Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2008, 16:22
Verwijderd
"Beste Elmer, de bureaucratie is afgeschaft en je hoeft toch niet 500 formulieren in te vullen om naar Helsinki te kunnen."
-"Nou, kijk aan."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2008, 11:25
Verwijderd
Leraar: ''Goh Wendy, wat een mooie foto's! Ik had me toch wel vergist in jou, want dit is echt goed werk. Fijn om te zien dat niet iedereen de opdrachten zo letterlijk neemt. Ga zo door!''

Maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
"Beste Elmer, de bureaucratie is afgeschaft en je hoeft toch niet 500 formulieren in te vullen om naar Helsinki te kunnen."
-"Nou, kijk aan."
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 06:37
Verwijderd
"Nou Lennart, omdat je het huiswerk zo makkelijk vindt dat je het zo op kan noemen, hoef je het niet op te schrijven."
- "Mooi. "
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 22:13
rens..
rens.. is offline
ik: hee meiden
-hee
-ik moet wat bekennen, ik vind jou wel leuk
-- ik ook
-jij ook? wat doen we daaraan?
-- delen dan maar he?
ik:

jammer genoeg gebeurt zoiets mij nooit
Oud 10-12-2008, 22:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
Ik heb vandaag deze rant niet uitgesproken tijdens een college:

"Hee hoeren, kunnen jullie nou eindelijk es een keer je bek dichthouden?! Elk college hoor ik jullie er doorheen en ik word er schijtziek van. Het is niet alleen verschrikkelijk onbeleefd tegenover je docent, maar ook tegen je medestudenten die WEL wat willen leren. Colleges zijn geneens verplicht dus ik raad jullie aan om met je aars in een cafe te gaan zitten en je zelf dood te zuipen, want de maatschappij heeft toch niks aan jullie. Ik zal 't nog even samenvatten voor jullie simpele puberale breintjes: OPZOUTEN OF MUIL HOUDEN!
Dit bijna dagelijks. Vooral tijdens patiëntcolleges, fucking hell, zo iemand komt over zijn/haar ziekte vertellen, vindt 't al moeilijk en dan BLUUURGAHH. En dat moet arts worden
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 22:36
Mara
Mara is offline
Oh en dit gebeurt heel vaak.

Random persoon: "<insert iets heel onbeleefds, asociaals, brutaals>"
Ik: Hey, dat hoeft toch niet zo?
Random persoon: "Oh nee sorry!"

Of:
Medewerker winkel: "Hey!"
Ik: "Hey!"
Medewerker: "Zoek je nog werk? We zoeken iemand, het is een uitdaging en 't verdient goed!"
Ik: "Ja!"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 22:38
Uice
Uice is offline
Ik: "Hee, leuke spaakkralen."
Meisje met spaakkralen: "Dank je, jij ook!"

Dat was een paar maanden geleden. Als ik mijn spaakkralen in had gehad had ik het gezegd.
Oud 10-12-2008, 22:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het ook wel jammer dat dit nooit zo is:

-Hoi T, wat zie je er goed uit vandaag! hihihihhii
>Oh, dankje, jij ook!
<Sorry hoor, ik word een beetje nerveus van je!
>Ja, ik merk het! Hoe komt dat toch, neem je teveel hooi op je vork meisje?
<Ja misschien, maar ik denk dat het vooral is omdat je zo vreselijk heet bent.
>WAT?
<Zei ik dat hardop?
>*op mond zoen*

even later:
<Raphael, ik heb met T gezoend.
>Oh maar ik hou nog steeds van je hoor!
<Maar ik heb echt echt met hem gezoend gezoend. Maar ik hou van je en wil nog steeds voor altijd bij je blijven!
>Ik wil ook nog steeds met je trouwen hoor liefje!!

maar helaas. Meestal loopt het scenario op de klippen bij "hoi".
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 10:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel jammer dat dit nooit zo is:

-Hoi T, wat zie je er goed uit vandaag! hihihihhii
>Oh, dankje, jij ook!
<Sorry hoor, ik word een beetje nerveus van je!
>Ja, ik merk het! Hoe komt dat toch, neem je teveel hooi op je vork meisje?
<Ja misschien, maar ik denk dat het vooral is omdat je zo vreselijk heet bent.
>WAT?
<Zei ik dat hardop?
>*op mond zoen*

even later:
<Raphael, ik heb met T gezoend.
>Oh maar ik hou nog steeds van je hoor!
<Maar ik heb echt echt met hem gezoend gezoend. Maar ik hou van je en wil nog steeds voor altijd bij je blijven!
>Ik wil ook nog steeds met je trouwen hoor liefje!!

maar helaas. Meestal loopt het scenario op de klippen bij "hoi".
HAHAHA!

OT:
Ik: *danst in hippe jaren '20 outfit op slechte muziek*
Leuke roodharige jongen met hippe hoed en heet stoppelbaardje: "Hoi! Jij ziet er echt mooi uit!"
Ik: "Jij ook, gave hoed! Mag ik 'em passen?"
Hij: "Tuurlijk." *geeft hoed* "Oeh, staat je tof!"
Ik:
Hij: "Zullen we de charleston dansen?"
Ik: "Jaaa!"
*dansen samen hip en hot*

Maar ja, ik durfde natuurlijk niet eens hallo te zeggen
Oud 11-12-2008, 10:47
marrel
marrel is offline
Hoi, zullen we zaterdag naar de bios gaan? En alst dan klikt daarna trouwen? Ofzo. Ik vind je wel knap en volgens mij ben je ook wel leuk.
Oud 11-12-2008, 10:48
Tink*
Tink* is offline
Ik: ja en het keyboard wordt nog een probleempje. R. had jij nou een auto?
R: nou op dit moment niet tot m'n beschikking.
Ik: Ai...
N: Dat maakt niet uit, dan regel ik dat zelf toch? Jullie als bestuur hebben het al zo lastig door al die schulden etc. Jullie doen het echt heel goed, dit is wel het minste wat ik kan doen zodat ik kan spelen.

Maar het ging:

Ik: ja en het keyboard wordt nog een probleempje. R. had jij nou een auto?
R: nou op dit moment niet tot m'n beschikking.
Ik: Ai...
N: Ja en op C. zijn er verschillende mensen met een auto, [insert mensen die het nooit zouden willen doen]
Ik: ja ik zal iemand proberen te regelen.
Oud 11-12-2008, 10:49
Sherco
Sherco is offline
Gisteravond, filmavond studievereniging.

Hij: En wat doe JIJ hier?
Ik: *gevatte opmerking*
Hij: Ow, sorry, je hebt helemaal gelijk, dat kwam er een beetje lullig uit!

Het ging meer als...

Hij: En wat doe JIJ hier?
Ik: Nou eh, het is toch een open activiteit... *stotter, pruttel*
Hij: *minachtende blik*
Oud 11-12-2008, 11:38
Verwijderd
awww
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 14:45
Verwijderd
Nou Lisa, ik heb het al wel gezien hoor. Jij hebt ontzettend veel kennis van celbiologie. Dat tentamen hoef je niet te maken. Zeg niets meer, ik geef je een 10.
- Oh chill.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 15:55
Missy
Missy is offline
Ah, het regent. Ik breng je wel even naar je werk!
- Dat zou fijn zijn!

Was het maar waar.
Oud 11-12-2008, 15:58
Verwijderd
"Ja hoi, met (naam). Ik krijg hier aanmaningen die niet voor een bewoner van dit pand zijn bedoeld. Iemand heeft waarschijnlijk een vals adres opgegeven."
-"O, werkelijk? Nou, dat gaan we dan even uitzoeken. Bedankt!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:13
WolterB
WolterB is offline
"Hallo, wij komen een haakje aanbrengen op de deur, daarvoor hebben wij een order gekregen"
-"Maar u hebt geen afspraak met ons gemaakt, eigenlijk komt het helemaal niet goed uit
insert random gescheld
- "Tot ziens"

Ik heb m gewoon binnengelaten en zn werk laten doen, maar eigenlijk had ik de woningstichting eens moeten laten merken dat ze hun eens aan hun afspraken moeten houden
Oud 12-12-2008, 06:34
Neko*
Neko* is offline
- Gaat scheikunde door vandaag of is het allee voor sk2 leerlingen?
"Het gaat niet door."
- Oh wat fijn, zullen we dan samen de stad in gaan en ons lam zuipen omdat we zo blij zijn?
"lijkt me leuk! laten we gaan"

Helaas kwam het niet verder dan:
- Gaat scheikunde door vandaag of is het alleen voor sk2 leerlingen?
"het gaat door...." *diepe zucht*

Oh, en gister toen ik mijn opa belde dit:
- Vriendje en ik waren het helemaal vergeten doordat we in slaap waren gevallen..
"Ach, kind dat geeft toch niet, kom lekker een andere keer. het is ook al wel heel donker en dat vind ik toch niet zo fijn als je dan op de scooter gaat. Ik zal wel wat taart voor jullie bewaren."
- Wat bent u toch begrijpend, we komen morgen middag wel.
"Is goed kind, tot morgen. "
Oud 17-12-2008, 10:39
Tink*
Tink* is offline
Nog even over het vervoersdrama weer.

N: oh er is dus niemand die met de auto kan? Dan ga ik het wel verbussen.
Ik: Ja er is wel iemand, E. zou de auto van zijn vader lenen en zo en zo laat ong. in Groningen zijn.

Ik wou dat ik had gezegd: Wtf en nu kan het ineens wel met de bus, waarom deed je er dan zo fucking moeilijk over eerst. Nu heb ik een hele week lopen stressen omdat niemand die ik ken tijd had en er toch een auto moest worden geregeld van jou, waarna je vervolgens dit zegt. Kom nou zeg.
Oud 17-12-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nog even over het vervoersdrama weer.

N: oh er is dus niemand die met de auto kan? Dan ga ik het wel verbussen.
Ik: Ja er is wel iemand, E. zou de auto van zijn vader lenen en zo en zo laat ong. in Groningen zijn.

Ik wou dat ik had gezegd: Wtf en nu kan het ineens wel met de bus, waarom deed je er dan zo fucking moeilijk over eerst. Nu heb ik een hele week lopen stressen omdat niemand die ik ken tijd had en er toch een auto moest worden geregeld van jou, waarna je vervolgens dit zegt. Kom nou zeg.
Waarom zeg je dat dan niet gewoon Niet zo over je heen laten lopen zeg, komop, girl power!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 14:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Vrouw tegen andere vrouw: ik heb nog wat seksattributen nodig voor overmorgen, haha

Ik: haha, je kan van mij een plastic zak voor over je dikke, blubberende trollenkop krijgen, haha.

Maar ik hield mijn mondje dicht.
Oud 17-12-2008, 16:05
Verwijderd
Klasgenootje: Goh, Caroline, wat heb je een ontzettend goede column geschreven! Het onderwerp past niet helemaal in het vakblad, maar dit kunnen we de jury niet ontzeggen. Echt, wat een genot. Hij word geplaatst!
Ik: Ja, nou, he. Bedankt voor het compliment, maar overdrijven is ook een vak... Maar evengoed bedankt!
Klasgenootje: Niks ervan, je verdient dit. Je zou een standbeeld moeten krijgen.

In werkelijkheid ging het zo:
Klasgenootje: Ja, hij is wel leuk, maar het onderwerp past niet. Schrijf er een met als onderwerp 'Caroline rekent af met de vooroordelen over de doelgroepen' Dat past veel beter. Zei de mentor en de rest van de klas was het daarmee eens. En ik dus ook.
Ik: Ok....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 21:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hema-mevrouw: Yvonne wil jij ook glitters in je haar?
Yvonne: Nee, je kan opdonderen met die stomme glitterspray van je.
Hema-mevrouw:
Yvonne: Mijn fucking bureau ligt nog helemaal onder van dat crappy kerstboompje dat ik van jullie gekregen heb met die waardeloze glitters en ik wil dat niet in mijn haar, kleren, op mijn gezicht en in mijn bed. Je kan opdonderen met die fucking feestvreugde van je. En mijn bizarre incompetentie op de werkvloer heeft meer te maken met een gebrek aan werkervaring en een goede uitleg van jullie kant dan met een gebrek aan intelligentie. Dat je het even weet. En je kan lekker nu komen aanzetten met dat ik normale kleren aan had mogen doen naar mijn werk vandaag maar daar is het nu een beetje fucking laat voor.

Eigenlijk ging het dus zo:
Hema-mevrouw: Yvonne wil jij ook glitters in je haar?
Yvonne: Bleh, moet dat?
Hema-mevrouw: Nee maar dan hoor je er wel helemaal bij.
Yvonne: Zucht.
Hema-mevrouw: *spuitbus pakt* Doe je ogen eens dicht. *spuiten doet.*
Oud 23-12-2008, 21:37
Neko*
Neko* is offline
Ik; "Goh, hoe laat wil je dat ik langs kom vanavond?'
- "X blijft pitten vanacht, dus lijkt me niet handig dat je komt."
Ik: "Ok. Kom dan morgen maar niet. En ook niet met kerst. Niks te maren, ik ben het zo spuugzat dat je continu afspraken met me maakt die je dan niet nakomt, of op zo'n manier afzegt dat ik er ook eigenlijk niks tegen in kan brengen, en dat wil ik dan ook helemaal niet maar ZEG DAT DAN GEWOON. En laat me niet de hele dag rekening houden met dat ik nog naar jou zou komen. SUKKEL. "
- "ik zeg wel dat hij weg moet gaan, neem de trein maar vast."

Ipv daarvan was het
"hoe laat zal ik komen vanavond?"
- 'kom maar niet, X blijft slapen dus het lijkt me niet echt handig'
"oh."
*stilte*
"hoe laat kom je morgen dan?"
- ergens in de middag ofzo?
"prima.... kijk maar.."
Oud 23-12-2008, 21:40
Verwijderd
oww ik zou me denk ik niet in kunnen houden Neko*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 21:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
oww ik zou me denk ik niet in kunnen houden Neko*
Ik hou niet van ruziemaken over de telefoon. En zeker niet omdat die persoon X waarschijnlijk in de buurt zat en dan het hele gesprek kan volgen omdat ik dan ook echt ga schreeuwen en en. Ik ga hem morgen wel vertellen dat het een eikel is.
Oud 23-12-2008, 21:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom zeg je dat dan niet gewoon Niet zo over je heen laten lopen zeg, komop, girl power!
Het was zelfs nog mooier, een jongen ging de auto van z'n vader lenen en is daar dus enkele uren mee bezig geweest om die auto te krijgen, komt ie doodleuk aanzetten met z'n keyboard op z'n rug. Nou dat heeft ie geweten.
Oud 23-12-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van ruziemaken over de telefoon. En zeker niet omdat die persoon X waarschijnlijk in de buurt zat en dan het hele gesprek kan volgen omdat ik dan ook echt ga schreeuwen en en. Ik ga hem morgen wel vertellen dat het een eikel is.
oke, doe! in het echt is beter dan over de telefoon. maar je moet er wel wat van zeggen hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 23:04
MartinV
MartinV is offline
"Goedendag, met ****. Ik bel eigenlijk alleen maar even om te melden dat ik jullie verzekering echt fantastisch vind. Ik heb nooit problemen, en ik heb de polisvoorwaarden gelezen waardoor ik precies weet wat ik moet doen in verschillende op het oog ingewikkeld lijkende situaties, en waardoor ik weet wat mij te wachten staat. Wat is het trouwens fijn om eindelijk eens een prettige, beleefde stem aan de andere kant van de lijn te horen. U bent geweldig."

Nee hoor de meeste mensen zijn wel tevreden .
Oud 24-12-2008, 16:43
Verwijderd
ik: *staat op het punt 1 bekertje koffie uit de automaat te halen*
collega: *duikt ervoor met dienblad, met daarop een postit met duizend turfjes achter koffie, thee, cappuccino, water voor zijn hele afdeling*
ik: sorry, mag ik eerst even mijn koffie pakken want ik stond hier eerder?
hij: oh sorry, natuurlijk.

In plaats daarvan ging ik tegen de muur staan rologen en nadrukkelijk kuchen en de zoetjes in mijn bekertje rondrollen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 17:23
Lethe
Lethe is offline
In het kruidvat stond de rij heel gek. Ik stond achter een meneer die maar één product had. Ineens stond er ook een vrouw achter hem (met een hele mand voor spullen!!), maar dan anders in de rij.
ik: mevrouw, ik stond achter deze meneer.
zij: oh, sorry, ja natuurlijk.

In plaats daarvan vroeg ik of ik er even langs mocht en ging ik achter haar staan. Ze was wel tien minuten bezig met afrekenen, omdat er iets niet klopte met een korting. En toen had het meisje achter de kassa ook nog pauze.
Oud 24-12-2008, 20:32
Verwijderd
*wordt wakker gebeld om 9 uur 's ochtends, door "privenummer", na al eens eerder gebeld te zijn rond etenstijd, dus ik dacht: "zal wel een marketingtelefoontje zijn", maar nu neem ik maar eens op want misschien toch wel belangrijk*

Ik: "Mmhhmjahoi."
Vrouw: "Blablabla. van blablabla. Blablablabla?"
Ik: "Ehmmmwaarvan?"
Vrouw: "Blablablabla enkele vragen over uw telefoonabonnement. Blablabla?"
Ik: "Eehhm het komt nu niet goed uit."
Vrouw: "Oh, op welk tijdstip zou het u wel goed uitkomen dan?"
Ik: "Ehhmm, nou ik heb liever dat u mij helemaal niet meer belt! Jadankuweldaag! *klik*"

In plaats daarvan ging het...oh wacht, zo ging het ook echt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:
In het kruidvat stond de rij heel gek. Ik stond achter een meneer die maar één product had. Ineens stond er ook een vrouw achter hem (met een hele mand voor spullen!!), maar dan anders in de rij.
ik: mevrouw, ik stond achter deze meneer.
zij: oh, sorry, ja natuurlijk.

In plaats daarvan vroeg ik of ik er even langs mocht en ging ik achter haar staan. Ze was wel tien minuten bezig met afrekenen, omdat er iets niet klopte met een korting. En toen had het meisje achter de kassa ook nog pauze.
Ik flap er in zulke situaties vaak net iets te hard uit "moeilijk hè, in de rij staan" Waarop de persoon in kwestie altijd heel onschuldig blijkt te zijn, waarna ik dom sta te lachen en de ander ook terwijl ze stiekem geërgerd zijn. Ahem. Ik kan uit dit topic concluderen dat ik me werkelijk te weinig geneer om me in sociale situaties acceptabel te gedragen ofzo

Gister in de trein:

Er zat een wel interessante jongen in de vierzits naast mij en m'n vriendinnetje (hij was namelijk gaan praten met de onbekenden bij hem in de vierzits - dat doen alleen interessante mensen. Kans bestaat wel dat ze interessant blijken te zijn op een heel nare manier, maargoed). Ik zat op een gegeven moment de metro te lezen (waarover ik met hem overigens wel 3 woorden had gewisseld - ik ging hem vertellen dat ik de metro het leukst vond van de treinkranten Kon ik me er weer uit proberen te lullen dat ik de brieven gewoon zo grappig vond. Wat ook waar is, trouwens, maar dan nog).

Nou ja maar in de metro stond dus een heel stompzinnig artikel over daten waar ik over aan het giechelen was met die vriendin.
Freyja: *leest voor* "Als je op iemand afstapt ben je niet wanhopig of opdringerig, maar juist assertief! En als de ander je toch niet ziet zitten, was hij of zij gewoon niet de juiste voor jou." Ja dat had ik ook kunnen vertellen zeg
Vriendinnetje: Ja haha.
Freyja: *draait zich om naar interessante jongen* He, ga je mee op een date?
Jongen: Euh *schaapachtige lach* Ik heb al een vriendin.
Freyja: Oh, nou ja. *draait zich naar andere jongen in vierzits* Jij dan?
Jongen: *knullige grijns*
Freyja tegen vriendin: Nou ja, daar klopt dus ook niks van

Of natuurlijk:

Freyja: *leest voor* "Als je op iemand afstapt ben je niet wanhopig of opdringerig, maar juist assertief! En als de ander je toch niet ziet zitten, was hij of zij gewoon niet de juiste voor jou." Ja dat had ik ook kunnen vertellen zeg
Vriendinnetje: Ja haha.
Freyja: *draait zich om naar interessante jongen* He, ga je mee op een date?
Jongen: Natuurlijk, wanneer?
Freyja: *schaapachtige lach*

Ik zou het nog gedaan hebben ook, trouwens, maar ik bedacht het me pas toen ik al op het station stond.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:03
Miekje*
Miekje* is offline
Offtopic: Ik ga ook altijd tegen vreemde mensen zitten praten in het ov. Als ik zin heb
Oud 24-12-2008, 23:32
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik flap er in zulke situaties vaak net iets te hard uit "moeilijk hè, in de rij staan" Waarop de persoon in kwestie altijd heel onschuldig blijkt te zijn, waarna ik dom sta te lachen en de ander ook terwijl ze stiekem geërgerd zijn. Ahem. Ik kan uit dit topic concluderen dat ik me werkelijk te weinig geneer om me in sociale situaties acceptabel te gedragen ofzo
Geef dan maar iets van die assertiviteit aan mij, ik ben namelijk in veel gevallen te schijterig om voor mezelf op te komen.
Oud 25-12-2008, 17:22
Swlabr
Swlabr is offline
- "Hoi, wil je mijn vuist ontmoeten?"
Oud 30-12-2008, 14:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-Hoi FB, mag ik dit topic uppen?
<Maar natuurlijk Fizzle, jij mag al mijn topics uppen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Met mijn huisgenoot voer ik helaas niet dit soort gesprekjes:

Ik: ''We hebben een muis in de keuken.''
Huisgenoot: ''Ja, die had ik ook al gezien. Het zal wel aan mijn rommel en etensresten liggen.''
Ik: ''Die indruk had ik ook al ja! Het ligt in elk geval niet aan mij, want ik ruim altijd mijn spullen op. ''
Huisgenoot: ''Hmmm, misschien moet ik dat ook maar eens doen dan, dat is wel zo sociaal ten opzichte van jullie hè. Bovendien, een muis, dat gaat echt te ver. Ik zie in dat ik iets meer aan mijn huishouden moet doen.''
Ik: '''''
Ohja, ook al ben ik nu even niet op mijn kamer, dat gesprek had ik duidelijk moeten voeren:

Huisgenootje: "Oh, ik houd er toch altijd zo van als alles schoon is! Als het niet schoon, moet ik gewoon gaan schoonmaken! *giechel, friemel*"
Ik: ".. maar dat komt goed uit, er staat echt een gigantische zooi van onder andere afwas, voedselresten, pizzadozen en yoghurtpakken in de keuken. En het mooie is: het is allemaal niet van mij"
Huisgenootje: "Ohja, dat ga ik nu dus opruimen! *schoonmaakt*"
Ik: "En doe ook even je taken volgens het rooster.."
Huisgenootje: "Ja tuurlijk, sorry dat ik al 4 maanden niks meer heb gedaan!"

Fijn uitleeftopic is dit!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 15:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik: MAMA, opruimen is niet hetzelfde als alles waarvan je vermoedt dat het van mij is of wat je niet meer hoeft, onder mijn bed kwakken!
Zij: Sorry lieverd, ik zal het zelf wel even uitzoeken en naar de kringloopwinkel / het grofvuil brengen.
Ik: dat is tof. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de soep op te warmen trouwens, wil jij dat doen?
Zij: ja tuurlijk lieverd, en ik zet meteen even thee voor je. Wil je ook een geroosterde boterham?

Maar helaas, de zooi wordt gewoon naar mijn kamer verplaatst en ik moet de soep opwarmen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 15:53
Verwijderd
Jeetje wat een werk, de soep opwarmen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 16:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iets hoeft toch niet veel werk te zijn om er geen zin in te hebben?
Bovendien heb ik die soep gister ook al gemaakt. Ik wil niet altijd koken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 16:42
Verwijderd
"Hallo dames, het is niet erg praktisch om met twee kinderwagens midden in een gangpad te staan kleppen over de gezondheid van verre familieleden als het onvoorstelbaar druk is in de winkel hm?"
"Je hebt gelijk, we gaan meteen naar huis!"
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline
Zo ken ik er ook eentje;

"Hé, kkturk, ga is opzij met die ktkinderwagen, jullie kkvolk zetten ook altijd jullie ktkinderwagens in de weg, rot is op."
"Maar natuurlijk, en mij welgemeende excuses."

In plaats daarvan ging het:
"Mevrouw, zou ik er even langs mogen? Mevrouw? MEVROUW? MAG IK ER EVEN LANGS?"
"*onverstaanbaar turks gebrabbel*"
"ERLANGS? *op kinderwagen wijst*"
"*onverstaanbaar turks gebrabbel en kinderwagen opzijzet*"
Oud 30-12-2008, 16:49
Verwijderd
Racisme ban.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 16:49
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Zo ken ik er ook eentje;

"Hé, kkturk, ga is opzij met die ktkinderwagen, jullie kkvolk zetten ook altijd jullie ktkinderwagens in de weg, rot is op."
"Maar natuurlijk, en mij welgemeende excuses."

In plaats daarvan ging het:
"Mevrouw, zou ik er even langs mogen? Mevrouw? MEVROUW? MAG IK ER EVEN LANGS?"
"*onverstaanbaar turks gebrabbel*"
"ERLANGS? *op kinderwagen wijst*"
"*onverstaanbaar turks gebrabbel en kinderwagen opzijzet*"
Racist!
Oud 30-12-2008, 16:50
Miekje*
Miekje* is offline

Ja sorry hoor, dan moeten ze maar goed nederlands leren en een beetje beleefd doen.
Oud 30-12-2008, 16:52
Swlabr
Swlabr is offline
Ironisch hoe jij zeurt over 'goed Nederlands leren'.
Oud 30-12-2008, 16:53
Miekje*
Miekje* is offline
Spreken bedoel ik dan hé.
Oud 30-12-2008, 17:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
'Ze'... natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten