Advertentie | |
|
![]() |
|
De ziener heeft er geen duidelijke motivatie bij gegeven, het kan dus ook speculatie van haar kant zijn geweest in plaats van kennis. Het lijkt me typisch als er die ronde veel wolven op MartinV valsgestemd zouden hebben, als MartinV zelf wolf zou zijn.
Mij lijkt het logischer dat MartinV dus geen wolf is, of veel mensen hebben op iemand anders gestemd dan gezegd, of helemaal niet gestemd. Desalniettemin altijd handig om de posts van de ziener na te lezen, daar niet van. |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 18:50. Reden: +sherco; +mr soija; +martinv; +flyaway; +barabas; +light fighter; +~~fantôme~~; -röps; +röps |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Het kan toch best zijn dat ze wel stemt, maar gewoon hier haar mond niet open doet? Is een bekende wolventactiek. Ik ben zeker voor weer op Bright Blue stemmen, dat heb ik niet voor niks al 2 keer eerder gedaan
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stem op Sherco. Het hele spel stemt ze eigenzinnig op bright blue en dan als het duidelijk is dat een wolf (coolkast) waarschijnlijk de meeste stemmen krijgt en eruit vliegt, gaat ze snel veilig mee op hem ineens en maakt dr 'altoïsme' plaats voor schapen. "Sherco stemt coolkast, dus die is geen wolf."
En ik vind haar uitspraak: "ik stem niet voor niks op bright blue" een verdachte uitspraak; alsof ze goedkeuring probeert te vinden/winnen. Plus ze roept min of meer op om op bright blue te stemmen. Wellicht een verrader dus. Met haar stemmen op bright blue heeft ze makkelijk kunnen sjoemelen zonder dat iemand het merkte. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga wijzigen naar Sherco, omdat ik wel gelijkspel wil; of in ieder geval niet wil dat Bright Blue er aan gaat. Sherco vind ik verdacht zoals eerder gezegd, dus dan zij maar. Overmogen eventueel Babaras of Light Fighter.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 18:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #55 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 20:52 |