Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb hem ook in peru ontmoet (in 2006) en hij doet/deed dezelfde studie als ik.
|
De laatste tijd lees ik meer op het forum, dan dat ik zelf iets typ, slechte zaak..
![]() Hier gaat het weer erg goed, na een eerste officiële dip te hebben gehad..ik heb wel het idee dat we weer dichter bij elkaar zijn gekomen, door ook meer te praten en er samen weer uit te komen..en verder zo'n leuk weekend met hem gehad! Voelde me weer helemaal verliefd en kriebels in mijn buik..ok, ik ga pas een jaar en nog wat met hem, maar bij mij klopt het krantenartikel vooralsnog.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriendinnen zijn de beste!
En ik heb besloten hem te vertellen hoe ik me voel als ik straks in nl ben. Hopelijk zit ik goed tussen 'hem ruimte/tijd geven' en ' te laat zijn'. Als ik wil dat het nog wat wordt moet ik natuurlijk wel duidelijk maken dat ik hem nog wil, en vragen of hij mij ook wil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik vorig jaar februari naar Nederland ging, was zij net voor AYNIL naar Nederland geweest en kwamen ze ongeveer samen terug. Ik heb hem net niet meer ontmoet. Zijn plan was om dan een jaar in Cusco te blijven en het te proberen met haar enzo. Hij ging voor de talenschool werken (waar zij nu voor werkt en waar ik voor haar diezelfde functie had) en ik begreep later al via via dat er de nodige strubbelingen kwamen. En nu was ik daar afgelopen drie weken en toen was hij er al niet meer. Dus al met al hebben ze het nog 7 a 8 maanden volgehouden. Petje af hoor ![]() |
![]() |
|
de totale relatie heeft toch wel langer geduurt? want de eerste keer hebben ze ook ongeveer een halfjaar bij elkaar in huis gewoond toch?
maargoed, dat verklaard waarom ik hem nooit meer zag haha..
|
Heb een vriendje met slechtere sms gewoontes nodig
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Until My End: sommige dingen eindigen niet. Ik kan erover meepraten. Maar er komt wel een moment dat het een beetje meer rust krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Kut. En daar was ineens het serieuse gesprek wat we nog lang niet zouden moeten hebben.
Ik weet donders goed dat we voor de 'ach het is gezellig en we zien wel, maar we verwachten niets' modus gaan en ik denk ook echt niet aan trouwen en kindjes krijgen, maar het maakt me zo onzeker dat ik niet weer waar ik sta. En dan heef hij ook nog eens vreselijke bindingsangst waardoor hij zich wat afsluit en niet zo enthousiast is als ik en ik raak er bang voor dat hij elk moment kan weglopen. Hij was onderweg naar een verjaardag, dus ik spreek hem volgens mij zo weer. Hou jullie op de hoogte ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, eh. Wat een shitdag. Maar de hele blue monday verdween even toen hij belde. Puur zakelijk. Never mind. En bedankt voor de bevestiging. Pff, doe mij maar even terugspoelen. Tot voor deze tragische komedie. En dan alles bewaren en over 5 jaar openen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zou het dan wel goed zitten. Verdomde timing.
|
![]() |
|
@ Wup: Hoe is het afgelopen?
OT: Gisteren anderhalf uur aan de telefoon gehangen met een vriendinnetje, was wel heel gezellig. Fijn om haar even zo te spreken, alleen na anderhalf uur heb je 't ook wel gehad ![]() ![]() Gisteren nog véél gesmst met vriendlief, heerlijk van die flirtige smsjes, alsof we elkaar pas kennen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vanavond met z'n allen uiteten omdat mijn ouders vandaag 25 jaar getrouwd zijn
![]() En dat word vet gezellig want mijn papa heeft een baan dus alles en iedereen heeft weer goede zin, zelfs de hondeharen op de mat storen mij (en mijn moeder ![]() En mijn vriendje is lief, maar hij moet wel smsen alssie zegt dattie dat doet. |
![]() |
|
Laatste werkdag gehad bij de gemeente en m'n naaste collega had een fles champagne voor me gekocht
![]() Had hem net even aan de telefoon en hij was een beetje kortaf, maar hij was dan ook aan t verhuizen. Dus hij moet me maar even terugbellen als hij tijd heeft. Nu nog die laatste sollicitatiebrief eruit knallen ![]()
|
![]() |
Heerlijk zeg, een man die wél kan praten over zijn gevoelens
![]() Ik ben nu wat gestresst voor mijn toetsen, maar hij is zo zorgzaam. Heb nu al het gevoel dat ik echt met alles wel bij hem terecht kan. Vind ik erg bijzonder! Ik schaam me bij hem gewoon nergens voor. |
![]() |
||
Citaat:
(waar?) ![]() ot: ondanks al het gezeik heb ik mn tentamen vandaag redelijk gemaakt denk ik. Nu verder aan mn onderzoeksopzet zodat ik voor ik wegga nog een paar dagen tijd voor hem heb<3 En morgen een spannende dag maar we komen er wel doorheen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee, ik ook niet eigenlijk
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Geniet er van, meis en ik hoop dat je hem ook zo ver hebt gekregen zijn tanden in z'n studie te zetten!
||
Citaat:
@ Luna; t is in Oost, in de Indische buurt.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() OT: Vanavond zie ik 'm weer, jeej! Oh, en mijn relatie met RET, IB-Groep en die OV-chipkaart is ernstig onderkoeld geraakt. Wat een KLOTE bedrijven zijn dat zeg. Godsamme.
|
Nou, de e-mails komen nog wel braaf, maar ik geloof niet dat het zo'n geniale schrijver is. Maar ok, ik zou ook niet veel tijd hebben om te e-mailen als ik én een baan had, én een huis om te verbouwen.
vriendinnetje begon laatst heel hard dat liedje van miss montreal te zingen toen ik het over hem had "its so scary to fall in love, when you don't know someone that well" en daarmee heeft ze eigenlijk wel een punt. Nouja, ik hou nog even vol, want komend weekend of het weekend erop (ik gok op optie 2) zie ik hem als het goed is weer. Als het dan nog niet opschiet is het byebye kerel. Al is de kans groter dat in m'n buik alles weer gaat kriebelen zodra ik hem zie.
|
Wow, en fucking bizar, kom er net achter dat exlief een vriendin heeft
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |