Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Omdat mijn ouders dat wilde en omdat ik dat was tot halverwege de eerste klas
Offtopic: Oh, vanwaar de plotseling ommekeer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ren meestal ook gewoon de trap op en af. Als ik met de roltrap ga sta ik rechts.

Wat me ergert bij het ov, vooral treinen: mensen die gelijk de trein indringen zodra de deuren open gaan, i.p.v. even te wachten tot mensen zijn uitgestapt. Ik kreeg laatst zelfs een snauw omdat ik de trein uitstapte en niet opzij dook voor iemand die kwam binnenstormen.
Citaat:
Maar ken je dat, dat je met de trein reist, je staat te wachten op het perron, trein stopt. Deuren gaan open, en mensen komen traag als dikke stront naar buiten, dat je denkt, Jezus, kom op, schiet op, ik moet naar binnen. Terwijl als ik IN de trein sta, en hij stopt op het perron, en die deuren gaan open, en ik zie de mensen daaar ongeduldig wachten, denk ik altijd: 'Ik stap gewoon in m'n eigen tempo uit.'
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:20
Verwijderd
Net in de metro zat een groep uitgebreid te 'trommelen' op de ramen. Ook gezellig.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:32
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
quotes
Nee, dat heb ik eigenlijk nooit.
Oud 25-12-2008, 12:33
kassamiep90
kassamiep90 is offline
maar een roltrap is toch eigenlijk ook gemaakt voor maar 1 persoon breed? Daar kan toch niemand langs rennen? Of hoor ik op die leuning te zitten ofzo
Als je haast hebt neem je toch de trap?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:21
Verwijderd
Citaat:
maar een roltrap is toch eigenlijk ook gemaakt voor maar 1 persoon breed? Daar kan toch niemand langs rennen? Of hoor ik op die leuning te zitten ofzo
ik weet niet hoe dik/breed jij bent, maar de meeste mensen passen drie keer in de breedte van de roltrap.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:28
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
verkapt ik-ga-vaak-naar-de-mcdonalds-post.
Oud 25-12-2008, 21:04
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
verkapt ik-ga-vaak-naar-de-mcdonalds-post.
verkapt ik weeg 50kg post

OT: volgens mij heb je trouwens ook verschillende breedtes van roltrappen.

http://hkliving.blogspot.com/2008/03/roltrappen.html
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 14:04
Verwijderd
Ik vond het gisteren best vervelend dat er vanaf Almere geen trein meer richting de bewoonde wereld reed. Ik zat opgesloten in Almere, .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 23:15
Verwijderd
Vliegen is ook openbaar vervoer toch?
Ik was aan het wachten om in te checken en was de eerstvolgende aan de beurt. Besluit de man van een echtpaar achter mij zich naar voren te wurmen met zijn koffer. Ik had zoiets van WTF maar oke.. Vervolgens wil de vrouw hetzelfde doen met enkele koffers dus ik bleef netjes op mijn plaats staan zodat ze er niet langs kon. Dus zij vragen of ze er langs kon. Ik zei dat ik toch echt eerst aan de beurt was en dat het dus geen zin had om plaats voor haar te maken. Waarop die man begint te zeggen dat er twee incheckbalies zijn en dat ze vast voor de andere incheckbalie willen staan. Er was maar 1 incheckbalie voor onze rij en ook al waren er twee incheck-balies ik ben toch echt als eerste aan de beurt...

Dat soort mensen , zelfde als de mensen die je blokkeren als je probeert uit te stappen bij de trein omdat ze bang zijn dat ze anders niet kunnen zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten