Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al ben ik uiteraard een ramptoerist, zoals een beetje bijna iedereen, maar dit is geen ramp hier. ![]() Citaat:
![]() Dat ik hier op in ga echt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laat de post: ik ben je snoepje niet maar zitten ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Pff, we moesten iets schrijven in groepjes van drie, en een iemand bij mij in het groepje wilde alles op haar manier doen. Zij wilde per se alles schrijven. En de bijdrage die ik steeds wilde leveren werd niet echt op prijs gesteld, ze negeerde het gewoon. Nu kloppen er allemaal dingen niet. En veel te veel woorden. En ik stelde een heel gewone vraag in een mailtje, gaat ze heel geïrriteerd reageren, terwijl het niet eens aan haar gericht was, want het ging over de verdeling tussen mij en het andere groepsgenootje. Ik ben nu best wel boos. Ze laat nogal duidelijk blijken dat ze me niet mag.
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit nu in een groepje met mensen die niks doen! Nou weet ik niet of dat beter is.. ![]() Ik vind dat je je er niet zoveel van aan moet trekken, en gewoon moet zeggen hoe jij denkt dat het moet. Want zij doet dat ook, en het is ook jouw werk. En misschien moet je gewoon boos terug worden. Want als je dat niet doet, krijgt zij alleen maar onterecht haar zin. En dat is stom.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |