Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 8 Maart is m'n zusje jarig maar ik weet nog niet wat ze ermee gaat doen enzo. Ik zal het vanavond eens vragen hoewel ik denk dat ze zelf ook nog geen idee heeft.
|
- Mutant (well duh)
- wann (onder voorbehoud van natuurrampen e.a. ) Twijfelen Moesasji (ik heb net tentamens achter de rug gehad dan dus kan wel ![]() Deadlock (als hij zin heeft tussen trippende mensen te zitten) m3tr01dm1nd3d (zit in mijn maag met vrijdagavond werk, maar zal wel goed komen) Komen niet mrboot (nog niet over zijn hardcore tijd heengegroeit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kutje ik moet eigenlijk nog iemand hebben die xtc voor dan voor me kan regelen eh, nu ik niet meer werkte waar ik eerst werkte is mijn contact een beetje weg |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Basje, jij weet niet meer waar ik woon ^^ Ik heb een appartementje vanaf 15 februari, dus bij deze is de meet verplaatst naar Bilzen. Maar de bus stopt voor mijn deur en het station is op loopafstand!
Dus het wordt meteen een housewarmingparty. Metroid, ik weet niet of ik vrijdag al kan. Als ik nog ben opgenomen, kan het sowieso pas vanaf zaterdag 2 uur (en je had beloofd te komen!), als ik niet meer opgenomen ben, post ik het wel hier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|