig kan ik snackbar 'Martijntje' hier in 'Winkelcentrum de Klop' wel aanraden!
Oud 12-11-2008, 23:39
kuik
kuik is offline
college gevolgd, gewerkt waar ik niets heb uitgevoerd, maar ik heb wel mn collegesheets uitgeprint en gratis pennen en markers met snufjes van allerlei medicijnen in de wacht gesleept . morgen ga ik lekker niets doen.
Oud 13-11-2008, 04:00
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
ey ik woon niet in zuilen hoor, we wonen in ondiep.
http://www.hipsterrunoff.com/2008/11...sue-dj-am.html

Oud 13-11-2008, 14:00
Broeder
Broeder is offline
Drie uur lang case studies behandeld en pijnlijk simpele getallenreeksen afgemaakt bij de Royal Bank of Scotland. Ze willen me vast niet, maar dan heb ik toch mooi een gratis sandwich "gescoord".
Oud 13-11-2008, 20:17
kuik
kuik is offline
vandaag is het me eindelijk gelukt om mn internet te installeren, dus hoera . verder heb ik een nieuwe winterjas en zwart pumps met een klein hakje gekocht en keuze-onderwijs gevolgd. nu kijk ik house en dat heeft mij gemotiveerd om zo te gaan studeren.
Oud 13-11-2008, 20:47
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest overdag en 's avonds werken en zit nu nog te werken aan m'n presentatie voor morgen en ik haaaat 't. ik heb dan net ook besloten dat ik het ga afraffelen zodat ik gewoon kan gaan chillen
Oud 13-11-2008, 22:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
College gehad in't schots van Mr.Ewen, Broodjes gevreten, koffie gezopen, Essay van literatuur teruggehad met een 8- (!!!), toets gehad over klinkers en die totaal verziekt, naar de pub geweest voor wekelijkse meeting, pubquiz gedaan en met mijn groepje laatste geworden (Geschiedenis en Aardrijkskunde zijn nooit m'n sterkste punten geweest. ), thuis gekookt met een vriendin en Mallrats zitten kijken. Gnarly.

Morgen arbeid en dan Elbow! yaaay!
Oud 14-11-2008, 00:12
*oma*
*oma* is offline
Gister ging ik werken en daarna nog wat gedronken.
Vandaag had ik zangles en dat ging niet zo goed (zie gister) en 's avonds werken.
Morgen college en 's avonds komen twee vriendinnetjes en dan gaan we films kijken en amuses eten en kaasfondueen.
Oud 14-11-2008, 17:28
Luna
Luna is offline
?
Oud 14-11-2008, 20:40
Verwijderd
Booh, mijn ogen zijn onstoken en nu heb ik gore antibiotica en volgens de bijsluiter mag het niet in combinatie met alcohol Dag weekend, wel goed voor den studie.
Oud 15-11-2008, 04:47
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
?
Het heeft volgens mij met je avatar te maken, maar gezien het tijdstip kan ik dat ook niet met zekerheid zeggen.
Oud 15-11-2008, 05:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
de hele nacht gewerkt op een d&b feestje in de helling, fuckkkkkkk ik was vergeten wat voor een kuthekel ik heb aan die muziek
Oud 15-11-2008, 10:26
Verwijderd
Ik werd vannacht ziek en heb de hele tijd lopen kotsen, vandaag hetzelfde liedje, ik verga van de buikpijn en als dat niet binnen 5 uur ophoud kan ik niet naar i love techno,.
Oud 15-11-2008, 12:22
vilein
vilein is offline
Nou, bovenstaande heeft een lekkere acute blindedarm ontsteking.

Ik moet vandaag even alles regelen voor fondsen en pasfoto's laten maken enn dan aan een presentatie die ik woensdag moet geven en verder doe ik niks want eindelijk een dag vrij is echt een luxe.
Oud 15-11-2008, 13:09
Glory
Glory is offline
awww jeetje dat is echt super beroerd veel beterschap krekel!
Oud 15-11-2008, 16:34
Verwijderd
ik ga zo koken voor uuf en nog een vriendinnetje maar ik kan helemaal niet koken daarna gaan we ons aller deense chick weer eens ophalen en dan naar een feestje
Oud 15-11-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
ik ga zo koken voor uuf en nog een vriendinnetje maar ik kan helemaal niet koken daarna gaan we ons aller deense chick weer eens ophalen en dan naar een feestje
Ze is meer in NL dan in Denemarken, of niet?
Oud 15-11-2008, 18:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, bovenstaande heeft een lekkere acute blindedarm ontsteking.
Aww dude. Dat is echt megakut. Ziek worden is sowieso klote, maar een vette party erdoor missen maakt het nog erger. Beterschap.
Oud 15-11-2008, 19:53
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Aww dude. Dat is echt megakut. Ziek worden is sowieso klote, maar een vette party erdoor missen maakt het nog erger. Beterschap.
Dagje ziekenhuis, twee dagen rusten en je kunt weer alles hoor.
Oud 16-11-2008, 00:51
Balthasar
Balthasar is offline
Ja, behalve die 50 euro voor I Love Techno terugkrijgen, flapdrol.
Oud 16-11-2008, 01:22
Glory
Glory is offline
mijn rollebol heeft er een halve week van in het ziekenhuis gelegen en het duurde daarna nog ruim 2 weken voordat hij weer kon lachen zonder dat de wond pijn deed, dus eh?
Oud 16-11-2008, 01:30
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
mijn rollebol heeft er een halve week van in het ziekenhuis gelegen en het duurde daarna nog ruim 2 weken voordat hij weer kon lachen zonder dat de wond pijn deed, dus eh?
Ik had ook een Appendicitis acuta, en na een dag in het ziekenhuis gelegen te hebben en twee dagen rust kon ik weer alles.

Citaat:
Ja, behalve die 50 euro voor I Love Techno terugkrijgen, flapdrol.
Waarom gaan schelden?
Oud 16-11-2008, 04:37
Verwijderd
Killeromzet tijdens Smartlappenfestival, twee flessen wodka er doorheen gejaagd met enkel het personeel van twee man en die naborrels zijn ook niet meer wat ze geweest zijn: het was nog donker toen ik naar huis ging. Morgen eindelijk SLAPEN.
Oud 16-11-2008, 05:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nou ik was dus ook smart;lappem en daarna nog naborrelen na sluitingstijd in t gras en oh jesus... dronken. maar ik had 1 schoenn geruild met een meisje en nu kom ik thuis met 2 verschillende schoenen KUT!!!!!!!!!!! maar ik heb haar nummer wel opges;agen in mijn telefoon dus t moet wel goedmkomen
Oud 16-11-2008, 08:33
Broeder
Broeder is offline
Ik ben weer eens verhuisd en maak nu jacht op een vreemd geluid in een buis.
Oud 16-11-2008, 11:03
Smartsmartass
Smartsmartass is offline
ik heb me net geschoren en krijg enkele haartjes niet weg

gisteren trouwens cake gebakken en niets gedaan, morgen eerste werkdag bij een niet nader te benoemen ministerie
Oud 16-11-2008, 12:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
Het heeft volgens mij met je avatar te maken, maar gezien het tijdstip kan ik dat ook niet met zekerheid zeggen.
haha ja goeie
Oud 16-11-2008, 17:02
vilein
vilein is offline
Hmmm ik heb overal pijn, volgens mij word ik ziek. Maar wel al mn brieven voor de funding op de post gedaan en ik dacht jeej ik kan ook mn visum aanvragen maar nee, ik keek weer eens niet goed. Teleurstellende dag vandaag, al met al.
Oud 16-11-2008, 20:35
Verwijderd
Vandaag lekker aan mijn blog geknutseld en een stuk opgeschoten met de layout. Die HTML shit is een bitch om uit te vogelen. Morgen vroeg op om een Barista die les geeft in de art van espresso zetten te fotograferen en vervolgens in de studio aan de slag om prikkeldraad te fotograferen. Wat een heerlijk leven.
Oud 16-11-2008, 20:51
Crimson
Crimson is offline
Ik ging gisteren naar Burn After Reading en ik zag Nonaj, maar ik zei lekker niks als wraak voor alle keren dat uuuf bespioneerd werd.
Oud 16-11-2008, 21:18
botulismf
botulismf is offline
Oh ik zag onlangs volgens mij EleanorRigby op Utrecht Centraal. Donderdagavond volgens mij.
Oud 16-11-2008, 22:56
Carn
Carn is offline
nou gggooorge; als ik je tref in utrecht dan zal ik het iig potverdomme even laten merken.
Oud 16-11-2008, 23:42
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik ging gisteren naar Burn After Reading en ik zag Nonaj, maar ik zei lekker niks als wraak voor alle keren dat uuuf bespioneerd werd.

Tsss, en ik zeg altijd wel netjes hoi tegen jou

Waar zat je dan? Boven me zeker? Het was daar zo immens druk dat ik niet opgelet heb wie er verder in de zaal zaten.

Maar sinds ik uuuf dr naam weet heb ik dr niet meer gespot
Oud 17-11-2008, 08:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Oh ik zag onlangs volgens mij EleanorRigby op Utrecht Centraal. Donderdagavond volgens mij.
Rond 19u, kan dat kloppen.
Vandaag ga ik de héle dag studeren, zodat ik dat in Stockholm niet zo veel hoef te doen. Verder ga ik bedenken wat ik allemaal mee ga nemen naar Stockholm dus en ik kreeg net een mail met de mededeling dat ik de stageplek aan de ambassade in Dakar niet heb en nu ben ik boos.
Oud 17-11-2008, 10:02
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
nou gggooorge; als ik je tref in utrecht dan zal ik het iig potverdomme even laten merken.
Lijkt me enig, Mikkel!

@Rigby: Ja, stimmt.
Oud 17-11-2008, 11:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
oooh ik moest vanochtend naar de tandarts voor gaatjes en hij kreeg me maar niet verdoofd. de derde keer deed ie 't anders en in mijn ogen nogal teveel want ik ben nu drie uur verder en ik heb nog steeds een dooie tong/lip/kin. niet normaal.
verder zag ik dat m'n college uitviel en heb ik boodschappen gedaan. straks aan m'n recensie werken maar eerst wil ik m'n tong terug
Oud 17-11-2008, 11:53
capibara
capibara is offline
Haha herkenbaar, als een kwijlende mongool terug op de fiets van de tandarts. De laatste keer dat ik een verdoving kreeg voelde ik m'n halve neus niet meer, damn.
Oud 17-11-2008, 15:57
vilein
vilein is offline
Oh jongens wat een weekend. Een van mn huisgenoten is zo hard op zn muil geslagen dat ie misschien een implantaat-tand moet en natuurlijk maken wij daar veel grapjes over. En mn andere huisgenoot heeft het bed gedeeld met een kabouter. En ik, tsja. Dat is natuurlijk deels geheim maar ik wil wel vertellen dat ik een prima weekend gehad heb. En dat eindelijk alle forms morgen zijn opgestuurd. En de results van mn toefl-test zijn binnen. siked.
Oud 17-11-2008, 18:04
Verwijderd
Ik zat geloof ik vorige week zondag bij het vriendje van Uuuf in de trein. Vandaag ben ik naar school geweest maar gelukkig niet zo lang. Net heb ik een pinpas gevonden op straat en een briefje opgehangen, wat ben ik weer goed bezig. En jippie we hebben een nieuwe oven dus zometeen ga ik pizza eten
Oud 17-11-2008, 18:49
Verwijderd
^ waar zat hij in de trein dan?

ik was vandaag ziek ofzoiets, dus tot half 3 geslapen en daarna ging ik iets doen voor school en toen heb ik de rest van de dag niets gedaan. net stond m'n kut huisgenoot erop dat ik met hem naar de supermarkt ging, dus dat deed ik maar. toen wilde hij ook nog samen eten, maar dat aanbod heb ik vriendelijk doch dwingend afgeslagen, met het gevolg dat hij chagrijnig in de keuken stond te koken terwijl ik ook m'n eigen ding stond te doen. mijn doel is weer bereikt! net m'n vriendje geloerd, en dat was lachwekkend, en nu ga ik douchen.
Oud 17-11-2008, 20:06
Verwijderd
Vandaag een super dag, studiofotografie ging goed, een ontmoeting met het mooiste meisje van de school en mijn gestolen fiets terug geclaimd van de Utca Centraal junkies. Het mag van mij best zo door gaan.

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 20:58.
Oud 17-11-2008, 21:51
Balthasar
Balthasar is offline
Klop het af Boris!

Ik heb vandaag traditiegetrouw aan de tafel van mijn maandagavondfamilie aangeschoven, bier gedronken en een film gekeken.
Nu ga ik straks nog een film kijken en slapennn.
Oud 17-11-2008, 22:18
kuik
kuik is offline
een zwaar, maar mooi weekend achter de rug gehad. vandaag gewoon weer college. woensdag ga ik vijf dagen naar portugal, 21 graden en zonnig (L)!
Oud 17-11-2008, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ze is meer in NL dan in Denemarken, of niet?
jep, maar nog altijd niet genoeg! ze was hier nu om kamers te bekijken, heeft sowieso al van een kamer bericht gehad dat ze hem heeft, ergens dichtbij het centrum de buurt is me even ontschoten. dus jaja, ik ben spoedig ook regelmatig spotbaar in de forumcapital

nou ik heb een leuk weekend gehad, gezellig geknutseld met uuf en vodka jelly gemaakt en naar een leuk feestje geweest. net mijn deense vriendinnetje op de bus gezet en nu wacht ik tot een ander vriendinnetje me milky ways komt brengen om me te belonen voor al mijn goede schoolresultaten yea
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten