Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2008, 08:09
Missy
Missy is offline
50.

En goedemorgen.
Oud 16-12-2008, 08:51
Verwijderd
goedemorgen :")

het genot, van illustratorles!
Oud 16-12-2008, 08:52
Verwijderd
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Boontje

hmmmmm
Oud 16-12-2008, 08:56
Verwijderd
flauw slotje op het verjaardagstopic. Wakker worden jongens.
Oud 16-12-2008, 09:10
Missy
Missy is offline
Ik ga nu voor de derde keer een agenda voor 2009 kopen.
Oud 16-12-2008, 09:17
Verwijderd
wtf, waarom?
Oud 16-12-2008, 10:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Halloooo
Oud 16-12-2008, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben gefrustreerd
Oud 16-12-2008, 10:23
Verwijderd
waarom?
Oud 16-12-2008, 10:23
Verwijderd
Waarom?
Oud 16-12-2008, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoera! Toehoorders

Donderdagavond almanakuitreiking (ik ben voorzitter van de commissie). Krijg ik net een telefoontje van de drukker dat het lamineerapparaat kapot is, en dat dat niet meer lukt voor woensdagmiddag. En ze kunnen ook niet garanderen dat alles donderochtend klaar is en nou moeten we maar beslissen of we misschien helemaal geen gelamineerde kaften willen! En en en grmblmjhwekfugbafglWEF
Oud 16-12-2008, 10:27
Verwijderd
Hah, van een dag lang een boek over de Middeleeuwen lezen ga je gaaf dromen.
Oud 16-12-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Hoera! Toehoorders

Donderdagavond almanakuitreiking (ik ben voorzitter van de commissie). Krijg ik net een telefoontje van de drukker dat het lamineerapparaat kapot is, en dat dat niet meer lukt voor woensdagmiddag. En ze kunnen ook niet garanderen dat alles donderochtend klaar is en nou moeten we maar beslissen of we misschien helemaal geen gelamineerde kaften willen! En en en grmblmjhwekfugbafglWEF
Kun je niet zeggen van 'okay groetjes' en gauw naar een andere drukker gaan? Of is het daar al te laat voor?
Oud 16-12-2008, 10:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee joh! Haha! Bovendien hebben we een contract getekend..
Oud 16-12-2008, 10:35
Verwijderd
Hij kan blijkbaar zijn deel van de overeenkomst niet voltooien.
Oud 16-12-2008, 10:37
Verwijderd
Hebben jullie het ook weleens dat je probeert te slapen maar dat het niet lukt en dat je dan tegen jezelf gaat praten? Ik had het gisteren eerst niet door, maar ik was een gesprek aan het voeren met een vriend. Ik had me voorgenomen hem na het tentamen van vandaag te bellen en dan hem in het Duits uit te nodigen om een biertje te drinken. Ik zat dus in het Duits tegen mezelf te lullen.
Oud 16-12-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hij kan blijkbaar zijn deel van de overeenkomst niet voltooien.
Ja, daarom. Maar goed, ik weet niet hoe het werkt met die dingen. Misschien is gefrustreerd zijn en hopen op het beste de enige mogelijkheid.
Oud 16-12-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie het ook weleens dat je probeert te slapen maar dat het niet lukt en dat je dan tegen jezelf gaat praten? Ik had het gisteren eerst niet door, maar ik was een gesprek aan het voeren met een vriend. Ik had me voorgenomen hem na het tentamen van vandaag te bellen en dan in hem in het Duits uit te nodigen om een biertje te drinken. Ik zat dus in het Duits tegen mezelf te lullen.
Nee, nooit.
Oud 16-12-2008, 10:39
Verwijderd
Ja, ik zou ook niet teveel waarde hechte aan mijn juridische kennis. Ik fail nog harder als jurist dan als iets anders.
Oud 16-12-2008, 10:40
Verwijderd
Die kip jaeger
Oud 16-12-2008, 10:41
Verwijderd
Eerste hit op google!
Oud 16-12-2008, 10:42
Verwijderd
Doordat jij 'kippen' hebt gemaakt van 'kappen' in het morfotologie-topic kon ik er geen 'kapper' van maken, Jaeger. En dat betekent dat ik onderstaand plaatje niet kon posten. Dus nu doe ik het hier, want Johnny Depp is een beste knul.

Chick Rock
Chick Rock is offline
Grmhjagkga nou oke. Ik heb weer gebeld dat ik precies wil weten wanneer het allemaal klaar is. Ik wil weten of dat lamineerding op tijd gefixt wordt, en wanneer de almanak dan klaar is donderdag. Zucht. Wat een gezeur!
Verwijderd
Citaat:
Hoera! Toehoorders

;(

Citaat:
Die kip jaeger
uhuh

al is het maar 1 kip en niet kippen
Oud 16-12-2008, 10:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doordat jij 'kippen' hebt gemaakt van 'kappen' in het morfotologie-topic kon ik er geen 'kapper' van maken, Jaeger. En dat betekent dat ik onderstaand plaatje niet kon posten. Dus nu doe ik het hier, want Johnny Depp is een beste knul.

[afbeelding]

Oud 16-12-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
al is het maar 1 kip en niet kippen
Leugens! Kijk maar!
Oud 16-12-2008, 10:45
Tink*
Tink* is offline
Commissiedingen zijn maar naar, vooral als je het gevoel hebt alsof je de enige bent die dingen probeert te regelen.
Oud 16-12-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Leugens! Kijk maar!
christ xD
Oud 16-12-2008, 10:46
Verwijderd
Bij een commissie gaan is een fout maken.

Oud 16-12-2008, 10:46
Tink*
Tink* is offline
Nou je zou het haast denken!
Oud 16-12-2008, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Commissiedingen zijn maar naar, vooral als je het gevoel hebt alsof je de enige bent die dingen probeert te regelen.
Dat is gelukkig niet zo Maar ik ben wel de voorzitter, en de drukker belt altijd met mij. Dus tja, dan moet ik het ook oplossen.

Ik ben trouwens niet zo goed in confrontaties, dus dit is een geweldige training voor me Gisteren ook al met de feestcommissie. Jemig, straks ben ik er echt geweldig in!
Oud 16-12-2008, 10:48
Verwijderd
Ik ga maar eens een tien halen, denk ik.
Oud 16-12-2008, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
Oud 16-12-2008, 10:51
Verwijderd
Haha ik zo van "What the fuck is een koebel /koebuhl/? Een Russisch slaginstrumentje? :/"

Maar koe-bèl dus. :')
Oud 16-12-2008, 10:52
Verwijderd
Nou, daar ga ik.
Oud 16-12-2008, 10:53
Verwijderd
The muffin man is seated at the table in the laboratory of the utility muffin research kitchen. Reaching for an oversized chrome spoon he gathers an intimate quantity of dried muffin remnants and brushing his scapular aside proceeds to dump these inside of his shirt. He turns to us and speaks: "Some people like cupcakes better. I for one care less for them!" Arrogantly twisting the sterile canvas snoot of a fully charged icing anointment utensil he poots forth a quarter-ounce green rosette near the summit of a dense but radiant muffin of his own design. Later he says: "Some people... Some people like cupcakes exclusively, while myself, I say - there is, naught nor ought there be, nothing so exalted on the face of gods grey Earth as that prince of foods... the muffin!"

Giiiiiiirl you thought he was a man, but he was a muffin.

Oud 16-12-2008, 10:53
Verwijderd
Succes, Jaeger.
Oud 16-12-2008, 10:54
Tink*
Tink* is offline
Omg mijn lakse medebestuurslid is een held! Hij heeft zowaar iets geregeld!
Oud 16-12-2008, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat heeft hij voor goeds gedaan??
Oud 16-12-2008, 10:55
Tink*
Tink* is offline
Vervoer voor het keyboard geregeld! Ik had echt iedereen gevraagd die een auto heeft en hij leent de auto van z'n vader.
Oud 16-12-2008, 10:56
Verwijderd
Hahaha iedereen spreekt soija ernstig toe
Oud 16-12-2008, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vervoer voor het keyboard geregeld! Ik had echt iedereen gevraagd die een auto heeft en hij leent de auto van z'n vader.
Oh haha, dat weet ik nog van het 'gesprekken die nooit het bestaansrecht hebben gekregen'-topic! Dus het is nu eindelijk goed geregeld

Citaat:
Ja idd
Oud 16-12-2008, 10:58
Verwijderd
Ik wilniet wilniet wilniet ik ga niet aan vandaag beginnen neeneenee ik wilwilwiwliwliwl nieeeeeeeeet

Ja ik ben echt 20 maar soms doe ik zo.
Oud 16-12-2008, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
*herkenning*
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh haha, dat weet ik nog van het 'gesprekken die nooit het bestaansrecht hebben gekregen'-topic! Dus het is nu eindelijk goed geregeld

Ja idd
Ja emg, ik zag alles al helemaal mislukken, want het is morgen al, maar ik ben blij met deze wending. Nu vergeef ik hem gelijk al zijn andere laksheid eventjes! Woei!
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik wilniet wilniet wilniet ik ga niet aan vandaag beginnen neeneenee ik wilwilwiwliwliwl nieeeeeeeeet

Ja ik ben echt 20 maar soms doe ik zo.
Huhu me 2 ;x

Ik moet beginnen aan een analyse die volgende week maandag moet worden ingeleverd en ik ga na de lunch naar de LB en mag er niet voor vijf uur uitkomen!
Oud 16-12-2008, 11:01
Verwijderd
Volgende week maandag

Dan zit ik al dagenlang te chillen bij mijn ouders hoor ;x
Verwijderd
Ik heb gewoon hoofdpijn en alles en ik moet werken.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

Ja idd
Huh?
Oud 16-12-2008, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
In je morfotologie-topic laiverd.

Regels voor berichten