Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Als je nergens heen wilt vraag ik me af waarom je überhaupt het topic hebt gestart, vind je het gewoon schandalig, of ben je gewoon van mening dat vergaand liberalisme in de zorg een slecht idee is prima, maar dat behoeft dan wel een onderbouwing. simpelweg stellen: mensen die geld verdienen in deze sector maakt deze sector evil is irrelevant, immers vanuit overheidswege bestaat die voorwaarde ook, je dient dus aannemelijk te maken dat het de minste van 2 kwaden is. Citaat:
hoewel naast eenzijdige indymedia we graag hebben dat je het persoonlijk toelicht, het liefst ook een artikel vanuit een andere bron erbij gebruikt en na 2 pagina's eens voor de grap een stelling verzint waar we het over kunnen hebben. Anders moeten we ons wel bij het volgende aansluiten: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ernstig moeten gaan afvragen waarom er relatief gezien meer belangstelling is voor nieuwsvergaring dan een discussie!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil dat je uiteenzet wat precies je probleem met sanquin/het voorstel tot vergaande liberalisatie is, ik wil weten waarom jij dat een probleem vind, wat dan daarvan eventuele positieve of negatieve gevolgen kunnen zijn en ik wil een stelling ![]() Forumbazen hebben wel iets anders om zich druk over te maken bovendien is nieuwsvergaring op het subforum Nieuws & Actualiteit een belangrijk onderdeel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als er iemand de schuld is dat dit topic niet loopt, dan ben jij het. Goed opgezette discussies zijn zo naar de 500 posts...
||||
Citaat:
![]() Een slotje is simpelweg een gevolg van het niet volgen van -forumregels
Spoiler
daar kan ik verder niets aan doen, heb ik verder geen verantwoording over en wil ik ook nooit hebben ook. derhalve vraag ik je voor de laatste maal om uiteen te zetten waarom jij vind dat handelen in bloed wel of niet goed is. Ik heb al in mijn eerste reactie aangegeven wat en waarom gaarne zou ik een discussie voeren dus kom maar op! Citaat:
als je nog steeds niet weet wat je wilt stellen zou iets in deze richting kunnen: Samenvattend stelt Cees Smit: “wat kan er nu tegen een levensreddend medicijn zijn? ik ben het eens/niet eens met Cees Smit want er zijn de volgende baten/risico's aan verbonden. -... -... goed? nog liever heb ik een topic over liberalisme in zorg over het algemeen, daar ik de zorg liever als 1 sector zonder concurrentiebelang zou hebben, helaas is liberalisering in de zorg Balkie's belangrijkste speerpunt Als je toch bij je orginele stelling wilt blijven: Citaat:
je stelling is mij derhalve onjuist gebleken.
Laatst gewijzigd op 28-01-2009 om 18:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Overigens kan ik uitermate beleefd zijn ik zie alleen geen reden waarom een platte stadskerol (neus in de lucht en *sniff*) als ik me verheven genoeg zou moeten voelen om geen allerdaags woordgebruik in mijn mond te nemen. Dit soort verkapt censuur lijdt er alleen maar toe dat het onderwerp genegeerd wordt om te gaan -pijpzeiken- over de vorm... Vind het wel een gewaagde uitspraak met m'n banloze records op 2 accounts. Ben wel benieuwd, wie stel je precies voor om mij welke fatsoensnormen bij te brengen? mag ook via pm hoor... Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-01-2009 om 20:07. |
![]() |
|
|