Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 10:07
Wammus
Wammus is offline
In principe is blowen om te slapen het slechtste wat je kunt doen. Je slaapt er inderdaad heel goed op maar vaak rust je er eigenlijk niet van uit. Je wordt dus de volgende ochtend vaak nog verotter wakker dan dat je ging slapen en loopt de hele dag rond met het gevoel dat je moet slapen.

Althans dit is mijn ervaring. Ik moet wel zeggen dat ik het met vooral Shiva niet heb. Dan komt het instorten pas later op de dag. Ook val ik als ik de dag ervoor geblowd heb bijna altijd de dag erna om een uur of 7 in slaap op de bank. Als ik niet geblowd heb heb ik dit niet.
Advertentie
Oud 08-01-2009, 10:42
Viporizer
Viporizer is offline
Je begint oud te worden Wammus. Maar ik ken ongeveer hetzelfde. Val alleen niet in slaap, ben dan wel moe.
Oud 08-01-2009, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Dat slapen werkt dus heel raar bij mij, ik word wel moeier van blowen, maar dan kijk ik bijvoorbeeld startrek, en dan is de joint op voor het eind van de aflevering is nog niet nabij draai ik een nieuwe, en dan is de aflevering af en de joint niet op etc etc etc

En moesasji, was het bij jou dan letterlijk zo dat je in bed lag en niet kon tukken, of alleen dat je je bed niet in ging?
ik rookte 2 joints en dook dan mijn bed in, was al weer nuchter voor ik sliep
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 12:09
Verwijderd
och in mijn blowtijd was ik een zombie tot 2 uur smiddags, maargoed, ik sliep ook maar 3-4 uur

nu zit ik op een fijne 5-6 uur slaap
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 12:32
Outlaw
Outlaw is offline
ik kon tot een half jaar terug altijd geweldig slapen nadat ik geblowd had, maar tegenwoordig lig ik altijd uren wakker. Echt bizar.
Oud 08-01-2009, 15:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
och in mijn blowtijd was ik een zombie tot 2 uur smiddags, maargoed, ik sliep ook maar 3-4 uur

nu zit ik op een fijne 5-6 uur slaap
Ik op 6-7 uur. Ik blow ook al een heel stuk minder dan voorheen.
Oud 10-01-2009, 14:43
Verwijderd
Ik blow omdat ik het plezierig vind. Het geeft me een apart gevoel en ik hou wel van aparte gevoelens (alcohol, salvia, paddo's,...)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik blow omdat ik het plezierig vind. Het geeft me een apart gevoel en ik hou wel van aparte gevoelens (alcohol, salvia, paddo's,...)
En dat is waarschijnlijk ook een manier van vluchten, al heb ik dat tegenwoordig niet zo nodig. Maar ik voel me liever raar dan gewoon eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 16:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
En dat is waarschijnlijk ook een manier van vluchten, al heb ik dat tegenwoordig niet zo nodig. Maar ik voel me liever raar dan gewoon eigenlijk.
Ik ben nu wat langere periodes achter elkaar nuchter maar ik moet bekennen dat ik me ook liever "raar" dan normaal voel. Eigenlijk is het heel slecht en ik moet ook zeker volhouden waar ik mee bezig ben maar als ik echt heel eerlijk ben zou ik het liefst m'n hele leven "raar" zijn.
Oud 10-01-2009, 16:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Te herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 22:42
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
In principe is blowen om te slapen het slechtste wat je kunt doen. Je slaapt er inderdaad heel goed op maar vaak rust je er eigenlijk niet van uit. Je wordt dus de volgende ochtend vaak nog verotter wakker dan dat je ging slapen en loopt de hele dag rond met het gevoel dat je moet slapen.

Althans dit is mijn ervaring. Ik moet wel zeggen dat ik het met vooral Shiva niet heb. Dan komt het instorten pas later op de dag. Ook val ik als ik de dag ervoor geblowd heb bijna altijd de dag erna om een uur of 7 in slaap op de bank. Als ik niet geblowd heb heb ik dit niet.
Wel herkenbaar, dat je er dus niet optimaal door uitrust... Maar toch voel ik me dan minder brak, dan wanneer ik weer eens één/ meerdere nachten niet heb kunnen slapen.. Kiezen tussen twee kwaden... Gelukkig leid ik niet meer aan dusdanig structurele slapeloosheid.
Oud 03-02-2009, 17:17
lieve--xx
lieve--xx is offline
even je hoofd leeg maken dat heb ik wel nodig!
doe het niet vaak hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten